Известие

Collapse
No announcement yet.

Задават се студове!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    От опит на приятели си знам, че не е добре да се пали в най-големите студове след като не е палено повече от 1 ден!!!

    Много е яко като запали, ама може да си ....

    На един пасат оня ден му беше замръзнала маслената помпа и си запали човека без проблем, ама после му изби една гарнитурка и маслото изтече
    И той така чакаше голям студ, за да провери дали ще запали след 2-3 дена почивка.
    Alfa Romeo 156 2.0 T. Spark
    2003 Honda CBR 954 RR

    Comment


    • #47
      Мерси за инфото колега , но ако ти се наложи да позлваш колата- нямаш избор
      Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
      ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

      Comment


      • #48
        Първоначално публикувано от pr_00f
        Мерси за инфото колега , но ако ти се наложи да позлваш колата- нямаш избор
        Прав си, аз само споделям, че ако няма нужда не е по-добре да я припалваш в най-големите студове, а да се изчака време поне около нулата.
        Alfa Romeo 156 2.0 T. Spark
        2003 Honda CBR 954 RR

        Comment


        • #49
          Моята изтропа като я запалих онзи ден след работа. Не беше карана 11 часа и като си тръгвам паля и в продължение на 5 секунди се чу нещо подобно на клапан как удря и поосле се качи маслото и се кротна... Знам аз да не паля колата под -10 градуса, ама ко да се прави като се налага...
          www.facebook.com/workshox

          Comment


          • #50
            Чувал съм, но не съм го пробвал и не съм сигурен дали има полза.
            На студ преди да запалиш врътваш стартера само 1 път и гасиш. Чакаш 20-30 сек. и пак. После палиш. Това било за да "разбърка" малко маслото преди да запали.
            Така пали един приятел цял живот, когато е под нулата.
            Alfa Romeo 156 2.0 T. Spark
            2003 Honda CBR 954 RR

            Comment


            • #51
              задължително като палите в студено време дръжте съединителя натиснат за да не се мъчи стартера да върти и маслото в скоростната кутия което си е доста гъстичко

              /за да видите ефекта веднага като запалите пуснете съединителя и оборотите ви ще паднат рязко/

              а моята алфичка дори не съм я мъчил тези дни че ми се развали бензиновата помпа а на газ някак си колкото и да искам няма да запали
              Alfa 33 QV 1.5

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от Andrey
                задължително като палите в студено време дръжте съединителя натиснат за да не се мъчи стартера да върти и маслото в скоростната кутия което си е доста гъстичко

                /за да видите ефекта веднага като запалите пуснете съединителя и оборотите ви ще паднат рязко/

                а моята алфичка дори не съм я мъчил тези дни че ми се развали бензиновата помпа а на газ някак си колкото и да искам няма да запали
                То зависи от маслото в скоростите мойто е Мотул Рацинг и като пуснеш съединителя на -15 изобщо не чуваш нищо и оборотите не помръдват
                0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                sigpic
                Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                Comment


                • #53
                  Аз си паля със натиснат съединител, и изчаквам 10 сек. поне преди да го отпусна. Наистина оборотите падат поне със 100 в момента на отпускането.
                  Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                  ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

                  Comment


                  • #54
                    Първоначално публикувано от pr_00f
                    Аз си паля със натиснат съединител, и изчаквам 10 сек. поне преди да го отпусна. Наистина оборотите падат поне със 100 в момента на отпускането.
                    А кога последно е сменяно маслото в скоростите и с какво?
                    0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                    sigpic
                    Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                    Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                    Comment


                    • #55
                      Стана оффтопик но като я купувах колата, във Ванто ми го смениха, не съм 100% сигурен но май беше Тутела. Т.е маслото е на 1 година и 4 месеца. До колкото знам се сменя на около 2 години . Така ли е ?
                      Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                      ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

                      Comment


                      • #56
                        Първоначално публикувано от pr_00f
                        Стана оффтопик но като я купувах колата, във Ванто ми го смениха, не съм 100% сигурен но май беше Тутела. Т.е маслото е на 1 годиан и 4 месеца.
                        Тутела и без тва напоследък много ме дразни голем боклук се окзва май
                        0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                        sigpic
                        Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                        Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                        Comment


                        • #57
                          Първоначално публикувано от Bobo
                          Първоначално публикувано от pr_00f
                          Стана оффтопик но като я купувах колата, във Ванто ми го смениха, не съм 100% сигурен но май беше Тутела. Т.е маслото е на 1 годиан и 4 месеца.
                          Тутела и без тва напоследък много ме дразни голем боклук се окзва май
                          И аз съм на това мнение...
                          www.facebook.com/workshox

                          Comment


                          • #58
                            Дам и мене Тутелата не ме кефи. Май Мотула си е най добър.
                            Иначе нямам никакви проблеми и с двете коли палат си от раз.

                            Comment


                            • #59
                              да чукам на дърво - нямам никакви ядове с 155цата.пали моментално и то с тоя скапан стартер. след 2-3км даже и топло се появява ма се почва едно пукане на пластмаси хрупане и жулене на снежния тунинг по праговете и калниците. маслото ми държи налягане 6 бара дори и като загрее матора. харчи ми около 11 ама нон-стоп на фарове и парното на макс а и пътя който изминавам е 9км. тука некви калъфи постоянно ме питат с тънко ирония: пали ли алфата бе? щото примерно техните аудита опели и т.н. дават отклонения. даже имаме случай на : това трябва да е сън - ти виждал ли си корола да не запали - да мойта сутринта - хаха ощипи ме. служебния кадет 1.5 тди (иначе много добро моторче) категорично отказа дори след 3л вряла вода и 15мин подгряване с калорифер заврян в коша. ама тва е от евро еко и т.н. бг нафта приятелче дето работи в сервиз каза че нема лендкрузер нема ранге ровер - сичкото дето е нафтово особено тва хди-та цди-да и другото модерен дизел се предава пред нашите бензиностанции. даже ратраците на витоша не палят поради същата причина. добре че си имам бензинка вече
                              '93 ALFA ROMEO 155 2.0 TS
                              '98 ALFA ROMEO 166 2.0 V6 TB

                              Comment


                              • #60
                                Първоначално публикувано от Andrey
                                задължително като палите в студено време дръжте съединителя натиснат за да не се мъчи стартера да върти и маслото в скоростната кутия което си е доста гъстичко

                                /за да видите ефекта веднага като запалите пуснете съединителя и оборотите ви ще паднат рязко/

                                а моята алфичка дори не съм я мъчил тези дни че ми се развали бензиновата помпа а на газ някак си колкото и да искам няма да запали
                                Винаги под -10 включвам алармата-имобилайзера (за да не запалва колата), натискам съединителя и въртя няколко секунди След това изключвам и паля без проблем
                                Не се препоръчва при несигурен стартер и акумулатор Може да не запали до пролетта
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X