Известие

Collapse
No announcement yet.

Радардетекторите - дискусия

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
    Айде бе! Я ми го покажи в Наказателния кодекс? Щото според българските закони престъпление е само това, което е обявено за такова в НК.
    Ок, поправям се веднага, не е престъпление, а е предпоставка за предумишлено убийство!

    Comment


    • Първоначално публикувано от MrX Покажи съобщение
      Ок, поправям се веднага, не е престъпление, а е предпоставка за предумишлено убийство!
      Айде поправи се пак за предумишленото.

      ---------- Post added at 12:02 ---------- Previous post was at 12:00 ----------

      Иначе Коки с малко думи описа това, което аз изразих с доста пространни обяснения.
      Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
      AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
      Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

      Comment


      • Първоначално публикувано от MrX Покажи съобщение
        Ок, поправям се веднага, не е престъпление, а е предпоставка за предумишлено убийство!
        това е и така и не е! Същото е като да имаш лично оръжие - едни го носят за ако се наложи, други го носят за да го ползват и то редовно! Същото е с детектора. При едни е просто носител на информация, при други е средство за постоянно БЕЗНАКАЗАНО движение извън рамките на закона!
        Last edited by Furious 155; d.m.y г., 14:05.


        Даването на газ, води до пристрастяване!
        Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
        Volvo V50 2.0D by RuBig

        Comment


        • Първоначално публикувано от MrX Покажи съобщение
          Ок, поправям се веднага, не е престъпление, а е предпоставка за предумишлено убийство!
          Приятелю, не се пали толкова Познаваш ни и тримата адаши и знаеш, че никой от нас не говори за безогледно погазване на закона и правилата в него. Дискутираме факта, че има още много какво да се желае от този закон и твърдим, че и с 5 км/ч. пак може да станеш убиец! Говорим за това, че скоростта далеч не е единственият фактор за смъртните случаи. Например: кара няккой на двулентов път със 120, изскача куче и той скача на спирачките, върти волана и в крайна сметка уцелва крайпътно дърво и се пребива. Коя е причината за трагедията - единодушно всички казват: скоростта разбира се. Е, да, ама аз не бих прибързвал със заключенията. Дали пък причината не е в гумите с ДОТ 99 и грайфер 1.6 мм? Или пък в решение от типа "тези накладки ще изкарат още"? Или пък "задните амортисьори са изтекли, ама мога и така да си карам"? И така нататък, да не изброявам всички възможни технически неизправности. И какво се получава - никой не се задълбочава, щото е най-лесно да каже: "скоростта е виновна" и затова законът и властта принуждават всички водачи на изправни автомобили с хубави гуми да спазват идиотски ограничения и да търпят сериозни наказания, защото няма кой да принуди олигофренът да си държи колата изправна и да кара с хубави гуми.
          Alfa Romeo 166 2.4 JTD
          Блог за работа и кариера

          sigpic

          Comment


          • И въпросния хипотетичен субект като му е на такъв хал колата що кара със 120?
            Alfa Romeo 156 1.8 T.S,'98
            ZAZ Tavria 1.1, '95 - взеха я
            Pinky: "He that is gentle to the brutal will end up being brutal to the gentle"

            Comment


            • Първоначално публикувано от Коки Покажи съобщение
              Точно тука си в много голяма грешка. На мига мога да ти покажа куп шофери, които карат с 20 и се смятат за светци, но всъщото време се държат безобразно и без какпка желание да се поправят...
              Всъщност да Признавам, че е възможно да греша за това, щото като се замисля познавам доста хора дето извън града си позволяват по-висока скорост, но в града не се държат скандално и карат в общи линии дисциплинирано. Но не можеш да отречеш, че има и достатъчно такива дето и покрай ограничението за скорост и покрай стопа прелитат еднакво нее*ателно Те са си винаги по лична преценка и за скоростта, и за престрояването, и за предимствата, и просто за тях не важат никакви правила, щото са си над тия неща по принцип Признавам обаче, че и тая порода, която описа се среща по пътищата

