If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Дамм, тази кутия не е нещо ново, но идеята й наистина е много привлекателна - може да се използва макс. мощност на ДВГ през цялото време на ускорението. Обикновено средната мощност дори при максимално "юркане" и конвенционална СК е 50-60% от максималната!
Но доколкото знам, безстепенните скоростни кутии все още не са достатъчно надеждни.
Иначе такива кутии се монтират също и на Ауди-тата и се казват мултитроник, както и на Форд Ескорт от началото на 90-те, а предполагам и на други марки/ модели.
Ето още едно клипче: http://www.youtube.com/watch?v=Wvm4QXEEY1o
Такива кутии има от доста време иам и на Фиат пунто -1 даже такава кутия но кутията не е италианска а японска разработка на субару. Това е голяма работа за каране в града не тръгва свъртене на гуми но какви изпълнения и пергели се правят с това чудо просто скоростите не свършват.Но надежността на кутиите е по ниска от тази на обикновенния автоматик а и при повреда цениет на ремонтите са ужясяващи цените на вариатора с ремъка примерно за Ауди беше към 10000лв а основен ремонт на един автоматик на кола от същия модел с нова ХДП излиза някуде към 3000лв маскимум.
А на пунтото кутията също имаше пробелм и мисля че там беше от съединителя който преди 3 години струваше 1300лв (съединителя е прахов електрически пулен с феромагнитен прах)
А на фордовете се драскаха двете шайби на вариатора и ремъка заминаваше ама те иамт и други проблеми предния и задния ход там е с многодискови съединители както при обикновенния автоматик и тези съединители заминаваха но там ремонта (на съединителите е доста по лесен и евтин.
смисъла на таа пущина е че двиг. си държи оборотите и няма смяна на предавка , при което да се губи време
недостатък е, че не е толквоз здрава , или поне едно време не е била, сега може и да не е така вече
И сега е така колега!Справка с някои дето кара А-Kласa варио!
Тази модификация скоростни кутии са за ненатоварени двигатели и са изключително ефективни при тях,но само при тях...Е все пак както каза Нео-100 години са тoва-развиваме се
Колата вдига 215 за 27сек, нещо са ви объркани представите за голямо и малко. Засечете си колите за колко вдигат 215 ще излезе че вашите са малолитражки айде да не си говорим глупости
sigpic 156Facelift 1.9JTD16V1591.9JTDm16V1662.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Comment