Известие

Collapse
No announcement yet.

Поредния Фокус Мокус за автомобили!! MPG-Caps

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Поредния Фокус Мокус за автомобили!! MPG-Caps

    В случай, че са ви нападнали доброжелатели с обещания за намален разход на гориво и възстановен двг и още НЕ сте си купили от въпросните хапчета-чудо поствам 2 статии

    Хапче в резервоара гълта 1500 лв.
    в. "СТАНДАРТ"

    Вълшебната капсула пестяла до 14% от бензина, цената й е равна на икономията
    Българинът няма да се умори в търсенето на лесни пари. Преследвайки далаверата обаче, сам влиза в поредния капан. Мечтата на всеки да намали разхода си на гориво за колата роди странна дистрибуторска мрежа. Тя предлага хапче чудо. То се казва MFG-Caps или "повече мили с един галон". Пускаш го в резервоара и то пести между 10 и 14% бензин, дизел и дори газ. Освен това намалява с 80% вредните емисии. Не е добавка към горивото, а катализатор.
    Проверка в интернет показва, че такова чудо наистина има. Произвежда го американската компания FFI (Fuel Freedom International). Тя си има сайт, според който продава продукта си по интернет в 224 държави. Има лицензирани дилъри и у нас. Те твърдят, че по продажби на магическата капсула България в момента е в Топ 10 на страните потребители. Проверка на "Стандарт" обаче показа, че почти никой не е виждал и чувал за хапчето чудо. Наш екип отиде дори на сбирка на дистрибуторите. Оказа се, че никой от тях не носи в себе си от магическите капсули. Имаше единствено снимки.
    Как действа българският "клон" на американската FFI (Fuel Freedom International). От две години той вече е изградил структури във всеки областен град. Работи на принципа "мулти левъл маркетинг". По нищо не личи да има някакъв маркетинг. Парите идват основно от попадналите в мрежата дистрибутори. Това разказаха за "Стандарт" хора, които са били зарибени, но се отказали, притеснени, че може да са въвлечени в пирамида.
    В българския вариант на FFI не може да влезе всеки, който пожелае. "Организацията" приема нови членове само с изрична препоръка на старите. Те гарантират пред ръководството, че новите са сигурни хора, което означава, че няма да се разприказват, където не трябва. Второто условие за членство в организацията е всеки кандидат-дистрибутор да внесе 1500 лв., срещу които получава "лиценз". Процент от таксата отива в джоба на този, който го е вербувал, а остатъкът се разпределя по веригата нагоре. 50% се вливат по сметките към най-високото ниво, разказват посветените. На жертвата се разяснява, че парите са за "стартов пакет", който освен лиценз включва индивидуален типов сайт в интернет, дебитна карта и няколко блистера със скъпоценни таблетки.
    "Лицензираният" дистрибутор получава и правото да раздава сам лицензи на други дистрибутори, стига те да си платят на свой ред по 1500 лв.
    Оттам нататък пред членовете на заверата се отварят вратите на големия бизнес, обещават щедро босовете. Те имат правото да продават хапчета и да трупат суми, естествено срещу определен процент отчисления за горните нива. Има и още едно допълнително условие, което предвидливо не се съобщава на кандидатите за бърза печалба. Издаденият лиценз е валиден само 1 месец. В този срок дистрибуторът е длъжен да продаде минимум 3 блистера, които струват 50 долара. Ако не успее, лицензът се деактивира. Всъщност дилърът не е длъжен да продава, достатъчно е само да купи капсулите, за да не изтърве документа, за който е олекнал с 1500 лв. Така всички зарибени са притиснати да продължат да дотират босовете си с по 50 долара всеки месец, защото реални продажби почти няма. За лапнишараните остава единствено възможността да излъжат някой друг, от който да възстановят вложенията си.
    Българският вариант на FFI естествено не плаща никакви данъци, не издава фактури, нито касови бележки. Блистерите, върху които липсват име и адрес на производителя, се предават от ръка на ръка, а излагането им в магазини е строго забранено. Целият този "бизнес" се върти на тъмно и в пълна нелегалност.
    Дистрибуторите старателно крият имената на шефовете си и обясняват на новопостъпилите, че тук ръководни кадри няма, защото всички са равни.
    Родните шефове на тази "световно известна компания" избягват всякакви публични изяви и реклами. Те дори нямат и офиси, нищо че афишират 100 млн. долара годишна печалба. Регионалните структури в областните градове се помещават в незабележими сгради без никакви указателни табели или фирмен знак. "Нашите лаптопи са наши офиси!", отсича на полусектантските сбирки регионалният гуру, ако някой дръзне да полюбопитства.
    Странното е, че всички разплащания са по електронен път, разказват посветени. Не знаеш дали пращаш парите си на компанията в Щатите и дали оттам получаваш дивидент, а не от някой варненски лаптоп.


