На 16.10.2009г. (петък) посетих Гумицентър - Диана, находящ се в гр. София, бул. Ботевградско шосе 350. Бях решил да закупя 4 зимни гуми за една от колите ми.
Притежавам златна карта от М-тел, която ми дава "отстъпка" от 20% при закупуване на гуми от Дина. Харесах си едини и до този момент всичко беше отлично. От дилъра разбрах, че за да използвам отстъпката, гумите трябва да се монтират при тях. В това също няма проблем. Отивайки на касата да заплатя гумите видях, че трябва допълнително трябва да заплатя "монтаж, демонтаж и баланс" на джантите. Отделно от това трябваше да заплатя и тежестите за баланс. Върнах се при дилъра с въпроса как може да се иска от мен да заплатя нещо, което не е извършено - джантите са без гуми, т.е. не е нужен демонтаж, трябва да заплатя тежести за баланс, а никой не е видял все още джантите дали са криви или не, и ако са криви, колко са криви, колко баланс ще им е нужен. Започна една суетня, дилърът взе да кръстосва центъра напред, назад без да има някакъв резултат. В този момент от съседното бюро в спора се включи една от служителките, която раздразнено започна да ми обяснява, че гума не може да се използва без да се балансира джантата. На въпросът ми някой знае ли колко са криви джантите и дали изобщо са криви, въпросната служителка повишавайки тон започна да ми повтаря и потретва тази си теза - гуми не могат да се сложат без баланс на джантата. Нима това е от първостепенно значение - все още никой не знае дали джаните не са криви - при това положение каква е нуждата от баланс. А може и джантите да са чисто нови - дали в такъв случай ще ми е нужен баланс? В този момент чух зад себе си как някой започва злостно да ме одумва на висок глас. Обръщайки се с изненада установих, че това е касиерката - някаква злобна лелка. Това ме изуми - аз, клиентът, благодарение на който тя си получава заплатата съм принуден да търпя нейното поведение??? На въпросът ми с кого разговарям, тя на няколко пъти отказа да се легитимира. Когато видя, че аз все пак настоявам да разбера коя е тя, беше изровен един бадж някъде изпод бюрото - нима там му е мястото? В крайна сметка никой не можа да ми обясни защо аз трябва да заплащам услуги и стоки, които на практика не са ми нужни и няма да ползвам! А джантите така и си останаха в багажника на автомобила ми, без никой да ги е видял.
Разбира се на края се отказах от всичко и си тръгнах крайно разочарован поради няколко причини:
1. В мен остана усещането, че някой се опитва да ме измами - трябва да плащаш нещо, което не е ясно дали ще е нужно и ако ще е нужно - колко?
2. Крайно НЕДОПУСТИМО за мен е такова отношение към клиента, който е дошъл с решението да ползва услуги, срещу което да заплати определената цена.
3. Никой не се постара да изчисти това недоразумение, напротив - в един момент аз вече все едно не съществувах, всички ми бяха сърдити.
Изводите си направете сами...
Аз никога няма да стъпя там повече и на никой не бих го препоръчал.
П.П.
На момента пуснах една жалба, в която си дадох и координати за връзка, отделно от това писах и в сайта им. Познайте дали имам отговор или някой си е направил труда да се свърже с мен.
Притежавам златна карта от М-тел, която ми дава "отстъпка" от 20% при закупуване на гуми от Дина. Харесах си едини и до този момент всичко беше отлично. От дилъра разбрах, че за да използвам отстъпката, гумите трябва да се монтират при тях. В това също няма проблем. Отивайки на касата да заплатя гумите видях, че трябва допълнително трябва да заплатя "монтаж, демонтаж и баланс" на джантите. Отделно от това трябваше да заплатя и тежестите за баланс. Върнах се при дилъра с въпроса как може да се иска от мен да заплатя нещо, което не е извършено - джантите са без гуми, т.е. не е нужен демонтаж, трябва да заплатя тежести за баланс, а никой не е видял все още джантите дали са криви или не, и ако са криви, колко са криви, колко баланс ще им е нужен. Започна една суетня, дилърът взе да кръстосва центъра напред, назад без да има някакъв резултат. В този момент от съседното бюро в спора се включи една от служителките, която раздразнено започна да ми обяснява, че гума не може да се използва без да се балансира джантата. На въпросът ми някой знае ли колко са криви джантите и дали изобщо са криви, въпросната служителка повишавайки тон започна да ми повтаря и потретва тази си теза - гуми не могат да се сложат без баланс на джантата. Нима това е от първостепенно значение - все още никой не знае дали джаните не са криви - при това положение каква е нуждата от баланс. А може и джантите да са чисто нови - дали в такъв случай ще ми е нужен баланс? В този момент чух зад себе си как някой започва злостно да ме одумва на висок глас. Обръщайки се с изненада установих, че това е касиерката - някаква злобна лелка. Това ме изуми - аз, клиентът, благодарение на който тя си получава заплатата съм принуден да търпя нейното поведение??? На въпросът ми с кого разговарям, тя на няколко пъти отказа да се легитимира. Когато видя, че аз все пак настоявам да разбера коя е тя, беше изровен един бадж някъде изпод бюрото - нима там му е мястото? В крайна сметка никой не можа да ми обясни защо аз трябва да заплащам услуги и стоки, които на практика не са ми нужни и няма да ползвам! А джантите така и си останаха в багажника на автомобила ми, без никой да ги е видял.
Разбира се на края се отказах от всичко и си тръгнах крайно разочарован поради няколко причини:
1. В мен остана усещането, че някой се опитва да ме измами - трябва да плащаш нещо, което не е ясно дали ще е нужно и ако ще е нужно - колко?
2. Крайно НЕДОПУСТИМО за мен е такова отношение към клиента, който е дошъл с решението да ползва услуги, срещу което да заплати определената цена.
3. Никой не се постара да изчисти това недоразумение, напротив - в един момент аз вече все едно не съществувах, всички ми бяха сърдити.
Изводите си направете сами...
Аз никога няма да стъпя там повече и на никой не бих го препоръчал.
П.П.
На момента пуснах една жалба, в която си дадох и координати за връзка, отделно от това писах и в сайта им. Познайте дали имам отговор или някой си е направил труда да се свърже с мен.
Comment