Известие

Collapse
No announcement yet.

В Германия забраняват пътните камери!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от botsos
    Незнам за вас, но аз съм яко "ЗА" да има камери на абсолютно всяко едно кръстовище в София. Не може аз да съм се наредил правилно на дадено кръстовище, да съм трета кола и да си остана там след минаването на червената светлина, 'щото разни селски тарикатчета се престрояват непраеилно и засичат хората! И това, колеги. е само един малък пример от ежедневния ад в нашата мила столица! Ами всички останали?! Значи, аз мога да се редя по 15мин за да не праа нарушения, ма Харалампи от Дуракулак е решил че не му се чака и си вика да покаже на скапаните софиянци как се кара! Ако според вас трябва да е така - значи че много на зле отиват нещата.....
    еми моите наблюдения са точно обратните - не пречат тези които се предреждат (ако го правят културно и не запушват), а тези които спят по сфетофарите, оставят някакви безумни дистанции между колите и така вместо 10 минават 5 коли (това е пример, абсолютно условен, защото все пак си зависи от времетраенето на зелената светлина)
    Alfa Romeo Crosswagon Q4 ex ones: Alfa Romeo 166TS, Alfa Romeo 147 1.9JTD & 145 1,6 boxer

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от lyuli
      Първоначално публикувано от botsos
      Незнам за вас, но аз съм яко "ЗА" да има камери на абсолютно всяко едно кръстовище в София. Не може аз да съм се наредил правилно на дадено кръстовище, да съм трета кола и да си остана там след минаването на червената светлина, 'щото разни селски тарикатчета се престрояват непраеилно и засичат хората! И това, колеги. е само един малък пример от ежедневния ад в нашата мила столица! Ами всички останали?! Значи, аз мога да се редя по 15мин за да не праа нарушения, ма Харалампи от Дуракулак е решил че не му се чака и си вика да покаже на скапаните софиянци как се кара! Ако според вас трябва да е така - значи че много на зле отиват нещата.....
      еми моите наблюдения са точно обратните - не пречат тези които се предреждат (ако го правят културно и не запушват), а тези които спят по сфетофарите, оставят някакви безумни дистанции между колите и така вместо 10 минават 5 коли (това е пример, абсолютно условен, защото все пак си зависи от времетраенето на зелената светлина)
      Е как да не пречат? точно предреждащите се пречат (и аз се предреждам и знам колко е селско и колко забавя другите, но винаги бързам..) ако всеки си е в лентата и не се предреждат ще се минава много по- бързо. Другото, което ме дразни изключително много и което трябва да го въведат като ЗАДЪЛЖИТЕЛНА част от шофьорските курсове е това да не чакаш предния да тръгне, а светне ли зелено всички едновременно да тръгват, все едно са вагони на един влак.. Така могат да минават поне 40-50% повече коли на един светофар!
      Lexus IS200

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Mind_Control
        Е как да не пречат? точно предреждащите се пречат (и аз се предреждам и знам колко е селско и колко забавя другите, но винаги бързам..) ако всеки си е в лентата и не се предреждат ще се минава много по- бързо. Другото, което ме дразни изключително много и което трябва да го въведат като ЗАДЪЛЖИТЕЛНА част от шофьорските курсове е това да не чакаш предния да тръгне, а светне ли зелено всички едновременно да тръгват, все едно са вагони на един влак.. Така могат да минават поне 40-50% повече коли на един светофар!
        еми аз се предреждам и смятам че не преча, а напротив - облекчавам трафика. винаги се замислям за това дали ще преча.

        а за второ - съгласна съм. В Германия всички тръгват едновременно и човек не изпитва нужда да се предржда..... а там трафика си е сериозен и пак се чака по малко по сфетофарие......
        Alfa Romeo Crosswagon Q4 ex ones: Alfa Romeo 166TS, Alfa Romeo 147 1.9JTD & 145 1,6 boxer

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от lyuli
          Първоначално публикувано от botsos
          Незнам за вас, но аз съм яко "ЗА" да има камери на абсолютно всяко едно кръстовище в София. Не може аз да съм се наредил правилно на дадено кръстовище, да съм трета кола и да си остана там след минаването на червената светлина, 'щото разни селски тарикатчета се престрояват непраеилно и засичат хората! И това, колеги. е само един малък пример от ежедневния ад в нашата мила столица! Ами всички останали?! Значи, аз мога да се редя по 15мин за да не праа нарушения, ма Харалампи от Дуракулак е решил че не му се чака и си вика да покаже на скапаните софиянци как се кара! Ако според вас трябва да е така - значи че много на зле отиват нещата.....
          еми моите наблюдения са точно обратните - не пречат тези които се предреждат (ако го правят културно и не запушват), а тези които спят по сфетофарите, оставят някакви безумни дистанции между колите и така вместо 10 минават 5 коли (това е пример, абсолютно условен, защото все пак си зависи от времетраенето на зелената светлина)
          Ами според мен не си съвсем права. Аз специално си оставям дистанция от предната кола, чисто и просто, от съображения за сигурност (особено когато вали). Но точно от там ми идва и проблема - оставям една идея повече място и вече треа да му свиркам на тоя дет се бута да се намърда, без да му пука много. Ето това адски забавя трафика. Защото всеки си мисли, че като е пуснал мигача и секи треа да му прави път. И аз бъразм много често, но никога не се предреждам или се бутам на другите. Как така аз мога да карам по този начин, а всички отнали не?!
          Alfa Romeo 156 2.0 T.S. Selespeed '00
          Alfa Romeo 155 1.7 T.S. '94
          Alfa Romeo 90 2.0 '87
          sigpic

