Носят се слухове за падането на акциза при старите автомобили,някой да знае нещо по-достоверно?Много ми се ще 2.5 V6 ама на държавата толкова пари няма да дам.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Акциз?
Collapse
X
-
Ако пък случайно ако падне!!!!!...ще си наваксат с данациПо добре палава италианка, отколкото скучен германец....
https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE
Comment
-
То ако си шматка и с 1,6 ще се пребиеш. Вече почти няма кола дето да не вдига 180-200км - напълно достатъчно да се усмъртишСпоред мен дори от една гл.т. по-мощната кола е по-сигурна най-вече при изпреварване.
sigpic
156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Comment
-
Три пъти Ашуст алеле майко жива да не бех, само да падне акцизчето и ще видите батко ВИ Владко как ще яхне Една прекрасна Алфа 156 3.2 V6 24V GTA със скромните 250кончета и всичките расови(за тая кола живея), ама доколкото разбрах от един приятел който вкарва коли,сега вкара една S-класа 194 коня и като и плаща акциза каза,че даже са го вдигнали от 35лв. за киловат на 45лв. за коли от 120 до 150 киловата,мъка ми е като се сетя че над 150киловата досега беше по 65лв. на киловат, а кой знае сега колко са го направили!!!
Така, че колега май няма да ни се отвори парашута
Comment
-
Що бре - упражнение с префърляне на 2.5 двг в стандартна двойка не се ли прави лесно.....???
Мен досега докато са ме спирали никой не ми е гледал номера на двгто.....а ме спират честичко....."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеЩо бре - упражнение с префърляне на 2.5 двг в стандартна двойка не се ли прави лесно.....???
Мен досега докато са ме спирали никой не ми е гледал номера на двгто.....а ме спират честичко.....и хоп какво става,толкова разправии и бумаги са после, че свят да ти се завие и в общи линии имаме Алфа 156 2.0 на цена горе долу 7-8000лв. + двг около 1500-2000лв. отиваме на 10000 +подсилване към 1500-2000 а да не кажа доста повече,станаха 11-12000 +свястна електроника и вече сме на около 13000лв.
(и караме на страх да не ни гепят естествено), а ако си я купим нов внос свестна и читава + акциза ще излезе същите парички обаче ще сме спокойни от към страна на органите на МВР. Нещата се обезмислят в общи линии, а не е проблема да се вземе 2.5 мотора,проблема е с 3.2
че там акциза вече е безбожен!!!
Comment
-
Първоначално публикувано от DanewRomeo Покажи съобщениеНикой не го е еня какво е под капака, ако документите са ти изрядни - нямаш проблем!, та по добре си продай Алфата 2.0 и си купи същата 2.5 фабрично(аз това се опитвам да направя) излиза същите пари!
А и едно допълнение,ДВГ 2.0 е с 4 цилиндъра и направо жужи като пчеличка до ръмженето на 2.5 V6(лично направих тази разлика като гледах 2.5 да си купувам сега), та всеки малко от малко светнат с колите полицай, веднага ще разбере като види талон на който пише 1970cc, и това пред него което ръмжи на V6!!!Last edited by fein86; d.m.y г., 14:00.
Comment
-
Колега, тъй като си си направил труда да говориш обстойно по темата, нека да те попитам нещо. Знам че продаваш твоята кола. Защо? Инвестирал си в нея, хубава е, има мегдан за някакви доработки и т.н. С тази 2.5 имаш ли идея в какво се забъкваш? Тук в Пловдив се продаваше една (може и още да се продава, знам ли) - много добра в естетично отношение, бонбон, бивша дипломатическа, уж на малко километри. Собственикът й, когато спира да зарежда, купува и разфасовка масло, сипва прилежно. Защото харчи матрял, та си е.е майката. Тази, която ти е хванала окото/сърцето в какво състояние е? Бъди наясно, че поддръжката е сериозна, ако двигателят е тръгнал, то ще си покаже и ще е в финикийски знаци уравнението. Млад си, надъхан си, 155 коня е (+ перспектива за още) малко ли са? Имам едни пидиеф, ревю на 156 разновидностите, като най-разумен и подходящ двигател е посочен 2.0 ТС, защото е динамичен, надежден (поне според автора) и балансира мощност, производителност и прилична поддръжка. За 2.5 имаше някои критични коментара - тежък агрегат, лаком, много коне без задължително оптимална производителност и прочее. Моят съвет е - обмисли внимателно маниакалните си забежки, ако имаш финансов ресурс, взимай ГТВ 2.0 шестак, турбо и се хвърляй в дълбоките води, ама защо ти е въобще да се разделяш с твоята хубавица. Нарадвай й се, изчакай да поуталожат страстите, да мине година-две и тогава вече трезво премисли нещата. Всички искаме много литри, много коне, повечето от нас, без да си дават ясно сметка защо точно е необходимо това. Помисли. С най-добри желания пиша този пост. Поздрави!
