Известие

Collapse
No announcement yet.

разход 95 обикновен vs 95 vp

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • разход 95 обикновен vs 95 vp

    искам да споделя с вас едни дребнави сметки,които правих последните няколко дни! Наложими се седмица да пътувам всеки ден София-Ботевград-София и понеже бях ограничен във финансираното гориво реших да я позасеча колко и как гори като през целия път не съм вдигал повече от 100км в 4ас или по скоро не съм минавал 3хил. обора , пътувах в София до Мусагеница през околовръстното и обратно до Ботевград! С празен резервоар с почти никаква резерва сипвам 27л 95 обикновен и карам до 290км , светка ми ламптата и на резерва карам до 335км. ,след това сипвам 25л 95 vp Шел и карам до 350км и 4ак тогава ми светва резервата като с резервата карам до 400 и 4ак тогава зареждам! Алфата е 156 1.6 двигателя. За пръв път правя някаки по сериозни сметки и излиза че за едни и същи пари получаваш по малко литри но минава доста повече км! Подчертавам пътя скоростта и трафика са еднакви по време на цялото пътуване! Някой има ли подобни впечатления от това гориво или аз нещо съм се объркал!?

  • #2
    Едно време съм засякъл разлика в разхода от около 1/2 литър в полза на ВП. Въпреки по-високата цена, на ВП , по- ниският разход балансираше нещата и цента на 100 пробег беше на практика една и съща.

    След това почнах да зареждам обикновен бензин от Еко и се оказа, че по нищо не отстъпва на шелл ВП 95- като разход и като вървеж , а цената му е като за обикновен 95.

    А иначе ако си мислиш че си направил точна сметка за толкова кратко изминато разстояние - доста сериозно грешиш- тези променливи са много интересни

    "празен резервоар с почти никаква резерва" колко е това 3-5-7 литра ?

    "лампата на резервата" е нещо толкова абстрактно при
    Алфите, така че в никакъв случай не може да бъде някаква база за сравнение. Един път ще ти светне при оставащи 15 литра , другият път при 5.

    Единственият метод за точно засичане е - пълно - пълно и то до преливане , а не до изключването на пистолета, караш докат светне лампата и пак повтаряш.

    п.с. И пиши по-грамотно, 4 не е буква!
    Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
    ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

    Comment


    • #3
      Абсолютно си прав и все пак имам лекото чувство, че 95вп май е по далавера.... ще направя пак засичания и ще видим.... затова и пуснах темата да видя другите на какво мнение са
      п.с. а това с "ч" и "4" и мен много ме дразни .... пустини мирковски и "4"атарски години

      Comment


      • #4
        абе младежи, като начало вповер не е 95 октана
        Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

        Comment


        • #5
          колега моито мнение е
          -95 еко велик бензинец. Аз карам с 95еко и ми дава с 20 лв 90км на прекасвачи и пилажи. С 95+ ми дава 60 км. Но наи точно се измерва пълниш до горе,както каза колегата пр00ф не докато изключи пистолета а докато прелее.минаваш 100км влизаш в бензиностанциата и сипваш колкото събере.И ето колко ти дава расход.
          КОИТО Е КАРАЛ АЛФА Е УМРЯЛ ЩАСЛИВ

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
            абе младежи, като начало вповер не е 95 октана
            Има и такъв. Безоловен 95 V-Power и V-Power Racing са различни бензини. Явно единия си е от нормалния 95 с малко добавка... предполагам около 200 грама на цяла цистерна
            Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
            Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
              абе младежи, като начало вповер не е 95 октана
              такъв е такъв 95 vp

              Comment


              • #8
                А някой забелязал ли е някъде из Европа (освен БГ) да има V-Power 95 бензин?
                Признавам си, поне аз никъде не съм попадал на такова чудо. Може и случайно да е и аз да не съм забелязал, ама...
                Навсякъде VPower е само високооктанов обикновено.

                Това винаги ми се е струвало интересно, но може и да греша.
                Alfa Romeo Spider 2.0 16V Twin Spark 155hp '00 Lusso

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от proper Покажи съобщение
                  А някой забелязал ли е някъде из Европа (освен БГ) да има V-Power 95 бензин?
                  Признавам си, поне аз никъде не съм попадал на такова чудо. Може и случайно да е и аз да не съм забелязал, ама...
                  Навсякъде VPower е само високооктанов обикновено.

