Известие

Collapse
No announcement yet.

Нова трагедия заради неизправен автобус

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от virusalfa Покажи съобщение
    Важното е автобуса да е технически изправен,затова трябва да преминава предпътен технически преглед.
    кво да преминава?
    преглед?
    абе батко 200 кинта е мизата сам знаеш
    къф преглед кви 5 лева къф кон на втория етаж?

    освен това един фтобус търкалян 5 години на колко км е?
    Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

    Comment


    • #17
      Търтей, това за умората не променя факта, че има изправна и неизправна техника.
      Или по забутаните местенца дето няма изгода да се треснат 5 - 6 милиона в евро за рейсове които за 5 те си години ще изкарат малка част от тия пари ... да се върнат към ерата на мулетарите?
      Звучиш като привържениците на пещерните теории... извинявай ама е несериозно.
      В случая за решетки са правилите прегледа, собствениците на фирмата и шофьора (особенно ако е вярно, че няма категория).
      Welcome to the real world

      Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от morfius Покажи съобщение
        Търтей, това за умората не променя факта, че има изправна и неизправна техника.
        Или по забутаните местенца дето няма изгода да се треснат 5 - 6 милиона в евро за рейсове които за 5 те си години ще изкарат малка част от тия пари ... да се върнат към ерата на мулетарите?
        Звучиш като привържениците на пещерните теории... извинявай ама е несериозно.
        В случая за решетки са правилите прегледа, собствениците на фирмата и шофьора (особенно ако е вярно, че няма категория).
        първо къде са тия забутани местенца?
        второ - ако някой не може да си направи бизнеса на сметка не е мой проблем. аз като имам проблеми с моя бизнес не плача пред парламента и съответно очаквам това от всички останали
        Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

        Comment


        • #19
          Трагедия ... Съболезнования на близките и дано вече някои си вземат поне някаква поука .
          sigpicAlfa Romeo 156 2.0 TS Selespeed

          Comment


          • #20
            Бог да ги прости хората.... така нелепо да си отидат! И за какво!?!??
            Съгласен съм че е крайно време да се промени коренно с-мата: технически прегледи, поддръжка, контрол по пътищата, да се върне от близкото минало задължителната проверка всяка сутрин преди да излезе от гаража и МПС и водача (алкохол, кръвно, общо здравословно състояние) и не на последно място коренна промяна в срока и начина на подготовка за водачи, особено когато говорим за кат. С нагоре!!! В повечето си част съм съгласен с мнението на колегата Вирус Алфа, само че МАН/НЕОПЛАН? МЕРЦЕДЕС отдавна не са това което бяха! А и при т.нар. "вътрешни" или междуградски превози не е необходим автобус от т.нар. "топ клас" или за международни пътувания, при "регионалните" цените варират около 250-те хил. лева, което пак не е малко! А за "Кинг Конг", Ноге и т.н. просто no comment...

            Comment


            • #21
              Мисля че проблема е не толкова в годините, а че не се спазват изискванията за превозни средства, използвани за обществен транспорт, пести се от части и т.н., тоест няма подръжка/ами те направо не се подръжат, всеки гледа без пари да печели/.Има много по стари автобуси с които няма проблеми, например тия от Кремиковци, които като ги взеха преди 15 години /Синя птица пишеше май/ бяха на по 25 години, но добре рециклирани добре и сега още се движат без проблеми, както и трамваи от 1950 г в София, немски които са по добри от тия прозведени през 1980 и 90 г у нас., да не говорим че има и по стари.Всичко е от лакомия и безконтролност.
              Last edited by fred; d.m.y г., 18:20.
              Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
              Нагоре по стълбата, която води надолу
              sigpic

              Comment


              • #22
                Крайно време е да се затегне режима за минаване на технически преглед... Крайно време е да се спрат тези брички от движение...
                Съболезнования на опечалените...
                Все още нямам Alfa Romeo 147/1.6TS/105Hp ECO но ще си купя!


                Comment


                • #23
                  А от друга страна това е поредната трагедия, от която нищо няма да се промени в нашата мила родинА-след като ежегодно загиват 1000 човека, този случай ще бъде поредната проява на демагогия на обществото ни, включително и това във нашия форум., туко що и плужека Ники Кънчев обяви че българите ще подпомогнат семействата на загиналите в някаква версия на поредного СМС гласулаване, разбирай да се обогатят собствениците на предавенето, НТВ, мобилните оператори и тн.
                  Утре пък ще прочетем в нашия си форум как някой си карал крокто с 200 и я му гръмнал двигателя, а нацелил дърво, я магистралата била крива, я катджия милозливо го пуснал, я мутреса или мутра с чисто ново джипче е нацепил нЯщо си..........., педерастщина е това да ме прощавате
                  Last edited by fred; d.m.y г., 08:54.
                  Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
                  Нагоре по стълбата, която води надолу
                  sigpic

