Известие

Collapse
No announcement yet.

Питане за зимни гуми ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • и сликове от F1 да им сложиш ,като имат луфтове по носачи , шарнири ,пружини, амортисъори , рейки, накрайници и какво ли още не пак няма да свърши работа ......

    Comment


    • Първоначално публикувано от SFINKS Покажи съобщение
      и сликове от F1 да им сложиш ,като имат луфтове по носачи , шарнири ,пружини, амортисъори , рейки, накрайници и какво ли още не пак няма да свърши работа ......
      Това няма нищо общо с годините на автомобила, а с подръжката му!
      Alfa 155 1.8 92g. - Винаги в сърцето ми.
      Alfa 166 2.0 T.S. 2000g. - Перфектната кола!
      "If the sun refused to shine, I would still be loving you.
      When mountains crumble to the sea, there will still be you and me."

      Comment


      • Няма значение дали има нещо общо или не, важното е да купуваш, това е идеята на съвременното общество и това мислене се развива постоянно във всички области.И много хора им се вързват, особено масовия комплексар.
        Естествено и работещите в тая сфера, купувай си кола през две години и гуми през месец и ще си супер И физиката това казва, сега чакам и ядреният и клон да бъде включен в доводите относно гумите и новите автомобили
        А ние всички караме с по 250 км в час, ежедневно, минимум по 300 км на ден и то с кола напълнена до козирката.
        Last edited by fred; d.m.y г., 19:48.
        Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
        Нагоре по стълбата, която води надолу
        sigpic

        Comment


        • Първоначално публикувано от fred Покажи съобщение
          Няма значение дали има нещо общо или не, важното е да купуваш, това е идеята на съвременното общество и това мислене се развива постоянно във всички области.И много хора им се вързват, особено тия които са комплексари или нямат изграден мироглед към света.Естествено и работещите в тая сфера, купувай си кола през две години и гуми през месец и ще си супер И физиката това казва, сега чакам и ядреният и раздел да се бъде включен в доводите относно гумите и новите автомобили
          А ние всички караме с по 250 км в час, ежедневно, минимум по 300 км на ден и то с кола напълнена до козирката.
          Е айде сега . По-добрите гуми са си по-добри и при 250 км/ч и при 50 км/ч. Както си караш с 40, от близката пресечка ще ти гепи някой предимството, когато вече си доста близо и въпреки ниската скорост пак ще има поне един метър разлика в спирачния път между евтините и скъпите гуми. А това може да е единствения метър на който ще си спрял от другата кола Никой не казва че трябва да си купуваш на две години нова кола и по два чифта гуми на сезон. Качествените гуми спокойно карат по 3 сезона.
          А пък моята кола я купих с едни мишлени, които бяха на 5-6 години и бяха поопечени въпреки, че имаха доста грайфер. Да ти кажа въпреки годините им, съм убеден, че можеха да бият, като сцепление някои 14-ки от по 60-70 лв. парчето На мнение съм, че един-два пъти отърваха алфата от близка среща с твърда повърхност, колкото и да си внимаваш, винаги може да попаднеш в ситуация. Е, за по-сигурно ги смених с едни Bridgestone
          Last edited by Sm0k; d.m.y г., 19:58.
          Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
          Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

          Comment


          • Няма лошо, просто съм против абсюлютизирането.Разбира се, че има добри и по лоши гуми, но и има значени как и колко се кара.
            Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
            Нагоре по стълбата, която води надолу
            sigpic

            Comment


            • Първоначално публикувано от fred Покажи съобщение
              Няма лошо, просто съм против абсюлютизирането.Разбира се, че има добри и по лоши гуми, но и има значени как и колко се кара.
              И ти си прав, има значение и стила на каране. Но честно казано, аз се имам за доста спокоен карач. Не настъпвам до дупка където ми падне, не правя резки движения, ако не се налага, в общи линии не си търся белята. И въпреки това си купих скъпи гуми, на които в действителност рядко ползвам възможностите, щото не се правя на Шумахер . За един сезон с тях, един-два пъти ми се е наложило да спра много бързо, но честно да ти кажа, дори и един път да съм усетил разликата между тях и по-евтинтие, 150-те лева, които съм дал в повече за 4-те гуми са си заслужавали Но, в края на краищата всеки знае за себе си какви гуми са най-подходящи за него
              Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
              Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