                  Това винаги ми се е струвало интересно, но може и да греша.
                  В Италия от където идват нашите каляски на колонката пище:
                  SENZA PIOMBO - без оловен и DIESEL - това е .
                  Няма пауъри ,няма мауъри.Всеки това зарежда.
                  Има и мн мн мн малки изключения ,но масовото е бензин и дизел.

                  Няма смисъл да казвам,че горивата нямат НИЩО ОБЩО с нашите.
                  ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша


                  Renault Megane II Grand Tour-2004г

                  Comment


                  • #10
                    Едно време си правех експериминети с по-скъпите горива на ОМВ, на Шел, на Еко и разлика нямаше никаква, нито в разход, нито във вървене. Затова си сипвам 95 и това е.
                    Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                    AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                    Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                    Comment


                    • #11
                      На алфата немога да го разбера, но на колегата ми на Аудито на ВАГкома има опция да гледаш параметрите на детонационните сензори в реално време. И сме правили експерименти. Наливаме 95 Лукоил, 98 Лукоил и 100 ЕКО. М/у всички бензини се хваща разликата при диагностика. Най-малко детонационно число дава ЕКО 100 въпреки, че е много близко до това на 98 Лукоил. Обаче с 95 разликата е по-голяма. И въпреки че с 95 му дава повече детонационно горене според Вагкома на него пък му се струва, че с 95 колата му върви по-добре от колкото с другите.

                      Аз не мога да изразя мнение, но това казва той.

                      М/у другото аз както съм с ремап м/у 95 и 98 не усещам разлика в динамиката, но си зареждам 98. Но когато сипя 100 на ЕКО и колата ми умира. Незнам защо. Може би бензина им застоява доста. В малкия град 100 октанов бензин мисля малко хора си зареждат и може би да остарява... знам ли.

                      Иначе двама вече ми споделят единия е колегата ми с Ауди А4 1.8Т 150 к. Другия с А6 1.8Т 180 к. , че с 95 Лукоил им вървят колите повече от колкото с 98 Лукоил.

                      Просто ви споделям мнения.
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • #12
                        Е, отиди до Търново и зареди от там 100 октана...Наистина има нещо вярно в това. Аз нали съм на газ, но от бензините зареждам само 100 октана В-пауър Рейсинг. Та на мен са ми казвали да не я пълня много, защото изветрявал
                        Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                        FIAT Coupe 16VT
                        Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
                          Едно време си правех експериминети с по-скъпите горива на ОМВ, на Шел, на Еко и разлика нямаше никаква, нито в разход, нито във вървене. Затова си сипвам 95 и това е.
                          Преди съм си правил експерименти с горивата на ОМВ.
                          На Голф 3 1,8 ми дава разлика около 2 литра на 100 км между 95 и ОМВ 100
                          На алфата ми даде разлика около 1 л. между скъпата и евтината нафта на ОМВ. А като зареждам в Ромеопетрол и Лукоил ми дава с още около литър по-малък разход (стигал съм и до 6,5/100 градско). Но всичко е доста относително като се има предвид, че седя различно време в задръстванията. Най-много ме учуди когато ми даде под 5 извънградско (бях заредил на Лукоил минах около 600 км извънградско без да се качвам по магистрали и със скорост 90-100 и заредих пак до преливане и по мои сметки ми даде 4,6 л/100км но ми се стува малко невъзможно та за това казвам малко под 5), а с ОМВ скъпата нафта съм падал най-много до 5,5 извънградско
                          sigpic
                          Alfa Romeo 156 1.9JTD '99
                          BMW 316 Compact '95

                          Comment


                          • #14
                            Само 95 слагам, Лукойлски, не виждам особенна разлика....
                            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                            Comment


                            • #15
                              Катeгорично има разлика във вървенено и разхода между 95 и 100 октана както между дизел и по хубавия дизел и е усезаеме , а аз мисля че всички бензиностанции от масовия тип като Лукойл Омв Шел Петрол предлагат един дол дренки гориво

                              Comment

                              Working...
                              X