Известие

Collapse
No announcement yet.

Italian Track Day:Да караш със сърцето си

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Italian Track Day:Да караш със сърцето си

    В днешният брой на Ауто Билд има статия за Italian Track Day ще напиша един откъс който много ме издрадва.
    "От всички, които се състезаваха за време, най-добро време 1:02,40 даде Аспарух Марков Pooh с Алфа 156 1.9MJTD 16V, тунингована до над 220к.с и 480 Нм на колелата от Extreme Tuning . Същият постигна и най-висока скорост на правата 188 км/ч.Pooh натри носовете на всички с бензинови резачки и доказа, че нафтата не е само за отопление" Иначе статията е 2 стр има и доста снимки, купете си го няма да съжалявате.

  • #2
    Пухчо има много да ме черпи, че не дойдох
    sigpic

    Comment


    • #3
      Щом има да те черпи пък може някой ден да дойда на някоя среща да пиенем по едно

      Comment


      • #4
        Сега ми е интересно тези дето спореха в оная тема Бензин срещу Дизел какво ще кажат.

        Comment


        • #5
          Ми какво има да казват - изправяте бензинка и дизеларка с еднакви (или поне сходни характеристики), тунинговани в еднаква степен, и тогава говорите. Щото въпреки цялото ми уважение към дизелите, и най-вече към Аспарух (поздрави от Майнатаун, колега), не можете да сравнявате свръх-напомпан дизел със атмосферен обикновен бензинов мотор...
          155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
          Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от kongogo Покажи съобщение
            В днешният брой на Ауто Билд има статия за Italian Track Day ще напиша един откъс който много ме издрадва.
            "От всички, които се състезаваха за време, най-добро време 1:02,40 даде Аспарух Марков Pooh с Алфа 156 1.9MJTD 16V, тунингована до над 220к.с и 480 Нм на колелата от Extreme Tuning . Същият постигна и най-висока скорост на правата 188 км/ч.Pooh натри носовете на всички с бензинови резачки и доказа, че нафтата не е само за отопление" Иначе статията е 2 стр има и доста снимки, купете си го няма да съжалявате.
            Тези пари които са наляти по дизела на Pooh, ако Бобо ги шибне в мойто ГТВ 1.8 сигурно ще удари към 300 кончета, зависи колко ми е дълбок джоба. Всичко е кинти..... В "Екстриим" имат подобно барната 145 2.0 ТС с турбо около 300 к.с. А от дизела са извадени само 220.... сами се сещайте кое е по бързо. Ето ви равностойно сравнение на два еднакви по кубатура , турбинирани и тунинговани двг-та , но предимството си е на бензина.
            Last edited by Доко; d.m.y г., 21:06.

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Доко Покажи съобщение
              Тези пари които са наляти по дизела на Pooh, ако Бобо ги шибне в мойто ГТВ 1.8 сигурно ще удари към 300 кончета, зависи колко ми е дълбок джоба. Всичко е кинти..... В "Екстриим" имат подобно барната 145 2.0 ТС с турбо около 300 к.с. А от дизела са извадени само 220.... сами се сещайте кое е по бързо. Ето ви равностойно сравнение на два еднакви по кубатура , турбинирани и тунинговани двг-та , но предимството си е на бензина.
              Красноречиво.....
              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Доко Покажи съобщение
                Тези пари които са наляти по дизела на Pooh, ако Бобо ги шибне в мойто ГТВ 1.8 сигурно ще удари към 300 кончета, зависи колко ми е дълбок джоба. Всичко е кинти..... В "Екстриим" имат подобно барната 145 2.0 ТС с турбо около 300 к.с. А от дизела са извадени само 220.... сами се сещайте кое е по бързо. Ето ви равностойно сравнение на два еднакви по кубатура , турбинирани и тунинговани двг-та , но предимството си е на бензина.
                Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                Красноречиво.....
                Що бе колегата може да е сънувал нещо

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от kongogo Покажи съобщение
                  Що бе колегата може да е сънувал нещо
                  Кой колега ? За сънищата и фантазиите е ясно, много фантазьори има. А от бюджетна кола бегачка не става, а от дизела по-бюджетни няма .

                  Comment


                  • #10
                    А Италфест ще има ли? В статията пише, че ще има. Някакви подробности за Ланчата Делта интеграле?
                    Alfa Romeo 145 1.3 boxer-ex,146 1.4 16V-ex,156 1.8TS- ex, RAV4- ex, ML270 CDI-ex 159 3.2 V6 Q4 ex,ML270 CDI-ex, Infiniti ex 30 ex. Alfa Romeo Stelvio First edition.