              Comment


              • За гуми и обувки не трябва да се скъпи човек, особено ако ги използва, аз наблягам на обувките , по колата съм хвърил бая пари също, дотук ми е почти на цената на нова шкода джуниър, но с моето каране 400 лв за гуми са ми достъчни
                Last edited by fred; d.m.y г., 20:20.
                Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
                Нагоре по стълбата, която води надолу
                sigpic

                Comment


                • Първоначално публикувано от Ass Покажи съобщение
                  Това няма нищо общо с годините на автомобила, а с подръжката му!
                  има има

                  Comment


                  • Има, ако ти гние купето.....
                    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от Sm0k Покажи съобщение
                      Е айде сега . По-добрите гуми са си по-добри и при 250 км/ч и при 50 км/ч. Както си караш с 40, от близката пресечка ще ти гепи някой предимството, когато вече си доста близо и въпреки ниската скорост пак ще има поне един метър разлика в спирачния път между евтините и скъпите гуми...
                      И какво като има 1 метър разлика? Разликата в спирачния път между кадърния и некадърния шофер при тая скорост е поне 10 м, така че всичко зависи от задкормилното устройство. Превъзнасяйте колкото си искате скъпите гуми, аз съм се убедил в следното:

                      1. "Скъпо" не значи непременно "добро" - има сума ти модели на Конти, които бият Мишлена във всички тестове, а са по-евтини;

                      2. Ако никога не караш екстремно, нямаш нужда от супер гуми; и

                      3. Като взема да се вманиачавам на тема перформанс на гумите, сам си напомням, че поне 4 месеца карам същата кола на сух асфалт със зимни гуми, те се държат по-зле и от най-евтината марка летни и въпреки това успявам да овладея колата - просто човек си усеща колко могат гумите и се нагажда според това.

                      Това значи, че ако сложа евтина марка най-много да я псувам от време навреме щото не ми прави кеф, но в никакъв случай не значи че ще се пребия - пак опираме до задкормилното устройство.
                      Alfa Romeo 166 2.4 JTD
                      Блог за работа и кариера

                      sigpic

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от Коки Покажи съобщение
                        И какво като има 1 метър разлика? Разликата в спирачния път между кадърния и некадърния шофер при тая скорост е поне 10 м, така че всичко зависи от задкормилното устройство.

                        2. Ако никога не караш екстремно, нямаш нужда от супер гуми;
                        Демек при един и също шофьор и адекватна реакция, си остава 1 метър разлика в полза на хубавите гуми, което е достатъчно да ти спести една смяна на фарове, капак, броня и т.н.
                        Алфа Ромео 146 1.6TS 1999
                        Mazda 6 2.3 2005
                        sigpic

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от DerMeister Покажи съобщение
                          Демек при един и също шофьор и адекватна реакция, си остава 1 метър разлика в полза на хубавите гуми, което е достатъчно да ти спести една смяна на фарове, капак, броня и т.н.
                          Ако въпросният шофьор има капка акъл и умения, ще кара по различен начин с двата вида гуми.
                          Alfa Romeo 166 2.4 JTD
                          Блог за работа и кариера

                          sigpic

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от Коки Покажи съобщение
                            Ако въпросният шофьор има капка акъл и умения, ще кара по различен начин с двата вида гуми.
                            Е това е така, ама вече отиваме в големи условности и глупости. По тая логика можеш да спестиш от ABS, гуми, екстри и т.н. , защото ще внимаваш и общо взето кво си тръгнал да караш...
                            Алфа Ромео 146 1.6TS 1999
                            Mazda 6 2.3 2005
                            sigpic

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от Коки Покажи съобщение
                              И какво като има 1 метър разлика? Разликата в спирачния път между кадърния и некадърния шофер при тая скорост е поне 10 м, така че всичко зависи от задкормилното устройство. Превъзнасяйте колкото си искате скъпите гуми, аз съм се убедил в следното:

                              1. "Скъпо" не значи непременно "добро" - има сума ти модели на Конти, които бият Мишлена във всички тестове, а са по-евтини;

