Известие

Collapse
No announcement yet.

Хибриди, електромобили, алтернативни горива - дискусия

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    няма да е много

    Comment


    • #92
      Първоначално публикувано от Old Fox Покажи съобщение
      Моментално ми иде да запитам колко ток отива за тия 6 часа?
      Стандартния контакт може да подаде до 25А после предпазителя гори.
      Та 220V, 20А (5А запас) и 6 часа... смятай

      (Груба сметка - 26кВч - 4лв. за 120 км., да кажем 100 км за запас, в бензин ти се равнява на градски разход - 2л. на 100 км )
      Welcome to the real world

      Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

      Comment


      • #93
        шейховете да го д...т

        Comment


        • #94
          Те няма да го духат... петрола тепърва ще ни трябва до капка за много други цели.
          Но горната сметка (барабар с презапасяванията) е показателна, че в града електрото е сериозна алтернатива.
          Welcome to the real world

          Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

          Comment


          • #95
            ето това пише за Митсубиши I MIEV , на базата на което е Пежото :



            http://www.mitsubishi-cars.co.uk/imi...ntentContainer

            The cost per mile to drive the i MiEV is less than 6% than that of a comparable petrol vehicle

            а някъде бях че че разхода на ел колите е 1.3 цента на 1 км .. горе долу 2 лв на 100 км
            Last edited by SFINKS; d.m.y г., 16:27.

            Comment


            • #96
              Бая презапасяване има значи
              Welcome to the real world

              Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

              Comment


              • #97
                ами ако помислиш логично и пак сметнеш , щом пише че за 30 минути , същата тая батерия се зарежда на 80 % при някакъв quick charge- тва е явно при пик консумация както ти беше сметнал , явно за 6 часа не точи през цялото време пик ампери а доста доста по малко

                на Тесла роудстъра който е с много по-яка батерия разхода е 2 цента на километър , цялата батерия се зарежда за 5 долара и има пробег 260 мили ...и тука говорим за динамика на supercar .
                Last edited by SFINKS; d.m.y г., 17:16.

                Comment


                • #98
                  Колкото и да не им се вярва на някои хора , колкото и да им изглежда далечно електрическото бъдеще на автомобила , то ще е факт края на 2010 .
                  Тоест догодина
                  Края на 2010 започва масово да се продава малкият градски ел автомобил на Пежо iOn ( произведен в сътрудничество с Митсубиши)

                  Малко след това следва и E-UP на VW .

                  Comment


                  • #99
                    И двете изброени по-горе са просто за куриоза и ще се продават като ония съосни двуколесни играчки.
                    Сериозните неща още не са масови, а инфраструктура и сие за масовизиране не се и чува да се прави.
                    Та за сега хибриди... другото е просто екзотика.
                    Welcome to the real world

                    Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

                    Comment


                    • нищо не бъркам ,това е толкова реално колкото е възможно да бъде . Пежо разработват ел коли от мноого отдавна . Каква инфраструктура те гони незнам , тва се зарежда от контакта

                      Comment


                      • Я иди в някоя бензиностанция, крайпътно капанче или каквото намериш пътьом и поискай да си заредиш електромобилчето
                        Несериозно е да няма начин за презареждане по пътя, докато това не се въведе, ще е просто екзотика ако ще и 500 км. автономия да има.
                        Welcome to the real world

                        Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

                        Comment


                        • Ти маай май още не си схванал идеята и концепцията ?????

                          ТОВА Е ГРАДСКИ АВТОМОБИЛ , НАПРАВЕН САМО И ЕДИНСТВЕНО ЗА ГРАДСКИ УСЛОВИЯ .

                          на мен ще ми върши идеална работа като втора градска кола както и на милиони други хора
                          на ден имам по 40-50 км градско .
                          ако е на разумна цена ,ще съм от първите които ще си го купят !

                          други въпроси имаш ли ?
                          Last edited by SFINKS; d.m.y г., 15:28.

                          Comment


                          • да споделя и аз малко мнение по темата. първо петролът е на свършване и това че цените му се баха вдигнали много беше доста добър стимул за развитие на новите технологии, но това, че отново му падна цената отново ги забавя. основният проблем за привършването на петрола е не толкова колите и горивото, колкото всичко друго което ни заобикаля, защото петролът е суровината за пластмасата, а тя е навсякъде. така че целта към преминаването към хибридни автомобили е не само горивото, но и екологията.
                            в момента хибридите малко са лъжливи, защото доколкото съм чел (не съм карал, признавам), в момента се гаси и пали двигателя прекалено често, което не е никак икономично.
                            моето проучване по въпроса е, че истинския хибриден автомобил се задвижва от електродвигател (1 или по 1 във всяко колело), като дизеловият агрегат в автомобила служи само за генератор за зареждане на батериите. по този начин от една страна имаме оптимален режим на работа на един маломощен двигател с вътрешно горене (икономичен и екологичен), а от друга страна всичките плюсове на електродвигателите - максимален въртящ момент и никакви вредни емисии. това разбира се не е моя разработка, а го четох в статия преди време, когато писах проект за хибриден батериен пакет (отново за автомобили). та това е другото нещо за електромобилите. тъйкато при потегляне и спиране на автомобилите се генерират пикови мощности (токове) те буквално разказват играта на батериите и затова в автомобилте е нужно да се съчетаят от една страна батерии с бавен разряд и ниски загуби (по тесни токови шини) за осигуряване на постоянното дълго равномерно движение и от друга страна батерии със здрави токови шини, голям пиков ток и т.н., които да поемат тока при потеглянето на автомобила и обратно - да могат да поемат генерираните големи токове на заряд при набиването на спирачки, което също е убийствено за нормалните батерии. за вторите батерии често пъти се ползват големи суперкапове. по отношение на батериите и бързото им зареждане вече има разработени технологии за електродите, чрез наноструктура (някои грешно наричат това нанотехнологии - такова животно няма!, но то е малко като силиконовата долина... силиконови са обикновено някои хълмове, а долината е силициева, но това е тема на друг спам) да се повиши многократно площта им и по този начин се намалява времето на заряд над 50 пъти и вече става смислено да спреш на бензиностанция да презаредиш батериите, защото става за същото време, за което пълниш и един резервоар и т.н.

                            извинявам се, че навлязох малко по-надълбоко. но като цяло и аз мисля, че истината е горивната клетка и водорода, но там един от проблемите е съхранението му.
                            ex Alfa Romeo 156 '02 1.9 JTD
                            ex Alfa Romeo 159 '06 1.9 JTDm
                            Alfa Romeo Brera Italia Independent '10 3.2 V6 Q4
                            Alfa Romeo 4C

                            Comment


                            • изобщо не си на дълбоко , още си на брега и не си влязъл във водата даже
                              Last edited by SFINKS; d.m.y г., 18:07.

                              Comment


                              • Не мога да си обясня какъв е смисъла да правиш хибрид с бенз. двг или с дизелов? Кое му е екологичното? Много по-удачно е хибридите да са на пропан-бутан, поне като ще е гарга да е рошава. Да направят хибрид да гори 5л пропан-бутан градско и готово, а не като тъпия Приус, на който идеята не ми е много ясна. Скъпа кола, гори бензин(скъп), скъпи батерии и трябва да се кара бавно, следейки разни дисплейчета щото икономията заминава на кино.
                                sigpic
                                156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                                "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                                Comment

                                Working...
                                X