Известие

Collapse
No announcement yet.

Радардетекторите - дискусия

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Айде да се отдалечим малко от нашата действителност и да помислим - защо в повечето европейски държави радар-детекторите са разрешени?
    Защото там целта на полицаите не е да те глоби или да вземе рушвет СЛЕД като си нарушил правилата, а да направи така, че да НЕ НАРУШАВАШ правилата. И то не където не създаваш опасност за инцидент, а там, където ако направиш нарушение, наистина създаваш опасност. Полицаят не стои на правата, където въпреки, че имаш ограничение 100 спокойно можеш да караш и със 140 без да застрашаваш някого, а ще застане на опасния завой или на кръстовището, където има основателно ограничение 70 например. Детекторът ще писне 2 км преди завоя, аз ще намаля и ще мина с безопасна скорост. Това е ситуацията в страните с нормално движение, където детекторите са разрешени.
    А какво става у нас? Полицаят стои на правата, където мога спокойно да карам с 30 над ограничението, или пък на някое завойче с ограничение 60, което спокойно може да се вземе и с 90 и ме дебне. Или пък стои скрит в храстите зад опасния завой и ме принуждава да спра на пътя без видимост.
    И при всичкото това ще ме карат да карам с 90 по пътя София-Русе примерно. Е па нема да я бъде тая!
    Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
    AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
    Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

    Comment


    • #32
      Кольо, Кольооо, аз тия неща ги повтарям от 5 години ама никой не слуша.
      Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от Sm0k Покажи съобщение
        ... Наличието на радар-детектори е обезмисляне на контрола за скорост...
        А защо всички си мислят, че само скоростта трябва да се контролира? Не трябва ли да се контролира спазването и на останалите правила? Отнемането на предимство не е ли опасно? А неправилното престрояване? Неправилното изпреварване? А спирането където им попадне?

        Всички тези нарушения се извършват непрекъснато от водачи, които иначе спазват ограничението на скоростта и въпреки постоянно това създават опасности! Сегашното положение дава възможност на тези водачи да вършат невероятни простотии по пътищата и в същото време да ми размахват златни талони и да се бият в гърдите че са праведни.

        И защо е така? Защото наказанието за повечето от тези простотии е 20 лв! (виж чл 183, ал.2 от ЗДП). Това е подигравка, която нито стимулира водачите да се отнасят отговорно към движението и останалите участници в него, нито стимулира полицаите да дебнат за подобни нарушения. Очевидно, законодателят е решил да омаловажи тези нарушения, които в огромна степен водят до хаоса, на който сме свидетели.
        Alfa Romeo 166 2.4 JTD
        Блог за работа и кариера

        sigpic

        Comment


        • #34
          Aбе радар детекторите са най-малкия проблем нафона на това:

          София
          Руска рулетка по улиците на нощна София
          27.10.2009
          Нова мода в автомобилните гонки – с мръсна газ на червено


          Руска рулетка по улиците на нощна София



          Опасна игра, наречена “пътна руска рулетка”, е новият хит в автомобилните гонки в нощна София, информира британският “Дейли Телеграф” в обширна статия.

          Модата датира от лятото, а според автора на статията Робърт Нърдън жертвите от нея са най-малко пет.

          Шофьорите, търсещи висок адреналин в столицата, са готови да се сблъскват със смъртта, като залагат суми около 10 000 лева и профучават на червен светофар на кръстовище със скорост над 120 км/ч, като нямат право да използват спирачки.

          Според изданието руската рулетка се играе почти всяка нощ в северната част на града.

          Участниците в смъртоносното забавление са предимно млади момчета около 20 години, които карат спортни автомобили.

          Те се събират около полунощ на предварително избрани места в северната част на града.

          Освен тях има и специални “гардове”, които пазят “състезателите” да не бъдат изненадани от полицията.

          Всеки път организаторите на гонките избират специално по-натоварено кръстовище, където залозите започват.

          За да спечели от “Пътната руска рулетка”, участникът трябва да премине с висока скорост на червен светофар на натоварено кръстовище и да не се сблъска с друг автомобил, да не удари пешеходец, както и да не излиза от пътя.

          Британското издание информира и за друг вариант на играта, при който шофьорът влиза в кръгово кръстовище срещу движението.

          В края на статията е цитиран и български таксиметров шофьор, който признава, че често го е страх да кара в столицата по тъмно.

