Първоначално публикувано от koolio
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Радардетекторите - дискусия
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от MrX Покажи съобщениеОк, поправям се веднага, не е престъпление, а е предпоставка за предумишлено убийство!
---------- Post added at 12:02 ---------- Previous post was at 12:00 ----------
Иначе Коки с малко думи описа това, което аз изразих с доста пространни обяснения.Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)
Comment
-
Първоначално публикувано от MrX Покажи съобщениеОк, поправям се веднага, не е престъпление, а е предпоставка за предумишлено убийство!Last edited by Furious 155; d.m.y г., 14:05.
Даването на газ, води до пристрастяване!
Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
Volvo V50 2.0D by RuBig
Comment
-
Първоначално публикувано от MrX Покажи съобщениеОк, поправям се веднага, не е престъпление, а е предпоставка за предумишлено убийство!Познаваш ни и тримата адаши и знаеш, че никой от нас не говори за безогледно погазване на закона и правилата в него. Дискутираме факта, че има още много какво да се желае от този закон и твърдим, че и с 5 км/ч. пак може да станеш убиец! Говорим за това, че скоростта далеч не е единственият фактор за смъртните случаи. Например: кара няккой на двулентов път със 120, изскача куче и той скача на спирачките, върти волана и в крайна сметка уцелва крайпътно дърво и се пребива. Коя е причината за трагедията - единодушно всички казват: скоростта разбира се. Е, да, ама аз не бих прибързвал със заключенията. Дали пък причината не е в гумите с ДОТ 99 и грайфер 1.6 мм? Или пък в решение от типа "тези накладки ще изкарат още"? Или пък "задните амортисьори са изтекли, ама мога и така да си карам"? И така нататък, да не изброявам всички възможни технически неизправности. И какво се получава - никой не се задълбочава, щото е най-лесно да каже: "скоростта е виновна" и затова законът и властта принуждават всички водачи на изправни автомобили с хубави гуми да спазват идиотски ограничения и да търпят сериозни наказания, защото няма кой да принуди олигофренът да си държи колата изправна и да кара с хубави гуми.
Comment
-
Първоначално публикувано от Коки Покажи съобщениеТочно тука си в много голяма грешка. На мига мога да ти покажа куп шофери, които карат с 20 и се смятат за светци, но всъщото време се държат безобразно и без какпка желание да се поправят...Признавам, че е възможно да греша за това, щото като се замисля познавам доста хора дето извън града си позволяват по-висока скорост, но в града не се държат скандално и карат в общи линии дисциплинирано. Но не можеш да отречеш, че има и достатъчно такива дето и покрай ограничението за скорост и покрай стопа прелитат еднакво нее*ателно
Те са си винаги по лична преценка и за скоростта, и за престрояването, и за предимствата, и просто за тях не важат никакви правила, щото са си над тия неща по принцип
Признавам обаче, че и тая порода, която описа се среща по пътищата
Първоначално публикувано от Коки Покажи съобщениеДа бе, няма никакво значение дали хората измират от свински грип или от чума. И без това всички рано или късно стигат до Орландовци. Това е несериозно. Хаосът е пълен точно защото никой не прави задълбочен анализ и точно затова всички поправки в ЗДП са просто "кръпки", но още по-тъпото е, че непрекъснато кърпят на едни и същи места, вместо да се опитат да оправят цялата дрипа.Last edited by Sm0k; d.m.y г., 18:04.Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]
Comment
-
Първоначално публикувано от Old Fox Покажи съобщениеИ въпросния хипотетичен субект като му е на такъв хал колата що кара със 120?
- Защото катаджиите изобщо не обръщат внимание на такива "подробности" - те са заети да дебнат "джигитите".
- Защото същият ЗДП, който според някои тук е страшно хубав позволява да караш с грайфер 1.6 мм!
- Защото пак този "хубав" ЗДП досега не е успял да направи ГТП нещо повече от отбиване на номера.
- Защото същият ЗДП изобщо не урежда организацията на движението, а просто вменява на 3-ма министри да напишат някаква наредба, прехвърляйки си топката на принципа на колективната безотговорност, което води до идиотските ограничения, до хаоса със светофарите, които могат да задръстят и път с 2 6-лентови платна, до липсата на ленти за ускоряване, улесняващи включването и т.н.
Да се върнем на тоя тип от примера: той дори и с 90 да кара, пак е опасен за себе си и за околните. И сега питам: защо всички са се вперили в това дали някой надвишава позволената скорост или не и защо който признае, че надвишава ограниченията веднага бива обявяван за потенциален убиец, а тоя с галошите и неизправната кола - не? Защо ако караш с 20-30 над ограничението си "престъпник", а ако с 20 изскочиш от пряката пред някого - не си?
