Известие

Collapse
No announcement yet.

Рали автомобил на форума на КАРБ

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
    Да ма тва е било финала,след няколко невероятно зрелищни катстрофи с Ауди С1
    Спорно!
    Сезон 1986 Ауди изобщо не участват в шампионата! Предния сезон са решили да се откажат, най-вероятно заради надмощието на Пежо 205 Т16. По план е трябвало да се върнат през сезон 87.
    В началото на сезон 86-та са станали две тежки катастрофи с Форд РС, при едната от тях колата се врязва в публиката (рали Португалия). Чашата е преляла след като Тойвонен и Креспо загиват, като преди това водят с голяма преднина в рали Корсика. След инцидента мястото изглежда повече на самолетна катастрофа, отколкото на катастрофа на автомобил.

    За анкетата: Гласувах само за един автомобил, без сериозни доводи, но все пак...

    Audi quartto – страхотен звук, невероятно присъствие на пътя, малка революция в рали спорта, любимец на публиката, но въпреки сравнително дългото участие в шампионата има само две победи при конструкторите, като през 1983 е победен за титлата в шампионата от автомобил със задно задвижване.
    Ланча Делта С4 – няма да сбъркам ако кажа най-бързата от митичния клас Б. Също, както и аудито прави шокиращ дебют в рали шампионата 1-во и 2-ро място. С представянето си играе много сериозна роля за забраната на клас Б. Но за съжаление участието й е съвсем кратко.

    Глас давам за Ланча Делта Интеграле - до колкото си спомням от шест годишното участие на заводския отбор на Ланча с Делта Интеграле, резултата е шест титли
    Alfa 145 1.3, 75 TS, 166 2.4 mjet

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от JJJ Покажи съобщение
      Спорно!
      Сезон 1986 Ауди изобщо не участват в шампионата! Предния сезон са решили да се откажат, най-вероятно заради надмощието на Пежо 205 Т16. По план е трябвало да се върнат през сезон 87.
      В началото на сезон 86-та са станали две тежки катастрофи с Форд РС, при едната от тях колата се врязва в публиката (рали Португалия). Чашата е преляла след като Тойвонен и Креспо загиват, като преди това водят с голяма преднина в рали Корсика. След инцидента мястото изглежда повече на самолетна катастрофа, отколкото на катастрофа на автомобил.

      За анкетата: Гласувах само за един автомобил, без сериозни доводи, но все пак...

      Audi quartto – страхотен звук, невероятно присъствие на пътя, малка революция в рали спорта, любимец на публиката, но въпреки сравнително дългото участие в шампионата има само две победи при конструкторите, като през 1983 е победен за титлата в шампионата от автомобил със задно задвижване.
      Ланча Делта С4 – няма да сбъркам ако кажа най-бързата от митичния клас Б. Също, както и аудито прави шокиращ дебют в рали шампионата 1-во и 2-ро място. С представянето си играе много сериозна роля за забраната на клас Б. Но за съжаление участието й е съвсем кратко.

      Глас давам за Ланча Делта Интеграле - до колкото си спомням от шест годишното участие на заводския отбор на Ланча с Делта Интеграле, резултата е шест титли
      ОК няма да споря
      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

      Comment


      • #33
        В интерес на истината колегата по-горе каза мнооого истини, особено любима ми е как "великото куатро" пада 83-та от една обикновена 037-чка

        Иначе това са колите: Фулвия, Стратос, 124 Абарт, 131 Абарт, 037 Рали, Делта С4, Делта ХФ 4 ВД, Делта Интеграле, Делта Интеграле 16В и не на последно място т.нар. от феновете Делтона

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от Tie Покажи съобщение
          В интерес на истината колегата по-горе каза мнооого истини, особено любима ми е как "великото куатро" пада 83-та от една обикновена 037-чка

          Иначе това са колите: Фулвия, Стратос, 124 Абарт, 131 Абарт, 037 Рали, Делта С4, Делта ХФ 4 ВД, Делта Интеграле, Делта Интеграле 16В и не на последно място т.нар. от феновете Делтона
          В това спор няма,затова съм сложил няколко от старите истински бегачкиИначе по въпроса за Аудито,явно пак съм чел-недочел
          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

          Comment


          • #35
            Е аз съм малко-много пристрастен

            Comment


            • #36
              Renault Alpine, няма я в списъка, не е иначе изключителен автомомил с доста победи. Имал съм честа да се возя в този автомобил във версия произведена в България и мога да кажа,че усещането е невероятно. 160 атмосферни коня на 500кг купе...... . Иначе гласувах за Delta Integrale, един от любимите ми автомобили.
              Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
              Fiat Coupe 2.0 20V TURBO KINUGAWA TD06SL2 - 25G Billet; Madness Motorsport Remap; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

              Comment


              • #37
                Моя глас отиде за Делта S4. 1.8 мотор - 550 коня на под 900кг купе... Просто идея си нямам какво е било усещането в това чудовище...
                Компромис между науката и религията: Човек е произлязъл от маймуната, която Бог е създал по свой образ и подобие.

