Известие

Collapse
No announcement yet.

Как сте иСкарали шофьорската си книжка

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    ООооо аз от маък чаках момента в който ще взема книжката по едно време се бях вманиачил изчислявах години месеци дни и часове които остават до момента в който ще мога да се кача в учебната кола....и ето че дойде момента...
    и така листовките ги бях научил перфектно , но за капак ставам за изпита сутринта 26 ноември(понеделник)2007 година, а навън мрачно дъждовно гадно време ама си викам кво на късмет.... Отивам - листовките успях да ги реша за 9минути без грешка...
    На кормуването бях последен момчето преди мен го скъсаха а аз имах късмет явно на чичкото от дай му беше омръзнало и затова карах само 5мин като стартирах с лошата гадна маневра каране на заден ход без видимост справих се добре... след еди стоп , 2 светофара и кратка история колко добър рибар е ми каза да отбия последва едно честито аз слезнах от колата и 10 минути не мога да се ориентирам къде съм за да кажа на баща ми от къде да ме вземе.... няколко дена след това вече карах напълно легално кола...(книжката си я изкарах експресна)....

    Comment


    • #17
      и аз да се отраза по тая тема да ми се посмеете малко след като 18 години чаках да стана пълнолетен да мога да почна курсовете най-сетне съм в процес на взимане на книжка Почнах ги края на декември минах си 2-сидмшчната теория и ми следваше вътрешния изпит на листовките, взех го от първия път с 4 грешки без да ги погледна вкъщи понеже си виках "кой.. аз ли да уча?! че аз си ги знам!" След това почнаха коледните и новогодишните празници и следващия важния изпит го отложихме чак за 20 януари.. попрегледах ги малко знаците от учебника и се явявам на изпита като съм сигорен че е мой щом първия път го взех без да уча а ся даже ги попрегледах, и след 30 мин. чакане влизам да си чуя резолтатите "НE 7 грешки" викам си карай другия път ще го взема, след 2 седмици се явявам пак и пак не бях учил щото отново неможах да намера време", явявам се и онзи като ми израси "НЕ 11 грешки" направо ми се ... Отново след 2 седмици ми беше следващия изпит, този път яко разочарован и надъхан седнах в нас да си решавам листовки и да си уча грешките след това явих се на изпита и този път отговора беше "ДА 2 грешки" супер много се зарадвах, на същата вечер опрайх половин литар водка Другата седмица ми е изпита по курмуване и се надявам да го взема и ще си продължа историята след 2 седмици...
      landikar
      Аз се кефя на всеки който стъпи на пистата независимо какво кара и как го кара......

      Comment


      • #18
        С агне!
        и за агне я връщам
        Volvo S80 D5 awd 2010г.

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от AntiLuuP Покажи съобщение
          ООооо аз от маък чаках момента в който ще взема книжката по едно време се бях вманиачил изчислявах години месеци дни и часове които остават до момента в който ще мога да се кача в учебната кола....и ето че дойде момента...
          и така листовките ги бях научил перфектно , но за капак ставам за изпита сутринта 26 ноември(понеделник)2007 година, а навън мрачно дъждовно гадно време ама си викам кво на късмет.... Отивам - листовките успях да ги реша за 9минути без грешка...
          На кормуването бях последен момчето преди мен го скъсаха а аз имах късмет явно на чичкото от дай му беше омръзнало и затова карах само 5мин като стартирах с лошата гадна маневра каране на заден ход без видимост справих се добре... след еди стоп , 2 светофара и кратка история колко добър рибар е ми каза да отбия последва едно честито аз слезнах от колата и 10 минути не мога да се ориентирам къде съм за да кажа на баща ми от къде да ме вземе.... няколко дена след това вече карах напълно легално кола...(книжката си я изкарах експресна)....
          Аз пук три години карах нелегално и сега кат имам книжка нямам кола ,каква е тази сътба не знам

