Известие

Collapse
No announcement yet.

Разликата между Крос и Спорт Вагон

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Разликата между Крос и Спорт Вагон

    Някох знае ли я? Имам една служебна 156 CW дизел и върви много прилично 1.9 jtd. 2006г. е и определено ми харесва много повече от другите комбита (156) които се движат по пътищата!

    Та ако някой знае ще се радвам да обясни за разликата!
    BTW и обзавеждането и е много хубаво. Следващия път ще пусна и снимки!

    Поздрави!
    Mercedes C230T 2.3 Elegance 97' - Лодката на дядо!

  • #2
    Разликата е, че кросвагоните са само с перманентно 4х4, 1.9 мждет двигател (150 коня), коренно различно окачване и клиренс, сравнени със спортвагоните. Това е най-общо казано. Има и още много други, естествено
    _______
    146 JTD - ex
    Renault Megane II 1.5 dci - ex

    Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

    Comment


    • #3
      Па са и по скъпи тия кросовите
      Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
      Нагоре по стълбата, която води надолу
      sigpic

      Comment


      • #4
        Е как няма да са по-скъпи, след като са по-нови и доста по-сложни като трансмисия и окачване Все едно ауди аллроуд и А6 комби да сравшяваш
        _______
        146 JTD - ex
        Renault Megane II 1.5 dci - ex

        Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

        Comment


        • #5
          Кросвагона е с оригинални спирачки Брембо и 315 мм.дискове отпред задното окачване е доста сходно с това на Интеграле
          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
            Кросвагона е с оригинални спирачки Брембо и 315 мм.дискове отпред задното окачване е доста сходно с това на Интеграле
            И на това като му добавиш 1.9 мджета и 6-степенната скоростна кутия...
            _______
            146 JTD - ex
            Renault Megane II 1.5 dci - ex

            Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщение
              И на това като му добавиш 1.9 мджета и 6-степенната скоростна кутия...
              И става егати кендзефа
              sigpic

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Kuku Покажи съобщение
                И става егати кендзефа
                Аз предпочитам в такъв кенджеф да си се изхождам
                _______
                146 JTD - ex
                Renault Megane II 1.5 dci - ex

                Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщение
                  Аз предпочитам в такъв кенджеф да си се изхождам
                  морски дизелар, ти и без това се возиш в тоалетна без сифон.... е пт кросссаа е е баси кенефа без сифон

                  http://www.facebook.com/VenturaGarage
                  Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

                  Comment


                  • #10
                    Crosswagon е много интересна концепция - са на кой му харесва и на кой не, но колата има едно от най-добрите 4х4 задвижвания в този, а дори и на в категорията SUV. с купе на базата на красивото купе на 156 и с приличен дизелов мотор. на мен точно такава кола ми допада страхотно - красиво комби, с 4х4 задвижване и повишена проходимост.
                    м/у имаше сравнение между тази Алфа, октавия 4х4 и Ауди, или VW. За кроса отзивите бяха най-лаксави
                    Alfa Romeo Corsswagon
                    Aprilia Tuono RSV

                    Comment


                    • #11
                      Предлагам по темата да се придържаме, че бая се отклонихме, но поне понаучихме нещо
                      _______
                      146 JTD - ex
                      Renault Megane II 1.5 dci - ex

                      Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                      Comment


                      • #12
                        Абе общо взето колкото по малък клиренс имаш толкова по често ремонтираш картера ......
                        Осел Останется ослом, хотя осыпь его звездами;где должно действовать умом, он только хлопает ушами.................... Г.Державин

                        Comment


                        • #13
                          Концепцията кросоувър е хибрид м/у СУВ и лек автомобил.
                          4х4, увеличен просвет, купето запазва елегантноста на спортвагона... това вече беше споменато, само не знам защо толкова я плюят тая концепция като за нашите безумни пътища е далеч по-удачна от картер на 5 см от земята.
                          Лично аз ако имах възможноста бих се качил на един кросвагон...
                          Welcome to the real world

                          Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от morfius Покажи съобщение
                            Концепцията кросоувър е хибрид м/у СУВ и лек автомобил.
                            4х4, увеличен просвет, купето запазва елегантноста на спортвагона... това вече беше споменато, само не знам защо толкова я плюят тая концепция като за нашите безумни пътища е далеч по-удачна от картер на 5 см от земята.
                            Лично аз ако имах възможноста бих се качил на един кросвагон...
                            Напълно подкрепям!

                            За жалост Кросвагоните са все още твърде малко на брой поне по нашата равнина
                            Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW '2001
                            140 HP + Chip Tuning -> ex
                            Alfa Romeo 159 1,9 JTD SW '2006
                            Born to make me happy

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Bella Покажи съобщение
                              Напълно подкрепям!

                              За жалост Кросвагоните са все още твърде малко на брой поне по нашата равнина
                              Нормално, държат висока за родните стандарти цена, а и поддръжката им е по-скъпа от стандартните автомобили.

                              Но ще се борим за по-добри стандарти... пък тогава каквото такова
                              Welcome to the real world

                              Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

                              Comment

                              Working...
                              X