Известие

Collapse
No announcement yet.

ГО за 2006г.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Като ти фалира застрахователя, потърпевшият има право да заведе регресен иск срещу теб ...
    147 1.6 TS

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от търтей
      Първоначално публикувано от Patsimir
      Ми каде съветваш?
      мани го сашо
      къде ти е го-то за теб няма значение - има значение затози дето го удраш
      юпитер фалира
      Да, затова един приятел дето имаше ГО в Юпитер в момента ДЗИ го съди!

      НЕ СИ ПРАВЕТЕ ГО В ИЗМИСЛЕНИ ФИРМИ!!!

      Значи, ако блъснеш някой, той (неговия каско застраховател) трябва да вземе пари от твоята ГО. Ако от фирмата в която ти е ГО-то му кажат да го ду.а, той се съди с ТЕБ, а не с застрахователя ти. После ти на свой ред, ако искаш ходи се съди с твоя си застраховател защото не е платил.

      По този случай се направи сдружение на застрахователите или нещо такова. В него са ДЗИ, Алианц, Булинс, Булстрад и т.н. Въобще горе-долу застрахователите, които целта не им е да печелят, като не изплащат суми.


      Съветвам те да избереш някоя от големите компании, като ДЗИ, Булстрад, Алианц. Разликата в цените не би трябвало да е повече от 5лв. за 3 месеца.
      Alfa Romeo 156 2.0 T. Spark
      2003 Honda CBR 954 RR

      Comment


      • #18
        долен ляв са задници отсекъде - мога да го потвърда
        но няма да фалират - поне не още три месеца
        така че е се тая според мен
        Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

        Comment


        • #19
          Моя почнаха да го съдят ДЗИ, доста преди Юпитер да фалират. Просто ДЗИ поискали пари на Юпитер и те им казали - пари нема действайте.

          Та да не му се случва на човек, ама за смешни отстъпки от цената на застраховката, няма да рискувам.
          Alfa Romeo 156 2.0 T. Spark
          2003 Honda CBR 954 RR

          Comment


          • #20
            Да бе - аз да имам редовно сключена застраховка от действаща в момента застрахователна компания, пък да видим как ще съдят мен и как моята компания няма да плати още другия ден като и се обадят от Комисията по финансов надзор. Даже и да фалира или да и се отнеме лиценза (това ще го разбера предварително - щото имам човек в КФН-дето отнемат лицензите) портфейла от застраховки или се изкупува или синдик се разплаща с кредиторите(в случая компанията с претенции-към мен друг застраховател не може да има претенции, не може и да ме усъди ако имам редовна полица-пък макар и на компания която не плаща
            П.П. Не си мислете че ДЗИ ще фалира без Кюлев - имам си информациика - даже е в много добро финансово състояние-много по добро от миналата и по-миналата година.
            2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
            CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от BatVas
              ===
              както винаги подкован
              Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

              Comment


              • #22
                На Юпитер им отнеха лиценза през октомври http://novini.bg/?cat=&sub=&nid=11405
                Да се учиш от Алфа Ромео, значи да се учиш да побеждаваш.

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от mea culpa
                  На Юпитер им отнеха лиценза през октомври http://novini.bg/?cat=&sub=&nid=11405
                  То това известно - даже имах инфо за броя на жалбите срещу тех и знаех че имат ревизии още юни месец- даже патрона в сянка беше жив (не говоря за жената която държеше акциите и "управляваше") другия патрон
                  2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
                  CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

                  Comment


                  • #24
                    даже е в много добро финансово състояние-много по добро от миналата и по-миналата година.
                    Като цяло аз мисля, че за каско в момента ДЗИ май са най-добри......аз лично с моята кола, служебни коли и на колеги(тъй като имаме преференциялни тарифни числа за служители и контрагенти) и приятели не съм чул някой да се оплакал че са го преебали.

