Провокиран от друга тема, реших да пусна тази. според вас по-добре ли е да си купиш кола от автокъща в България или да си докараш на ход? Аз лично доскоро мислех, че за лаик не е добре да ходи до чужбина и сам да избира, но, виждайки някои докарани на ход коли, включително на колега от форума, се убедих в обратното. Предпочитам да набутам някоя и друга стотачка пътни разходи отколкото няколко хилядарки за ремонт. А вие?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Кола втора ръка - от България или на ход от Западна Европа?
Collapse
X
-
Кола втора ръка - от България или на ход от Западна Европа?
Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)Тагове: Няма
-
Никоя автокъща в БГ повече не мое ме фане за клиент, не че съм парен, досега все късмет съм вадил, но много примери за обратното съм видял - да отидеш да си досуркаш кола на ход също е риск, макар и по малък, но изисква повече време.....и търсене ако нямаш човек там......"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
-
Ако си добър в познанията си по колите и говориш добре езика в страната където отиваш- 100% е по добре сам да си докараш колата и то не от турска автокъща, а от човек.
Ако не отговаряш на горното описание шансът е 50 на 50 да попаднеш на четава кола и да нямаш проблеми с докарването. Толкова е и шансът в България.Lexus IS200
Comment
-
Аз март месец си докарах от Германия 146-ца 1.6ТС. В радиус 100-тина км. от града на моя приятел, при който спахме, имаше само 5-6 алфи. Търсих кола до 800-900евро. Моята я платих 1000, 99г. първа регистрация- някои казват , че скъпо съм я платил там, не знам. За легендите, че в Германия са по-почтени търговците - вярно колата е на 235000км. (не вярвам да са го връщали), но при последния ремонт или смяна на агренаж са и сложили водна помпа от 1.4двигател, с по-голям диаметър на ролката и ремъка беше натегнат до край. Как въобще съм се прибрал с нея още се чудя, при това на ... доста газ по пътя. Колата при търговеца (шиптър) не можа да запали, дръпнахме я до близкия БОШ-сервиз, момчето закачи някакъв тестер и каза ОК. Преди това гледах няколко 145-ци - на коя скоростите нямало да издържат пътя, на коя двигателя правил "паф-паф", та така. Накрая за да се приберем за малко да взема 106 дизел. До сега съм сменил агренажа с прикачните неща около него, 3 датчика(температура, колянов и разпределителен вал), 3 релета и ремонт на несветещи крушки в таблото, пръскалка на задния прозорец, централно заключване на 1 врата, такова дребни дефекти. Другия приятел, с който тръгнахме оттук си купи 156 1.9д и за сега не е имал проблеми.166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена
Comment
-
Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение. според вас по-добре ли е да си купиш кола от автокъща в България или да си докараш на ход?
Някой каза че ако е кола за 5к не си заслужава и аз съм на същото мнение... тази кола в германия сртува 5 а в БГ 6-7 като си направиш проста сметка пътни разходи спане ала бала си излиза същото ....
Comment
-
Да бе, само че като си докарвам колата от Германия ще я купя оттам за 2500 евро и с докарването ще ми излезе най-много 3000-3200. А джамбазинът купува за 1000 евро, докарването и напудрянето му излизат примерно още толкова и си слага още 1000 - 1500 евро печалба.
Освен това в Германия ще мога да видя дали купувам кола на 200 000 - 250 000 хиляди километра или на 400 000 - 500 000 хиляди, а тук все ще е на 160 000.Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)
Comment
-
Интересното е, че сега търся капа и сравнявам цените в мобиле.де и аутоскоунт.ит- като гледам няма толкова евтини коли, като тук- демек там вземат за 500 евро и айде чао. ами че капа 2000 год в мобиле.де започва от 2000 евро и стига до 4 спокойно, а тук може и за под 4000 лв да си я намериш- не че цената е гаранция за качеството, но си представям какво вземат. от друга стра, там като отидеш и кво- страта чужда, езика чужд, всякакви магарии с документите излизат, после да тръгнеш с нея да се връщаш и да стане нещо.... дори един маркуч да изпраска, ама да си в 2 посред нощ в някво сръбско село/например/ и кво прайм.... познавам хора с такива случки, после хем ти излиз апо-скъпо, хем пак ти е скапана колата, а най-важното колко нерви са това.... определно з амен най-добрия вариант е познат отива и я гледа, казва ок е колата за мен, намираш автовоз и познатия ти я качва....
Comment
-
Единият ми братовчед е Управител на Автокъща в Германия - Нюнберг и още преди години разни руснаци си били оставили визитката с предтекста че превъртат километражи всякакви - "дори и тези които не могат да се превъртят", при интерес да се обадят..... така че не се заблуждавайте че километражите само на горубляне са въртяни
Comment
-
Аз съм на мнение ,че най-добре да си купиш кола от България регистрирана ,да и е платено всичко.Всичко е до късмет,но поне ти отпадат гражданска ,прегледи и екотакси и редене в КАТ.Не е гаранция ,че като я вземеш от автокъща колата ще е изрядна,дори обратното ,много е изговорено на тая тема.Единствено ако разбираш от автомобили има смисъл да си я докараш на ход и пак не можеш да си сигурен какво си взел-таралясник или кола.
Comment
-
Първоначално публикувано от venko Покажи съобщениеАз съм на мнение ,че най-добре да си купиш кола от България регистрирана ,да и е платено всичко.Всичко е до късмет,но поне ти отпадат гражданска ,прегледи и екотакси и редене в КАТ...
Регистрирана в България означава карана в България, а това крие много рискове. Най-много се плаша от ТНТМ-то, което кипи навсякъде - огледайте се само във форума! Освен това, ако собственикът е правил предница примерно, ще ти каже "чисто нови носачи и т.н." - е да, ама едни такива чисто нови носачи ги хвърлих в боклука на 6-тия месец след 2000 км! Не ща никой да я е правил, взимам си я и аз решавам при кого да я правя и с какви части.
Comment
-
Истината е да е регистрирана в България и да не е карана много тук моята 156 е такава по-малко ядове ,по-малко такси,по-малко бягане беше вкарана 4-5 месеца преди да я купим ,а какво направи приятеля ми ходи до Германия /за по евтина /пръсна към 800 лв и се върна без кола щото били скъпи чак след 5 месеца си взе кола от тук със западна регистрация и ми разправя че му била изляла евтино
Comment
-
Ефекта от теми като тая е че се виждат различни гледни точки, и питащия мое да докрета до някакъв собствен извод, не че със сигурност ще е най - добрия, а може би най - ще му отърва на него......"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
Comment