Известие

Collapse
No announcement yet.

Измиване на двигател !

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Измиване на двигател !

    Понеже несъм мил под капака до сега и е бая мръсно та искам да знам има ли колеги които правят това често..Има ли някаква опастност от късо или нещо подобно...

  • #2
    За късо ако не изолираш клемите ме съмнява но считай че датчиците ще почнат да ти пукат като коледни лампички по хубаво свали си само капака на клапаните и го измиий него само
    ex AlfaRomeo 145 2,0 QV -> Голямата ЛюбоФ
    Nissan Qashqai 2,0 140hp
    Renault Megane III Coupe 1,6 16V 110hp
    ShineRay XY350ST-2 StreetKiller

    Comment


    • #3
      И аз така смятам да направя,нещо ме е шубе да не стане нещо..

      Comment


      • #4
        Най-добре вземи обезмаслител, напръскай там където е мръсно и после изплакни . Ако е необходимо повтори. Така няма да имаш проблеми.
        sigpic
        SCUDERIA ITALIA
        BMW 5-er
        BMW 7-er
        Fiat GP

        Comment


        • #5
          С "Меглио" пръскаш мръсотията.

          Вода по добре не дей
          sigpicFiat Grande Punto 1.3 Multijet Alfa Romeo 155 1.8TS 8V -SOLD

          Comment


          • #6
            Е нали трябва да изплакне после (внимателно). Аз така си измих дизелака и стана като нов
            sigpic
            SCUDERIA ITALIA
            BMW 5-er
            BMW 7-er
            Fiat GP

            Comment


            • #7
              Е какво значи 'като нов'?!? Да не би да е стар модел някакъв?!? Класически, модерен, атмосферен, стейт-оф-ди-арт дизел си е това
              _______
              146 JTD - ex
              Renault Megane II 1.5 dci - ex

              Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщение
                Е какво значи 'като нов'?!?
                Ми освен че работи като нов и изглежда така, след като го измих
                sigpic
                SCUDERIA ITALIA
                BMW 5-er
                BMW 7-er
                Fiat GP

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от fnt Покажи съобщение
                  Е нали трябва да изплакне после (внимателно). Аз така си измих дизелака и стана като нов
                  Имеенно имах предвид да не запали пароструйката.
                  sigpicFiat Grande Punto 1.3 Multijet Alfa Romeo 155 1.8TS 8V -SOLD

                  Comment


                  • #10
                    Начи гледай ся - зимаш обезмаслител, или излезе сега една по фешън химия за външно миене на двг - ама трябвало да е топъл, то не че ако го миеш с друго трябва да е студен, ама.......
                    Наместваш се до компресор, с някакъв накрайник, за да може да насочваш по добре струята......обличаш си мръсни дрехи, щото фърчи гряз и мъзгия яко по тоя метод........по твой избор може да покриеш някак си другите открити части, да не пада по тях мизерия.......ако имаш две шишенца и можеш да си позволиш разхищение резултата щее бомба.....пръскаш първоначално отгоре - отгоре и изчакваш минута да фтаса - всъщност не е нужно много чакане - избираш си един от двата варианта, пръскаш и на секундата издухваш, или изполиваш всичко по двг, и после пръскаш - първия цапа повече, но е по ефективен.....2 пъти съм го правил това, за 15 кинта двгто стана слънце, може би само на излизане от Италия е бил по чист....
                    ПиЕс - колкото е по голям компресора и по дълго време мое да подържа 4-5-6 атмосфери, толкова по добър резултат....
                    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                    Comment


                    • #11
                      ае колеги, само аз ли не мия никога двг?...
                      нещо не виждам смисъл, ма не знам...
                      166 2.0 TS - back in the game - 10x 2 164td!!
                      x145 1.6 boxer

                      Comment


                      • #12
                        Ако колата не ти е за продажба ,или няма теч от някъде и искаш да видиш от къде идва, изобщо не я пипай щото ядовете после са големи.
                        0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
                        Автогаз сервиз-
                        http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

                        Comment


                        • #13
                          Аз използвам един малко "бабешки" способ. Със спрей за почистване на двигатели/около 0.5л/, на който изрично е написано, че не влияе отрицателно на контактните връзки и след това с парцалче се подсушава по повърностите, които могат да се достигнат с ръка. Удобно е, че аерозолната струя достига до почти всички места. И двете си коли съм мил по този начин и не е имало никакви проблеми.
                          Last edited by old alfist; d.m.y г., 13:56.
                          Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                          Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                          Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            Не мий там,за твое добро е.Че после ша са мааш у
                            Alfa Mito 1.4
                            156 2.0 155 ex
                            156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex

                            Comment


                            • #15
                              Запалих се да го измия от както отидох на Серес.Там имаше една 1.8 ТС под капака буквално всичко светеше..много добро впечатление праваше
                              П.С по добре исчистен не бая виждал от този !

                              Comment

                              Working...
                              X