Известие

Collapse
No announcement yet.

Няколко въпроса за покупка на Vitara/Grand Vitara

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Няколко въпроса за покупка на Vitara/Grand Vitara

    Здравейте колеги. Имам нужда от малко информация относно Сузуки което мисля да купувам. Писах в форума на Сузуки ,но там активноста е нулева и никой не е отговорил все още на въпросите ми. Надявам се тук да намеря някой който е по навътре с тея коли.

    Здравейте ,предстои ми покупка на Vitara/Grand Vitara и като човек който не е карал такъв тип автомобил имам няколко въпроса Smile

    Първо искам да подчертая ,че Сузукито ще бъде задължително дизел с ръчна ск. кутия ,с 5 врати и ще го купувам от Англия. Така ,че няма да имам възможност да го нося в сервиз за каквато и да е било диагностика !
    1. Както казах никога не съм карал автомобил 4х4 и трябва да разбера първо как се задейства предният мост и второ ще усетя ли действието му или как да разбера дали работи ?
    2. Вторият лост ли е за включването на 4х4-то или е за понижаващите предавки ? При ползването му трябва ли съединителят да е натиснат и може ли автомобилът да е в движение ?
    3. За Grand Vitarata знам ,че има междуосев диференциал. Има ли такъв във Vitara ?
    4. Какъв е оригиналният размер на гумите на двата модела ?
    5. Какви екстри имат базовите модели ?
    6. За какви дефекти и проблеми да се оглеждам ?

    За сега това са основните въпроси ,ако се сетя друго ще питам.
    Очаквам всякакви съвети и коментари по темата и благодаря предварително на отзовалите се.
    Първоначално се бях насочил Към Nissan Terrano ,но големият мотор ме отказа. Изборът между Vitara и Grand Vitara ще бъде решен единствено от цената.
    Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
    Fiat Bravo II 1.4 90hp
    sigpic
    Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!

  • #2
    .
    Last edited by mochko1; d.m.y г., 18:34.
    Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
    Fiat Bravo II 1.4 90hp
    sigpic
    Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!

    Comment


    • #3
      разгледай http://forum.offroad-bulgaria.com/
      има достатъчно информация

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Stranger65
        Напиши това - сузуки гранд витара - в Гугъл и виж мнения. Едни за, други против - ти избираш

        хаха мен не ми трябват мнения за или против ,задал съм конкретни въпроси !

        Ако нямаш какво да пишеш по темата моля ти се намери си друго забавление !
        Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
        Fiat Bravo II 1.4 90hp
        sigpic
        Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!

        Comment


        • #5
          Карал съм служебно такова. Зимата е като куче у вятър. По непроходимо 4x4 не бях карал честно. Мята задника страшно. С чисто нови гуми и 4x4 закъсваш от одма. Една кола с предно се държи по-добре на сняг. Лично мнение това 4x4 по-добре не го наричай така никога.
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
            Карал съм служебно такова. Зимата е като куче у вятър. По непроходимо 4x4 не бях карал честно. Мята задника страшно. С чисто нови гуми и 4x4 закъсваш от одма. Една кола с предно се държи по-добре на сняг. Лично мнение това 4x4 по-добре не го наричай така никога.
            Добре де като си карал такова поне кажи какво и как се прави с тоя втория лост. Прочети ми въпросите ,не искам мнение кое е добро и кое не ,изборът е вече направен.
            И какво точно си карал ,щото това са различни джипки или поне изглеждат така ?
            Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
            Fiat Bravo II 1.4 90hp
            sigpic
            Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!

            Comment


            • #7
              Мочко,сузуку не правят добри джипове.И Лада И Уаз са по-добри.Мое мнение.Ти си решаваш!
              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

              Comment


              • #8
                преди 6м взехме една витара v6 150кс.
                колата се кара само на заден мост.
                влизаш ли в пресечена местност спираш натискаш съединител включваш двата моста и минаваш на всякъде без грижа
                доколкото знам лесно се обръща витарата.
                дизела не е ли малко слаб за това купе?и да го караш на офф роуд с този малък мотор?
                иначе за градско ползване с дизела става.
                относно здравинатами здрав е като всички японски кошари

                от малките джипки има още един който заслужава внимание.
                другите са пълна бозасамо приличат на джипки
                Volvo S80 D5 awd 2010г.