          “Аз, като всеки друг шофьор на такси в София, спирам на зелено, за да се уверя, че никой не идва отсреща”, завършва таксиджията, представен като Румен Георгиев.
          http://www.dnes.bg/sofia/2009/10/27/...a-sofiia.79849
          2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
          CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
            http://www.valentine1.com/
            Сякакви фешън кобри и прочее уистлъри могат да ядът пасти.....
            Аз ползвам същия (но живея в щатите) и ги прихваща от доста далече хиените, така че съм много доволен. Само да вметна че тук радар детекторите са забранени само в 2 щата, но пък глобата за детектор е по-малка от тази за превишена скорост

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
              Пак да дам за пример по белите държави - на така наречените "селски" отбивки има ускорителна лента......
              Тук дори на местата, където има ускорителна лента, тя е къса и дедо с малолитражката и да иска не може да се включи. Освен това, повечето шофери въобще не знаят що е то ускорителна лента и как се използва и като застанат в началото с пуснат ляв мигач, правят задръстване зад себе си - пример: Цариградско шосе - на излизане от Бриколаж или от зала Универсиада.
              Alfa Romeo 166 2.4 JTD
              Блог за работа и кариера

              sigpic

              Comment


              • #37
                Не ме разбирайте погрешно. И на мен ми е крайно неприятно, че родната полиция действа по този начин, но пък и вие си действате както си искате. До тук прочетох поне 100000 глупости от сорта на "еми той като прави ей такава глупост и не следи за еди какво си защо аз да съм праведен, значи мога да карам еди как си". Нож с две остриета е подобно изказване. Прави сте, че той няма право да прави така, но не сте прави, че при такива условия вие може да си позволите да нарушите някое друго правило. Някой по-нагоре спомена, че е необходимо да се следи за всички правила, а не само за превишена скорост и е прав, но в случая темата е за нещо съвсем друго, така че нека се ограничим само в нея иначе парадокси хиляди. И нека спрем да взимаме примери от други държави. Ясно е, че на всякъде организацията на движението се ръководи по различен начин и взаимстване става трудно.
                @ФЕРАРИСТ: Заглушваването, на който и да било банд не е позволено. Подслушването му обаче е позволено. Интересно ми е обаче за каква сума говорим когато става дума за джаджа от ранга на твоята която хвалиш?
                The greatest of all scientific hobbies!

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
                  Айде да се отдалечим малко от нашата действителност и да помислим - защо в повечето европейски държави радар-детекторите са разрешени?
                  Защото там целта на полицаите не е да те глоби или да вземе рушвет СЛЕД като си нарушил правилата, а да направи така, че да НЕ НАРУШАВАШ правилата. И то не където не създаваш опасност за инцидент, а там, където ако направиш нарушение, наистина създаваш опасност.
                  Абсолютно - хората отдавна са разбрали кое има по голям ефект.......
                  "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                  F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                    http://www.valentine1.com/
                    Сякакви фешън кобри и прочее уистлъри могат да ядът пасти.....
                    Тоя сайт или е счупен, или компира ми е счупен - не мога да видя как се пазарува. Оттам ли го поръча и каква му е цената?
                    Alfa Romeo 166 2.4 JTD
                    Блог за работа и кариера

                    sigpic

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от Коки Покажи съобщение
                      Тук дори на местата, където има ускорителна лента, тя е къса и дедо с малолитражката и да иска не може да се включи.
                      Пак в белите държави, всеки пуска тоя дето с мигач тръгне да се включва в главния път, тука ще ти се разсвяткат още преди да си помислиш да направиш това.....напоследък по магистралата хич не ми дреме кой идва с 200 зад мене и колко святка с дългите - минавам като шеф - диригент след като си пусна мигача ако ще и да се пръсне зад мен......

                      ---------- Post added at 19:17 ---------- Previous post was at 19:16 ----------

                      Първоначално публикувано от Коки Покажи съобщение
                      Тоя сайт или е счупен, или компира ми е счупен - не мога да видя как се пазарува. Оттам ли го поръча и каква му е цената?
                      Взех го от дилър, едно аверче ми го донесе от там, щото в европейските шопове са още по скъпи.....
                      https://store.valentine1.com/store/
                      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                        Точно тази секция не ми се отваря. Каква му е цената?
                        Alfa Romeo 166 2.4 JTD
                        Блог за работа и кариера

                        sigpic

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от Коки Покажи съобщение
                          Точно тази секция не ми се отваря. Каква му е цената?
                          399 гущера.....
                          Attached Files
                          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                          Comment


                          • #43
                            Мерси.
                            Alfa Romeo 166 2.4 JTD
                            Блог за работа и кариера

                            sigpic

                            Comment


                            • #44
                              Да този радар и аз го бях гледал преди известно време,доста го хвалят и май наистина е доста добър.Но само да питам освен на Тракията то другаде такава дълга права отсечка няма и не се ли губи ефекта?Мен това ме разколеба,защото по тъй наречените първокласни пътища се има някой завой където да се скрият хранилките.
                              1995 Alfa Romeo 145 1.6 Boxer - ex
                              2000 Alfa Romeo 166 2.4 JTD 136cv - ex
                              1995 Alfa Romeo 164 Q4 3.0 V6 24V 232cv

                              Comment


                              • #45
                                Режим "готовност" го хваща от 2 км без ядове.......
                                Терена винаги има значение, но в планински път, между Габрово и ВТ на два пъти писва 4-5 завоя, или поне километър преди куките......Готовност и стрелба са два различни режима в който е радара, ако е изключен няма такъв дето да те спаси......но така или иначе има винаги 1 секунда от включването до "изтрела"......
                                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                                Comment

                                Working...
                                X