          Comment


          • #20
            Моята история не е чак толкова колоритна колкото на някои от вас,ама все пак ще разкажа .Книжката я взех 2005 година,края на лятото.Цяло лято карах на едно жълто типо,без климатик.И в деня преди изпита,понеже инструктора ме знае колко съм разсеян,ми вика Коце,утре много да внимаваш да не забравиш нещо и ми изрежда:лична карта,химикали и т.н.Взима ме от нас в 7 часа сутринта и ме пита в колата да не забрави нещо,аз смело отговарям:спокойно нищо не съм забравил .Решавам листовките (искаха да ме изгонят,защото подсказвах на момчето до мен) и съм уверен че съм изкарал,защото вкъщи съм порешавал преди изпита.И седим всички,чакаме резултати,поглеждам се аз и виждам че на сутринта в бързането съм обул чехли а не маратонки Забелязва го това и инструктора и с шутове ме изпрати до нас да се преобуя.В крайна сметка и листовките и кормуването от първия път ги взех
            Alfa 145 1.4 ts

            Comment


            • #21
              При мен мина доста скучно като изключим външния изпит. Иначе си взех вътрешните листовки с 3, външните с 1 грешка, вътрешно кормуване от първия път, че ме и похвалиха тогава А външното си беше вече интересно. Падна ми се изпитващия с прякор Лудия Макс. Бях първи на 30.06.2008 с Тойота Йарис 2008 дизел. Левия ми крак трепереше адски много, не знам как я изгасих само 2 пъти. Изпитващия, Макс, беше пълно психо. Тъкмо тръгваме и ме спря на вдигната бариера на която имаше нещо като нарисуван стоп, и ми набива спирачките "Що не спираш на стопа" супер сериозен. И аз ъ мъ измумотих нещо там и съвсем насрах. За щастие карах по много познат път. Тоя се скъса да ми вика за всякви глупости, а аз си мълчах и ни вопъл ни стон, правя се, че не го чувам хаха Накрая след паркирането ме нареди пак, че съм карал като ученичка и това беше След 17 дена се качих на дъртото 96" пунто на майката дори без хидравлика, после на Алфата ми А след време като се наложи да направя обратната смяна, имах чувството, че се качвам не в кола ами в комбайн. АМа вече нямам такиав проблем
              Ако в края на годината съберете всички презервативи, които сте използвал и успеете да направите автомобилна гума от тях с гордост можете да я наречете GOODYEAR!
              Alfa Romeo 166 2.0 TS + А-95Н LPi

              Comment


              • #22
                Взех ги от първия път,листовките ги надрасках за 10 мин. Интруктора като ме видя,че излизам толкова рано му стана лошо. Чаках 50мин след това,бях откачил
                Имах две грешки,дори още си ги спомням. Учебната количка беше Рено Клио (2000г.), стани да седна. Понеже бяхме 9-човека в групата,всички си мислеха,че като са последни имат шанс да минат.Казах им,че ако знаят ще минат,ако пък ли не .... Качих се първи и ... Врътнах един кръг,слезнах от колата и ми съобщиха,че съм изкарал и практиката
                Last edited by TS; d.m.y г., 11:37.

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                  Мен ме скъсаха на първото фрадско,зашото не спрях на Стоп,и то пред нас.Познайте дали на вечерта знака го имашеВтория път я взех без проблем
                  И мен ме скъсаха първия път на кормуването и то пак пред нас .. място дето знам , че има стоп за пресичащите мойта улица и си карам спокойно и изведнъж точно в средата на кръстовището тоя ме спира .. викам си какво става , тоя луд ли е и ми вика "що отнемаш предимство бе?" викак как ще отнемам бе , тука има стоп за тоя .. и като погледнах няма стоп няма нищо .. циганите го бяха отнесли със все металния стълб и сега има само дупка .. но на втория път се справих без проблеми листовките от първия път си ги взех
                  Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99
                  Alfa Romeo 166 2.4 JTDm '05

                  Comment


                  • #24
                    листовките ме е срам да кажа, че чак на четвъртия път ги взех , защото не ги бях прочел нито веднъж докато не ме скъсаха 3 пъти - на последния път мисля, че беше с една или без нито една грешка

                    кормуването от първия път, даже ме похвалиха
                    sigpic
                    днес съм в почивка ---

                    Comment


                    • #25
                      И аз както колегата ТАНО съм в процес на взимане на книжката,на вътрешен на листовки 2 грешки,а на външен 3 и на мен изпита ми след 1 седмица и ще има продължение на историята....