          Comment


          • #20
            това с оставянето на суууупер много дистанция и мен ме дразни адски много. това да оставяш по 1-2 коли дистанция, ще ме извинявате, ама ши ма извинявате. аз винаги се залепвам за предния и се съсредоточавам на краен предел за да мога да спра, но поне тези зад мен не ги забавям все едно съм пенсия.
            sigpic
            днес съм в почивка ---

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от lyuli
              Първоначално публикувано от Mind_Control
              Е как да не пречат? точно предреждащите се пречат (и аз се предреждам и знам колко е селско и колко забавя другите, но винаги бързам..) ако всеки си е в лентата и не се предреждат ще се минава много по- бързо. Другото, което ме дразни изключително много и което трябва да го въведат като ЗАДЪЛЖИТЕЛНА част от шофьорските курсове е това да не чакаш предния да тръгне, а светне ли зелено всички едновременно да тръгват, все едно са вагони на един влак.. Така могат да минават поне 40-50% повече коли на един светофар!
              еми аз се предреждам и смятам че не преча, а напротив - облекчавам трафика. винаги се замислям за това дали ще преча.

              а за второ - съгласна съм. В Германия всички тръгват едновременно и човек не изпитва нужда да се предржда..... а там трафика си е сериозен и пак се чака по малко по сфетофарие......
              В момента, в който този пред когото се предреждаш натисне спирачката или се забави с тръгването заради теб, то тогава вече си забавила трафика... та незнам ти как се предреждаш без този зад теб да натисне спирачката, за да те пусне..
              Lexus IS200

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Mind_Control
                Първоначално публикувано от lyuli
                ...........еми аз се предреждам и смятам че не преча, а напротив - облекчавам трафика. винаги се замислям за това дали ще преча.

                а за второ - съгласна съм. В Германия всички тръгват едновременно и човек не изпитва нужда да се предржда..... а там трафика си е сериозен и пак се чака по малко по сфетофарие......
                В момента, в който този пред когото се предреждаш натисне спирачката или се забави с тръгването заради теб, то тогава вече си забавила трафика... та незнам ти как се предреждаш без този зад теб да натисне спирачката, за да те пусне..
                просто минавам най-отпред

                не очаквам някой да ме пуска, а минавам пред бавнодвижещите се (ако не съм била най-отпред)
                Alfa Romeo Crosswagon Q4 ex ones: Alfa Romeo 166TS, Alfa Romeo 147 1.9JTD & 145 1,6 boxer

                Comment


                • #23
                  Да, хитро и примерно не виждаш светофара, при което докато тръгнеш вече е минало 1/2 от времето на зеления сигнал.

                  ALFA ROMEO 146 1.9JTD
                  Fiat Punto 1.9JTD

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от 1115
                    Да, хитро и примерно не виждаш светофара, при което докато тръгнеш вече е минало 1/2 от времето на зеления сигнал.
                    никога не се случва
                    Alfa Romeo Crosswagon Q4 ex ones: Alfa Romeo 166TS, Alfa Romeo 147 1.9JTD & 145 1,6 boxer

                    Comment


                    • #25


                      Първоначално публикувано от lyuli
                      Първоначално публикувано от Mind_Control
                      Първоначално публикувано от lyuli
                      ...........еми аз се предреждам и смятам че не преча, а напротив - облекчавам трафика. винаги се замислям за това дали ще преча.

                      а за второ - съгласна съм. В Германия всички тръгват едновременно и човек не изпитва нужда да се предржда..... а там трафика си е сериозен и пак се чака по малко по сфетофарие......
                      В момента, в който този пред когото се предреждаш натисне спирачката или се забави с тръгването заради теб, то тогава вече си забавила трафика... та незнам ти как се предреждаш без този зад теб да натисне спирачката, за да те пусне..
                      просто минавам най-отпред

                      не очаквам някой да ме пуска, а минавам пред бавнодвижещите се (ако не съм била най-отпред)