Comment
-
Първоначално публикувано от Коки Покажи съобщение- Защото катаджиите изобщо не обръщат внимание на такива "подробности" - те са заети да дебнат "джигитите".
- Защото същият ЗДП, който според някои тук е страшно хубав позволява да караш с грайфер 1.6 мм!
- Защото пак този "хубав" ЗДП досега не е успял да направи ГТП нещо повече от отбиване на номера.
- Защото същият ЗДП изобщо не урежда организацията на движението, а просто вменява на 3-ма министри да напишат някаква наредба,
Иначе проблема с ГТП може много лесно да се реши - отиваш на ГТП, плащаш предварително 30 кинта за прегледа, и ако не ти бачка нещо, късат те, и парите ти горят, освен ако не ти го оправят на момент в сервиза(щото то се ходи в сервиз на преглед, не в Илиенци), ако идеш при друг, пак цакаш 30 кинта, и пак могат да те скъсат - докато е както сега, няма да има оправия - ако проверяващия има сметка да те скъса, ела да видиш какво става.....ама няма да го бъде, щото така половин БГ ще тръгне да кара без тех преглед......."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Първоначално публикувано от Sm0k Покажи съобщение...За мен основния проблем си остава ниската степен на контрол като цяло, но признавам, че един по-сериозен анализ на ситуацията няма да е излишен. Ако има кой да го направи както трябва де
- нормална организация на движението (адекватни знаци, светофари, пътни възли и т.н.);
- работеща система за реален контрол над техническото състояние на автомобилите;
- работеща система за контрол над водачите, която да не се изчерпва само с мерене на скоростта с радар, а да се контролират всички други опасни нарушения (абе не може някакъв идиот да излиза от пряка на бул. България, където позволеното е 70, и да пресече и трите ленти, заставайки напречно на булеварда, защото след 2 км ще прави ляв завой! Това го виждам всеки ден!)
Това последното обаче е свързано с другата слабост на ЗДП - поставяне на приоритети. Как е възможно например това:
"Наказва се с глоба 20 лв. водач, който:
1. неправилно престоява или е паркирал неправилно;
2. нарушава правилата за разположение на пътно превозно средство върху платното за движение;
3. не спира на пътен знак "Спри! Пропусни движещите се по пътя с предимство!", неправилно се включва в движението, неправилно се престроява, неправилно изпреварва или не спазва предимството на друг участник в движението;" (чл.183, ал.2 от ЗДП)
Заради масовото "спазване" на точки 1 и 2, София се е превърнала в едно голямо Задръстване. Как е възможно на бул. Черни връх единствената лента за движение да е пълна с паркирани коли 24 часа от денонощието? На всичкото отгоре дори тези кирливи 20 лв няма кой да отиде да им ги вземе! В резултат остава да караш по трамвайната линия и съответно нарушаваш закона. Ако може някой да ми каже как да него наруша - ще почерпя. Ако минеш по трамвайната линия, на места си в нарушение. Ако спреш и ти зад последния паркирал - пак си в нарушение. Ако направиш обратен завой - пак си в нарушение, освен това в обратната посока картината е същата. Е как ще проработи тоя закон?
А по т.3 20 лева си е жива подигравка. Това са част от най-опасните нарушения. Примерно, на извънградско някой не спира на СТОП и пресича път, по който е позволено колите да се движат с 90. Сеща ли се някой какви са последиците от челен удар с 90? А тоя, дето не е спрял на СТОПа има много голяма вероятност да не успеят да го глобят след удар с 90 във вратите. Аналогични са последиците в останалите случаи. Ако караш с 80 по Цариградско шосе и някой "примерен", който кара с 40 реши да се престрои на Плиска, щото щял да завива на Горублянско ханче, какво става? Отиваш с 80 в мантинелата или го отнасяш или и двете. Тоя не е ли потенциален убиец? Ако да, с 20 лв ли ще се размине? Да не говорим, че актове за такова нарушение се пишат само след като е станало ПТП, след дъжд - качулка.
---------- Post added at 19:41 ---------- Previous post was at 19:33 ----------
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеУбу де пич, фани земи малко спри да пишеш по темата, че досега пишеш все неща дето с удоволствие бих ги изтъкнал, и стана вече цял ден не мога да се включа по темата.........