                Alfa Romeo 146 ti (само с чип и филтър )
                Fiat Brava JTD

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от Mony Покажи съобщение
                  Моя глас отиде за Делта S4. 1.8 мотор - 550 коня на под 900кг купе... Просто идея си нямам какво е било усещането в това чудовище...
                  Хм наистина е така
                  Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                  Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                  Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                  Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                  Comment


                  • #39
                    Lancia Delta Integrale
                    Mitsubishi Lanser EVO

                    тия двете от списъка са ми любими. Силни, агресивни и с много победи, пък и стават за ежедневни
                    Last edited by Furious 155; d.m.y г., 16:50.


                    Даването на газ, води до пристрастяване!
                    Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                    Volvo V50 2.0D by RuBig

                    Comment


                    • #40
                      Виждам, че доста хора се интересуват от великата група Б. Наистина големи зверове от 0-100 за 3 сек. Огромна мощ...доста небалансирана кола. Трудна за управление, но пък Куатрото е било революция. Предполагам, че ще ви е интересно да знаете, че сега един автомобил от група N..примерно Ласнер Ево е по бърз с няколко секудни от всяка кола група Б, на същата отсечка, същата настилка. Сегашните WRC автомобили са пък, мног напред. Но все пак Б си остава легенда.
                      Alfa Romeo 146 1.6 TS '00 Черната Сянка
                      Fiat Brava 1.6 16V ELX '97

                      Fiat Brava 1.4 12V SX '98 - ex

                      Comment


                      • #41
                        Колите може много да са дръпнали, но това не ми прави състезанието по-интересно или по-вълнуващо. Колкото повече се развива техническата част с екстри като лънч контрол, контрол на сцеплението, ABS и всички подобни, които правят колата по-лесна за каране, толкова повече пилота отива на заден план. Това си е лично мое мнение и не ангажирам никого с него. Мен това, което ме вълнува като гледам този спорт е точно борбата на пилота с адската машина, за да я задържи на пътя и все пак да изтиска 100% от нея. Може би точно за това се вълнувам много повече като видя някое старо клипче от някое рали отколкото като видя примерно сегашното WRC.
                        Компромис между науката и религията: Човек е произлязъл от маймуната, която Бог е създал по свой образ и подобие.

                        Alfa Romeo 146 ti (само с чип и филтър )
                        Fiat Brava JTD

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от Mony Покажи съобщение
                          Моя глас отиде за Делта S4. 1.8 мотор - 550 коня на под 900кг купе... Просто идея си нямам какво е било усещането в това чудовище...
                          0-100км/ч 2.3 секунди и моят глас отиде за S4... много ме кефи как са успяли да съчетаят компресор и турбина...компресора за ниските турбината за високите ЛУДНИЦААА

                          B&B Racing | bb-racingteam.com
                          Има хора за които дрифта е ИСТИНА, колата - Религия, а живота - СЪCТЕЗАНИЕ!

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от Ma7e4k0 Покажи съобщение
                            ... много ме кефи как са успяли да съчетаят компресор и турбина...компресора за ниските турбината за високите ЛУДНИЦААА
                            Почти като в последния голф.
                            П.П. А до кога ще е активна анкетата? То от тук нататък става само коментари.
                            Last edited by PEPI-2ALFA; d.m.y г., 20:35.
                            166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от PEPI-2ALFA Покажи съобщение
                              Почти като в последния голф.
                              П.П. А до кога ще е активна анкетата? То от тук нататък става само коментари.
                              Кои от кои гепи - гоуф от ланча или обратното а

                              B&B Racing | bb-racingteam.com
                              Има хора за които дрифта е ИСТИНА, колата - Религия, а живота - СЪCТЕЗАНИЕ!

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от Ma7e4k0 Покажи съобщение
                                Кои от кои гепи - гоуф от ланча или обратното а
                                Е то е ясно. Като външните огледала на 155-ците и следващите ги БМВ-та, ама това вече е
                                166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена

                                Comment

                                Working...
                                X