    Зарибяват с $1200 печалба на месец
    в. "СТАНДАРТ"

    Секретните сбирки на FFI-България се провеждат във всички областни градове всеки вторник и четвъртък. На тях се влиза само с покана. Те започват задължително в 18,30 ч и протичат по един и същи начин. Най-напред градският бос оглежда подозрително пристигащите. Щом зърне непознати лица, той пита строго: "Вие кой сте, кой ви води тук?" Едва след като се увери лично, че някой от вече вербуваните дистрибутори гарантира за непознатия, той бива допуснат до "светая светих" и посветен в тайните на организацията. Имената на новите се записват в странен списък, като срещу всеки един се отбелязва и името на този, който го е довел. След това координаторът нарежда да се изключат всички телефони, за да се предотврати всеки опит за запис или конферентна връзка. На бъдещите дилъри се прожектира умопомрачителен клип за унищожението на планетата. Лентата показва апокалиптични картини за края на света, който е неизбежен. Спасението от тотално унищожение на човечеството е единствено в уникалните таблетки. Те пестят бензин, подмладяват двигателя, намаляват вредните газове и правят още куп вълшебни неща, съществуващи само в научната фантастика. От тях се забогатява много, нарежда със зомбиран глас лекторът и дава за пример някой си световно известен милионер Джери Ланг, който не можел да си преброи парите, натрупани от вълшебните автохапчета. Той гарантира на новите членове 1200 долара минимален месечен доход, стига да си платят първо таксата за лиценза. За да е по-убедителен, показва ухиления Джери на снимка. Като главен консултант на FFI той лично следял процъфтяването на бизнеса в България. Джери бил изумен от факта, че у нас сме побългарили таблетките и ги ползваме не само за бензин, но също и за газ, че и за метан. При тези горива ефектът бил двойно по-голям. Заради откритието нашенските дистрибутори получили щедри похвали. Как точно се вкарва хапче в бутилка с налягане 200 атмосфери и как то се разтваря в газ, лекторът пропуска да обясни. Вместо това обаче показва саморъчно подписано сведение от колегата си Тодор Георгиев, който се кълне, че бензинът му излиза 6 стотинки на километър. Всъщност името на Тодор Георгиев се развява като знаме по сбирките из цяла България, но никой не го е виждал на живо, както впрочем и митичният Джери Ланг. Продължаващата час и половина психоатака успява да убеди поне половината новоприсъстващи, че това е техният шанс в живота. Не само да забогатеят, но и да спасят планетата от екокатастрофа. След сбирката те хукват вкупом да се записват за дистрибутори. Легендата за хапчетата чудо действа перфектно. Всеки си казва, че ако не спечели друго, то поне бензинът за лична употреба ще му стане двойно по-евтин.