                      Comment


                      • #26
                        И двата изпита ги взех от първия път Листовките с 1 грешка , бях учил само отговорите на листовките предния ден , понеже 2 дена преди изпита разбрах кога ще е . На курмуването бях последен от групата и чаках около 4 часа , но нямах от основните грешки .

                        TaNo и luboni_91 не знам за вас , ама от тея 18г чакане , най-гадната беше 17тата
                        Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v Distinctive
                        Fiat Punto Mk1 1.2 Fire
                        Ex: BMW E61 530 Xi

                        Comment


                        • #27
                          Айде и аз да се разпиша в темата.
                          Та почвам си аз януари месец 2001г да карам предказармени курсове за категория "Ц",но ние бяхме от първите дето трябваше да карат първо "Б" и чак след като минат изпитите тогава те пускат нагоре.Та почваме си ние на една ладичка 5-ца извънградско Добрич-Каварна и познайте на кой идва реда да кара в Каварна,малък град без почти никакво движение,но все пак градско.Та следващия път същата работа само че във Варна,и аз пак градско.Та това ми беше извънградското де.И после вече у наше село никви ядове.После на изпита листовките без грешка и понеже имахме и психо на машинката се разбих направо.Оная лелка ми обясни накратко(много накратко) за кво става дума и пуска, и аз си мисля че ще загрея 1минутка поне да схвана тактиката.Тая машина кат откачи,малиии,и аз уж си натискам и чакам да ми свърши загрявката и да почна,пък то се оказа че направо ми е почнал изпита,абе взех го ама с доста грешки май,така и не казаха.Големия майтап беше като закачих с канатата на Зила портала на бензиностанцията.Ма то от простотията на инструктора,вика ми "ти гледай да не закачиш колите отпред (понеже имаше и доста коли и бензиностанцията не е ич за камьони),а аз ще гледам портала на огледалото", и се беше надвесил и уж гледаше и бааам,замалко да сваля портала.
                          Та така,после на изпита никви ядове, после в казармата пак на Зилове,полигони разни,кви ли не маневри,чак ми се отдаде възможност да карам КРАЗ един път,баси голямото прасе ей,голям кеф.
                          Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                          Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                          Горе главата, нищо че е празна...

