Известие

Collapse
No announcement yet.

Черната статистика за 2008 г

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Черната статистика за 2008 г

    1 059 души за загинали в катастрофи през миналата година, сочи черната статистика на МВР.

    През 2008 година на територията на страната са станали 8 031 катастрофи. Ранените са 9 223 души.

    Само през декември в 671 катастрофи на територията на страната са загинали 92 души. Ранените са 807.

    През 2007 година по пътищата на България са загинали 1006 души, близо 10 000 българи са ранени.

    Най-опасни за пътуващите са вечерните часове на денонощието, показва статистиката.

    Между 19 и 20 часа са загинали 130 души, други 123-ма - час по-рано, в същите часове има и най-многобройни и автопроизшествия.


    Причини
    1. Превишена скорост
    2. Неспазване на правилата за движение - най често неправилно изпреване
    3. Неправоспособност
    4. Алкохол
    На 5 място сме в света по брой загинали на глава от населението.
    Запазва се значителният брой на катастрофите, предизвикани от млади участници в движението - за отчетния период от тях са загинали общо 186 млади хора на възраст от 18 до 24 години. Нараснал е броят на пострадалите и загинали деца, които са пътували в колите. Над 50% от участвалите в пътнотранспортни произшествия водачи и пътници в леките автомобили са били без предпазни колани. Налице е 0.4 % увеличение на тези произшествия в сравнение с предишната година. Запазва се високият брой на пострадалите /2253/ и загиналите /277/ пешеходци. С над 50% е нараснал и броят на загиналите водачи и пътници на мотоциклети. За периода са загинали 65 и били тежко ранени 640 души.
    Last edited by fred; d.m.y г., 17:47.
    Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
    Нагоре по стълбата, която води надолу
    sigpic

  • #2
    Сяка година са между 900 и 1100 - така вече над 15 години......
    Да изсекът дърветата по пътищата и ако жертвите не намалеят със поне 150 човека, ще си разглобя Алфата със зъби.....и това ще е много по удачна мярка от всички минали, и бъдещи промени в ЗДП.....
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
      Сяка година са между 900 и 1100 - така вече над 15 години......
      Да изсекът дърветата по пътищата и ако жертвите не намалеят със поне 150 човека, ще си разглобя Алфата със зъби.....и това ще е много по удачна мярка от всички минали, и бъдещи промени в ЗДП.....
      Абсолютно вярно и билбордовете да не са през 100м а през 10-20км и да са на поне 500м навътре в полето (говоря за магистралите)

      Comment


      • #4
        Само не видждам лошите пътища като фактор в изброените.Явно това не е причина или пък не е достатъчно важна.
        мене ме нема, в целата схема........

        Comment


        • #5
          Не са ни виновни дърветата и билбордовете,а равните като дъски мозъчни кори.
          Alfa Mito 1.4
          156 2.0 155 ex
          156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от nikotm Покажи съобщение
            Не са ни виновни дърветата и билбордовете,а равните като дъски мозъчни кори.
            Колко малко думи трябват, за да се каже голямата истина!

            Comment


            • #7
              Вярно е че пътищата ни са лоши, властта си е спестила и тази причина, спор няма
              Но да се изсекат дърветата съм против, хората са казвали, построй къща, посади дърво..
              Дърветата не са ни виновни,ако не са те ще са къщите, крайпътните камъни, канавките, ливадите, ел стълбове, остава да караме на солените езера...
              В крайна сметка при тия условия се кара, всеки трябва да се съобрязав с това, което му е на пътя, не съм чул в Алпите да се проправили огромни магистрали, понеже има завои и е тясно, гледам Тур дьо Франс всяка година.
              От статистиката личи едно нещо, предимно се катастрофира от човешко недомислие, меко казано, аз бих го нарекъл човешка простотия.
              Last edited by fred; d.m.y г., 22:41.
              Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
              Нагоре по стълбата, която води надолу
              sigpic

              Comment


              • #8
                като гледаш тая статистика да те хване страх да се качиш в кола,ти можеш да си караш нормално и някой да те отнесе като едното нищо и т`ва сичкото е от чувството за безнаказаност ,което имаме ние българите.Колегата е много прав :

                Цитат:
                Първоначално публикувано от nikotm
                Не са ни виновни дърветата и билбордовете,а равните като дъски мозъчни кори.

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от fred Покажи съобщение
                  Но да се изсекат дърветата съм против, хората са казвали, построй къща, посади дърво...
                  Посади дърво, ама не покрай пътя - по германските магистрали, там където няма мантинела, въри едно камионче, с две големи челюсти и резачка под тях, и всяко дърво над 10 санти се реже и мята на купчинка.....що - да не са прости......
                  Иначе съм питал много подръжници на теорията че дърветата не са виновни срледното:
                  - Представи си си ти си уставен шофер, караш все с 90, обаче един слънчев ден с 90 влизаш в една сурна дупка, дясната ти гума се пръска, и ти тръгваш смело и неудържимо към къра.....какво предпочиташ да има там - кър, или хубаво и свежо раззеленено дърво, което твоята колица нежно да обгърне??????
                  Когато ги карам да отговорят само с да или не, всички казват твърдо че не искат там дърво.....то има си хас да искат, все пак аз не питам някакви тъпи малоумници, но после се почва едно философстване - Ама то сега видиш ли аз ако съм фанал волана здраво, ако овладея колата, ако баба беше мъжка.....И прочее.....
                  Не ми давайте за пример държави където покрай пътищата има дървета, щото все пак не ми казвате една важна подробност, на която вие съответно не сте обърнали внимание - има дървета, но между тях и пътя има М А Н Т И Н Е Л А
                  "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                  F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                  Comment


