If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
То рекорда на Бугати вече го би едно Порше колега, даже в АутоБилд имаше статия. Порше 9ff със 6 цилиндров боксер мотор и 4 турбини и със 960 конски сили някъде, направи 411км/ч. на пистата на Фолксваген където Бугати направи 407км/ч. Точната скорост с която се е движело поршето била измерена по осем различни начина, което доказва абсолютно точно, че Порше вече държи рекорда за скорост. А иначе SSC доста отдавна имаха някакви претенции че са били рекорда на Бугати като са развили над 420км/ч., но не успяха да докажат напълно и затова до скоро Бугати държеше рекорда.
То рекорда на Бугати вече го би едно Порше колега, даже в АутоБилд имаше статия. Порше 9ff със 6 цилиндров боксер мотор и 4 турбини и със 960 конски сили някъде, направи 411км/ч. на пистата на Фолксваген където Бугати направи 407км/ч. Точната скорост с която се е движело поршето била измерена по осем различни начина, което доказва абсолютно точно, че Порше вече държи рекорда за скорост. А иначе SSC доста отдавна имаха някакви претенции че са били рекорда на Бугати като са развили над 420км/ч., но не успяха да докажат напълно и затова до скоро Бугати държеше рекорда.
Отдавна.. отдавна... миналата година.
И всичко си е доказано и признато Но не с 420 а с 412км.ч.
Не официалния... Бугати.
Рекордът
От октомври 2005 г. Бугати Veyron държи неофициалния рекорд за най-бърз сериен автомобил с 407,5 км/ч, а от февруари 2005-а Кьонигсег CCR държи официалния рекорд с 387,87 км/ч. Първият опит на SSC да подобри тези рекорди с модела Ултимейт Аеро ТТ се състои на 22 март 2007 г. Първоначалните планове опитът да се проведе ден по-рано пропадат заради падналия сняг. Отцепен е участък от малко над 19 км от магистрала 93 в Невада. Опитът се проваля заради ниските температури, защото колата не стои добре на пътя при скорост над 305 км/ч. Въпреки лошите условия, колата развива 370 км/ч.[4]
Вторият опит се състои на 13 септември 2007 г. в Уест Ричланд, Вашингтон. За да бъде рекордът признат за официален според критериите на Гинес, автомобилът трябва да мине по отсечката, а след максимум един час да покрие трасето в обратна посока, за да се премахнат предимствата или недостатъците, преоизтичащи от метеорологичните условия. Средната стойност на максималните скорости в двете посоки представлява максималната скорост на автомобила. При първото преминаване на трасето максималната скорост, която е отчетена е 413,83 км/ч (257,11 мили/ч), а на втория тур - 409,71 км/ч (254,55 мили/ч). Определената от тези параметри максимална скорост е 411,76 км/ч.[5]
дамммммммм, и точно както каза сега с тия 430 нещата вече стават сериозни, до преди няколко години се бориха в скорости над 300, а гледай вече се борят над 400км/ч. Имам мечта някой ден и на мен да ми се случи да се возя с такава скорост(в кола обаче).
Comment