                    П.С. А тая личност дето се водеше шефка на Юпитер се разхождаше из офиса(този дето беше на малкото НДК) м/у собствените си служители с охрана.
                    98` Alfa Romeo 145 1.4i 16V Twin Spark 103 mad italian horses...

                    Comment


                    • #25
                      ?? ???? ????? ????? ?? ???? ???????????? ? ?????? ? ????? ????????????? ?? ?????? ? ???? ?? ???? ??? ??? ?? ???? ???? ?? ????? ?????? ??? ????? ???? ? ??????????? ???? ?? ???????????????? ?? ???? ???? ???? ??? ?? ???? ???????? ? ?????????? ????? ? ???????? ?? ? ??????? ? ???? ?????? ????????.
                      ________
                      ROBERT B. EVANS
                      Last edited by santo_traficante; d.m.y г., 13:29.
                      Volvo S80 D5 awd 2010г.

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от santo_traficante
                        на един френд БМВто му беше застраховано в Юпитер и изяде дървотогепиха му колата и сега ги съди има иск но нищо няма да вземе защото тея нямат нищо а гаранциония фонд на застрахователите на дава пара щото тея са били пирамида а въпросната шефка с охраната му е позната и нищо захапа тояжката.
                        Вярно е това за Юпитер - та сега парите могат да се вземат , ама след като синдика разпродаде имущество и от блокираните активи в банки- което разбира се не е голямо и първо трябва да покрият задълженията по полиците. Ама за ДЗИ спокойно-имат много имущество, имат достатъчно в гаранционния фонд, а са и презастрахователна. Освен това сега направиха и пенсионно осигурителна компания (е не баш сега-мина време) та заради това ги следят под лупа-всеки месец отчети до КФН плюс инвестиционни намерения-задължително нискорискови. Та ако и в това се усъмним - трябва въобще да не застраховаме
                        2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
                        CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от BatVas
                          Първоначално публикувано от santo_traficante
                          ?? ???? ????? ????? ?? ???? ???????????? ? ?????? ? ????? ????????????? ?? ?????? ? ???? ?? ???? ??? ??? ?? ???? ???? ?? ????? ?????? ??? ????? ???? ? ??????????? ???? ?? ???????????????? ?? ???? ???? ???? ??? ?? ???? ???????? ? ?????????? ????? ? ???????? ?? ? ??????? ? ???? ?????? ????????.
                          ????? ? ???? ?? ?????? - ?? ???? ?????? ????? ?? ?? ?????? , ??? ???? ???? ??????? ?????????? ????????? ? ?? ??????????? ?????? ? ?????- ????? ??????? ?? ?? ? ?????? ? ????? ?????? ?? ??????? ???????????? ?? ????????. ??? ?? ??? ????????-???? ????? ?????????, ???? ?????????? ? ???????????? ????, ? ?? ? ??????????????????. ????? ???? ???? ????????? ? ????????? ???????????? ???????? (? ?? ??? ????-???? ?????) ?? ?????? ???? ?? ?????? ??? ????-????? ????? ?????? ?? ??? ???? ????????????? ?????????-???????????? ????????????. ?? ??? ? ? ???? ?? ??????? - ?????? ?????? ?? ?? ????????????
                          ???? ????? ? ?????? ???? ???? ???? ???? ?????? ??? ?? ???????????????? ???? ??????? ??? ???? 2 ???? ? ????? ??? ? ????? ???????? ???? ???????? ???????? ?? ??? ? ????? ?????????? ?????? ????? ?? ??? ?? ???? ?????? ?? ??????? ?? ??? ? ??? ???? ??????? ????????????? ?????? ???? ?? ???? ? ????? ?????? ?? ?? ??? ????? ???? ?? ?? ?? ?????? ????? ?? ???
                          ________
                          WILLYS WAGON
                          Last edited by santo_traficante; d.m.y г., 13:30.
                          Volvo S80 D5 awd 2010г.