    Биг босът с длъжност “платинен директор”
    в. "СТАНДАРТ"

    Централата на странната бизнес структура е позиционирана в София на ул. "Мара Гидик" 8. Там е ситуиран мозъчният тръст, а понякога по изключение се провеждат и прословутите сбирки. Обикновено обаче мястото за срещи е конферентната зала на някой малък, но задължително луксозен хотел в столицата. Бизнесът се ръководи от 60-годишната Беатриче Григорова и от 23-годишната Нора Цонева. Двете напористи дами са титулувани с престижното за фирмата звание "златен директор" и са най-доверените хора на биг боса. На най-високото ниво, непосредствено над тях е 42-годишният Борислав Сапунов, който пък се е самопровъзгласил за "платинен директор". Той е на върха на пирамидата и втори с подобна титла в България няма. "Златните директори" в България са общо 12 души. С едно ниво под тях и, разбира се, с по-малки печалби са "сребърните директори". До това ниво са достигнали 25 души. На най-ниските нива са около 200 дистрибутори, които играят ролята на донори и носят основните парични потоци. Техният брой непрекъснато расте, съответно и приходите за шефовете. С титлата "сребърен директор" се окичва всеки, който успее да вербува минимум 6 дистрибутора, а за "златен" са необходими поне 12 нови жертви. Те прибират по 20% от всички донори под тях по цялата верига.
    Във Варна конците на местната структура дърпа Миронка Тодорова. Тя е "сребърен директор" и има собствена туристическа фирма. Частният й офис на спирка "Марек" в курорта "Св. Константин и Елена" е превърнат в неофициална приемна на дистрибуторите и новите членове. Сбирките в морската ни столица се провеждат два пъти седмично в хотел "Капитол" до морската градина.
    Координатори на FFI в Бургас пък са Андон Радев и Валентин Вълчев, подпомагани от млада дама с фамилия Куманова. Те също са на сребърно ниво и с амбицията да достигнат златно, щом успеят да вербуват за каузата още двайсетина души. Мястото за сбирки в Шумен е малка едноетажна сграда до старата поликлиника, известна в града като Бизнес инкубатор. Координатор там е бизнес дама на име Росица, която избягва да съобщава фамилията си. Сбирките в Добрич пък контролира дистрибуторът Иво Калев. В Пловдив срещите се провеждат в хотел "Алианс" и се ръководят обикновено от златни босове от столицата. Една от най-мощните регионални структури функционира в Панагюрище. Нейна шефка е "златната" Нора Цонева. Младата дама, която е все още студентка, е публикувала в личния си сайт снимка на част от екипа си, както и ликовете на мъж и жена, за които твърди, че са собствениците на FFI - Ренди Рей и Уенди Люис. В България никой не е чувал нищо за тези хора и не е сигурно дали те изобщо съществуват. Регионалните координатори обаче непрекъснато ги цитират и сочат като най-авторитетни светила в световният бизнес.
    sigpic
    156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
    "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

  • #2
    Пирамидка ... а туй хапчи намалява и разхода на газ , а ? А как ще го натъпчеш в бутилката

    Comment


    • #3
      И разхода на фекал ако си го натъпчеш там където трябва

      Мерси колега за доброто материалче. Надявам се че ше е полезно за новите колеги.
      Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
      ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

      Comment


      • #4
        би му мамата жозеф
        май верно е крайно време да почна да продавам нафталин на таблетки -
        дип и мощността ще се качи и разходът ще падне
        Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

        Comment


        • #5
          сс

          Това с газта много ме израдва По-тъпо нещо неможаха да измислят

          B&B Racing | bb-racingteam.com
          Има хора за които дрифта е ИСТИНА, колата - Религия, а живота - СЪCТЕЗАНИЕ!

          Comment


          • #6
            Ндаа .. преди 2 седмици една кака ме зарибяваше със сума ти цветни брошурки и хапчета секкъф' цвят

            Опитват се да са убедителни, ама няма да ви казвам при правилен въпрос как почват да мънкат и пънкат .. голям смях
            Alfa Romeo 155 1.8TS '93
            Alfa Romeo 146 1.9JTD '99

            Comment


            • #7
              сс

              Иии правилният въпрос сигурно е "Как по дяволите ще си го напъхам в газовата бутилка"

              B&B Racing | bb-racingteam.com
              Има хора за които дрифта е ИСТИНА, колата - Религия, а живота - СЪCТЕЗАНИЕ!

