Известие

Collapse
No announcement yet.

Ако ви загряват колите през лятото.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от reptli Покажи съобщение
    сеедно е чипната
    Не не си прав -все едно е Чипкана.
    ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша


    Renault Megane II Grand Tour-2004г

    Comment


    • #17
      И да не миете със студена вода/ако някой реши с маркуча/ при горещ радиатор, че може да се получи - пук.
      Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
      Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
      Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
      sigpic

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от piqnica Покажи съобщение
        Айде кажете как става това де? Просто отвънка минавам с водоструйка през решетката ли?? Или трябва от вътрешната страна, защото ако е от вътре ми се струва доста неразумно и нелогично...?
        Ако са ти доста мръсни можеш и с някъв препарат(например Meglio) и после отмиваш с водата
        Alfonso 1.3 Boxersigpic EX

        Alfonso 156 2.4 140 -new breed

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от old alfist Покажи съобщение
          И да не миете със студена вода/ако някой реши с маркуча/ при горещ радиатор, че може да се получи - пук.
          ...като е горещ радиатора и вали дъжд,минаваш през локва(ако нямаш кора под двигателя) пръска и по радиатора и няма проблем,даже се вижда като спреш на светофар и излиза пАра от пред........... неможе да се повреди толкова лесно ...е зависи и какво менте е все пак
          Alfa156 Against All

          Comment


          • #20
            абсолютно подкрепям
            миналата година в центъра на София
            насред 40 градусова жега ... насред адското задръстване .. ахааааа .. за малко
            3 часа след това при същите условия едва доближи
            90-те градуса ...
            по въпроса за "струйките" с водоструйка
            зависи и ква де надали може нещо да му направиш
            на радиатора .. поне нашта блек енд декер ... демек
            черния и оня е педераска и баровете дет ги пише на
            нея са далече от истината ...
            а пароструйка от големите не знам ... може и да е проблем ...
            Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
            Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
            Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от slav40 Покажи съобщение
              ...като е горещ радиатора и вали дъжд,минаваш през локва(ако нямаш кора под двигателя) пръска и по радиатора и няма проблем,даже се вижда като спреш на светофар и излиза пАра от пред........... неможе да се повреди толкова лесно ...е зависи и какво менте е все пак
              Слави, аз съм чувал за такива случаи с маркуча - на мен не ми се е случвало, но смятам, че не е излишно да се почака 10-тина минути.
              Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
              Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
              Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
              sigpic

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от old alfist Покажи съобщение
                Слави, аз съм чувал за такива случаи с маркуча - на мен не ми се е случвало, но смятам, че не е излишно да се почака 10-тина минути.
                Подкрепям! И за половин час да е ,нека да се изчака за по-сигурно!
                Alfa156 Against All

                Comment


                • #23
                  А аз да питам, че не разбрах. Откъде ги миете радиатора и кулъра през решетките отпред ли или през двигателния кош?
                  00' Alfa Romeo 156 2.4 JTD 136 к.с.
                  97' Alfa Romeo 156 1.8 TS 144 к.с.
                  ex. 95' Alfa Romeo 155 2.0 TS 150 к.с.; 97' Alfa Romeo 146 1.4 TS 103 к.с.; 95' FIAT TIPO "Mania" 1.6 i.e. 75 к.с.

                  Comment


                  • #24
                    Да си измия по-обстойно кулера с пароструйка, не се бях сетил...
                    Alfa Romeo 156 2.4JTD '02, Fiat Punto 1.2 16V '00, Alfa Romeo 155 2.0 16V - ex, Сузуки Бандит 400 VC '94 - ex, Дукати S4 '02

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от Deathbringer Покажи съобщение
                      А аз да питам, че не разбрах. Откъде ги миете радиатора и кулъра през решетките отпред ли или през двигателния кош?
                      добре де ти през двигателя виждаш ли кулера,радиатора...

                      Lqnkata не само кулера ако имаш маслен радоатор също
                      Alfa Romeo 146TD '97 156 2.4 20v
                      sigpic

                      Comment


                      • #26
                        колеги дайте опишете манипулацията подробно, за невежите като нас, че ако ме накарате да смъкна бронята заради радиатора се отказвам
                        sigpic
                        Gulfstream G650 with Italian design...

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
                          колеги дайте опишете манипулацията подробно, за невежите като нас, че ако ме накарате да смъкна бронята заради радиатора се отказвам
                          Вчера зареждах фреон и човека в сервиза ми каза да изчистя радиаторите, обаче трябвало да се свалят.
                          Хич не ми харесва тази работа, та наистина - има ли начин да се измият сравнително задоволително без да се разглобява колата?
                          Alfa Romeo 166 3.0 V6
                          Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от Fear Покажи съобщение
                            Вчера зареждах фреон и човека в сервиза ми каза да изчистя радиаторите, обаче трябвало да се свалят.
                            Хич не ми харесва тази работа, та наистина - има ли начин да се измият сравнително задоволително без да се разглобява колата?
                            Именно затова е високото налягане на пароструйката
                            Alfa Romeo 146 1.4 TS 16V 103hp '98 Junior - бивша

                            Comment


                            • #29
                              Е затова се заключват теми! Не може да е написано 20 пъти за процедурата и пак да се пита! Тая тема стана също като наводнение,едно и също се върти ......
                              Alfa156 Against All

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от slav40 Покажи съобщение
                                Е затова се заключват теми! Не може да е написано 20 пъти за процедурата и пак да се пита! Тая тема стана също като наводнение,едно и също се върти ......
                                напълно си прав...

                                от един обикновен съвет за лека профилактика почнахме бронии,чудесии...

                                не четете,че става въпрос за външно измиване на радиатора(на ламелите през,които минава въздуха и охлажда течността ВЪТРЕ в радиатора)

                                хващате пароструйката и я насочвате към... абе с две думи,през местата от които се вижда радиатора това е!никаква философия няма
                                Alfa Romeo 146TD '97 156 2.4 20v
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X