                      Извинявай за прямия текст ама не мислиш ли че по този начин директно ми казваш в лицето че съм глупак или тъпанар защото възпитано си чакам в лентата на сфетофара и не демонстрирам на околните колко велик шофьор съм. И още като заобикаляш хората случайно да влизаш в лентата за насрещно движение обикновенно газейки 2 непрекъснати линии и карайки идващите срещу теб да ти правят път. И не ми говори че така повишаваш скоростта на трафика защото като се набутат така най-отпред 3-4 баш тарикати и после цялата колона си остава и задръстването е 2 пъти по-голямо.
                      Понеже виждам че обичаш да пътуваш в чужбина ще те питам къде в белите държави си виждала някой да прави така
                      Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                      Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                      Peugeot 508 RXH 02.2013

                      Comment


                      • #26
                        еми там хората не спят по сфетофарите и не се налага да се предприемат такива маневри. Не са ми приятни тия неща, обаче пртосто нямам време да го чакам тоя трафик и разни заспали пичове, за които времето не е пари. за мен обаче е. Или ако не пари то е свободно време, което е по-ценно и не желая да го прекарвам по кръстовищата......
                        гледам да не преча на трафика, никога не запушвам десен завой, ако е отделен от тоза за направо, не се движа в насрещното, но понякога се движа шпо трамвайните линии.
                        не искам да обидя никого, просто така си карам и това е.....
                        Alfa Romeo Crosswagon Q4 ex ones: Alfa Romeo 166TS, Alfa Romeo 147 1.9JTD & 145 1,6 boxer

                        Comment


                        • #27
                          Явно тази тема ще се превърне в един много глям спор. Добре. Ако това е начина за каране (неспазвайки правилата), то тогава защо има такива. Айде да си караме кой как знае и да се молил да не се избием съвсем по пътищата. lyuli, незнам дали съм прав, ма все си миля, че ако има полицай на кръстовището не правиш така. И ако те спрат полицайте и те питат "мацка, и ти са що така се престрояваш неправилно и пречиш на движението?! ", ти какво им казваш - ями нямам време! Тка ли?! И те ти викат - "аааа, добре. Щом е за това може да нарушаваш правилата.". Недей така моля ти се. Щото по твойте думи излиза, че ние с клегата Alexanderbb никога за никъде не бързаме, че сме най - глемите балъци щом спазваме правилата и по - добре да не караме, щото пречим на движението, като караме нормално. И ние бързаме - не се притеснявай. Незнам за него, но аз никога, ама никога не правя такива, бих ги нерекал с чиста съвест, простоти.
                          Alfa Romeo 156 2.0 T.S. Selespeed '00
                          Alfa Romeo 155 1.7 T.S. '94
                          Alfa Romeo 90 2.0 '87
                          sigpic

                          Comment


                          • #28


                            В този момент след изречението "просто така си карам и това е" предлагам темата да бъде заключена. То точно илюстрира манталитета и извинявам се възпитанието на повечето водачи у нас и е отговор на въпроса кога ще намалеят (не се надявам даже да изчезнат) труповете и трагедийте по пътищата в милата ни татковина.
                            Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                            Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                            Peugeot 508 RXH 02.2013

                            Comment


                            • #29


                              А специално към очарователната колежка имам 2 въпроса.
                              1. когато е на опашка в магазина и отпред има по-туткави хора дали минава най-отпред
                              2. дава ли си сметка че когато заобикаля спрелите на кръстовището на червено коли, обикновенно на пешеходците е зелено и спокойно може да размаже някое 8 - 9 годишно дете хукнало да пресича улицата. И да не казва че внимава защото аз не съм чул някой да е казал че не внимава като кара пък ние си мрем като мухи по пътищата
                              Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                              Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                              Peugeot 508 RXH 02.2013

                              Comment


                              • #30
                                Много болна за мен тема! Ще обясня по-надълго защо.
                                Маршрутът ми от вкъщи до работа е Амбасадор- Семинарията - точно 4 км. По често пътувам с автобус 67, но понякога ходя и с колата. Моят начин на каране в града е много спокоен и толерантен и мразя селски тарикатски изпълнения. Обаче...
                                В четвъртък тръгвам по обичайния маршрут. Когато завивам от Студентски град надясно по Симеоновско виждам автобус 67, който чака на светофара в посока Семинарията. минавам си, карам надолу, стигам голямото задръстване след гара Пионер. и тъй като не обичам пререждания и т.н. се строявам в средната лента и чакам. чакам, пълзя с няколко метра на всяко светване на зеленото, защото всички, които са направо, включително автобусите, си минават през дясната лента и на кръстовището правят фуния. В резултат средната лента почти не помръдва. Автобус 67 ме изпревари, мина си и се разминахме след свтофара, когато той вече беше обърнал...
                                Хайде, убедете ме, че докато правилата не важат за всички, точно аз трябва да открадна 15 минути от съня си и да изхабя половин кило бензин за тръгни-спри, за да спазвам правилника. моля ви, убедете ме, защото аз вече се убедих в обратното...
                                Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                                AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                                Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                                Comment

                                Working...
                                X