              Първоначално публикувано от Коки Покажи съобщение
              Да бе, няма никакво значение дали хората измират от свински грип или от чума. И без това всички рано или късно стигат до Орландовци. Това е несериозно. Хаосът е пълен точно защото никой не прави задълбочен анализ и точно затова всички поправки в ЗДП са просто "кръпки", но още по-тъпото е, че непрекъснато кърпят на едни и същи места, вместо да се опитат да оправят цялата дрипа.
              ОК, и за това си прав до голяма степен. Все пак оставам на мнение, че за всички основни правила има достатъчно нарушители. Има и превишаващи скоростта, има и минаващи на червено, има отнемащи предимство, абе от всичките групи ги има бол. За мен основния проблем си остава ниската степен на контрол като цяло, но признавам, че един по-сериозен анализ на ситуацията няма да е излишен. Ако има кой да го направи както трябва де
              Last edited by Sm0k; d.m.y г., 18:04.
              Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
              Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

              Comment


              • Първоначално публикувано от Old Fox Покажи съобщение
                И въпросния хипотетичен субект като му е на такъв хал колата що кара със 120?
                Това питам и аз. Ето някои от отговорите:

                - Защото катаджиите изобщо не обръщат внимание на такива "подробности" - те са заети да дебнат "джигитите".

                - Защото същият ЗДП, който според някои тук е страшно хубав позволява да караш с грайфер 1.6 мм!

                - Защото пак този "хубав" ЗДП досега не е успял да направи ГТП нещо повече от отбиване на номера.

                - Защото същият ЗДП изобщо не урежда организацията на движението, а просто вменява на 3-ма министри да напишат някаква наредба, прехвърляйки си топката на принципа на колективната безотговорност, което води до идиотските ограничения, до хаоса със светофарите, които могат да задръстят и път с 2 6-лентови платна, до липсата на ленти за ускоряване, улесняващи включването и т.н.

                Да се върнем на тоя тип от примера: той дори и с 90 да кара, пак е опасен за себе си и за околните. И сега питам: защо всички са се вперили в това дали някой надвишава позволената скорост или не и защо който признае, че надвишава ограниченията веднага бива обявяван за потенциален убиец, а тоя с галошите и неизправната кола - не? Защо ако караш с 20-30 над ограничението си "престъпник", а ако с 20 изскочиш от пряката пред някого - не си?
                Alfa Romeo 166 2.4 JTD
                Блог за работа и кариера

                sigpic

                Comment


                • Първоначално публикувано от Коки Покажи съобщение
                  - Защото катаджиите изобщо не обръщат внимание на такива "подробности" - те са заети да дебнат "джигитите".
                  - Защото същият ЗДП, който според някои тук е страшно хубав позволява да караш с грайфер 1.6 мм!
                  - Защото пак този "хубав" ЗДП досега не е успял да направи ГТП нещо повече от отбиване на номера.
                  - Защото същият ЗДП изобщо не урежда организацията на движението, а просто вменява на 3-ма министри да напишат някаква наредба,
                  Убу де пич, фани земи малко спри да пишеш по темата, че досега пишеш все неща дето с удоволствие бих ги изтъкнал, и стана вече цял ден не мога да се включа по темата.....

                  Иначе проблема с ГТП може много лесно да се реши - отиваш на ГТП, плащаш предварително 30 кинта за прегледа, и ако не ти бачка нещо, късат те, и парите ти горят, освен ако не ти го оправят на момент в сервиза(щото то се ходи в сервиз на преглед, не в Илиенци), ако идеш при друг, пак цакаш 30 кинта, и пак могат да те скъсат - докато е както сега, няма да има оправия - ако проверяващия има сметка да те скъса, ела да видиш какво става.....ама няма да го бъде, щото така половин БГ ще тръгне да кара без тех преглед.......
                  "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                  F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от Sm0k Покажи съобщение
                    ...За мен основния проблем си остава ниската степен на контрол като цяло, но признавам, че един по-сериозен анализ на ситуацията няма да е излишен. Ако има кой да го направи както трябва де
                    Ами да, това е основния проблем. Според мен, както споменах по-горе ЗДП не е достатъчно взискателен към институциите, чието задължение е да създадатМ

                    - нормална организация на движението (адекватни знаци, светофари, пътни възли и т.н.);

                    - работеща система за реален контрол над техническото състояние на автомобилите;

                    - работеща система за контрол над водачите, която да не се изчерпва само с мерене на скоростта с радар, а да се контролират всички други опасни нарушения (абе не може някакъв идиот да излиза от пряка на бул. България, където позволеното е 70, и да пресече и трите ленти, заставайки напречно на булеварда, защото след 2 км ще прави ляв завой! Това го виждам всеки ден!)