                Comment


                • #9
                  Имаме служебно Гранд Витара 2.0 ТД към 110 к.с. Не знам какво разбираш под базови екстри, но нашето има всичко ел, климатик и 2 въздушни възглавници а и АБС. Колата гори около 8/100 градско в София. Не съм я карал на офроуд и не мога да кажа колко е читава за 4х4, но не много рядко ходи по сервизите.
                  Имаше проблеми с електрониката или там с някакви дотчици и неможеше да вдигне повече от 100, и проблеми със спирачките. Това са нещата които знам мисля.
                  "BEAUTY IS NOT ENOUGH!"
                  Alfa Romeo 145 1.4 T.S 97 - EX
                  Opel Astra J GTC

                  Comment


                  • #10
                    Втория лост е да пускаш или 4x4 на дълги предавки или на къси. Иначе мисля другата опция беше да си седи само на задно. Може и да се бъркам защото съм карал и други джипове с ръчно превключване, но на 99% съм сигурен, че е така.

                    Иначе и нашата от сервиза не излизаше. То скорости ли бяха, то съединител ли беше, то електроника ли не беше, то окачване ли не беше...

                    Нашата е 1.6 бензин мисля след основен ремонт. Има си кожа, климатик, АБС...има си екстри, но това не е джип за мен. Една Лада Нива се справя по-добре от него.
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                      Втория лост е да пускаш или 4x4 на дълги предавки или на къси. Иначе мисля другата опция беше да си седи само на задно. Може и да се бъркам защото съм карал и други джипове с ръчно превключване, но на 99% съм сигурен, че е така.

                      Иначе и нашата от сервиза не излизаше. То скорости ли бяха, то съединител ли беше, то електроника ли не беше, то окачване ли не беше...

                      Нашата е 1.6 бензин мисля след основен ремонт. Има си кожа, климатик, АБС...има си екстри, но това не е джип за мен. Една Лада Нива се справя по-добре от него.
                      Брато тя Нивата се справя по-добре в офроуда от всички джипове дет се продават на европейския пазарВитарата не е лоша машина,брат ми има такава вече 4 години,пригоди я за сериозен офроуд/колата е на 1 м.от земята/и е доволен,естествено си я прави сам,но според думите му,механиката е здрава,електрониката става.Мотора му е 1.6,в града харчи около 10 на заден мост,за дълъг път не става,много се лашка,ма те 90 процента от джиповете са така
                      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                        Брато тя Нивата се справя по-добре в офроуда от всички джипове дет се продават на европейския пазарВитарата не е лоша машина,брат ми има такава вече 4 години,пригоди я за сериозен офроуд/колата е на 1 м.от земята/и е доволен,естествено си я прави сам,но според думите му,механиката е здрава,електрониката става.Мотора му е 1.6,в града харчи около 10 на заден мост,за дълъг път не става,много се лашка,ма те 90 процента от джиповете са така
                        Е в сняг движи ли се? То не и е проблема, да опира. Ам просто се вее като куче у вятър.

                        Иначе за дрифт е много готина витарата. Сучи дупето много яко На пълна газ върви с гъза напред много готино Особено като хакнеш късите предавки и редиш първа, втора, трета си все с гъза напред
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                          Е в сняг движи ли се? То не и е проблема, да опира. Ам просто се вее като куче у вятър.

                          Иначе за дрифт е много готина витарата. Сучи дупето много яко На пълна газ върви с гъза напред много готино Особено като хакнеш късите предавки и редиш първа, втора, трета си все с гъза напред
                          Движи се на сняг 6 месеца в годината,живее на 1100 м.надморска височина
                          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                          Comment


                          • #14
                            Е а ти казваш, че е модифицирано нещо два жипче. Нашето служебното е както майка го е родила и зимата честно с алфата по-добре се придвижвам.

                            Тва зимата види ли малко баир на сняг и почва да върти гуми и седи на едно място. Лекичка е Витарата.
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                              Е а ти казваш, че е модифицирано нещо два жипче. Нашето служебното е както майка го е родила и зимата честно с алфата по-добре се придвижвам.

                              Тва зимата види ли малко баир на сняг и почва да върти гуми и седи на едно място. Лекичка е Витарата.
                              Вярно че говоря за старата Витара, колата е модофицирана за офроуд,и с изключение на проблеми с ламарините/доста гният около задния мост/колата е добре технически
                              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                              Comment

                              Working...
                              X