Известие

Collapse
No announcement yet.

Каране при дъжд и сняг

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
    когато си със задно винаги трябва да имаш излишък на газ.Тоест по-малка предавка и по-високи обороти.Идеята е да можеш с отнемане на газта,да убиеш скоростта.
    Ми не съм съгласен - за някой ще прозвучи нелепо сравнението ми с Формула 1, но там механичното сцепление се експлоатира най - качествено, а принципа на сцепление на гумите с асфалта е едно и също, независимо кола ли е или болид.....Ако някой е гледал внимателно поведението на пилотите при скоростните завой, или по точно слушал звука от двигателите им, предполагам е чул че при скоростните завой те не свалят предавка, а вдигат една, за да избегнат приплъзването на задните гуми - говорим за задно, има голяма разлика......при тях мощноста на двгто може да го предизвика, при колите и нашия случай хлъзгавината на асфалта.......Ся ще кажете че говорим за убиване на скороста.......преди завоя......тука съм наполовина съгласен, щото при задното предаване не е толкова фатално ако ти тръгне задницата, ако предните не са движещи, мисля че е по лесно да се контрира.....
    Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
    При предно,трябва да имаш резерв от газ.Тоест във всеки един момент,да можеш ефективно да подадеш газ и да изправиш колата,ако реши да танцува по пътя.
    Тука пак искам да кажа за момента, на който никой не обръща внимание......времето за реакция е недостатъчно......толкова ли не може всеки да си представи един средно бърз завой дето се зима на трета да речем с 40, и изведнъж задницата ти тръгва напред....ако точно в тоя момент се контрира с волана в обратна посока и се използва въпросния резерв от газ, като предните гуми "изправят" колата, това може и да стане, но аз лично не мисля че още се е родил човека с тая реакция......
    Пак искам да подчертая че изказвам мнението си, а не цитирам някакви правила.....
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
      Ми не съм съгласен - за някой ще прозвучи нелепо сравнението ми с Формула 1, но там механичното сцепление се експлоатира най - качествено, а принципа на сцепление на гумите с асфалта е едно и също, независимо кола ли е или болид.....Ако някой е гледал внимателно поведението на пилотите при скоростните завой, или по точно слушал звука от двигателите им, предполагам е чул че при скоростните завой те не свалят предавка, а вдигат една, за да избегнат приплъзването на задните гуми - говорим за задно, има голяма разлика......при тях мощноста на двгто може да го предизвика, при колите и нашия случай хлъзгавината на асфалта.......Ся ще кажете че говорим за убиване на скороста.......преди завоя......тука съм наполовина съгласен, щото при задното предаване не е толкова фатално ако ти тръгне задницата, ако предните не са движещи, мисля че е по лесно да се контрира.....

      Тука пак искам да кажа за момента, на който никой не обръща внимание......времето за реакция е недостатъчно......толкова ли не може всеки да си представи един средно бърз завой дето се зима на трета да речем с 40, и изведнъж задницата ти тръгва напред....ако точно в тоя момент се контрира с волана в обратна посока и се използва въпросния резерв от газ, като предните гуми "изправят" колата, това може и да стане, но аз лично не мисля че още се е родил човека с тая реакция......
      Пак искам да подчертая че изказвам мнението си, а не цитирам някакви правила.....
      Правилно,колега,но аз съм се родил на 16 януари 19..Когато става въпрос за сериозни теми,никога не съм си позволявал да давам погрешни мнения.В единия от случаите,най-много да се счупи нечия кола,а в другия,като нашия,последствията може да са фатални.Когато не съм бил уверен в нещата,които пиша,винаги съм подчертавал,че това е само теория и вероятност,но в случаи,като тоя се позовавам на много по стари и патили професионалисти от нас.Не случайно и някой по-горе спомена,че автобусните шофьори от неговата фирма,никога,ама никога не карат с изключени скорости.Леките автомобили имат по ефективни спирачки от тежките машини.За тава и водачите на тежките машини знаят нещо повече за безопасното каране.И аз си юрках Мерцедеса със 140 по нанадолнището,до като не ме усетиха старите кучета.Разговора беше неприятен.Само след една седмица ми отказаха спирачките.Хвала на Бога бях на скорост.Имах два трансформатора от зад.Някак си успях да мина само със смачкана кабина.А колкото за реакцията-ами тя колега се тренира от малък.Някъде във форума писах,че хората по света обучават децата си от малки на тия умения.То ти става природа.Тогава не става въпрос за реакция , а за инстинкт.В тая тема,обаче смесихме спортното каране и кушиите с обикновенното кормуване.Не искам да ме разбираш неправилно.Не се заяждам.Просто се опитвам да помогна на новите колеги да не правят глупости.Като узреят,може да пробват и много други неща.
      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

      Comment


      • Абееее, карайте си, кой, как може и тЕ тАва е бацццце!
        "Опит се трупа собственоръчно, собственокрачно и най-вече собственогъзно!"
        sigpic

        Comment


        • Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
          Когато става въпрос за сериозни теми,никога не съм си позволявал да давам погрешни мнения.......В тая тема,обаче смесихме спортното каране и кушиите с обикновенното кормуване.Не искам да ме разбираш неправилно.Не се заяждам.
          Това кое е погрешно или не, е въпрос на гледна точка, и със някакъв спор се опитваме да стигнем до истината, и надали едната група ще успее да убеди другата, просто изкътваме доводи......спортното каране има много общо, щото обикновенно то се извършва на ръба на възможностите на колата и терена, и за това е показателно какви са възможностите при тия действия......
          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

          Comment


          • Първоначално публикувано от Kuku Покажи съобщение
            Абееее, карайте си, кой, как може и тЕ тАва е бацццце!
            "Опит се трупа собственоръчно, собственокрачно и най-вече собственогъзно!"
            апцолютно верно!!!
            166 2.0 TS - back in the game - 10x 2 164td!!
            x145 1.6 boxer

            Comment

            Working...
            X