                  Comment


                  • #24
                    Лека им пръст на хорицата.
                    Та ще кажа и аз моето мнение.Доскоро работих в една фирма и всеки ден пътувахме с такъв автобус.Това не е автобус да знаете ей.Ту има въздух, ту няма, спирачките свирят(съответно не спират изобщо), един път дори не можахме да спрем навреме и се спряхме в един миниван.Предполагам знаете как се минава преглед с такъв автобус,само документите се носят естествено, автобуса е зает да вози работници.Цял късмет е че не сме скочили от някой баир.Абе лудница, с две думи.Та наште "професионални шофери" редовно си го пускаха по инерцийка въпреки проблемите, понеже да могат да лапнат някой литърче нафта.Ама нали се сещате че това са 20т машини, изтърве ли се дали имаш спирачки или не все е тая, няма спиране, особено тия стари бараки дето спирачките не отговарят на нито един стандарт за спиране.
                    Та мисълта ми е , че при неизправна техника и човешка "грешка", резултатите могат да са катастрофални.
                    Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                    Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                    Горе главата, нищо че е празна...

                    Comment


                    • #25
                      Много Голяма Трагедия Без Коментар! Каквото и да си говорим и нищим случилото се е факт! Даже и в момента в "шоуто на слави" коментират това.
                      Лошото в България е че винаги трябва да се случи нещо за да се вземат необходимите мерки...пълна скръб!
                      Ex ALFA 145 JUNIOR 1.4.16V T.SPARK SeXy Line
                      FIAT STILO ABARTH 2.4L 20V 171HP+
                      sigpic

                      Comment


                      • #26
                        лошо

                        лошото е в манталитета ни само когато се случи си правим ген. заключения искам да кажа всяко нещо отминава след 3 дена.Не си взехме поука от случея в Бяла,от автобуса от река Крим,от влака на ужасите сигурно има и други случаи .Кво трябва да се случи още незнам,като че ли управниците са в един скапан форум изказват мнениа ,дават съвети и идеи а пък на практика нищо не става .съболезнования на близките
                        MiTo 1.4 155

                        Comment


                        • #27
                          Поредното доказателство че някой не си е свършил работата
                          Както има закон за такситата да са по-млади от еди колко си години така трябва да е и за градският транспорт...
                          Lexus Is200
                          Honda CBR 600 F4i

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от J_I_V_K_O Покажи съобщение
                            Поредното доказателство че някой не си е свършил работата
                            Както има закон за такситата да са по-млади от еди колко си години така трябва да е и за градският транспорт...
                            Тея чавдарки ги има още преди икарусите да влезнат тука .... което ще рече 60 те години .... там некъде айде тоя дето стана катастрофата мое е да на 30 ама на 20 не е първата му регистрация уш е 89 година ма нещо ме съмнява .....
                            sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
                            Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

                            И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
                            Ramstein - Benzin
                            https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

                            Comment


                            • #29
                              В развита, модерна и забележете, богата Европа няма значение възрастта а дали е изправна техниката, това е, и това е евроизискскаване /абсолютно правилно/.В Италия и Франция съм виждал автобуси на по 30 и повече години, естествено изправни.
                              Тези 16 души са само една малка част от над 1000 загинали всяка година по пътищата у нас, колкото да ви звучи цинично.Повечето умират не заради техниката, а от простотия и липсата ред.Това се изразява в слаб контрол на пътна полиция, закони, обществен морал, копрупция, но най-вече простотия, ще го повтарям винаги.
                              Най виновно е обществото/демек ние/, което допуска абитуренти да висят през прозорци и шибадаси, каране без книжка, каране пиян, каране кой като си иска,връзкарство във всички области и т.н.Типичен пример на тоя наш фалшив морал е бащата на Мануела, който орева публичното простраснтво за да изкрънка понече пари от Стависки, а накрая ги профука на ротативки и в кръчми, о бедний Йорик..../не става дума за магарето Йори/
                              И във форума изобилства от "герои" които са хвалят с високите скорости и тн.
                              Няма лошо да се кара бързо и екстремно, стига да е безопасно за околните-е това у нас не се спазва масово за съжаление.Отделно все някой се чуди как да заобиколи някакво задължение, да не плати данък, такса, или пък не го плаща поради някаква си там причини.Е затова сме на тоя хал.
                              Със здраве
                              И да допълня-преди малко слушах радио/рано в неделя / и съобщиха, че в редакцията на 24 часа се е обадил един от главните инжинери на Чавдар, който сега живее в САЩ и е казал, че не е възможно спирачката да откаже, била двойно осигурена и т(н, твърди, че явно не е натисната/това все ще се разбере при експертизата/, а другото е че в САЩ училищните автобуси са над 50 години/знаем ги от филмите, жълти и квадранти/, но няма нито една катастрофа поради техническа причина
                              Last edited by fred; d.m.y г., 07:19.
                              Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
                              Нагоре по стълбата, която води надолу
                              sigpic

                              Comment


                              • #30
                                Късмет е че на отиване е карал деца... а на слизане възрастните хора...!!!
                                ex AlfaRomeo 145 2,0 QV -> Голямата ЛюбоФ
                                Nissan Qashqai 2,0 140hp
                                Renault Megane III Coupe 1,6 16V 110hp
                                ShineRay XY350ST-2 StreetKiller

                                Comment

                                Working...
                                X