и сликове от F1 да им сложиш ,като имат луфтове по носачи , шарнири ,пружини, амортисъори , рейки, накрайници и какво ли още не пак няма да свърши работа ......
Известие
Collapse
No announcement yet.
Питане за зимни гуми ...
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от SFINKS Покажи съобщениеи сликове от F1 да им сложиш ,като имат луфтове по носачи , шарнири ,пружини, амортисъори , рейки, накрайници и какво ли още не пак няма да свърши работа ......Alfa 155 1.8 92g. - Винаги в сърцето ми.
Alfa 166 2.0 T.S. 2000g. - Перфектната кола!
"If the sun refused to shine, I would still be loving you.
When mountains crumble to the sea, there will still be you and me."
Comment
-
Няма значение дали има нещо общо или не, важното е да купуваш, това е идеята на съвременното общество и това мислене се развива постоянно във всички области.И много хора им се вързват, особено масовия комплексар.
Естествено и работещите в тая сфера, купувай си кола през две години и гуми през месец и ще си суперИ физиката това казва, сега чакам и ядреният и клон да бъде включен в доводите относно гумите и новите автомобили
А ние всички караме с по 250 км в час, ежедневно, минимум по 300 км на ден и то с кола напълнена до козирката.Last edited by fred; d.m.y г., 19:48.Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
Нагоре по стълбата, която води надолу
sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от fred Покажи съобщениеНяма значение дали има нещо общо или не, важното е да купуваш, това е идеята на съвременното общество и това мислене се развива постоянно във всички области.И много хора им се вързват, особено тия които са комплексари или нямат изграден мироглед към света.Естествено и работещите в тая сфера, купувай си кола през две години и гуми през месец и ще си суперИ физиката това казва, сега чакам и ядреният и раздел да се бъде включен в доводите относно гумите и новите автомобили
А ние всички караме с по 250 км в час, ежедневно, минимум по 300 км на ден и то с кола напълнена до козирката.. По-добрите гуми са си по-добри и при 250 км/ч и при 50 км/ч. Както си караш с 40, от близката пресечка ще ти гепи някой предимството, когато вече си доста близо и въпреки ниската скорост пак ще има поне един метър разлика в спирачния път между евтините и скъпите гуми. А това може да е единствения метър на който ще си спрял от другата кола
Никой не казва че трябва да си купуваш на две години нова кола и по два чифта гуми на сезон. Качествените гуми спокойно карат по 3 сезона.
А пък моята кола я купих с едни мишлени, които бяха на 5-6 години и бяха поопечени въпреки, че имаха доста грайфер. Да ти кажа въпреки годините им, съм убеден, че можеха да бият, като сцепление някои 14-ки от по 60-70 лв. парчетоНа мнение съм, че един-два пъти отърваха алфата от близка среща с твърда повърхност, колкото и да си внимаваш, винаги може да попаднеш в ситуация. Е, за по-сигурно ги смених с едни Bridgestone
Last edited by Sm0k; d.m.y г., 19:58.Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]
Comment
-
Първоначално публикувано от fred Покажи съобщениеНяма лошо, просто съм против абсюлютизирането.Разбира се, че има добри и по лоши гуми, но и има значени как и колко се кара.. За един сезон с тях, един-два пъти ми се е наложило да спра много бързо, но честно да ти кажа, дори и един път да съм усетил разликата между тях и по-евтинтие, 150-те лева, които съм дал в повече за 4-те гуми са си заслужавали
Но, в края на краищата всеки знае за себе си какви гуми са най-подходящи за него
Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]
Comment
-
За гуми и обувки не трябва да се скъпи човек, особено ако ги използва, аз наблягам на обувките, по колата съм хвърил бая пари също, дотук ми е почти на цената на нова шкода джуниър, но с моето каране 400 лв за гуми са ми достъчни
Last edited by fred; d.m.y г., 20:20.Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
Нагоре по стълбата, която води надолу
sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от Ass Покажи съобщениеТова няма нищо общо с годините на автомобила, а с подръжката му!
Comment
-
Първоначално публикувано от Sm0k Покажи съобщениеЕ айде сега. По-добрите гуми са си по-добри и при 250 км/ч и при 50 км/ч. Както си караш с 40, от близката пресечка ще ти гепи някой предимството, когато вече си доста близо и въпреки ниската скорост пак ще има поне един метър разлика в спирачния път между евтините и скъпите гуми...
1. "Скъпо" не значи непременно "добро" - има сума ти модели на Конти, които бият Мишлена във всички тестове, а са по-евтини;
2. Ако никога не караш екстремно, нямаш нужда от супер гуми; и
3. Като взема да се вманиачавам на тема перформанс на гумите, сам си напомням, че поне 4 месеца карам същата кола на сух асфалт със зимни гуми, те се държат по-зле и от най-евтината марка летни и въпреки това успявам да овладея колата - просто човек си усеща колко могат гумите и се нагажда според това.
Това значи, че ако сложа евтина марка най-много да я псувам от време навреме щото не ми прави кеф, но в никакъв случай не значи че ще се пребия - пак опираме до задкормилното устройство.
