Първоначално публикувано от Aquila
Известие
Collapse
No announcement yet.
един поставен по-иначе въпрос...
Collapse
X
-
XTruck
-
BMW в момента превъзхождат Алфа в едно много важно отношение...Те са самостоятелна компания, а не под шапката на народен производител като Фиат...Където роля на Алфа е строго определена.
Това дава възможност на БМВе да развива своят имидж както си иска и намери за добре. В гамата на Алфа от десетилетия не е имало спортен автомобил, както са напримeр М сериите при БМВ...дано това се оправи сега с 159 и Брера. Обещали са новите ГТА версий да са най-бързите в техните класове...което означава, че 400+коня не ни мърдат. Много хора ще казат, че този вид коли са едва 1% от продажбите...да така е, но не можеш да искаш да си при големите и да нямаш ексклузивни версий.
Решението да не се произвежда 8С компетиционие според мен е грешно...италянците се страхуват че алфа ще конкурира Мазерати, и най-вече, че нямат подходящата дилърска мрежа за подобен род автомобил. Хората са казали който го е страх да не ходи в гората...предполагам се досещате какво искам да каза.
Това е едната част от проблема на Алфа...липсата на имиджови модели. Другата пак от това, че са под шапката на друга компания, е че Алфа трябва да ползват това което им се даде от концерна майка. Тоест разработката на кола или двигател която те искат не става...от Фиат ти казват ще ползваш дизел 1.9 150коня дето го има и в Опел и няма да го правиш повече...инжинерите на Алфа отдавна са готови с 212коня версия на 1.9дизела...коята се появи под различна версия в концепт кар на Опел. Това беше и първият дизел с каскадно турбо пълнене...но до серейното производство още не се е стигнало...БМВ взеха идеята и техният 535д в момента са води за най-добрият дизелов двигател в света...Алфа пропуснаха тази възможност точно заради шапката от Фиат.
Друг фал при Алфа е създаването на фабриката в Южна Италия...това е социални фабрика с цел индустриализирането на района...нещо като стомана перник....Представете си как селяните са хвърлили лопатите и са почнали да правят АлфаЮГ името на колата идва точно от това, че се прави в южна италия.
Има и още неща...но за тях утре. че в момента умирам за сън...
Иначе Мерцедес в момента са много далече от това което са били...Мерцедес си признаха, че целта им е да върнат имиджа на марката през следващите 5 години, иначе ще имат сериозни финансови затруднения.
М-джет провери в класацията на АутоБилд(тоест техните 100 000км тестове) къде е Алфа и къде са БМВ и Мерцедесsigpic
Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
" Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
"Seat Leon TDI champion WTCC 2008"
Comment
-
според мен не е правилно да се сръвнява Алфа с Мерцедес по простата причина че тези две марки произвеждат съвсем различни като стил и т.н. автомобили, Мерцедес наблягат на лукса докато най-важното за една Алфа е спортното излъчване виж сравнение м/у Алфа и БМВ е приемливо защото и двете марки са се насочили в общи линии към един стил, а именно спортното в една кола, (пък и чесно казано БМВ ме кефи повече от Мерцедес) а иначе то май каквото е имало да се каже сте го казалиALFA ROMEO 155 T.SPARK 2.0 8V
ALFA ROMEO 33 1.5 TI
Comment
-
Благодаря за изразените мнения. Бих казал доста обективно. Мен също ме дразни факта, че Алфа нямат представител в горния клас автомобили. Дори не знам какво стана с тяхната разработка на осемцилиндров бензинов двигател. Бях чел, че разработвали такъв. Както и да е...А според вас вярно ли е това, че редовия шестцилиндров двигател бил по балансиран от веобразния шестак? Шестцилиндровия двигател на Алфа може лида се счита за по-сполучлив от шестцилиндровия двигател на БМВ например?алфа ромео 155 1,7 ТС 8в
Comment
-
Първоначално публикувано от kokoШестцилиндровия двигател на Алфа може лида се счита за по-сполучлив от шестцилиндровия двигател на БМВ например?ALFA ROMEO 155 T.SPARK 2.0 8V
ALFA ROMEO 33 1.5 TI
Comment
-
Re: ....................
Първоначално публикувано от 156 m-jetИзработка, кацество на използваните материали, много по далаг живот.... Мерцедеса си е Мерцедес, както и БМВ то БМВ
Изработка:
Качесттвото на изработка при мерцедес отиде в пропаста. Ако Мерцедес не беше ДаймлерКрайслер отдавна Е-класата щеше да е забранена за продажба причината за това са постоянно дефектиращите спирачки. Е-класата се превърна в един от най-опасните автомобили...недупостимо е за колата от такъв клас спирачките да ти влязат в "авариен" режим и вместо за 40метра да спреш за 90метра (това пак го има в АутоБилд). За качеството на изработка на С-класата да не говорим...толкова дефекти най-продаваната кола никога не е давала колкото сега. От личен опита не искам да ви казвам колко е приятно от тук до Сан Марино и обратно колата да ти влезне 3пъти в сервизен режим....На мерцедес в момента друго освен емблемата не им е останало.
При БМВ нещата са доста по-добре....но като погледнем качеството на изработка на 1-ва серия с която си имаха доста проблеми, ще се обедим, че и там нещата не са така както немската преса ни внушава.
Качество на изпозвани материали:
В Мерцедес като погледнем А и особено новата Б серия можем да ги сръвним с пластмасите от лада например
Директо сръвнение:
С-класа спорт купе с БМВ1 серия и Алфа 147...дизели от по 150-163коня
Алфата е 45000лв. Мерцедеса със същите ектстри 56 000лв. БМВ 120д е някъде към 54000лв(не съм сигурен) но компакта тогава струваше към 47000лв...Говоря за тези три коли защото на тях се бях спрял при избора си на нова кола.
