Известие

Collapse
No announcement yet.

Най-опасните коли !

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Най-опасни са безнаказаните шофьори-престъпници, които убиват и не мислят, това е проблема.Нови, стари коли все тая.Като караш с висока скорост нищо няма да те спаси-пример, лейди Даяна не мисля, че се е возила в стар мерцедес....
    Навремето се караха пълни таратайки, които и нови си бяха морално остаряли, но имаше и ред все пак и жертвите бяха по малко.
    Сега ред няма и затова броят на жертвите ще расте.Особено като много хора карата като идиоти.
    Почти никой не спазва правилата за движение у нас, като скорост имам предвид.Карат като улави по двупосочен път, изпреварват се забранени места, да не говорим за алкохол и слаба подготовка, не случайно шофьорите до 30 г са най опасни и т.н..
    Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
    Нагоре по стълбата, която води надолу
    sigpic

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от fred Покажи съобщение
      Най-опасни са безнаказаните шофьори-престъпници, които убиват и не мислят, това е проблема.Нови, стари коли все тая.Като караш с висока скорост нищо няма да те спаси-пример, лейди Даяна не мисля, че се е возила в стар мерцедес....
      Навремето се караха пълни таратайки, които и нови си бяха морално остаряли, но имаше и ред все пак и жертвите бяха по малко.
      Сега ред няма и затова броят на жертвите ще расте.Особено като много хора карата като идиоти.
      Почти никой не спазва правилата за движение у нас, като скорост имам предвид.Карат като улави по двупосочен път, изпреварват се забранени места, да не говорим за алкохол и слаба подготовка, не случайно шофьорите до 30 г са най опасни и т.н..
      Подкрепям с две ръце. Проблема е в главите ни и след това в пътищата.

      Сърцата са по-капризни от умовете.

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от fred Покажи съобщение
        Навремето се караха пълни таратайки, които и нови си бяха морално остаряли, но имаше и ред все пак и жертвите бяха по малко.
        Сега ред няма и затова броят на жертвите ще расте.Особено като много хора карата като идиоти.
        Абе има една теория за компенсацията на риска. Важала за всички животни, включително и за хората. Бях, чел че някакви учени доказали, че колкото по-сигурна кола караш, толкова повече го даваш безсмъртен, понеже хората (и другите животни) имали склонност да поддържат постоянно ниво на риска. Т.е. ако колата смъква нивтото на риск по някакъв начин, ти намираш друг начин по-който да го върнеш към обичайното ниво.

        Но определено липсата на ред и контрол по пътищата и ниската подготовка на хората с книжки (дори и тия дето на са им купени книжките) са най-сериозените проблеми, ама това е друга тема
        Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
        Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

        Comment


        • #34
          @ fred е много прав и дано хората във форума се позамислят малко.

          Май много не се гледа, че статията е от преди 3 години и като че ли не е много актуална.

          Edit: @plamen petkov много ме кефиш с изказванията за 2-3 литра по малко си рискуваш живота и т.н.
          Ти колко изминаваш с твоята кола месечно, защото аз на моята имам към 7-8000 км за последните два месеца и половина и според мен има огромно значение, колко ти гори колата, колко е нова и най-вече колко е подържана, защото служебното но Пежо Партнер е на 2-3-4 години и е на няма 60 000 ОРИГИНАЛНИ км и няма такъв кенеф, но просто е служебно и на никой не му пука как се кара. Баща ми има също партнер вече на 110 000 км и на 7 години мисля, ми поне 100 пъти е по добре като състояние.
          А това колко хора загиват по пътищата е друг въпрос и той не е свързан много с колите, които караме, а с контрола и с пътищата.
          Вчера се върнах от слънчева Гърция е вярно 180 км се изминават за почти 3 часа с почивките, но кара се супер спокойно и няма никакви проблеми, а на влизане в България при наистина много добър път от Кулата до София ми все едно в същите коли има други хора, които ги управляват. Не се спазва дистанция натискане присветкване на коли от по 100 000 лв+ и никакъв контрол. Един пост на КАТ за целите 190 км и 1 камера видях, иначе и наште табелки са кота техните 50 в града и 90 извън него, но ние караме съответно 70-100 и 120-200км/ч. Това е извода, а не всички да купуваме големи коли и джипове, защото са най сигурни.
          България е единствената държава с толкова много и стари лимузини.
          п.с. Гърците карат почти само малолитражки на доста години.

