Първоначално публикувано от Mury
Покажи съобщение
Сезон 1986 Ауди изобщо не участват в шампионата! Предния сезон са решили да се откажат, най-вероятно заради надмощието на Пежо 205 Т16. По план е трябвало да се върнат през сезон 87.
В началото на сезон 86-та са станали две тежки катастрофи с Форд РС, при едната от тях колата се врязва в публиката (рали Португалия). Чашата е преляла след като Тойвонен и Креспо загиват, като преди това водят с голяма преднина в рали Корсика. След инцидента мястото изглежда повече на самолетна катастрофа, отколкото на катастрофа на автомобил.

За анкетата: Гласувах само за един автомобил, без сериозни доводи, но все пак...
Audi quartto – страхотен звук, невероятно присъствие на пътя, малка революция в рали спорта, любимец на публиката, но въпреки сравнително дългото участие в шампионата има само две победи при конструкторите, като през 1983 е победен за титлата в шампионата от автомобил със задно задвижване.
Ланча Делта С4 – няма да сбъркам ако кажа най-бързата от митичния клас Б. Също, както и аудито прави шокиращ дебют в рали шампионата 1-во и 2-ро място. С представянето си играе много сериозна роля за забраната на клас Б. Но за съжаление участието й е съвсем кратко.
Глас давам за Ланча Делта Интеграле - до колкото си спомням от шест годишното участие на заводския отбор на Ланча с Делта Интеграле, резултата е шест титли






Comment