Известие

Collapse
No announcement yet.

Хибриди, електромобили, алтернативни горива - дискусия

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
    За водородните - колко струва като себестойност или като моментна цена на пазара? Щото цената на пазара е спекулативна, а спекулата ще трябва все някога да спре.

    За електромотора - не съм много наясно, затова пускам темата. Въпросът ми е какъв трябва да бъде един електромотор, за да има динамичните качества на приемрно бензинов двигател 1.8 130 коня - колко ще е голям, колко ще струва, какъв ресурс ще има...
    колко струва водороден автомобил ? ето колко струва http://www.dnevnik.bg/skorost/2007/0..._avtomobili_v/

    1 000 000 евро
    айде чао


    а за ел.автомобила ....
    разгледай и прочети всичко тук http://www.teslamotors.com/performance/tech_specs.php

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от SFINKS Покажи съобщение
      .....
      виж сега, няма нужда да ми ги обясняваш нещата, пропускаш важното

      по-лесно е 10 000 души да работят за да се направи електромобила със същите възможности като сегашните коли с ДВГ отколкото 3 милиарда души да променят навиците си

      Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
      За водородните - колко струва като себестойност или като моментна цена на пазара? Щото цената на пазара е спекулативна, а спекулата ще трябва все някога да спре.

      За електромотора - не съм много наясно, затова пускам темата. Въпросът ми е какъв трябва да бъде един електромотор, за да има динамичните качества на приемрно бензинов двигател 1.8 130 коня - колко ще е голям, колко ще струва, какъв ресурс ще има...
      явно въобще не си запознат с темата, прочети малко, поне 15-20 минути и ще разбереш , че отдавна е постигнато, че е многократно надминато

      ---------- Post added at 09:35 ---------- Previous post was at 09:34 ----------

      Първоначално публикувано от SFINKS Покажи съобщение
      колко струва водороден автомобил ? ето колко струва http://www.dnevnik.bg/skorost/2007/0..._avtomobili_v/

      1 000 000 евро
      айде чао
      защото производството не е достатъчно масово
      sigpic
      днес съм в почивка ---

      Comment


      • #18
        Не било масово ? В сравнение с какво ?
        Щото ел автомобилите се произвеждат с десетки и стотици хиляди ли ?
        Истината е че водородната технология е много сложна и скъпа . Ще мине много време преди да стане кокурентна на двг и точно тва е ключа МНОГО ВРЕМЕ
        Много много колко да е много , докато свърши петрола

        Ел колите са измислени направени и готови за производство и продажба на конкуретни цени , само че никой не иска да се продават защото ще смажат цели индустрии и даже държавни икономики .
        Last edited by SFINKS; d.m.y г., 12:48.

        Comment


        • #19
          Не знам какво против имате хибридните двигатели, но според мен това е една отлична алтернатива.
          Преди няколко дни се возих за първи път на хибрид - lexus RX400h, както се казва гляма кола, тежка и т.н. Ми за 270+ к.с. хибрид-а дава разход в София градско около 9л бензин. Върви на лудница - 0-100 - 7.7 секунди, потегля като тролей изобщо не пали двигателя и като цяло изключително много се накефих.
          В САЩ гледах вариантите на Тойота и втора ръка на по 1 до 3 години вървяха от 10к до към 14к. долара. Вярно, че там колите са с цени поне 30% по ниски от тези в България ама пък чак толкова. Отделно в милата ни татковина няма такова нещо, като преференции за данъци и такси, ама това е друг въпрос. За малките автомобили като Тойота Приус не знам дали е толкова икономична, но ми се струва, че е едно много добро решение за големи автомобили, които дават разход над 12-15+ нафта.
          "BEAUTY IS NOT ENOUGH!"
          Alfa Romeo 145 1.4 T.S 97 - EX
          Opel Astra J GTC

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
            Защо смяташ, че водородните двигатели са за замазване на очите?

            А за електроавтомобилите ... за града ок, обаче би ли пропътувал 1000 км с нещо с динамичните качества на Трабант?
            Ами нека кажем най-елементарно. Имаш само ротор и статор, без всички подвижни и неподвижни части на ДВГ (тоест без тяхната инертност и трошливост), после не ти е нужно такова мазане и охлаждане, после отпадат неща като водна помпа, алтернатор, бобини и д.р. Скоростна кутия също не ти е нужна.
            А за динамиката и скоростта само ще кажа че всички влакове развиващи спокойно скорост от 300 - 500 км/час са електрически. Просто там не седи въпроса за преноса на ток защото си имат кабел.
            Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
            Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
            Peugeot 508 RXH 02.2013

            Comment


            • #21
              Ааа нищо против нямаме срещу хибридите
              аз съм се возил в LS 600 h , ускорението от 0-100 км е 5.5 секунди и е несравнимо с никоя друга кола самото усещане да те ускоряват ел двигаели . Колата буквално излита

              Comment


              • #22
                Такъв двигател може би има, но докато има петрол няма да види бял свят, независимо дали е готов или не.Просто много интереси има по веригата.
                Иначе четох за двигател, разработен от гръцки учен, който ползва за гориво метален прах?!, доста интересно ми се видя, в крайна сметка бъдещето ще покаже
                Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
                Нагоре по стълбата, която води надолу
                sigpic