Comment
-
Първоначално публикувано от Коки Покажи съобщениеИ какво като има 1 метър разлика? Разликата в спирачния път между кадърния и некадърния шофер при тая скорост е поне 10 м, така че всичко зависи от задкормилното устройство.
2. Ако никога не караш екстремно, нямаш нужда от супер гуми;Алфа Ромео 146 1.6TS 1999
Mazda 6 2.3 2005
sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от DerMeister Покажи съобщениеДемек при един и също шофьор и адекватна реакция, си остава 1 метър разлика в полза на хубавите гуми, което е достатъчно да ти спести една смяна на фарове, капак, броня и т.н.
Comment
-
Първоначално публикувано от Коки Покажи съобщениеАко въпросният шофьор има капка акъл и умения, ще кара по различен начин с двата вида гуми.Алфа Ромео 146 1.6TS 1999
Mazda 6 2.3 2005
sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от Коки Покажи съобщениеИ какво като има 1 метър разлика? Разликата в спирачния път между кадърния и некадърния шофер при тая скорост е поне 10 м, така че всичко зависи от задкормилното устройство. Превъзнасяйте колкото си искате скъпите гуми, аз съм се убедил в следното:
1. "Скъпо" не значи непременно "добро" - има сума ти модели на Конти, които бият Мишлена във всички тестове, а са по-евтини;
2. Ако никога не караш екстремно, нямаш нужда от супер гуми; и
3. Като взема да се вманиачавам на тема перформанс на гумите, сам си напомням, че поне 4 месеца карам същата кола на сух асфалт със зимни гуми, те се държат по-зле и от най-евтината марка летни и въпреки това успявам да овладея колата - просто човек си усеща колко могат гумите и се нагажда според това.Освен това казах поне едим метър, за да не се изхвърлям. Всъщност при един и същ "добър" шофьор, и при тази скорост, предполагам че разликата в гуми от 120 лева и такива от 70 лв (за 14-ки говоря щото съм с такива и само на тях следя цените), ще е 2-3 метра, което не е малко колкото и да си добър. Просто има ситуации в които колкото и внимателно да караш и колкото и добре да спираш, някой просто ти изкача отпред без да ти остави място и тогава тия метри могат да се окажат решаващи. Да не говорим за другите качества на гумите, като склонност към аквапланинг примерно, при който отново по-добрите си остават по-добри.
А по номерацията:
1. Ако сранвяваш Конти и Мишлен, много ясно, че ще ти се види Конти евтин. Ама ако сравняваме Конти с Дебица и Блекстон, Континентала си е скъп от всякъде. Като казах "скъпи" и "евтини", под евтини разбирам тия, които наистина са бюджетни марки, а не най-евтините от скъпитеА на всички ни е известно, че бюджетните модели са по-зле и от Конти и Мишлен независимо коя от двете е по-скъпа
2.Ако не караш екстремно, нямаш нужда от супер гуми, но от време на време, макар и рядко имаш нужда от добри гуми. Моите гуми (Bridgestone Turanza) не са "супер" гуми, не са спортен модел, нямат V-образни канали и не ги намирам за "супер" гуми. Но са добри туринг гуми, за ежедневно каране, на къси и дълги разстояния. Убеден съм, че са доста по-добри от гуми в същия клас с почти два пъти по-ниска цена. Все пак аз не казвам, че трябва да наслагаме на всички малолитражки нископрофилни 18-ки с джанти от Мазерати и да даваме цялата газ на всяко кръстовище за да ползваме потенциала на гумите си. Просто казах, че има ситуации в които малко по-добрите гуми, могат да изплатят по-високата си цена.
3. За третото си правLast edited by Sm0k; d.m.y г., 11:58.Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]
Comment
-
Първоначално публикувано от DerMeister Покажи съобщениеЕ това е така, ама вече отиваме в големи условности и глупости. По тая логика можеш да спестиш от ABS, гуми, екстри и т.н. , защото ще внимаваш и общо взето кво си тръгнал да караш...
Вариант 1: некадърен шофер, кара с 20 и няма реакции - при тази скорост и при слабото време за реакция марката на гумите почти не оказва влияние.
Вариант 2: кадърен шофер, но кара с 20 - на 2-рия ден свиква с новите гуми и вече инстинктивно пази съответната дистанция - при хубавата марка гуми по-малка, при евтината - по-голяма. Марката на гумите пак остава без значение.
Вариант 3: нахакан рацер, кара с 200 на бронята на предния, тирове започват да се изпреварват и той скача на спирачките за да намали на 80 или пък на двулентов път взима завоя със 160 - е, на такъв му трябват възможно най-добрите гуми, щото иначе се е убил.
Вариант 4: опитен шофер, но обича да настъпва и да докарва колата до предела на възможностите - често изпреварва, взима завоите с колкото позволяват възможностите на колата и т.н. На някои от завоите към Доспат например и с 60 си на предела (зависи и от колата). На такъв пак му трябват добри гуми, но и с по-лошите няма да се убие.
И така, варианти безброй. Пак повтарям: за всеки влак си има пътници. И понеже някои не се сещат за какво говоря: престанете да налагате своята истина на всички останали. Ако аз съм стигнал до някакъв извод относно това с какви гуми да карам и да речем този избор е най-добрият за мен, това не значи, че той е най-добрият и за всички останали.
Comment
Comment