Известие

Collapse
No announcement yet.

Полицейски рекет!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
    Не съм казал такова нещо, но подържам мнението си че в 70-80% от случайте тя не е причината, а просто нещо което е необходимо за да стане нещо такова, защо ли се потих да ти давам тоя пример с вървенето......

    Разбира се че не го познавам в часта му касаеща скороста, иначе за другите основни моменти с предимство, и прочее съм запознат, щото те пряко касаят моята и чужда безопасност......

    ISAF е натовски сайт драги, ако разбираш какво намеквам.....
    Иначе много е стряскащо, мисля да отида да си лея куршум.....
    Примера с вървенето е крайно удачен и точен, проблема е в накои особенности във физиологията на човека, как скоростта на реакциите при определени животни е повлияна от еволюцията, и как хората нямат такава скорост на реакциите каквато им трябва за да се движат с тези скорости, и точно поради тази причина при бягане няма да стане нищо но при шофиране ще стане. Ако имаш реакции на гепард, добре, карай си в града със скоростта която това животно развива. Малко по сложно е от колкото безсмъртните биха разбрали а и нататък повече прилича на час по Биология за това спирам по този въпрос.

    Това за непознаването на закона в частта за ограниченията не те освобождава от отговорост ако не ги спазваш, както и да е останалите части които твърдиш че познаваш са наистина много по критични, и тяхното нарушаване води до повече жертви от колкото скоростта. Това не е въпрос за спорене и едните и другите са жертви, има обаче и невинни жертви. Номера е да няма никакви.

    Да това е НАТОвски сайт но е официален, а не някакво блогче. Покажи ми друг надежден сайт ако този не те устройва. В крайна сметка, цифрите, които ти си дал подкрепят моето твърдение.

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от deadairplane Покажи съобщение
      За първото червено ми посочи кои факти съм изопачил.
      За второто червено и се струва че искаш да си купиш нова кола с пари които не си изкарал и които идват от моите данъци. Не мисля че е чесно.
      За 3тото червено, факта че магистралата не е построена би трябвало да бъде причина за закъснения, задръствания и неустойки за транспортните фирми, това не може да е причина за жертви, жертвите са от малоумно шофиране.

      Относно това дето съм писал "глупости" ще си замълча, а ти си помисли дали това е учтиво, дали не е в разрез с правилата на форума, и най-вече коя е основната цел и причина за създаване на КАРБ? Дали случайно това не е да "съдейства за повишаване безопасността по пътищата". И най вече как явното подсрекаване към нарушения на правилника и закона за движение по пътищата, спомага за постигане целите на КАРБ?

