ma7e4k0, 325-ците са след '88 - троен стоп. За да е читава, със сравнително запазено купе - без ръжда и да не е удряна, под 3000-3500 е невъзможно да се намери. Друг е въпроса, че може да вземеш някоя и за 1500лв. и да дадеш още два пъти по толкова за да стане кола, а да не говорим за дрифт.
То нали за това са тези системи - да не си ходи задницата където поиска, пък и където ти поискаш.
Дори и в най-скъпия модел на БМВ от новите - М6 Е63, тръгваш да правиш бърн и само усещаш, че забива и това е.
Всичко се прави за комфорт. Новите модели са със стотици килограми по-тежки от там и по-тромави, с което пък се обяснява по-трудното занасяне на задницата дори с изключени системи. Но пък идва и момента с по-мощните двигатели, които се слагат за да движат все пак цялата конюшня.
Първоначално публикувано от Бобби
Покажи съобщение
Дори и в най-скъпия модел на БМВ от новите - М6 Е63, тръгваш да правиш бърн и само усещаш, че забива и това е.
Всичко се прави за комфорт. Новите модели са със стотици килограми по-тежки от там и по-тромави, с което пък се обяснява по-трудното занасяне на задницата дори с изключени системи. Но пък идва и момента с по-мощните двигатели, които се слагат за да движат все пак цялата конюшня.
Comment