                    Това последното обаче е свързано с другата слабост на ЗДП - поставяне на приоритети. Как е възможно например това:

                    "Наказва се с глоба 20 лв. водач, който:

                    1. неправилно престоява или е паркирал неправилно;

                    2. нарушава правилата за разположение на пътно превозно средство върху платното за движение;

                    3. не спира на пътен знак "Спри! Пропусни движещите се по пътя с предимство!", неправилно се включва в движението, неправилно се престроява, неправилно изпреварва или не спазва предимството на друг участник в движението;" (чл.183, ал.2 от ЗДП)

                    Заради масовото "спазване" на точки 1 и 2, София се е превърнала в едно голямо Задръстване. Как е възможно на бул. Черни връх единствената лента за движение да е пълна с паркирани коли 24 часа от денонощието? На всичкото отгоре дори тези кирливи 20 лв няма кой да отиде да им ги вземе! В резултат остава да караш по трамвайната линия и съответно нарушаваш закона. Ако може някой да ми каже как да него наруша - ще почерпя. Ако минеш по трамвайната линия, на места си в нарушение. Ако спреш и ти зад последния паркирал - пак си в нарушение. Ако направиш обратен завой - пак си в нарушение, освен това в обратната посока картината е същата. Е как ще проработи тоя закон?


                    А по т.3 20 лева си е жива подигравка. Това са част от най-опасните нарушения. Примерно, на извънградско някой не спира на СТОП и пресича път, по който е позволено колите да се движат с 90. Сеща ли се някой какви са последиците от челен удар с 90? А тоя, дето не е спрял на СТОПа има много голяма вероятност да не успеят да го глобят след удар с 90 във вратите. Аналогични са последиците в останалите случаи. Ако караш с 80 по Цариградско шосе и някой "примерен", който кара с 40 реши да се престрои на Плиска, щото щял да завива на Горублянско ханче, какво става? Отиваш с 80 в мантинелата или го отнасяш или и двете. Тоя не е ли потенциален убиец? Ако да, с 20 лв ли ще се размине? Да не говорим, че актове за такова нарушение се пишат само след като е станало ПТП, след дъжд - качулка.

                    ---------- Post added at 19:41 ---------- Previous post was at 19:33 ----------

                    Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                    Убу де пич, фани земи малко спри да пишеш по темата, че досега пишеш все неща дето с удоволствие бих ги изтъкнал, и стана вече цял ден не мога да се включа по темата.........
                    Готово, адаш - отивам да си сипя едно и да обърна внимание и на жената

                    Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                    Иначе проблема с ГТП може много лесно да се реши - отиваш на ГТП, плащаш предварително 30 кинта за прегледа, и ако не ти бачка нещо, късат те, и парите ти горят, освен ако не ти го оправят на момент в сервиза....
                    Е да, ама те нищо не проверяват, само ти мерят спирачките. Никой не ти гледа гумите, окачването и т.н.
                    Alfa Romeo 166 2.4 JTD
                    Блог за работа и кариера

                    sigpic

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от Коки Покажи съобщение
                      Е да, ама те нищо не проверяват, само ти мерят спирачките. Никой не ти гледа гумите, окачването и т.н.
                      Еми точно - като го направят по този начин както казах, като видят че нямаш гуми, ти казват дасвиданя, и гориш 30 кинта, и щеш не щеш ще си изряден......аз не вярвах че в Англия може да ти откажат МОТ-а(тамошния ГТП) щото не ти бачка едната пръскалка на чистачките, ама си е истина......
                      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                      Comment


