Известие

Collapse
No announcement yet.

Аутобилд-Германия

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Аутобилд-Германия

    Тея идеоти счупиха поредния италиански моторна 55 000 км.е задрало бутало на 2 цилиндър на двг 1.4 16в на Фиат 500/Луиджи/,незнам как само италианските мотори се трошат в техните ръце.Как па не се счупи некой немски а,писна ми от тва гъзолизене на немските кофтори
    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

  • #2
    Ами такива са ни моторите - чупливи
    Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
    Lancia Kappa JTD '98 -

    Comment


    • #3
      Бе......
      Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
      Нагоре по стълбата, която води надолу
      sigpic

      Comment


      • #4
        Ако не ме лъже паметта те бяха счупили и на 159 2.4 jtd мотора, поне ги хвалят след това.

        Сърцата са по-капризни от умовете.

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Derry Покажи съобщение
          Ако не ме лъже паметта те бяха счупили и на 159 2.4 jtd мотора, поне ги хвалят след това.
          Дам... някаде на 24 хиляди километра.
          И аз нещо не разбирам как стават тия работи. На Астрата и направиха 100 хиляди и нищо и нямаше и ся е пусната за още 100 . Никви дефекти... бахти железния опел.... ама отватре всичко се беше изтаркало боя по пласмасите... цифри и буквички по копчетата... волан... трагедия.
          Alfa Romeo 147 1.6 T.S 120 h.p. 17" Arcasting Shark

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Derry Покажи съобщение
            Ако не ме лъже паметта те бяха счупили и на 159 2.4 jtd мотора, поне ги хвалят след това.
            Признаха че нямало друг такъв случай обаче
            Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
            Нагоре по стълбата, която води надолу
            sigpic

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Jivko_Kolev Покажи съобщение
              Дам... някаде на 24 хиляди километра.
              И аз нещо не разбирам как стават тия работи. На Астрата и направиха 100 хиляди и нищо и нямаше и ся е пусната за още 100 . Никви дефекти... бахти железния опел.... ама отватре всичко се беше изтаркало боя по пласмасите... цифри и буквички по копчетата... волан... трагедия.
              Объркал си се на ГОЛФА всичко се беше изтъркало!!!
              sigpic
              Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
              156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
              147 JTDm 140-Малката манекенка
              GT- JTDm 150

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
                Объркал си се на ГОЛФА всичко се беше изтъркало!!!
                Да и се оправдаха, че това е било станало заради козметиката за ръце, която използват щофьорите
                sigpic
                Alfa Romeo 33 1.5iE-EX
                BMW E30
                BMW E36

                Comment


                • #9
                  На Ауто Билд повече от половината неща писани от немците са пристрастни,все като чета тестовете и като има Ауди,Бмв или Мерц,все нещо става та печелят с по една-две точки пред другите,по-малко като че ли се застъпват за Опел,то добре национализъм,ама тука трябва да си обективен,като Топ или Фифт Гиър.
                  Alfa 155 1.7,1.8 ex
                  Alfa 166 2.4 3 ex
                  155 1.8 MY 95 sport

                  Comment


                  • #10
                    Горе-доло обективни ми се виждат само в теста да не участва Тигуан, че тогава все е първи, тая кола я мразя заради тях. Винаги първа - да ма а не. Като я видя по пътищата все се пробвам да не би да върви повече от Алф.

                    Сърцата са по-капризни от умовете.

                    Comment


                    • #11
                      Кога не е било изданието им да не е пърно с немски возила и те да не спечелят челните позиции.
                      Писнало ми е от заглавия от рода на :
                      "Кой е най-здравия Голф"? ,"Може ли новия Опел да победи все пак Гоулф"? Или подробен теста на - WV,SHKODA,SEAT /откриите 10-те разлики за 60 сек/ и AUDI.
                      Скука-скука и пак скука.
                      ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша


                      Renault Megane II Grand Tour-2004г

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Jivko_Kolev Покажи съобщение
                        Дам... някаде на 24 хиляди километра.
                        И аз нещо не разбирам как стават тия работи. На Астрата и направиха 100 хиляди и нищо и нямаше и ся е пусната за още 100 . Никви дефекти... бахти железния опел.... ама отватре всичко се беше изтаркало боя по пласмасите... цифри и буквички по копчетата... волан... трагедия.
                        Да не говориме,че на Астрата,половината мотори са на ФиатКак па се трошат мотори дет са по-добри опт техните,макя им,строшиха 2.4 ЖТДм,сега 1.4 16в/който също е добър мотор/,сега очаквам да вземат Мито ГТА за тест,и да строшат 1.8 Турбо 230 коня на 20 000 км.
                        Last edited by Mury; d.m.y г., 10:27.
                        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                        Comment


                        • #13
                          Ма що ги четеш бе, Мъри?
                          Пинко, нищо лично ако го прочетеш, обаче Ауто Билд си го купувам само ако има нещо специално.
                          Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                          AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                          Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                          Comment


                          • #14
                            Все пак е немско списание.. Какво искате? То е предназначено главно за немския пазар и трябва да се харесва на немците. Дреме им, че 5000-те хиляди човека дето си го купуват в България не са доволни от статиите. За тях е важно тези 5 000 000 милиона в Германия, които го четат да продължават да го харесват и да го четат. Тука няма нищо общо, коя кола е по- здрава или не. Ако си немец ще ти е приятно да четеш колко хубави са немските коли, а не списание, което ги оплюва, защото няма да си го купиш. Уж ги разбирате пазарните принципи, а се ядосвате за глупости...
                            Lexus IS200

                            Comment


                            • #15
                              Като не им дреме може и да не го купуваме пък , ако е само до това дали им дреме или не.То ясно че си е немско и немското ще си бъде най Не се ядосвам.
                              А иначе едно сериозно списание трябва да бъде на ниво, независимо от фактите, не говоря за конкретния случай, а изобщо.
                              Last edited by fred; d.m.y г., 17:30.
                              Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
                              Нагоре по стълбата, която води надолу
                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X