      Относно коментара ти за ченгетата и за техническото състояние на повечето возила в БГ си прав, като изключим начина по който е казано и марките които са назовани. Тези неща зависят от годините на возилото и собственика му, а не от марката.
      Батко, много трудно се сдържам да не наруша Правилата на форума на КАРБ относно твоите Умозаключения. За първото: 6 млн. души е населението на БГ само по твои сметки, които обаче не са верни. Като умножиш 120 загинали на милион жители, както беше писал колегата Ферарист се получава точната цифра на загиналите в страната - около 1000 годишно. Ти ги изкара 720 човека, въпреки че очевидно не е така и една проста сметка показва, че това което пишеш е никому ненужен спам.
      За второто ти червено: в Румъния и преди години в Гърция има и е имало практика да се насърчава продажбата на нови коли. Целта е да се намалят вредните емисии и жертвите от катастрофи. Но, да не се отклоняваме от темата - прост пример: Взимаш си кола на лизинг за 5 години, плащаш каско 1300лв. годишно и отиваш на бар. Колко и какво ще пиеш, като знаеш че каското НЕ ВАЖИ ако си над 0,5?! Колко ще пиеш ако си със старата кошница за 3500 лв.? Сигурно поне ще се замислиш. За данъците отново е смешно. Тук не става дума за твоите кирливи данъци, а за данъците например за автомобила. Социалистическият закон гласи, че за по-старите коли се плащат по-ниски данъци. Къв е тоя измислен парадокс?! Значи ако карам кола, отговаряща на Евро 5 ще плащам повече данъци, щото имам пари, а чичо с Опел-а 96-та, дето зад него не се диша от изгоряло масло ще плаща по-малко?! Поне Данъчен кредит да се ползва за кола. Значи, като си купувам компютър, климатик или каквото се сетиш - минава за разход и си взимам ДДС-то, но за кола НЕ. Трябва или да е 1+1 или 7-местна, ама такава Алфа няма все още. Аз пък не искам друга.
      За третото ти червено се чудя има ли някакъв смисъл да споря с теб. Прочети малко, поинтересувай се, попътувай малко преди да пишеш по форумите. Виж колко катастрофи има по магистралните отсечки до Бургас и колко в 150-те (некъде там, не претендирам за абсолютна точност) километра, които не са магистрала. Този път е убиец! Това е истината и магистралата там е закъсняла с 30 год. За МАЛОУМНОТО шофиране какво да ти кажа. Явно в Германия всички са МАЛОУМНИ, понеже там и бабите карат със 150. Малоумни са и затова, че околовръстните и на средните градчета са магистрали.
      Относно марката на колата не те разбирам, но очевидно съм посочил Опел, щото от тия кошници няма по-гниеща кола. Те ще се разпаднат и без катастрофа. На един Кадет му изФърчал задния мост, както си карал на "Цариградско". Не е смешно.
      2014: Deutschland über alles

      Comment


      • #33
        Освен да се съглася, че малоумното шофиране е много по-опасно от бързото такова...

        Всекидневно съм свидетел как бакшиши с ~20 км/ч, когато завиват или се престрояват, или спират, или се включват в движението без ясна идея и създават много повече опасни ситуации, от колкото каращи със 100 по Цариградско, където може.

        Аз лично, където може, където пътят и пътната обстановка го позволяват, си позволявам да карам по-бързо, от разрешеното по закон. Където пък преценя, че може да има проблем, карам и по-бавно от максимално разрешеното.
        I just have a hunch that Stalin is not that kind of a man. I think that if I give him everything I possibly can and ask for nothing from him in return, he won't try to annex anything and will work with me for a world of democracy and peace
        Roosevelt

