Известие

Collapse
No announcement yet.

Хибриди, електромобили, алтернативни горива - дискусия

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Дивиденти ?
    А колко време или километри изкарват батериите ?
    И колко струват ? Някой знае ли ?
    Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
    ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

    Comment


    • #32
      точно заради тия неуточнени разходи по батерията дивиденти съм го сложил в кавички
      бях чел че в UK някaкво такси Приус са го карали до 400 000 км без смяна на батериите , ама дали е така ..
      Аз лично ще чакам да пуснат ел колите

      Comment


      • #33
        поради простия факт, че световната икономика се крепи на петролните пазари всякакви алтернативни горива нямат никакъв шанс в близко бъдеще. Ел. автомобилите са много симпатични като идея, но както каза колегата малко по-нагоре проблема е в батериите, които не се рециклират за момента и са адски токсични като отпадък. Редно е да се гледа на алтернативните горива не само като заместител на петрола, но и като ефект върху природата, защото тежката истина е че, ние сме първите, които ще изядът дебелия от вредното въздействие на човека върху околната среда. Според мен наистина водородните клетки са бъдещето на автомобилната индустрия. И защо се чудите че са толкова скъпи? Мислите ли че някой е луд да разработи достъпен водороден двигател и да го пусне в масово производство?!?? така се превръща автоматично във враг номер едно на почти всички водещи икономики по света!!! и само за инфо - в САЩ има около 70 водородни станции за зареждане на автомобили и си има ентусиасти, които си карат. БМВ предлата водордни двигатели за пета и седма серия при поръчка. хонда също.
        няма вече Алфи, няма вече тръпка...

        Comment


        • #34
          Според моя познат с Лексус-а батерията е почти вечна - както се изрази той вероятно ще надживее колата, а иначе цената на комплекта за неговата кола е $2500 в САЩ, което си струва. А за свинкс-и и неговата Тойота ще кажа, че екологията има значение и ако направят данъците, както в белите държави хибрида ще плаща 20лв, а дизеловата му Тойота - 500+ лв или нещо подобно, пък нищо че гори 6л.
          "BEAUTY IS NOT ENOUGH!"
          Alfa Romeo 145 1.4 T.S 97 - EX
          Opel Astra J GTC

          Comment


          • #35
            Тия 20 - 500 лв на ум ли ги смяташ
            данъка на автомобила ако имаш предвид ми е точно 64 лв на година
            а за екологията даваш ли си сметка че няма как да стане тоя хибрид с 3.5 V6 бензинов двигател да цапа по малко от кола с 1.4 дизелов двигател
            Твоя приятел хубаво са го надъхали в шоурума че батерията му е "почти" вечна . Ще ги поздравя продавачите
            Last edited by SFINKS; d.m.y г., 15:19.

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от SFINKS Покажи съобщение
              Тия 20 - 500 лв на ум ли ги смяташ
              данъка на автомобила ако имаш предвид ми е точно 64 лв на година
              Твоя приятел хубаво са го надъхали в шоурума че батерията му е "почти" вечна . Ще ги поздравя продавачите
              Прочети какво съм писал - в белите държави?
              Колата я е купувал от САЩ и само за справка нова там е $50 000. Той я взе втора ръка.

              Както писах там има хибриди на по 1-3 години за около $10000 - което при сегашния курс е под 14 000лв + 4 000 за докарване, а новия приус е с цена към 50 000лв, което си е направо съдиране на кожата, а и гаранцията спрямо стария на хибридната система е свалена от 8 години и 180к км. на 5 години и 100к. км. Спарвка можете да си направите на сайтовете
              "BEAUTY IS NOT ENOUGH!"
              Alfa Romeo 145 1.4 T.S 97 - EX
              Opel Astra J GTC

              Comment


              • #37
                Хех ето на това му викам аз алтернатива:
                http://www.dnevnik.bg/skorost/2007/0...gusten_vuzduh/
                Кола на въздух за 12700 долара. Какво му плащаш?
                sigpic
                156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от georgyg Покажи съобщение
                  Прочети какво съм писал - в белите държави?
                  Колата я е купувал от САЩ и само за справка нова там е $50 000. Той я взе втора ръка.

