Известие

Collapse
No announcement yet.

Конкуренцията не спи

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Конкуренцията не спи

    Уникалния профил на Брера явно доста се е харесал на германците, щом са решили да променят също така характерната форма на ТТ в съвсем друга посока.
    Бай Валтер ДеСилва (създареля на 156, сега шеф дизайнер на Ауди) явно все алфи са му в главата. Пък и има негласна война м/у него и бай Джуиджаро. Опита се от Сеат (новата Ибиса) да направи Алфа сега пробва от Ауди. Обединяването на 2-те решетки при Ауди в една, също е интерпретация на триъгълнта решетка (скудето) на Алфа.
    От една страна е добре че алфа продължава да създава образци за подръжание в областа на дизайна (май само това и остана) , но според мен е тъпо да има 10 модела на различни марки със стопове тип 156. и сега да има 2-3 Брери и някой тъпунгер ще вземе да каже "те Алфа са копирали от Ауди".






  • #2
    незнам
    ама никак не ме кефи това алди
    нещо е като алфа+бмв+алабаланица= съкс
    Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

    Comment


    • #3
      Няма значение какъв разултат са постигнали, очевидно е към каво са се стремели.

      Comment


      • #4
        Ми то от вътре повече прилича на алфа отколкото отвън А за отвън Търтеьо е прав пълна боза!
        0888 232 484 - Бобо Extreme Service
        sigpic
        Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
        Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от pooh
          Няма значение какъв разултат са постигнали, очевидно е към каво са се стремели.
          абе да ама без цензура са се изсрали на метеното ....
          Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от търтей
            Първоначално публикувано от pooh
            Няма значение какъв разултат са постигнали, очевидно е към каво са се стремели.
            абе да ама без цензура са се изсрали на метеното ....
            Анджък де! мен за кво ми е мъката. Толкова ли е сложно всеки да си има индувидуален стил да ги .....

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от pooh
              Първоначално публикувано от търтей
              Първоначално публикувано от pooh
              Няма значение какъв разултат са постигнали, очевидно е към каво са се стремели.
              абе да ама без цензура са се изсрали на метеното ....
              Анджък де! мен за кво ми е мъката. Толкова ли е сложно всеки да си има индувидуален стил да ги .....
              еми сложнто е разбира се
              наш колко е по лесно копи пейст ....
              Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Bobo
                Ми то от вътре повече прилича на алфа отколкото отвън
                Тъкмо тва се канех да изтърся и аз. А пък Валтерчо се оказва измекярин с окончателна диагноза - откак отиде във VAG, всичките му творения са като преправени или wannabe-алфи... "с един казан - две сватби", както е забелязал народният гений...

                p.s. Само за пример да дам появата в първия Сеат Толедо (та до ден днешен) на цял заден панел за светлините, който е направо идентичен с този на 155, деба... не е просто цял (какъвто има и на Saab 9000, и на Алфа 164, и на други коли с догаждане на светлоотражателни дъски), ами цялата форма е 1:1 със стесняването в средата... а 155 даже не е дизайн на ДаСилва (или поне е бил чирак тогава).

                Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 16v Elegante+Sport MY.08
                Alfa Romeo 155 1.8TS Sport MY.95

                Comment


                • #9
                  То с къвто се събереш такъв ставаш
                  0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                  sigpic
                  Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                  Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                  Comment


                  • #10
                    Ми че те Ауди никога не са имали собствен стил още от време оно. А на това ТТ ако му се махне емблемата никога няма да познае човек че е Ауди докато Брерата и без емблема си е Алфа. Обаче вътре найстина са се у...ли с копи пейста просто неам думи.

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от gigi
                      Ми че те Ауди никога не са имали собствен стил още от време оно.
                      Хм, проблемът им според мен е, че VW непрекъснато им се вре в нишата с разните пасати и фаетони. Ауди тъкмо формираха някакъв строг елегантен стил с изчистени линии (които аз много харесвах до предпоследното А4 btw) и пасаторите го банализираха с последните две поколения... Ма айде да не се правя и аз на изкуствовед

                      Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 16v Elegante+Sport MY.08
                      Alfa Romeo 155 1.8TS Sport MY.95

                      Comment


                      • #12
                        Отпред може да се каже, че не е зле- напомня на звяр с озъбена паст, докато Алфа 159- по-скоро на дебнещ в мрака хищник, и приликата с Алфа не е толкова очебийна. Отстрани като го погледнеш обаче си е 1:1 БМВ 1 . Точно както каза търтей- някакъв уродлив мелез между Алфа и БМВ.
                        Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                        AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                        Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                        Comment


                        • #13
                          Пак поредният опит за копие на Алфа .. ама това Ауди не прилича на кола - абсолютно пълна боза!
                          И все пак какво по-голямо признание за нашата марка от това, че всички се стремят към нея
                          Alfa Romeo 155 1.8TS '93
                          Alfa Romeo 146 1.9JTD '99

                          Comment


                          • #14
                            и лекинко реклама на тва "бижу" - разбирай лино

                            но пр отдела се е постарал - признавам

                            На автомобилното изложение в Токио Audi ще представи най-новия си прототип Shooting Brake Concept. Автомобилът представлява компактен хечбек, но с много атлетична конструкция и подчертан спортен характер. С него компанията от Инголщат показва нови елементи в дизайна, които ще бъдат използвани в следващите модели.
                            Shooting Brake Concept е с дължина 4180 мм, ширина 1840 мм и височина само 135 мм. Автомобилът стъпва върху масивни 19-цолови джанти с двойни спици, подготвени от Quattro GmbH. В предната част доминира огромната трапецовидна радиаторна решетка. Както при всички последни прототипи на марката, и тук светлините са с LED технология. Под тях, от двете страни има допълнителни въздухозаборници. Радиаторната решетка има вертикални хромирани ребра, които да подчертават голямата ширина на автомобила.
                            Задната част на хечбека сякаш повтаря предницата. Тя има трапецовидно задно стъкло. Задните колони на покрива са широки и осигуряват агресивен имидж на колата, сякаш всеки момент е готова да полети напред. Под бронята има специален дифузор, в който са интегрирани два големи ауспуха.
                            Интериорът на Audi Shooting Brake също е много спортен. Седалките са ниско разположени, а благодарение на формата на покрива и на голямата дължина на хечбека в задната част остава място за още две комфортни места. Обемът на багажника е 255 литра, а при сваляне на задните седалки може да се увеличи три пъти. Вътре в купето Audi за първи път показва навигационна система от ново поколение, а всички светлини са със светодиоди.
                            Прототипът има не само спортно излъчване, но и отлични динамични характеристики. За задвижването му се използва 3,2-литров V6 двигател с директно впръскване на горивото и максимална мощност 250 конски сили. Скоростната кутия е 6-степенна механична, а задвижването естествено е на четирите колела по системата Quattro на Audi. Shooting Brake Concept може да се ускорява от 0 до 100 км/ч за 6,0 секунди, а максималната му скорост е електронно ограничена на 250 км/ч.
                            Засега Audi Shooting Brake Concept е просто демонстрационен автомобил, предназначен да привлича погледите на посетителите на автосалона в Токио. Някои от идеите, залегнали в него обаче, ще бъдат използвани в бъдещите модели на марката
                            Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                            Comment


                            • #15

                              Само това ми идва в момента
                              155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
                              Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

                              Comment

                              Working...
                              X