Известие

Collapse
No announcement yet.

2 автомобила на цената за 1 до средата на декември

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • 2 автомобила на цената за 1 до средата на декември

    2 автомобила на цената за 1 до средата на декември.
    ето това открих по темата, та ако някой иска може да прескочи до Белгия за промоцията.
    http://news.automedia.bg/read/5710.html

    http://autoplanet1.com/index.php?cat=1&pcat=5&id=4158

    хайде на пазар

  • #2
    Естествено, скоро ще започнат и по 5 да дават на цената на една. С това надуване на цените и надлъгване се знаеше, че няма да изкарат дълго. Един сериен автомобил излиза от завода със себестойност от 1500 до 4000 евро.
    Alfa 155 2.0TS 8V '93
    sigpic
    VW LADAVAGEN '81
    CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ

    Comment


    • #3
      що не ги даваха така преди "кризата"
      Volvo S80 D5 awd 2010г.

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от vaklinator Покажи съобщение
        Естествено, скоро ще започнат и по 5 да дават на цената на една. С това надуване на цените и надлъгване се знаеше, че няма да изкарат дълго. Един сериен автомобил излиза от завода със себестойност от 1500 до 4000 евро.
        Това от къде го прочете? И за какъв автомобил става въпрос
        "BEAUTY IS NOT ENOUGH!"
        Alfa Romeo 145 1.4 T.S 97 - EX
        Opel Astra J GTC

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от vaklinator Покажи съобщение
          Естествено, скоро ще започнат и по 5 да дават на цената на една. С това надуване на цените и надлъгване се знаеше, че няма да изкарат дълго. Един сериен автомобил излиза от завода със себестойност от 1500 до 4000 евро.
          ууууууууу това е сериозен коментар. Кой сериен автомобил колега бихте ли уточнили. Някой Астон мартин или китайска сапунерка.
          "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
          К.М.

          Comment


          • #6
            Машшаала.
            А така трябва още да падне алуминия.
            Те и без това в Рено като си купиш Еспейс рестото ти го връщат в Туингота
            Alfa Romeo 156 1.8 T.S,'98
            ZAZ Tavria 1.1, '95 - взеха я
            Pinky: "He that is gentle to the brutal will end up being brutal to the gentle"

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от suscrofa Покажи съобщение
              ууууууууу това е сериозен коментар. Кой сериен автомобил колега бихте ли уточнили. Някой Астон мартин или китайска сапунерка.
              Малотиражка Tata сглобена в завод в Бенгал
              156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
              Bosch Motronic M2.10.4 MPFi

              Comment


              • #8
                Абе, Ваклинатора сигурно не говори за "Мазерати", ама пък виж на мойто "Гранде Пунто" му е горе-долу толкова себестойността - 5000 Евро
                sigpic

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Kuku Покажи съобщение
                  Абе, Ваклинатора сигурно не говори за "Мазерати", ама пък виж на мойто "Гранде Пунто" му е горе-долу толкова себестойността - 5000 Евро
                  Ами говоря за масово произведени коли. Включително и дачия. За съжаление за 6000 евро се изпотрепват да ги копуват да е... и нуедачията - миризливо френско менте.
                  На останалите барутници - какво им е по-скъпото от дачията????? Гумите или пластмасовите скрибуцащи табла и салони.??! Значи последно 2000 - себестойност на Дачия. Гарантирам. Кой иначе ще я продава за 6000?
                  Alfa 155 2.0TS 8V '93
                  sigpic
                  VW LADAVAGEN '81
                  CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Kuku Покажи съобщение
                    Абе, Ваклинатора сигурно не говори за "Мазерати", ама пък виж на мойто "Гранде Пунто" му е горе-долу толкова себестойността - 5000 Евро
                    Значи ще чакам да ги завладее рецесията и Фиат и направо ще взема едно Грандепунто Спорт за 6500 Евра с ДДС, но без регистрация Може и 159 JTDm 16V за 10000 Евра

                    Тези неща се пишат с някакъв вид данни и факти.

                    Само за информация iPhone 3G излиза производствена цена под $180 (трябва да намеря сайта) и най-скъпата му част е паметта - към $16-18 беше.
                    "BEAUTY IS NOT ENOUGH!"
                    Alfa Romeo 145 1.4 T.S 97 - EX
                    Opel Astra J GTC

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от georgyg Покажи съобщение
                      Значи ще чакам да ги завладее рецесията и Фиат и направо ще взема едно Грандепунто Спорт за 6500 Евра с ДДС, но без регистрация Може и 159 JTDm 16V за 10000 Евра

                      Тези неща се пишат с някакъв вид данни и факти.