                  Както писах там има хибриди на по 1-3 години за около $10000 - което при сегашния курс е под 14 000лв + 4 000 за докарване, а новия приус е с цена към 50 000лв, което си е направо съдиране на кожата, а и гаранцията спрямо стария на хибридната система е свалена от 8 години и 180к км. на 5 години и 100к. км. Спарвка можете да си направите на сайтовете
                  Мся , баш на мен няма ми обясняваш кое колко е в USA и колко излиза да я докаарш и регистираш тук
                  Щом мислиш че е добра оферта ходи и си докарай кола от там, еле пък хибрид Лексъс 2 ръка без гаранция

                  а тва че е свалена гаранцията на новият Приус ..айде сети се защо... и като се сетиш го обясни на твоя приятел с почти вечната батерия

                  ---------- Post added at 12:40 ---------- Previous post was at 12:35 ----------

                  Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                  Хех ето на това му викам аз алтернатива:
                  http://www.dnevnik.bg/skorost/2007/0...gusten_vuzduh/
                  Кола на въздух за 12700 долара. Какво му плащаш?
                  индийците са луди
                  само незнам ако гръмне тоя резервоар с въздух на 300 атмосфери сигурно ще прати пътниците на другия край на Индия

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от SFINKS Покажи съобщение
                    индийците са луди
                    само незнам ако гръмне тоя резервоар с въздух на 300 атмосфери сигурно ще прати пътниците на другия край на Индия
                    Е той и метаня си е бая под налягане, пък бакшишите са си добре засега, та не би трябвало да е проблем.
                    Алфа Ромео 146 1.6TS 1999
                    Mazda 6 2.3 2005
                    sigpic

                    Comment


                    • #40
                      дано да са го измислили както трябва че иначе
                      но иначе идята кефи максимално, ще си я помпя всеки ден
                      Last edited by SFINKS; d.m.y г., 17:01.

                      Comment


                      • #41
                        Сфинкс и ГеоргиГ, любезно ви моля да си изтриете мненията с пишкомера и да продължите по същество, както прекрасно бяхте започнали.
                        Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                        AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                        Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
                          Сфинкс и ГеоргиГ, любезно ви моля да си изтриете мненията с пишкомера и да продължите по същество, както прекрасно бяхте започнали.
                          я давай по-естествено, вие стерилитет искате да се получи
                          sigpic
                          днес съм в почивка ---

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от bouncer Покажи съобщение
                            поради простия факт, че световната икономика се крепи на петролните пазари всякакви алтернативни горива нямат никакъв шанс в близко бъдеще. Ел. автомобилите са много симпатични като идея, но както каза колегата малко по-нагоре проблема е в батериите, които не се рециклират за момента и са адски токсични като отпадък. Редно е да се гледа на алтернативните горива не само като заместител на петрола, но и като ефект върху природата, защото тежката истина е че, ние сме първите, които ще изядът дебелия от вредното въздействие на човека върху околната среда. Според мен наистина водородните клетки са бъдещето на автомобилната индустрия. И защо се чудите че са толкова скъпи? Мислите ли че някой е луд да разработи достъпен водороден двигател и да го пусне в масово производство?!?? така се превръща автоматично във враг номер едно на почти всички водещи икономики по света!!! и само за инфо - в САЩ има около 70 водородни станции за зареждане на автомобили и си има ентусиасти, които си карат. БМВ предлата водордни двигатели за пета и седма серия при поръчка. хонда също.
                            точно така е - за да се появят масово подобни автомобили с друг тип задвижване от познатите ни двигатели с вътрешно горене, ще минат не малко години още. Всичко ще започне с края на изкопаемите горива и ... тогава ще видим! Ел. моторът е една доста добра алтернатива, особенно за хората търсещи динамика от автомобила. Основният проблем е все още с какво да се захранват достатъчно, за да са едновременно екологични и с малки загуби при преобразуването на енергията. Автомобил с ел. мотор може да развие 100км/ч за 2.5 секунди, което в момента е достъпно само за суперавтомобилите!


                            Даването на газ, води до пристрастяване!
                            Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                            Volvo V50 2.0D by RuBig

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от SFINKS Покажи съобщение
                              а не са печалба , я си помисли пак
                              Приус на Тойота се продава в огромни количества , да не говорим че Лексъс вече почти не вадят нов модел който да не е хибрид . Според теб дали не са на печалба а , или тия загубеняци от Лексъс умишлено водят фирмата към фалит

                              ---------- Post added at 06:56 ---------- Previous post was at 06:41 ----------



                              Приуса е 38 000 лв от магазина , това ако не е достъпно
                              колега ти правиш ли разлика между оборот(приходи) и печалба

                              Това за приус-а е официално изявление на Тойота при пускането на модела. В момента може и да виждат началото на края.

                              П.П. не без известният Вейрон е също автомобил, който се продава под себестойността си.

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от bouncer Покажи съобщение
                                поради простия факт, че световната икономика се крепи на петролните пазари всякакви алтернативни горива нямат никакъв шанс в близко бъдеще.
                                Да не би да искате да кажете, че световната икономика се крепи на един огромен харч за милиарди. И после милиарди да се поправят последиците в екологичен план. Крепят се на някои хора джобовете, не виждам с какво ще помогне на световната икономика, това че за един живот и няколко автомобила съм купил на някакъв тип с чаршаф на главата 55-тото Ферари.
                                sigpic
                                156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                                "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                                Comment

                                Working...
                                X