Известие

Collapse
No announcement yet.

Каране при дъжд и сняг

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
    Става въпрос за наклон при който НЯМА СЦЕПЛЕНИЕ и трябва някак си да закараш колата до нормална настилка, нито можеш да спреш нито да намалиш. За това говоря Вкарайте в тая ситуация скорост ..
    Не ми отговори на въпроса? плс кажи за да се науча
    Тази тема може да е полезна за много хора
    sigpic
    SCUDERIA ITALIA
    BMW 5-er
    BMW 7-er
    Fiat GP

    Comment


    • #62
      Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
      аз не вярвам
      аз знам
      оти го правя сека седмица
      С какво със джипа? Само че той е 4х4
      sigpic
      156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
      "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

      Comment


      • #63
        Първоначално публикувано от fnt Покажи съобщение
        Не ми отговори на въпроса? плс кажи за да се науча
        Въпроса ти няма нищо общо със ситуацията и е първолашки. Чети преди да пишеш всички говорите за различни неща май.
        sigpic
        156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
        "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

        Comment


        • #64
          Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
          С какво със джипа? Само че той е 4х4
          и кво
          според теб 4х4 не поднася ли що ли?
          хахаха
          Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

          Comment


          • #65
            Мене чесно ми писна да спора с радиоточки. Имам само един последен въпрос. Та джипа ми е 2500 кила, та давам ти го да покараш даже не в гората ами даречем на Витоша по пътя, да го спуснеш де. Та какво правиш за да не те вадиме от него с флекс, както доста народ отишъл да се повърти на първия сняг. А да и защо джипа има бавни предавки.

            Comment


            • #66
              Първоначално публикувано от gigi Покажи съобщение
              Мене чесно ми писна да спора с радиоточки. Имам само един последен въпрос. Та джипа ми е 2500 кила, та давам ти го да покараш даже не в гората ами даречем на Витоша по пътя, да го спуснеш де. Та какво правиш за да не те вадиме от него с флекс, както доста народ отишъл да се повърти на първия сняг. А да и защо джипа има бавни предавки.
              за да изкачва целеустроемено и бавно
              sigpic
              днес съм в почивка ---

              Comment


              • #67
                Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
                и кво
                според теб 4х4 не поднася ли що ли?
                хахаха
                Да бе няма никаква разлика викаш дали спират 4-те гуми или 2 или 1. Търтей айде моля ти се не ги разправяй ти поне .. Засилвайте се по заледеното надолнище хакайте втора, пускайте съединителя и изригвайте, и на мен не ми се спори с радиоточки аре ........
                sigpic
                156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                Comment


                • #68
                  разлики бол
                  4х4 като занесе и почваш да се кръстиш
                  с предно дърпаш ръчна и се изправя
                  и т.н.
                  хихихи
                  Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                  Comment


                  • #69
                    Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                    Въпроса ти няма нищо общо със ситуацията и е първолашки. Чети преди да пишеш всички говорите за различни неща май.
                    Такааа, най после го каза. Сега е ред да отвориш първата страница и да прочетеш мнението на момчето. Той пита за едно нещо, на което gigi му отговаря, а ти веднага НЕ Е ТАКА. Аз такова, аз онакова 300к и т.н.
                    sigpic
                    SCUDERIA ITALIA
                    BMW 5-er
                    BMW 7-er
                    Fiat GP

                    Comment


                    • #70
                      Първоначално публикувано от Stoyan Georgiev Покажи съобщение
                      за да изкачва целеустроемено и бавно
                      всъщност за да може да се спуска повече
                      оти изкачването може и бързо с всичката газ

                      ама понеже за спиране НЕ се ползват спирачки
                      особено на лош терен си трябват бавни
                      Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                      Comment


                      • #71
                        Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                        Да бе няма никаква разлика викаш дали спират 4-те гуми или 2 или 1. Търтей айде моля ти се не ги разправяй ти поне .. Засилвайте се по заледеното надолнище хакайте втора, пускайте съединителя и изригвайте, и на мен не ми се спори с радиоточки аре ........
                        Даа ясно аз например така си пала колата когато няма акумолатор, ама ти явно спускаш и затова се въртиш Пък спускането на скорост е друга бира. А на 4х4 не зацепват и 4-те гуми ...... и както казва Пчелата ако тръгне по добре се кръсти

                        Comment


                        • #72
                          Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
                          всъщност за да може да се спуска повече
                          оти изкачването може и бързо с всичката газ

                          ама понеже за спиране НЕ се ползват спирачки
                          особено на лош терен си трябват бавни
                          бързо с пълна гас може да забуксуваш някъдеш шото ке изореш теренут
                          sigpic
                          днес съм в почивка ---

                          Comment


                          • #73
                            За джиповете не знам,ама представяте ли си един тир да се пуска весело на свободна по нанадолнище!!! Не случайно, на места из България има табелки "Внимание!Опасен наклон!Премини на по-ниска предавка!".В нашата фирма има автобуси модел 2007г.с всички възможни системи измислени до сега.Без значение дали е сняг,лед,дъжд,кал или сухо,никога не се движат по инерция!
                            sigpicAlfa Romeo 155 2.5 TD 96год.VM 31B,155 2.0 16V 96 год и Fiat Tipo 1.6 IE 95 год.

                            Comment


                            • #74
                              Абе code, 'що просто не приемеш факта. Направил си веднъж грешка и айде сега ще обръщаме всички факти наопаки заради това. А за условията дето поставяш....какво да ти кажа.....още малко ще попиташ "как да накараме колата да има сцепление с асфалта докато лети?" А това дето го описваш...идеята е да се спускаш на по-ниска предавка още от самото начало, а не да се завъртиш на леда точно на завоя и тогава да се сетиш, че може да поработиш малко със скоростния лост. А между другото защо не преименуваме темата на "HOW TO: Да се пребием качествено и количествено"
                              The greatest of all scientific hobbies!

                              Comment


                              • #75
                                еми да... сигурно ако се движиш с 80-100тина по нанадолнище върху лед на свободна предавка и ръчнеш 2ра ше се завъртиш, ама ко праиш изобщо засилен до толкова в/у лед?
                                147 2.0 Selespeed 51%Sofia Driving
                                Stilo 1.6 - ex 75%Sofia Driving
                                156 2.4 JTD - ex

                                Comment

                                Working...
                                X