              Comment


              • #8
                Разпитах за номера с бутилката. Имало начин - слага се на сачмата и като щракнеш пистолета от налягането го вкарва в бутилката. След няколко часа хапа се разтваря в течната газ.
                Има начин и на метанови уредби да се слага, но там се стривало първо, после незнам.

                Аз използвам такива хапове, от няколко месеца. Мани майтапа, незнам дали върви повече, каква защита на мотора прави, ама разхода наистина пада. Имам още няколко авера, и те алфисти, които също се убедиха в това.
                Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от b_angelov
                  Разпитах за номера с бутилката. Имало начин - слага се на сачмата и като щракнеш пистолета от налягането го вкарва в бутилката. След няколко часа хапа се разтваря в течната газ.
                  Има начин и на метанови уредби да се слага, но там се стривало първо, после незнам.

                  Аз използвам такива хапове, от няколко месеца. Мани майтапа, незнам дали върви повече, каква защита на мотора прави, ама разхода наистина пада. Имам още няколко авера, и те алфисти, които също се убедиха в това.
                  Аз не вярвам дай конкретни данни! И колко струва хапчето?
                  Lexus IS200

                  Comment


                  • #10
                    6лв. струва хапа, намаля ми разхода с около 1.5л/100

                    Един хап слагам на пълен резервоар - 60-70л.

                    Честно, и аз не вярвах, както и аверчетата, но... фактите проговориха и сега си слагам профилактично на всяко или почти всяко зареждане.

                    Един клиент ми каза, че е снимал клипче как го слагал в метановата бутилка стрито. Следващия път като го засека ще поискам клипчето, че ми е интересно и на мен.
                    Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                    Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от b_angelov
                      6лв. струва хапа, намаля ми разхода с около 1.5л/100

                      Един хап слагам на пълен резервоар - 60-70л.

                      Честно, и аз не вярвах, както и аверчетата, но... фактите проговориха и сега си слагам профилактично на всяко или почти всяко зареждане.

                      Един клиент ми каза, че е снимал клипче как го слагал в метановата бутилка стрито. Следващия път като го засека ще поискам клипчето, че ми е интересно и на мен.
                      Простата сметка показва следното: със зареждане от 60 литра без магическо хапче и разход 13 на 100 градско минаваш 461 км, а с магическо хапче минаваш 521 км. Минаваш със 60 км повече и плащаш за тия 60 км. 6 лв аз ли съм зле или няма далавера в цялата работа? Да не говориме, че не се знае какви са последствията за двигателя
                      Lexus IS200

                      Comment


                      • #12
                        Хе хе... да не би да си имаме "дистрибутори" и измежду нас
                        ALFA ROMEO 145 1.4TS "lusso"..
                        sigpic
                        ROVER 200 RF 2.0TDI

                        Comment


                        • #13
                          т.е. на метан даже ще ми излиза и по-скъпо
                          Ако парите ти стигат, значи нямаш въображение.
                          AR 156, 1.6 TSpark 2000г на метан - R.I.P.

                          Comment


                          • #14
                            Е иначе в "бензин" при разход 13 тези 60 км. са 7.80 литра по 2.54 лв. = 19.8 лв.

                            -6 лв. цена на хапа = 13.8 спестени лева на всеки 400-500км.
                            Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                            Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Nasko_77
                              Хе хе... да не би да си имаме "дистрибутори" и измежду нас
                              Не, аз съм само консуматор. Просто си споделям личното впечатление от хапа, понеже ей така като на майтап дръзнах да го пробвам.

                              Никого не карам да го прави.
                              Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                              Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

                              Comment

                              Working...
                              X