Уникалния профил на Брера явно доста се е харесал на германците, щом са решили да променят също така характерната форма на ТТ в съвсем друга посока.
Бай Валтер ДеСилва (създареля на 156, сега шеф дизайнер на Ауди) явно все алфи са му в главата. Пък и има негласна война м/у него и бай Джуиджаро. Опита се от Сеат (новата Ибиса) да направи Алфа сега пробва от Ауди. Обединяването на 2-те решетки при Ауди в една, също е интерпретация на триъгълнта решетка (скудето) на Алфа.
От една страна е добре че алфа продължава да създава образци за подръжание в областа на дизайна (май само това и остана) , но според мен е тъпо да има 10 модела на различни марки със стопове тип 156. и сега да има 2-3 Брери и някой тъпунгер ще вземе да каже "те Алфа са копирали от Ауди".


Бай Валтер ДеСилва (създареля на 156, сега шеф дизайнер на Ауди) явно все алфи са му в главата. Пък и има негласна война м/у него и бай Джуиджаро. Опита се от Сеат (новата Ибиса) да направи Алфа сега пробва от Ауди. Обединяването на 2-те решетки при Ауди в една, също е интерпретация на триъгълнта решетка (скудето) на Алфа.
От една страна е добре че алфа продължава да създава образци за подръжание в областа на дизайна (май само това и остана) , но според мен е тъпо да има 10 модела на различни марки със стопове тип 156. и сега да има 2-3 Брери и някой тъпунгер ще вземе да каже "те Алфа са копирали от Ауди".



Comment