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от nikolaaaay Покажи съобщение
          от темата - прост пример: Взимаш си кола на лизинг за 5 години, плащаш каско 1300лв. годишно и отиваш на бар. Колко и какво ще пиеш, като знаеш че каското НЕ ВАЖИ ако си над 0,5?! Колко ще пиеш ако си със старата кошница за 3500 лв.? Сигурно поне ще се замислиш. За данъците отново е смешно. Тук не става дума за твоите кирливи данъци, а за данъците например за автомобила. Социалистическият закон гласи, че за по-старите коли се плащат по-ниски данъци. Къв е тоя измислен парадокс?! Значи ако карам кола, отговаряща на Евро 5 ще плащам повече данъци, щото имам пари, а чичо с Опел-а 96-та, дето зад него не се диша от изгоряло масло ще плаща по-малко?! Поне Данъчен кредит да се ползва за кола. Значи, като си купувам компютър, климатик или каквото се сетиш - минава за разход и си взимам ДДС-то, но за кола НЕ. Трябва или да е 1+1 или 7-местна, ама такава Алфа няма все още. Аз пък не искам друга.
          За третото ти червено се чудя има ли някакъв смисъл да споря с теб. Прочети малко, поинтересувай се, попътувай малко преди да пишеш по форумите. Виж колко катастрофи има по магистралните отсечки до Бургас и колко в 150-те (некъде там, не претендирам за абсолютна точност) километра, които не са магистрала. Този път е убиец! Това е истината и магистралата там е закъсняла с 30 год. За МАЛОУМНОТО шофиране какво да ти кажа. Явно в Германия всички са МАЛОУМНИ, понеже там и бабите карат със 150. Малоумни са и затова, че околовръстните и на средните градчета са магистрали.
          Относно марката на колата не те разбирам, но очевидно съм посочил Опел, щото от тия кошници няма по-гниеща кола. Те ще се разпаднат и без катастрофа. На един Кадет му изФърчал задния мост, както си карал на "Цариградско". Не е смешно.
          Пътищата и инфрастурктурата в ЕВропа са доста по развити от нашите, даже в местата където има обикновени пътища, състоянието им е на светлнни години от нашите, може да се кара и по бързо.Но и там има дисциплина, карат бързо, но не малоумно, карат според установени правила, а у нас правилата не важат спрод нЕкои шофери.
          Румъния не я давай за пример относно новите коли, защото тя е глобена от Европейскато комисия за високи мита на старите автомобили.Причината е проста-те правят евтини коли и гледат да си пробутват.Ама ти си купи нова Дачия, а аз предпочитам стара АЛфа, въпреки че парите които съм дал по са горе долу колкото една нова Дачия. Причината в катастрофите не е в старите коли, а в простотията и наистина молумного каране на една част от българските шофьори.Имай предвид че често карат пияни или незачитащи правила хора и със скъпи автомобили, тоест не е въпроса какво ти е каското а какво имаш под каската.
          Има си и статискита на КАТ официално потърси я, ще видиш че катастрофи вследствие технически повреди са най малкия процент от всички катастрофи и жертви. Основното е несъобразена скорост, неспазване на правилата и знаците, алкохол и самонадеяност.
          Не можеше да искаш и налагаш нови коли, докато не постигнеш едни добри европейски доходи. Да не говорим че и зависи колко караш, къде караш /градско, селско и прочее/-това също у нас не се отчита.
          Та за катастрофите-последно вчече /25 август/ четирима са изгорели в кола из Карнобатско-блъска се в държва, управлявана е от шофьор без книжка, а в София на околвръстното преди 3-4 дни едни не спрели на стоп и опа-в моргата, е тая простотия я няма никъде, или я има в редки случаи а у нас това са ежденвните катастрофи.
          Та в една нормална държава като те гепи полиция си прилага закона, а у нас те рекетира за да не го приложе, това е заключението
          Last edited by fred; d.m.y г., 11:43.
          Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
          Нагоре по стълбата, която води надолу
          sigpic

          Comment


          • #35
            Давам Ви казус. Определете дали може да намалеят жертвите, кой е виновен.

            Много ТИР-чета напъват да стигнат БГ границата ПЕТЪК вечер (защо ли ?- защото ще пресичат България събота и неделя) а защо не се движат събота и неделя ТИР в стара Европа-малко леко са им позабранили.
            Продължаваме - петък, събота неделя - тирове по пътищата, хорицата пък тръгват да пътуват и те тогава. Едно въпросче подсказващо - според вас само един ТИР за 500 км от колко автомобила е задминат (казано по друг начин колко автомобила навлизат в насрещното движение) тук е мястото да кажа, че по магистралите има по малко жертви и колегата е прав като смята, че магистралите намаляват жертвите.
            Ако само един ТИР по малко да се движи почивните дни - значи поне 500 автомобила по малко ще навлезнат в насрещтното. Сега сметнете само една забрана за движение на ТИР за събота и неделя колко тежки ПТП ще предотврати .
            2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
            CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

            Comment


            • #36
              Подкрепям забраната за движение на тирове и тежки камиони с българска регистрация, над определен тонаж, да не се движат през почивни дни.
              По магистралите жертвите са по малко, но чужденците си спазват правилата за движение, дават мигачи, задминават кулпурно, държат една лента, а у нас Мунчо сменя платна както му падне, задминава отляво-все едно е на Монца примерно, а не в града или по пътищата.Хубавите пътища са условие за безопасно двжение, но и чоеешкото поведение е много важно, съответно добрия контрол върху него
              Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
              Нагоре по стълбата, която води надолу
              sigpic