                          Comment


                          • #28
                            95-та Юни стартирах курсовете. На първия изпит листовки(от тези старите, където са 3 броя с наказателни точки, според въпроса и е достатъчно да сбъркаш 2 отговора и си фитка) ги взех с 0 грешки и отпрашихме към полигона. Там на 2-ро-3-то упражниние, паркиране в гараж мисля беше, закачих колче(не го бутнах, но е грешка), та се наложи да минавам и 6-тото упражниние, което на съответния полигон беше гърбицата. Кракът на съединителя ми трепереше, естествено, така дръпнах ръчната, че щях да изпокъсам жилата, 6000 оборота на жигулатора, и не само, че не тръгна на зад, ами направо прелетях пред бабуната. Взех и полигона от раз. И тук, вече започва драмата с градското.
                            Първи изпит. Подведен от инструкторът ("`Айде тръгвай") отпраших без колан . На първото кръстовище трябваше да продължа направо, но неможах да се престроя и си останах в лентата за на дясно, съответно на там и завих. След около 500 метра ми се заповядва на светофара да завия на дясно. Ок, ама са 3 един след друг (до м-на на "Стамболийски" 155), на първия мога, на 2-рия нямам ляв завой и на 3-я може. Завих на първия и последва "Одбий в дясно", каза ми куката, че още за колана е можел да ме скъса и чао до следващия път. Не се ядосвах, казах си "здраве да е, следващия път".
                            Втори изпит. Отивам, където са ме инструктирали, да чакам. Чакам, чакам, по едно време пристига някакъв кавал-инструктор с колата, на която карах и вика "Инструктурът ти не знам си к`во - не може, ще караш ли с мен". Ще карам, за чий съм дошъл. Да, ама нито той ме знае, как карам, нито аз него к`ъв е и нон-стоп ме гледа в ръцете и се оглежда супер нервно в огледалата и изнервя на мах и без това изнервеното положение. Съответно някакъв кавал, като вижда У, директно застава пред мен, запушвайки ми пътя, с явно намерение да прави обратен завой. Намалявам, давам ляв мигач да го заобиколя, поглеждам в огледалото - няма никой, аха да кривна и еб@ти и кучките. В същия момент Лада с 4 фара, прелита покрай мен с 300 по трамвайната линия. Ясно - намеса на комисията - ае чао.
                            Трети изпит. Не помня за какво, но пак ме скъсаха. Най-интересното е, че всеки път изпитите бяха в района на "Константин Величков", а освен на тях никога не карах У-колата в района, а все някъде в кв. "Иван Вазов". Нервирах се яко вече и смених(уж) клуба и инструктора.
                            Четвърти изпит. Вече с нов инструктор и с по-скапана жигулка. Оказа се, че той е към същия шиб@н клуб "СБА Люлин" (или както там се казваше на времето), но е нещо като Надежденския му клон. Както и да е. Вече отпред не седеше инструкторът, а куката. Тук за първи път случих на кука-боклук. Чакането започна още сутринта. Чакахме листовкаджиите и чакащите директно за градско, 6 човека, трябваше да потеглим от това място. Та, пристига г-н полицай, с шушляков анцунг и офицялната си куртка + куфарче с 1 брой закопчалка(пренципно с 2 фабрично налични). Непрестанно някакво цъкане от устата, като тик, все едно има жилка от колбас м/у зъбите и се пробва със слюнката си да я избута от там. Стига с лиричните отклонения. Ще карам предпоследен. 4-римата преди мен - скъсани. Дреме ми. Карам вече. Някъде из улиците на ж.к. "Люлин". Пътят, по който се движа, прави десен завой и изведнъж пред мен ТК-150 (трактор). Лепвам се зад него. Леко се подавам и виждам, че много далеч отсреща има кола, но ще мога да го резна. Ляв мигач, и тъкмо да се изрежа си припомням изпит №2, поглеждам в огредалото и виждак, как 2-ма нерваци зад мен вече се набират. Спирам мигача, с явно намерение да се откажа от маневрата и прибера зад трактора и в този момент идиотът ми хваща волана и ме прибира той. Е, намеса на комисията - ясно какъв е резултатът.
                            Пети изпит. Чакам за кормуването и по едно време бам, старият инструктор със старата кошница пристига. Настоящият, не знам си какво, не може. Тоя номер вече ми го бяха врътнали, ама нали така и така бях отишъл. Ауу, като се качих на колата, направо не можех да се позная. Бях и отвикнал и по време на изпитът 4 или 5 пъти ми гасна. Отделно, че имаше поредната намеса на комисията и резка и на изпит номер 5.
                            Изпит шест. Реших, че чашата е преляла отдавна и няма повече да плащам заплатите на лайнарите от клуб Люлин (почти година стана тоя курс). Я се обади на тази позната в КАТ, вземи 2 часа при нейния доверен инструктор, завий 3 пъти на дясно и дай 10 лв за книжка. Ае са си еб.те м@йките и инструкторите и мошенниците .
                            И така една година без 5-6 дена карах курса за любителска книжка и накрая я взех с връзки. Иначе професионалната от раз.
                            75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
                            155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
                            FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
                            Мненията са като задниците - всеки си има!

                            Comment


                            • #29
                              Всичко си взех от първия път.На листовките без грешка и на външния и на вътрешния.

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от Grozdan Покажи съобщение
                                Така при мен нещата стояха така: листовки от първи път без грешка и курмуване на същия ден без грешка.
                                И при мене така се получи някакси.....
                                Изпитът си го карах преди да направя 18 и чаках до рожденнив си ден, за да си взема книжката. Избягах от час, за да отида до КАТ да си я взема същия ден..... Бяха хубави години
                                sigpic
                                === 75 1.8 T '86 ===
                                === 156 SW 2.4 JTD '01 ===

                                If Rust Is Lighter Than Carbon Fibre, My 75 Is A Superleggera!

                                Comment

                                Working...
                                X