                      • Право думаш Коки, ама е яко . Та в тая тема сме се хванали за скоростта, защото радар детектора няма как да се свърже с предимство, стоп, светофар и други такива неща. Тя и темата нямаше да е толкова страници, ако не се опитваха да изкарат ползата от радар детекторите от световно значение, а ние всички си знаем, че полза има и то голяма, ама си е чисто частна далавера. Иначе с нещата, които си изредил съм съгласен тотално (може и да има нещо, с което не съм съгласен и съм го пропуснал, ама......здраве да е ). В една тема за едни лоши дървета споменах нещо и за корупцията, и за дупките, и за маркировката, и за слабия контрол, ама не се приеха добре и като на пружинки се повтаряше "дървета, дървета". Та...май нема нужда да се хабиш - пийни една ракийка, отсечи едно дръвче, сложи си неква пищялка(радар детектор) в колата, карай си по собствена преценка (той закона и без т'ва е само за балъците) и чакай да се оправим. Междувременно, може да нахраниш КАТ, НАТО, ФИФА, УЕФА и де що се сетиш, за строгите санкции при 70км/ч над ограничението и после може заедно да поцъкаме и да попръжаме как може някой с 200 да отнесе автобусна спирка насред града.
                        Alfa Romeo 145, 1.6i boxer - продадена
                        Alfa Romeo 164 Super, 2.0 TSPARK
                        Lancia Kappa 2.4 5.20

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от Коки Покажи съобщение
                          И сега питам: защо всички са се вперили в това дали някой надвишава позволената скорост или не и защо който признае, че надвишава ограниченията веднага бива обявяван за потенциален убиец, а тоя с галошите и неизправната кола - не? Защо ако караш с 20-30 над ограничението си "престъпник", а ако с 20 изскочиш от пряката пред някого - не си?
                          Защото темата беше за радар-детекторите и просто за другите неща не е ставало дума . Иначе тия дето ги споменваш - каращите с галоши, без накладки и с окачване, което скоро ще се саморазглоби са си потенциални убийци, това вярвам, че никой не го отрича За изкачащите от преките изневиделица също е ясно, че могат да те очистят на място. Така че никой не е казал, че тия хора са безопасни, пък само бързаците са опасни
                          Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
                          Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

                          Comment


                          • Абе ГТП - какво ГТП, аз в цяла София не намерих място, където да ми правят ИСТИНСКИ преглед, включително шок-тест на амортисьорите. Трябваше в Плевен да ида и да се помоля да ми прегледат наистина всичко ли е наред по колата. Докъде се стигна - да трябва с връзки да ти правят истински преглед!!! Та именно след като на прегледа се установи, че нямам никакви ядове със спирачки, ходова част и т.н. си позволих да карам със 120-140 на междуградски път.
                            П.С. Смок, с Коки казваме горе-долу едни и същи неща, той явно е по-дипломатичен от мен. Щото гледам, че с него се съгласяваш.
                            Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                            AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                            Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                            Comment


                            • Мда, ГТП-то си е голям проблем - миналата година половин час се молих на проверяващия "майстор" да ми каже, на какво се мръщи. Та успях да изкопча, че задно ляво колело имало много по-голямо усилие от задно дясно ("ама не било проблем"). Въпреки, че минах, отидох си на майстор и нещата се оправиха. А на първия ГТП на 145-цата отказаха категорично да я погледнат: " ти да не искаш да ми каеш, че като си купувал не си гледал" и.......те така.

                              Иначе без да ми се обиждаш, ама нито за момент не ми заприлича да се опитваш да кажеш нещо като Коки. Аз все си мислех, че упорито защитаваш използването на радар детекторите с цел превенция на ПТП и други опасности, не касаещи личното ти финансово благосъстояние .

                              П.П. То и без това Коки си беше спам , макар и смислен.
                              Alfa Romeo 145, 1.6i boxer - продадена
                              Alfa Romeo 164 Super, 2.0 TSPARK
                              Lancia Kappa 2.4 5.20

                              Comment


                              • Ма аз не съм казал, че не помагат на финансовото ми благосъстояние, даже напротив. Но и останалите ползи, дето ги казах, са съвсем реални. Просто у нас не можем да възприемем мисълта, че на полицията работата и е да помага, освен да санкционира за нарушения на тъпи ограничения.
                                Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                                AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                                Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                                Comment

                                Working...
                                X