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от fred Покажи съобщение
                Подкрепям забраната за движение на тирове и тежки камиони с българска регистрация, над определен тонаж, да не се движат през почивни дни.
                По магистралите жертвите са по малко, но чужденците си спазват правилата за движение, дават мигачи, задминават кулпурно, държат една лента, а у нас Мунчо сменя платна както му падне, задминава отляво-все едно е на Монца примерно, а не в града или по пътищата.Хубавите пътища са условие за безопасно двжение, но и чоеешкото поведение е много важно, съответно добрия контрол върху него
                Абе трябва да го забранят за всички с изключение на превозващи бързоразвалящи се храни. Не става само за БГ - щото турските тирове са също доста опасни.
                2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
                CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от BatVas Покажи съобщение
                  Абе трябва да го забранят за всички с изключение на превозващи бързоразвалящи се храни. Не става само за БГ - щото турските тирове са също доста опасни.
                  Да, така е, не съм мислил за конкретните средства, може би трябва да се добавят и тези, които возят живи животни-не са много, а и е жестоко.
                  Ами не знам, да спретнем една петиция от всички клубове ли, нещо от сорта, да има инициатива и он нас
                  Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
                  Нагоре по стълбата, която води надолу
                  sigpic

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от nikolaaaay Покажи съобщение
                    ..............................
                    Пътувал съм достатъчно, и на запад и на изток. Аз за твоя участък "убиец" какво мога да кажа? Тези които са се направили на тарикати да навлезат в насрещното защото си мислят, че като изпреварят 2 коли ще стигнат по бързо, дали нямаше сега да са живи както останалите които са си чакали в колоната? Ето ти го много точен довод, че не мътя е убиец, ами малоумните шофьори. А относно Опелите, те ли са единствените които гният? От коя година в Алфа Ромео започват да използват антикорозионно покритие? Ами тези преди това. Всичко се свежда до години на возилото и до потдръжка, марката няма значение в точно това конкретно нещо. (тука не става въпрос за дизайн, комфорт или удоволствие). Оня опелджия ако го е бил позакърпил малко, дали е щяло да стане така? Ето пак пример за малоумен водач, Опела не е виновен за това.

                    А за бабите в Германия, не бях забелязал да карат със 150 извън местата на които е позволено. В БГ такива места няма значи и такива скорости би трябвало да няма.

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от BatVas Покажи съобщение
                      Давам Ви......
                      И аз ви давам нещо -
                      Как според вас държавата може за месец да намали жертвите поне с 20%, на намали ранените с поне още толкоз, как това е направено в други Евро държави(който въпреки това имат по висока смъртност от нашата) с голям ефект, и как за това е не 100, а 100000% виновна държавата, и никой от вас няма да може да го отрече......
                      Има ли представа някой как може да стане това или направо да ви кажа.....?????
                      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                      Comment


                      • #41
                        А речи си сам, не ни измъчвай.
                        Alfa Romeo 156 1.8 T.S,'98
                        ZAZ Tavria 1.1, '95 - взеха я
                        Pinky: "He that is gentle to the brutal will end up being brutal to the gentle"