          Последна редакция: Сметка от 1000 км месечно и 12 000 годишно при 3 литра повече на 100 км прави 30 литра месечно повече х 12 месеца прави 360 литра годишно или при плиблизителна цена от 2 лв за литър бензин правят 720 лв годишно повече. Ми това са да кажем едно средно месечно възнаграждение.
          Last edited by georgyg; d.m.y г., 10:13.
          "BEAUTY IS NOT ENOUGH!"
          Alfa Romeo 145 1.4 T.S 97 - EX
          Opel Astra J GTC

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от plamen petkov Покажи съобщение
            Колкото и парадоксално да звучи среден клас кола е по евтин от ниския Мерцедес Е е поевтин от голф 4 и е на цената но ФОКУС и АСТРА а до колкото знам Мерцедес правят най много краш тестове и са може би едни от най безопасните коли ,българина предпочита да му харчи с 2-3 литра по малко а всичко друго остава на заден план и ето го резултата само за вчера 15 души са загинали в катастрофи ИКОНОМИЯТА МАЙКА НА МИЗЕРИЯТА
            ти какво караш че ми е мноооого интересно как съчетаваш икономията , мизерията и безопасноста ?

            Comment


            • #36
              Пълен абсурд е че малката кола е по здрава от голямата това че сега е модерно да имаш /въшка/ не означава че си заслужава Колега 2-3л не струват колкото един живот отделен е проблема че за да направи едва 2-3л по-малко колата трябва да е поне 2 пъти по слаба от моята 156 2,0 но забележи че разхода не е 2 пъти по-малък

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от plamen petkov Покажи съобщение
                Пълен абсурд е че малката кола е по здрава от голямата това че сега е модерно да имаш /въшка/ не означава че си заслужава Колега 2-3л не струват колкото един живот отделен е проблема че за да направи едва 2-3л по-малко колата трябва да е поне 2 пъти по слаба от моята 156 2,0 но забележи че разхода не е 2 пъти по-малък
                Сега напиши и колко караш годишно, че нещо не ми се връзва логиката.
                Значи най добре е голяма, нова кола - е да ама нещо финансовата част не се връзва, а разни кошници на по 10+ години можеш да не ми ги хвалиш, освен ако нямат S в модификацията.
                А 2-3 литра на 100 разлика не е проблем ако караш по 500-1000 км месечно или имаш бензиностанция. Просто почни да караш повече и ще разбереш, че 2-3 литра са от значение или по добре 3 дена с колата и 2 дена пеша отколкото 5 дена с колата. Прословутите 2-3 литра може да се явяват към 25-30% отгоре разход.

                моля те напиши колко км изминаваш годишно и да се приключи със спора за 2-3 литра.
                "BEAUTY IS NOT ENOUGH!"
                Alfa Romeo 145 1.4 T.S 97 - EX
                Opel Astra J GTC

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от plamen petkov Покажи съобщение
                  Пълен абсурд е че малката кола е по здрава от голямата това че сега е модерно да имаш /въшка/ не означава че си заслужава Колега 2-3л не струват колкото един живот отделен е проблема че за да направи едва 2-3л по-малко колата трябва да е поне 2 пъти по слаба от моята 156 2,0 но забележи че разхода не е 2 пъти по-малък
                  ами незнам дали си обърнал внимание но твоята кола има 2 звезди на краш тестовете
                  абсурд не абсурд това е положението колкото и да ти се иска да не е така .
                  А по въпроса с разхода малка нова кола не харчи 2-3 л по малко а 2 пъти по-малко в града примерно

                  И стига си писал глупости колко литра струвал живота , щот нестига че ти харчи повече колата но е и по несигурна , тоест двойно си прецакан . Като ти е мил живота ,купи си мерцедес Е класа дето били ефтини

                  Comment


                  • #39
                    Много смешки сте написали

                    Comment


                    • #40
                      Ми аз в темата виждам само един дето прави смешно, да пуснем ли анкета кой е субекта "Х".
                      Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                      ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

                      Comment


                      • #41
                        Аз се отказвам. И в анкетата няма да гласувам, че и без това ще има само един отговор и няма как да се сбърка.

                        Спирам да спамя, да не ме баннат
                        "BEAUTY IS NOT ENOUGH!"
                        Alfa Romeo 145 1.4 T.S 97 - EX
                        Opel Astra J GTC

                        Comment


                        • #42
                          Ихааа,
                          Значи всички ще гласуват само за мен


                          Стига толкова глупости, почваме да се изчерпваме.
                          Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                          ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

                          Comment

                          Working...
                          X