Оф-топик - приемете моите извинения за което.Митьо Бомбата: Ех, какви времена бяха... животински времена
Comment
-
Читава 156 с 2.5 двг от Англия може да се докара за 2800 лв до България - това разходите с транспорта и храна по пътя.......сваля се двгто барабар с окачването и прочее и се кичи на колата тука......останалото се продава на части, и дори и без тия приходи излиза по малко от цитираните 3-4 хилки......аз мисля даже да съм и на печалба.....иначе който иска може да ме санкционира колкото си иска, ако разбере това.-....."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеЧитава 156 с 2.5 двг от Англия може да се докара за 2800 лв до България - това разходите с транспорта и храна по пътя.......сваля се двгто барабар с окачването и прочее и се кичи на колата тука......останалото се продава на части, и дори и без тия приходи излиза по малко от цитираните 3-4 хилки......аз мисля даже да съм и на печалба.....иначе който иска може да ме санкционира колкото си иска, ако разбере това.-.....
Comment
-
Първоначално публикувано от DanewRomeo Покажи съобщениеКолега, тъй като си си направил труда да говориш обстойно по темата, нека да те попитам нещо. Знам че продаваш твоята кола. Защо? Инвестирал си в нея, хубава е, има мегдан за някакви доработки и т.н. С тази 2.5 имаш ли идея в какво се забъкваш? Тук в Пловдив се продаваше една (може и още да се продава, знам ли) - много добра в естетично отношение, бонбон, бивша дипломатическа, уж на малко километри. Собственикът й, когато спира да зарежда, купува и разфасовка масло, сипва прилежно. Защото харчи матрял, та си е.е майката. Тази, която ти е хванала окото/сърцето в какво състояние е? Бъди наясно, че поддръжката е сериозна, ако двигателят е тръгнал, то ще си покаже и ще е в финикийски знаци уравнението. Млад си, надъхан си, 155 коня е (+ перспектива за още) малко ли са? Имам едни пидиеф, ревю на 156 разновидностите, като най-разумен и подходящ двигател е посочен 2.0 ТС, защото е динамичен, надежден (поне според автора) и балансира мощност, производителност и прилична поддръжка. За 2.5 имаше някои критични коментара - тежък агрегат, лаком, много коне без задължително оптимална производителност и прочее. Моят съвет е - обмисли внимателно маниакалните си забежки, ако имаш финансов ресурс, взимай ГТВ 2.0 шестак, турбо и се хвърляй в дълбоките води, ама защо ти е въобще да се разделяш с твоята хубавица. Нарадвай й се, изчакай да поуталожат страстите, да мине година-две и тогава вече трезво премисли нещата. Всички искаме много литри, много коне, повечето от нас, без да си дават ясно сметка защо точно е необходимо това. Помисли. С най-добри желания пиша този пост. Поздрави!
Оф-топик - приемете моите извинения за което.
Тази която съм намерил е купувана чисто нова тук в БГ 2000г. и я взимам от първи собственик(даже чип и е сложил)доста по капризна е от моята, обаче просто тази мания за мощни коли ми е изяла главата и минаха доста повече от две години и като гледам няма изгледи да ме пусне скоро, така че поне засега ще се боря за мечтата си - 3.2 двигател, но всичко по реда си първо 2.5 за да посвикна с цените на частите и бензина,с вървенето вече съм свикнал защото и по мощни съм карал, но ако можеше да я взема без да продавам моята щеше да е най-хубаво(защото наистина си обичам колата),а пък и ако не се намери купувач ще си остане при мен!!!
Comment
Comment