                          Comment


                          • #28
                            Застрахователите да се съдят при ПТП

                            25 ноември 2005, петък, 11:29
                            Източник : Business.dir.bg

                            Застрахователите, платили на клиентите си по „Каско", да бъдат задължени да предявяват регресен иск първо към застрахователя по „Гражданска отговорност“ на виновния за съответното пътно-транспортно произшествие водач, като само при липса на полица за задължителната застраховка претенцията да се насочва лично към причинителя на ПТП-то.
                            Това предлагат от Асоциацията за защита на застраховани и пострадали при пътно-транспортни произшествия в свое официално становище, изпратено до председателя на парламентарна Комисия по икономическата политика и до Ралица Агайн, ръководеща управление „Застрахователен надзор“ на КФН, съобщи insurance.bg. От асоциацията настояват това задължение да бъде записано в бъдещия Кодекс за застраховането.
                            Причина за искането е фактът, че напоследък Софийски Районен и Софийски Градски съд са затрупани с дела, представляващи регресни претенции на застрахователи изплатили обезщетение по “Каско”, но не получили по извънсъдебен способ стойността на изплатените щети от застрахователя по “Гражданска отговорност”. Поради оформящата се съдебна практика да не се уважават искове по регресни претенции между застрахователите, компаниите, които са платили по “Каско”, предпочитат да завеждат дела директно срещу застрахованите по “Гражданска отговорност” водачи. Тревожното е, че при тези преки искове виновният за съответното ПТП водачи с валидна полица за “Гражданска отговорност” няма практическа възможност да обезпечи имуществото си. Той трябва първо да плати щетата от джоба си и едва след това може да се опита да си възстанови сумата от своя застраховател по „Гражданска отговорност“, подчертават от асоциацията. Положението се утежнява допълнително от факта, че в този случай в размера на щетата не се включва лихвата за забавено плащане. Освен това, за да заведе дело, гражданинът трябва да плати и държавна такса в размер на 4% от стойността на иска.
                            В бъдещия Кодекс за застраховане да бъдат описани случаите, в които застрахователят може да откаже да изплати обезщетение, настояват още от асоциацията. В проектокодекса е записано, че отказ може да бъде получен, ако клиентът не е изпълнил задължение по застрахователния договор, което е значително с оглед интереса на застрахователя. Според юристите на асоциацията обаче застрахователите трябва да имат право да отказват изплащане на обезщетение, само когато неизпълненото от клиента задължение е значително с оглед на покрития риск, а не с оглед интереса на застрахователя. Причината е, че интересът на застрахователя е винаги в разрез с интересите на застрахованите, подчертават от сдружението. Според юристите значително с оглед на застрахователя може да бъде и всяко едно избрано от него действие или ограничение в общите условия, което не е от съществено значение за носеният риск. По този начин страните по застрахователния договор ще бъдат поставени в неравнопоставено положение, при което застрахователя винаги ще има възможност неоснователно да откаже плащане, се подчертава в предложението на асоциацията.
                            147 1.6 TS

                            Comment


                            • #29
                              Кофти е да те съдят щото застрахователя не плаща - затова трябва и застрахователя по гражданска да ти е добър, че ако удариш някой.......а относна ДЗИ снощи се заинтересувах и разбрах че в момента голям дял от акциите(ще разбера колко) на ДЗИ се държат от Уникредито (Италия) - който ако следите банковия сектор са втори в Европа по стойност на активите-знаете че са и един от най-серьозните играчи на банковия пазар и в БГ. Е те акциите не ги държат пряко , ами с фирма 100% тяхна собственост. Така че споко за ДЗИ
                              Абе аз съм там и се надявам да е всичко шест
                              По нагоре бяха казали за Орел-споко силни са и ще станат по-силни. Само вижте Гущеров как се оправя(Гущеров е собственика-реално
                              2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
                              CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

                              Comment


                              • #30
                                шефе я кажи нещо за ДесенИнс .... че аз см там с двата крака
                                '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
                                '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
                                '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

                                Comment

                                Working...
                                X