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеИначе проблема с ГТП може много лесно да се реши - отиваш на ГТП, плащаш предварително 30 кинта за прегледа, и ако не ти бачка нещо, късат те, и парите ти горят, освен ако не ти го оправят на момент в сервиза....
Comment
-
Първоначално публикувано от Коки Покажи съобщениеЕ да, ама те нищо не проверяват, само ти мерят спирачките. Никой не ти гледа гумите, окачването и т.н."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Право думаш Коки, ама е яко. Та в тая тема сме се хванали за скоростта, защото радар детектора няма как да се свърже с предимство, стоп, светофар и други такива неща. Тя и темата нямаше да е толкова страници, ако не се опитваха да изкарат ползата от радар детекторите от световно значение, а ние всички си знаем, че полза има и то голяма, ама си е чисто частна далавера. Иначе с нещата, които си изредил съм съгласен тотално (може и да има нещо, с което не съм съгласен и съм го пропуснал, ама......здраве да е
). В една тема за едни лоши дървета споменах нещо и за корупцията, и за дупките, и за маркировката, и за слабия контрол, ама не се приеха добре и като на пружинки се повтаряше "дървета, дървета". Та...май нема нужда да се хабиш - пийни една ракийка, отсечи едно дръвче, сложи си неква пищялка(радар детектор) в колата, карай си по собствена преценка (той закона и без т'ва е само за балъците) и чакай да се оправим. Междувременно, може да нахраниш КАТ, НАТО, ФИФА, УЕФА и де що се сетиш, за строгите санкции при 70км/ч над ограничението и после може заедно да поцъкаме и да попръжаме как може някой с 200 да отнесе автобусна спирка насред града.
Alfa Romeo 145, 1.6i boxer - продадена
Alfa Romeo 164 Super, 2.0 TSPARK
Lancia Kappa 2.4 5.20
Comment
-
Първоначално публикувано от Коки Покажи съобщениеИ сега питам: защо всички са се вперили в това дали някой надвишава позволената скорост или не и защо който признае, че надвишава ограниченията веднага бива обявяван за потенциален убиец, а тоя с галошите и неизправната кола - не? Защо ако караш с 20-30 над ограничението си "престъпник", а ако с 20 изскочиш от пряката пред някого - не си?. Иначе тия дето ги споменваш - каращите с галоши, без накладки и с окачване, което скоро ще се саморазглоби са си потенциални убийци, това вярвам, че никой не го отрича
За изкачащите от преките изневиделица също е ясно, че могат да те очистят на място. Така че никой не е казал, че тия хора са безопасни, пък само бързаците са опасни
Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]
Comment
-
Абе ГТП - какво ГТП, аз в цяла София не намерих място, където да ми правят ИСТИНСКИ преглед, включително шок-тест на амортисьорите. Трябваше в Плевен да ида и да се помоля да ми прегледат наистина всичко ли е наред по колата. Докъде се стигна - да трябва с връзки да ти правят истински преглед!!! Та именно след като на прегледа се установи, че нямам никакви ядове със спирачки, ходова част и т.н. си позволих да карам със 120-140 на междуградски път.
П.С. Смок, с Коки казваме горе-долу едни и същи неща, той явно е по-дипломатичен от мен. Щото гледам, че с него се съгласяваш.Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)
Comment
-
Мда, ГТП-то си е голям проблем - миналата година половин час се молих на проверяващия "майстор" да ми каже, на какво се мръщи. Та успях да изкопча, че задно ляво колело имало много по-голямо усилие от задно дясно ("ама не било проблем"). Въпреки, че минах, отидох си на майстор и нещата се оправиха. А на първия ГТП на 145-цата отказаха категорично да я погледнат: " ти да не искаш да ми каеш, че като си купувал не си гледал" и.......те така.
Иначе без да ми се обиждаш, ама нито за момент не ми заприлича да се опитваш да кажеш нещо като Коки. Аз все си мислех, че упорито защитаваш използването на радар детекторите с цел превенция на ПТП и други опасности, не касаещи личното ти финансово благосъстояние.
П.П. То и без това Коки си беше спам, макар и смислен.
Alfa Romeo 145, 1.6i boxer - продадена
Alfa Romeo 164 Super, 2.0 TSPARK
Lancia Kappa 2.4 5.20
Comment
-
Ма аз не съм казал, че не помагат на финансовото ми благосъстояние, даже напротив. Но и останалите ползи, дето ги казах, са съвсем реални. Просто у нас не можем да възприемем мисълта, че на полицията работата и е да помага, освен да санкционира за нарушения на тъпи ограничения.Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)
Comment
Comment