Известие

Collapse
No announcement yet.

Сервизи лъжат за ”запушени” катализатори

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Сервизи лъжат за ”запушени” катализатори

    Eто какво копнах от дир.бг:

    Сервизи лъжат за ”запушени” катализатори
    25 април 2008 / Валентин Илиев
    На моето внимание изникна фактът, че много сервизи за ауспуси махат катализатрите от автомобила ви, с обяснението, че е запушен и не ви трябва. Това си е чиста проба измама.
    Катализатора на колата не може да се запуши ей така. А дори да е запушен, то следва да се докаже чрез диагностика. Само ще ви кажа че един стар катализатор се търгува за 200лв, заради благородните метали в него. Изкупува се веднага от всяка морга за метали. Махайки катализатора, сервизът печели от него и от продажбата на резонатор, който се слага на негово място, и от труда за всичко това. Следва обяснението, че колата ви ще има повече мощност, което всъщност е повече шум при ускорение. Двигателят ви е изчислен да работи с катализатор и махането му нарушава инерционното изпразване на изгорели газове, от там и намалена мощност и увеличен разход и шумна и добре замърсяваща кола!!!
    При автомобилите с две ламда сонди колата ви ще бъде перманентно ощетена и жълтата лампа за компютъра ще започне да свети, докато не си сложите нов катализатор- цена 2000- 3500лв. Светвайки жълтата лампа на таблото, компютъра на колата ви минава на ниво “презададени данни” и не регулира финната настройка на горивото. Следва драстично увеличен разход на гориво и непродаваем автомобил.
    Запомнете каквото и да ви обясняват катализатора е последното нещо което, трябва да се смени.
    Признак на запушен катализатор:
    Колата ускорява прекрасно до около 3500- 4500 оборота и след това загубва пъргавина и при продължително каране с висока скорост над тези обороти започва да прегрява много бързо. След сваляне на скоростта под тези обороти, се охлажда веднага до нормална температура.
    Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
    Нагоре по стълбата, която води надолу
    sigpic

  • #2
    Това българите сме големи маймуни.
    От където може да се изкарат пари да няма пропуск.
    АR 33 1.5-ex;АR 155 2.0TS-ex
    FIAT TEMPRA 1.6i.e.-ex;AR 155 1.8TS-ex;FIAT bravo 1.6 16v;ALFA ROMEO 155 2.0 16V-ex,AR 156 2.0 TS

    Comment


    • #3
      незнам ама колата ми след махането на катализатора нито си е увеличила разхода нито и е намаляла мощноста иначе за другото съм съгласен със теб
      АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

      Comment


      • #4
        Ами пуснах го информативно, защото наистина е така-общо взето борба за вторични суровини, а колкото за разхода-то статията посочва ако си с двете сонди, в такива случаи слагат разни гърнета и други приспособления за докарат нещата.Естествено, ако е запушен съвсем е друга работа.
        Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
        Нагоре по стълбата, която води надолу
        sigpic

        Comment


        • #5
          Има сервизи, където ти слагат безплатнен резонатор, ако им оставиш катализатора ....явно е че са на печалба ...дали заради благородните метали...незнам, но разправят, че ги рециклират...и след време, когато ГТП не е измислено като сега.....ще подбият цените на производителите и пак печалба ..типично по нашенски ...а за качество има ли смисъл да говорим
          По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
          https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

          Comment


          • #6
            Най вече печелят от вторичните мисля, то не че е лошо, лошото е ако няма смисъл да го сменяш и горе долу да е ясна цената.
            Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
            Нагоре по стълбата, която води надолу
            sigpic

            Comment


            • #7
              Аз за това си взимам старите части винаги . Пък после ако не става за нищо си го изхвърлям
              Осел Останется ослом, хотя осыпь его звездами;где должно действовать умом, он только хлопает ушами.................... Г.Державин

              Comment


              • #8
                катализаторите са покрити с минимално количество платина , ма колкото и да е минимално количеството платината си е скъпичка затова ги изкупуват

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от SFINKS
                  катализаторите са покрити с минимално количество платина , ма колкото и да е минимално количеството платината си е скъпичка затова ги изкупуват
                  Явно за около 200 и кусур лева някъде
                  Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
                  Нагоре по стълбата, която води надолу
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от fred
                    Първоначално публикувано от SFINKS
                    катализаторите са покрити с минимално количество платина , ма колкото и да е минимално количеството платината си е скъпичка затова ги изкупуват
                    Явно за около 200 и кусур лева някъде
                    ..недей да обявяваш такива цени!!!!....че мангалите ще залягат под колите ни с ножовки и сутрин, ще осъмваме без изппускателна генерация
                    По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                    https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                    Comment


                    • #11
                      Ами те в Дир са ги обявили , а иначе мангала не е чак толкова грамотен, а и не чете интернет
                      Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
                      Нагоре по стълбата, която води надолу
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от fred
                        Ами те в Дир са ги обявили , а иначе мангала не е чак толкова грамотен, а и не чете интернет
                        шегичка беше за мангала ... не съм добре запознат, но ми е интересно от тия нишки, колко платина ще се извлече
                        По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                        https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                        Comment


                        • #13
                          ами колкото за един нов катализатор

                          200 лв е в дребния пункт за вторични суровини , при по едрия търговец отива на 300 , а той го продава извън българия на поне 400-500 , начи сметни колко е платинката

                          Comment


                          • #14
                            Да, така са нещата сигурно, а може да има и други ценни метали вътре.
                            Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
                            Нагоре по стълбата, която води надолу
                            sigpic

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от SFINKS
                              ами колкото за един нов катализатор

                              200 лв е в дребния пункт за вторични суровини , при по едрия търговец отива на 300 , а той го продава извън българия на поне 400-500 , начи сметни колко е платинката
                              ..ako можех ...нямаше да питам .....щото ми се струва, че е минимално....а ги вземат повече за рецеклиране ..ще ми подскажеш ли къде ще ми го купят за 200лв...? ...50лв. са за тебе ....
                              По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                              https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                              Comment

                              Working...
                              X