                      Само за информация iPhone 3G излиза производствена цена под $180 (трябва да намеря сайта) и най-скъпата му част е паметта - към $16-18 беше.
                      НЕ СИ В ЧАС ПРИЯТЕЛЮ!
                      http://news.ibox.bg/news/id_1807582094
                      Alfa 155 2.0TS 8V '93
                      sigpic
                      VW LADAVAGEN '81
                      CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от vaklinator Покажи съобщение
                        НЕ СИ В ЧАС ПРИЯТЕЛЮ!
                        http://news.ibox.bg/news/id_1807582094
                        Чета друг сай явно http://fiat.bg/?id=222&lan=BG&nid=5 и няма за по 13 000 лв. Ако имаше щях да си купя.
                        Явно намаляват производството и не само те, но това не влиае многона цените. То не че сме някакъв пазар ама все пак
                        "BEAUTY IS NOT ENOUGH!"
                        Alfa Romeo 145 1.4 T.S 97 - EX
                        Opel Astra J GTC

                        Comment


                        • #13
                          Ти са сериозно ли го написа това?
                          Дали някой се замисли, че оная реклама горе цели да се изчисти склада на въпросната фирма в Белгия и да останат само пари в брой, вместо ламарини?!
                          Освен всичко останало, цените на колите там са с ВКЛЮЧЕНА печалба, т.е. избираш кола на стойност 24'000 Евро от които примерно 5000 Евро са марж, тоест си купуваш кола за 19'000 Евро
                          След това получаваш кола за 14'000 Евро в която има към 3'000 Евро марж или реално получаваш кола за около 11'000 Евро
                          И какво се оказва - плащаш 24'000 Евро и получаваш коли с реална стойност 30'000 Евро, а не както е според рекламата 38'000 Евро
                          И това ти го смятам с маржа на цените при малък пазар като нашия ~25%, ама за Белгия не е точно така и май цената си отива към 0:0
                          Но не печалбата е важното в случая - важното е, че не стоят неизползваеми ламарини в шоурума, а се прибират животоспасяващи пари в брой
                          Нещо което е видно и в Българските представителства, защото преди една година за 10% отстъпка в цената и подарък "Каско" щяха да ти се изсмеят още на входа, а сега го предлагат като "промоция"
                          Last edited by Kuku; d.m.y г., 17:45.
                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Kuku Покажи съобщение
                            Ти са сериозно ли го написа това?
                            Дали някой се замисли, че оная реклама горе цели да се изчисти склада на въпросната фирма в Белгия и да останат само пари в брой, вместо ламарини?!
                            Освен всичко останало, цените на колите там са с ВКЛЮЧЕНА печалба, т.е. избираш кола на стойност 24'000 Евро от които примерно 5000 Евро са марж, тоест си купуваш кола за 19'000 Евро
                            След това получаваш кола за 14'000 Евро в която има към 3'000 Евро марж или реално получаваш кола за около 11'000 Евро
                            И какво се оказва - плащаш 24'000 Евро и получаваш коли с реална стойност 30'000 Евро, а не както е според рекламата 38'000 Евро
                            И това ти го смятам с маржа на цените при малък пазар като нашия ~25%, ама за Белгия не е точно така и май цената си отива към 0:0
                            Но не печалбата е важното в случая - важното е, че не стоят неизползваеми ламарини в шоурума, а се прибират животоспасяващи пари в брой
                            Нещо което е видно и в Българските представителства, защото преди една година за 10% отстъпка в цената и подарък "Каско" щяха да ти се изсмеят още на входа, а сега го предлагат като "промоция"
                            И най-вече печелиш след това от гаранционното обслужване, което дава допълнителни средства (от услуги). Като цял схемата е ясна, сега чакам да паднат и цените и без това съм се заканил следващата кола да е нова или поне гаранционна.
                            "BEAUTY IS NOT ENOUGH!"
                            Alfa Romeo 145 1.4 T.S 97 - EX
                            Opel Astra J GTC

                            Comment


                            • #15
                              Оуууу, това пък за гаранцията изщо не го коментирам - ше те съдерат
                              За гаранция/обслужване САМО в Гърция, че тука просто...
                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X