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от SFINKS Покажи съобщение
                  колко струва водороден автомобил ? ето колко струва http://www.dnevnik.bg/skorost/2007/0..._avtomobili_v/

                  1 000 000 евро
                  айде чао


                  а за ел.автомобила ....
                  разгледай и прочети всичко тук http://www.teslamotors.com/performance/tech_specs.php
                  Я виж тук колко струва водородна Хонда примерно, чак пък милион, че и евро , искат само по 450 евро в продължение на 3 години..... http://news.automedia.bg/read/4397.html
                  И сега кво ? Петролни картели - бла бла ..... Японците са извънземни, винаги съм ги подозирал. Да не говорим за БМВ, че още преди 2 години правиха опити за такъв ДВГ, но нещо скъпо им се видя
                  Last edited by Доко; d.m.y г., 20:05.

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от georgyg Покажи съобщение
                    За малките автомобили като Тойота Приус не знам дали е толкова икономична, но ми се струва, че е едно много добро решение за големи автомобили, които дават разход над 12-15+ нафта.
                    Три дни правих тестове на новия ПриМус - исках да разбера колко харчи на чисто градско в центъра на София - само задръствания, абе ужас и безумие. Докато мина ~300 км, за да е достоверен теста, направо пощръклях от висене по светофари.

                    Ето фактите:

                    Спокойто каране, без резки ускорения - за съжаление не можах да издържа повече на толкова бабешко каране, средна скорост 36 км/ч



                    Ето за кво става дума като маршрути - малко Цариградско (с 85 км/ч с темпомат), Орлов мост, Университета, Шератон, Тодор Александров, после Стамболийски, К. Величков, Сливница, Ситняково и отново Цариградско. Всичко това в делничен ден, наистина през август движението е относително рехаво.











                    След първите 53 км вече карах нормално (средна скорост 40 км/ч, което си е постижение за София в делничен ден), с леки изрязвания, абе доста пъргавко движение и даже една дръпка с Хонда Акорд 2.0 (напраих го на точка)

                    Volvo XC90 D5 '06
                    Alfa Romeo Spider 2.0 '90
                    Lancia Ypsilon 1.2 '00



                    ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
                    ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
                    ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

                    Comment


                    • #25
                      Но комент както се казва. Въпросът е кога хибридите ще станат достъпни и на конкурентни цени.

                      Мен и още един въпрос ме вълнува в тази връзка - къде отива Алфа Ромео може би? Не съм чувал дори за опити да създадат хибрид.
                      Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                      AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                      Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
                        Но комент както се казва. Въпросът е кога хибридите ще станат достъпни и на конкурентни цени.

                        Мен и още един въпрос ме вълнува в тази връзка - къде отива Алфа Ромео може би? Не съм чувал дори за опити да създадат хибрид.


                        изчакай да направят една свястна кола па после хибрид
                        sigpic
                        днес съм в почивка ---

                        Comment


                        • #27
                          Най-големият проблем на електромобилите или на хибридите е рециклирането на батериите.

                          В момента няма никакви заговори и конспирации.
                          Хибридните автомобили не са печалба за производителите си. Всичко е инвестиция в бъдещето.

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от голямата риба Покажи съобщение
                            Най-големият проблем на електромобилите или на хибридите е рециклирането на батериите.

                            В момента няма никакви заговори и конспирации.
                            Хибридните автомобили не са печалба за производителите си. Всичко е инвестиция в бъдещето.
                            а не са печалба , я си помисли пак
                            Приус на Тойота се продава в огромни количества , да не говорим че Лексъс вече почти не вадят нов модел който да не е хибрид . Според теб дали не са на печалба а , или тия загубеняци от Лексъс умишлено водят фирмата към фалит

                            ---------- Post added at 06:56 ---------- Previous post was at 06:41 ----------

                            Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
                            Но комент както се казва. Въпросът е кога хибридите ще станат достъпни и на конкурентни цени.

                            Мен и още един въпрос ме вълнува в тази връзка - къде отива Алфа Ромео може би? Не съм чувал дори за опити да създадат хибрид.
                            Приуса е 38 000 лв от магазина , това ако не е достъпно

                            Comment


                            • #29
                              Въпрос към Пинко.

                              Какъв разход дава дизелов смарт - правили ли сте тестове - само градско в София?
                              От снимките видях 3,5-3,7 градско в Сф, при отпускарският трафик което някак си не ме впечатли особено за хибриден автомобил.
                              Вярно че е по-голям приуса от смарт-а..
                              Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                              ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от pr_00f Покажи съобщение
                                Въпрос към Пинко.

                                Какъв разход дава дизелов смарт - правили ли сте тестове - само градско в София?
                                От снимките видях 3,5-3,7 градско в Сф, при отпускарският трафик което някак си не ме впечатли особено за хибриден автомобил.
                                Вярно че е по-голям приуса от смарт-а..
                                То няма и какво толкова да те впечатлява , мен с дизеловата Тойота разхода ми при адски задръствания в София е 5.8 .Аз за какво разправям че хибридите НЕ са алтернатива на двг . И въпреки това простата сметка показва че при разлика в цента от 6000 лв , след 150 000 км Приуса почва да носи "дивиденти" .

                                Comment

                                Working...
                                X