Като вътрешно изпълнение и качествто на материалите:
Мерцедеса е пълна скръб като вътрешно изпълнение...недопустимо на кола за 56 000лв да трябва да си повдигам лакъта за да превключа на 2-4-6предавка...не карам рейс все пак. Материалите също не ми харесаха. БМВто и алфата отвътре са си въпрос на личен вкус...говоря за компакта не за 120д...и двете са добре направени от вътре, можеби БМВ има малко по качествени материали...При 120д обаче не е така...Метериалите са "същите" като при Алфа, но вътрешния дизайн на 1ва серия лично не мен на ми харесва въобще.
Много дълаг живот:
Тук е много сложно, но съдейки по АутоБилд Алфата е най-качествена от трите марки според техния 100 000км тест....така, че
пс:Колега М-Джет да не помишлиш, че влизам в спор с теб...чисто и просто си категоризирал нещата добре и за това реших да ги използвамsigpic
Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
" Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
"Seat Leon TDI champion WTCC 2008"
Comment
-
..........
Аз продалзавам да тварда, це материалите на БМВ и Мерцедес са много по добри от тези на Алфа 156. Все пак карам всеки ден такава
Дразни ме , це поскарцва тук там
Инаце, сам доволен , це харци толкова малко, це дори е самнително
Обаце.........с БМВ 3-сериа вобсте не мозе да се сравнйава
Както веце писах, от Волкса е по добра, ама малко, а от другите там, Рено, Форд, Опел, Фиат, Сеат, Пежо , веце е цувствително по хубава.........това е моито мнение
Comment
-
Re: ..........
Първоначално публикувано от 156 m-jetАз продалзавам да тварда, це материалите на БМВ и Мерцедес са много по добри от тези на Алфа 156. Все пак карам всеки ден такава
Дразни ме , це поскарцва тук там
Инаце, сам доволен , це харци толкова малко, це дори е самнително
Обаце.........с БМВ 3-сериа вобсте не мозе да се сравнйава
Както веце писах, от Волкса е по добра, ама малко, а от другите там, Рено, Форд, Опел, Фиат, Сеат, Пежо , веце е цувствително по хубава.........това е моито мнениеALFA ROMEO 155 T.SPARK 2.0 8V
ALFA ROMEO 33 1.5 TI
Comment
-
За Е46 и 156, БМВто има по-добри детаили, но виж при 159 и Е90(или там както беше новата 3ка) нещата са съвсем различни.
За 147 и първа серия определено 147мицата е по-добра.
До като бях в Канада членувах в БМВ клуба...и съм добре запознат с конкурентите
Но по-принцип всяка марка си има свойте добри и лоши страни.sigpic
Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
" Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
"Seat Leon TDI champion WTCC 2008"
Comment
-
Първоначално публикувано от kokoА според вас вярно ли е това, че редовия шестцилиндров двигател бил по балансиран от веобразния шестак? Шестцилиндровия двигател на Алфа може лида се счита за по-сполучлив от шестцилиндровия двигател на БМВ например?
По принцип 6 цилиндровият редови двигател ,както и 12 цилиндровият редови двигател от чисто техническа гледна точка са двата двигателя,които са най-добре балансирани или ако искаш най-лесни за балансиране. Иначе V - образният 2.5 двигател на Алфа Ромео го дават като пример за добре балансиран ,"тих" и сполучлив двигател от този клас. Имаше и една тема за това,но да видя дали ще я намеря .... ето я и темата :
http://www.autozine.org/technical_sc...ne/smooth1.htm
Comment
-
Защо сравнявате Мерцедес с Алфа? Все едно сравнявате слон с пантера... Последния свестен мерцедес е 124, от тогава Мерцедес се занимава с покупко продажба на фирми и пресрилийзи - колко са добри и какви патенти имат.
Виж за БМВ и Алфа може да се говори че са в един клас и Баварците са по-добри единствено в качеството на сглобката, но това е временно (който е карал Х5 знае за какво говоря - скърца от всякъде ).
Единственият немски производител на който Алфата все още отстъпва е Ауди, но като се има предвид проблемите и скандалите около новите модели на Ауди, а така също отделянето на Алфа от Фиат, както и немският мениджмънт това изоставане няма да е задълго.
Comment
-
Всяка марки си има свойте предимства и недостатъци, но само мога да кажа, че Мерцедес имат коли от най-малките до свръх луксозни и Джипове, просто пълна гама коли, та и ванове и баничарки и тем подобни, а Алфа, Фиат и Ланчия те първа ще излизат от кризата в коята бяха попаднали.
Друг е проблема, че всички коли си дават дефекти средно статистически еднакво, така че избора си е избор.
Но ако сравним евтиния клас втора ръка проста трябва да се мерим с Голф-ове, Астри и тем подобни, кошници където на само изработката е доста по-лоша, но и като цяло дизайна е доста кофти, друг е проблема, че частите са им три пъти по евтини, а нашите коли отиват в клас Мерцедес, БМВ, Ауди и т.н. които не са народни коли.
А и друг е проблема, че в България нямаме масови сервизи каквито са за немските коли.
Опа, май трябва да се и сравняваме и с френските марки в ценовия клас и най-любимата ми марка Форд"BEAUTY IS NOT ENOUGH!"
Alfa Romeo 145 1.4 T.S 97 - EX
Opel Astra J GTC
Comment
Comment