                  • #10
                    Е може и така да е, ама съм сигурен, че ако се замислиш дървото е много рядко виновно, по скоро виновника е друг.
                    Наистина от цялата статистика си лъха една безотговорност
                    Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
                    Нагоре по стълбата, която води надолу
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от fred Покажи съобщение
                      Е може и така да е, ама съм сигурен, че ако се замислиш дървото е много рядко виновно
                      Е не е.....ама щом се секът дървета по какви ли не причини, могат да се делнат и тия......
                      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                      Comment


                      • #12
                        Тия дървета ще ти избодат очите
                        А знаеш ли колко е гот, да си пътуваш бавно из провинцията, по тихи пътища и през пътека от такива дървета, много е приятно, само да не е слънчево, защто играта на сенки и ярки участаци уморява шофьора.
                        Иначе по нашите магистрали дървета няма, виж по по големите пътища да сложат пък тогава мантинели, хем работна ръка, хем суровина, хем и нощно време светят отразителите
                        Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
                        Нагоре по стълбата, която води надолу
                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от fred Покажи съобщение
                          Тия дървета ще ти избодат очите
                          Побеснявам даже.....и ми е интересно защо хората дето лепят некролози по тях, не са зели да ги отсекат.....
                          Първоначално публикувано от fred Покажи съобщение
                          А знаеш ли колко е гот, да си пътуваш бавно из провинцията, по тихи пътища и през пътека от такива дървета, много е приятно, само да не е слънчево, защто играта на сенки и ярки участаци уморява шофьора.
                          А знаеш ли колко е гот като се затъркаля колата в която се возиш към къра със 100, и после като излезеш жив от нея да видиш как тя е минала точно между две дървета.....после да изпаднеш в размисъл и въображение какво щеше да стане ако това беше 2 метра по рано или по късно......иде ти да се прибереш вкъщи и да си наточиш секирчето......
                          Първоначално публикувано от fred Покажи съобщение
                          Иначе по нашите магистрали дървета няма,
                          Ама айде сега недей така.....
                          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                          Comment


                          • #14
                            .

                            като се има в предвид че за няколко стотин хиляди години еволюция,човешките сетива са се развили толкова че можем да реагираме адекватно само със скороста която развиваме ТИЧЕШКОМ.какво повече да говорим.другото важно за нас ,хората,е че човешкото зрение се съсредоточава и събира върху една монета,от там нататък разчиташ на периферно зрение.с горе споменатите реакции и това зрение...!?единствено ни остава да бъдем внимателни към останалите и...,живи и здрави!

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                              Посади дърво, ама не покрай пътя - по германските магистрали, там където няма мантинела, въри едно камионче, с две големи челюсти и резачка под тях, и всяко дърво над 10 санти се реже и мята на купчинка.....що - да не са прости......
                              Иначе съм питал много подръжници на теорията че дърветата не са виновни срледното:
                              - Представи си си ти си уставен шофер, караш все с 90, обаче един слънчев ден с 90 влизаш в една сурна дупка, дясната ти гума се пръска, и ти тръгваш смело и неудържимо към къра.....какво предпочиташ да има там - кър, или хубаво и свежо раззеленено дърво, което твоята колица нежно да обгърне??????
                              Когато ги карам да отговорят само с да или не, всички казват твърдо че не искат там дърво.....то има си хас да искат, все пак аз не питам някакви тъпи малоумници, но после се почва едно философстване - Ама то сега видиш ли аз ако съм фанал волана здраво, ако овладея колата, ако баба беше мъжка.....И прочее.....
                              Не ми давайте за пример държави където покрай пътищата има дървета, щото все пак не ми казвате една важна подробност, на която вие съответно не сте обърнали внимание - има дървета, но между тях и пътя има М А Н Т И Н Е Л А
                              Като свършиш с дърветата продължавай с дерета, пропасти, мостове, реки, ж.п. прелези. После се прехвърли в насрещното, започни с джипове, уазки, тирове, всичко по-тежко от теб. Кво ш каиш пешеходците и велосипедистите засега да ги оставим.
                              Зимата на леда много ми е хлъзгаво и при дъжд не ми е добре. Дай да направим нещо.
                              Последно - аве много падат камъни по планинските пътища пострадах миналия път. Ша ги почнеш ли баирите с брадвата, пък аз ще ти платя данък МПС, че нещо беше ядосан на общината и няма да го плащаш
                              Last edited by aav; d.m.y г., 20:40.

                              Comment

                              Working...
                              X