                    Comment


                    • #11
                      Абе нямам нищо против дизела, нито казвам, че няма бързи коли с дизели, ама все пак не са реални тия сравнения - на всички е ясно, че въпросната кола е доста обработена. Вие за колко сток и атмосферни бензинови 156 се сещате да са по 220 коня? 3.2 V6 е единствения по-силен от въпросната кола, всички останали, дори 2.5 V6 са под 200 коня - ясно е че с тая мощност и с високия въртящ момент на дизела ще ги бие. Ето ги обаче данните за най-силните сток дизел и бензин (като съм изключил ГТА, взел съм ги от wikipedia):

                      Model Engine Displacement Max. power output Peak torque 0–100 km/h,s 0-62 mph,s Top speed Years Note
                      2.5 V6
                      V6 2,492 cc (152.1 cu in) 141 kW (192 PS (189 hp)) @6300 rpm 218 N·m (161 lb·ft) @5000 rpm 7.3 230 km/h (143 mph) 2001–2006 Euro3
                      2.4 JTDm I5 20v 2,387 cc (145.7 cu in) 129 kW (175 PS (173 hp)) @4000 rpm 385 N·m (284 lb·ft) @2000 rpm 8.3 216 km/h (134 mph) 2003–2006 2nd facelift

                      Вижда се, че при приблизително еднакви обеми бензина има малко по-висока мощност, по-висок top speed и ускорява със секунда по-бързо (към последните две отношение вероятно има и теглото ).
                      И това сравнение в края на краищата пак нищо не значи, щото все пак двете неща са си различни - очевидно са различни като гориво , единия е атомсферен а другия с турбо, единия в V6, а другия I5 - така, че всеки да си кара квото му харесва Може би наистина, ще е интересно да се види 1.9 JTD срещу 2.0 с добавено турбо, на еднакви купета и ако и двете са тунинговани

                      P.S. като добавим и факта, че тук става дума за времена в затворен маршрут, влизат в играта и други фактори освен двигателя - ако тая кола е със спортно окачване е ясно, че това помога доста в завой, а времето за обиколка зависи колкото от ускорението на колата, толкова и от скоростта която може да поддържа в завой Освен това става дума и за най-висока скорост постигната на правата. На всички писти по света преди и след правите има завой, а от скоростта с която излизаш от завоя на правата, естествено зависи и скоростта ти в края на правата. Същото е и за следващия завой - ако можеш да подържаш по-висока скорост в него ще спреш по-късно, а по-късното спиране ти дава повече време за ускоряване по правата (т.е. я удължава). Спирачките също помагат, щото с по-добри спирачки можеш да спреш още по-късно и с това да си удължиш правата още малко. Сега аз не знам колата на Pooh дали е с модифицирани спирачки и окачване, ама е логично да е (поправете ме ако греша), а пък ако е става така, че нещата вече не опират само до двигател и дизел/бензин, а до цялостните характеристики на колата. Точно за това и времената в затворени обиколки са най-добрия начин за оценяване за комплексното представяне на колата (спрямо друга кола), защото дават представа за всички характеристики, а не само за ускорение, както е при драга
                      Last edited by Sm0k; d.m.y г., 21:15.
                      Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
                      Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Sm0k Покажи съобщение
                        Освен това става дума и за най-висока скорост постигната на правата. На всички писти по света преди и след правите има завой, а от скоростта с която излизаш от завоя на правата, естествено зависи и скоростта ти в края на правата. Същото е и за следващия завой - ако можеш да подържаш по-висока скорост в него ще спреш по-късно, а по-късното спиране ти дава повече време за ускоряване по правата (т.е. я удължава). Спирачките също помагат, щото с по-добри спирачки можеш да спреш още по-късно и с това да си удължиш правата още малко. Сега аз не знам колата на Pooh дали е с модифицирани спирачки и окачване, ама е логично да е (поправете ме ако греша), а пък ако е става така, че нещата вече не опират само до двигател и дизел/бензин, а до цялостните характеристики на колата. Точно за това и времената в затворени обиколки са най-добрия начин за оценяване за комплексното представяне на колата (спрямо друга кола), защото дават представа за всички характеристики, а не само за ускорение, както е при драга
                        Още по красноречиво....
                        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от soldier_vl Покажи съобщение
                          Сега ми е интересно тези дето спореха в оная тема Бензин срещу Дизел какво ще кажат.
                          Ами една птичка пролет неправи Честито на колегата
                          Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
                          Нагоре по стълбата, която води надолу
                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от fred Покажи съобщение
                            Ами една птичка пролет неправи Честито на колегата
                            А аз искам да става спор, но нещо защитниците на дизела си малчът

                            Comment

                            Working...
                            X