                              2. Ако никога не караш екстремно, нямаш нужда от супер гуми; и

                              3. Като взема да се вманиачавам на тема перформанс на гумите, сам си напомням, че поне 4 месеца карам същата кола на сух асфалт със зимни гуми, те се държат по-зле и от най-евтината марка летни и въпреки това успявам да овладея колата - просто човек си усеща колко могат гумите и се нагажда според това.
                              С 40 км/ч и 10 метра удължаване в спирачния път, трябва или кадърния шофьор за който говориш да е магьосник и да може да спира на място, или некадърния да не може изобщо да кара и при всяка необходимост от бързо спиране да блокира гумите на момента и след като е разбрал че ги е блокирал да продалжавада още по-силно да натиска спирачката за да не вземат да хванат случайно Освен това казах поне едим метър, за да не се изхвърлям. Всъщност при един и същ "добър" шофьор, и при тази скорост, предполагам че разликата в гуми от 120 лева и такива от 70 лв (за 14-ки говоря щото съм с такива и само на тях следя цените), ще е 2-3 метра, което не е малко колкото и да си добър. Просто има ситуации в които колкото и внимателно да караш и колкото и добре да спираш, някой просто ти изкача отпред без да ти остави място и тогава тия метри могат да се окажат решаващи. Да не говорим за другите качества на гумите, като склонност към аквапланинг примерно, при който отново по-добрите си остават по-добри.

                              А по номерацията:
                              1. Ако сранвяваш Конти и Мишлен, много ясно, че ще ти се види Конти евтин. Ама ако сравняваме Конти с Дебица и Блекстон, Континентала си е скъп от всякъде. Като казах "скъпи" и "евтини", под евтини разбирам тия, които наистина са бюджетни марки, а не най-евтините от скъпите А на всички ни е известно, че бюджетните модели са по-зле и от Конти и Мишлен независимо коя от двете е по-скъпа
                              2.Ако не караш екстремно, нямаш нужда от супер гуми, но от време на време, макар и рядко имаш нужда от добри гуми. Моите гуми (Bridgestone Turanza) не са "супер" гуми, не са спортен модел, нямат V-образни канали и не ги намирам за "супер" гуми. Но са добри туринг гуми, за ежедневно каране, на къси и дълги разстояния. Убеден съм, че са доста по-добри от гуми в същия клас с почти два пъти по-ниска цена. Все пак аз не казвам, че трябва да наслагаме на всички малолитражки нископрофилни 18-ки с джанти от Мазерати и да даваме цялата газ на всяко кръстовище за да ползваме потенциала на гумите си. Просто казах, че има ситуации в които малко по-добрите гуми, могат да изплатят по-високата си цена.

                              3. За третото си прав
                              Last edited by Sm0k; d.m.y г., 11:58.
                              Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
                              Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от DerMeister Покажи съобщение
                                Е това е така, ама вече отиваме в големи условности и глупости. По тая логика можеш да спестиш от ABS, гуми, екстри и т.н. , защото ще внимаваш и общо взето кво си тръгнал да караш...
                                НЕ. Не говоря за това.

                                Вариант 1: некадърен шофер, кара с 20 и няма реакции - при тази скорост и при слабото време за реакция марката на гумите почти не оказва влияние.

                                Вариант 2: кадърен шофер, но кара с 20 - на 2-рия ден свиква с новите гуми и вече инстинктивно пази съответната дистанция - при хубавата марка гуми по-малка, при евтината - по-голяма. Марката на гумите пак остава без значение.

                                Вариант 3: нахакан рацер, кара с 200 на бронята на предния, тирове започват да се изпреварват и той скача на спирачките за да намали на 80 или пък на двулентов път взима завоя със 160 - е, на такъв му трябват възможно най-добрите гуми, щото иначе се е убил.

                                Вариант 4: опитен шофер, но обича да настъпва и да докарва колата до предела на възможностите - често изпреварва, взима завоите с колкото позволяват възможностите на колата и т.н. На някои от завоите към Доспат например и с 60 си на предела (зависи и от колата). На такъв пак му трябват добри гуми, но и с по-лошите няма да се убие.

                                И така, варианти безброй. Пак повтарям: за всеки влак си има пътници. И понеже някои не се сещат за какво говоря: престанете да налагате своята истина на всички останали. Ако аз съм стигнал до някакъв извод относно това с какви гуми да карам и да речем този избор е най-добрият за мен, това не значи, че той е най-добрият и за всички останали.
                                Alfa Romeo 166 2.4 JTD
                                Блог за работа и кариера

                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X