                        Comment


                        • #42
                          Всяка година(откакто се води статистика), у нас измират 800 - 1200 души по пътищата.....Поне 20% от тях могат да бъдат много лесно спасени......
                          Кой са най - честите случай в който гине народа - изпреварване и челосване с насрещния, и загуба на контрол и излитане от пътя - наляво или надясно - без значение......когато сблъсака не е челен, или с друга кола, то обикновенно в над 70% от случайте се оказва някое дърво.......всеки от вас оди лятос на море, всеки гледа разни паметници отляво и отдясно, некролози и прочее - гаранция виждате и дървото което е причина за издаването на тоя некролог......казвам ПРИЧИНА ЗА НЕКРОЛОГ, а не ПРИЧИНА ЗА КАТАСТРОФА......
                          Нека сега някой да ми каже за какъв чеп са тия дървета по пътищата.....кой ги е монтирал там.....и кой не ги маха......научно е доказано че дърво с диаметър над 25 санти може да огъне както си иска коя да е алфа, и хич даже няма да мръдне......
                          НАЙ - ама НАЙ голямата дивотия е да има дървета, или каквото и да било покрай пътищата......ся пък и наредиха билборд, до билборд.......някой от вас да е одил у Гръцко да речем.....да се е чудил защо билбордовете им са забити на 50 метра навътре у къра?????......Да се е чудил защо не е възможно да се срещне дебело дърво покрай пътищата, а само разни тучни храсти.....храсти......едно дърво може да те захапе и да те спре от 100 до 0 кмч за 0.02 сек, а една корава туфа от храсти ще ти убие скороста къде къде по здравословно.......дърветата с корените си крепели асфалта???????......Държавата се крепи на живота на поданиците си, и трябва да се грижи за тяхното оцеляване........едно от нещата е да прави по хубави пътища - и да се грижи за качеството им по други начини......
                          Няма начин кой да е от вас да не познава някой дето да е сдал багажа под короната на някое дърво.......кой от вас се е замислил че ако тоя дънер го е нямало там, човека е щял да е жив....може би ранен, куц, сакат, но жив.......преди 4 години излетяхме от пътя с едно аверче, караше юнашки по непознат път, и дорде сваря да му кажа че там едикакво си, и правехме каваци през полето......аз имах счупено зъбче, той носле.......бяхме с Нисан......не знам точно надлъж ли беше колата или нашир когато мина между две дъврета на пътя, но после като измерихме разстоянието им, и дължината на колата, разликата беше в сантиметри......седяхме до нещото което трябва да бъде нисан, и се чуствахме даже приятно от мисълта че съдбата така ни е помилвала, и колата не занесе два метра по рано, или по късно.......на другия ден ги отсякохме......
                          За него не знам, но аз всяка година килвам по едно дръвче по някой път, обикновенно по тези по който често карам......
                          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                          Comment


                          • #43
                            за това с дърветата съм напълно съгласен ...
                            sigpic
                            днес съм в почивка ---

                            Comment


                            • #44
                              1) На много места дърветата вече ги режат да не давам примери.
                              2) Не преставаш да ме учудваш. Защо ще излитат от пътя колите? Щото карат нормално и изпреварват както и където трябва ли? Май не. Приятелчето карало юнашки и излетели от пътя ама разбираш ли дърветата били виновни. Ами ако беше карал човешки, ей така за разнообразие, кво ли щеше да стане? И какъв извод си вадиш ти от тая случка? Не е че трябва да се кара според ограниченията и с мозък. А че държавата отново ти пречи, дърветата ти пречат. Нещо ти пречи. Ми дай да направим и ние нещо за да спрем убийствата не само да мрънкаме и да чакаме някой да направи нещо, да махне дърветата, да направи по още едно платно, да не знам си кво...
                              Alfa Romeo 156 1.8 T.S,'98
                              ZAZ Tavria 1.1, '95 - взеха я
                              Pinky: "He that is gentle to the brutal will end up being brutal to the gentle"

                              Comment


                              • #45
                                Лошите пътища наистина са голям проблем, но това с дърветата не съм на 100% съгласен, защото на междуградските пътища дърветата помагат много да не се навява сняг, да не се заледяват и т.н.
                                А това, че е пълно с малумници, голяма част от които нямат и грам мозък какво е. По селата масово карат след употреба на алкохол, защото няма контрол.

                                Във форума се хвалят, че нямат книжки от 7-8 години, не спират на КАТ и т.н. Това какво е?

                                Но като цяло голяма част от жертвите на пътя идват от ВОДАЧИТЕ НА МПС и от контрола на пътя.
                                "BEAUTY IS NOT ENOUGH!"
                                Alfa Romeo 145 1.4 T.S 97 - EX
                                Opel Astra J GTC

                                Comment

                                Working...
                                X