Известие

Collapse
No announcement yet.

Радардетекторите - дискусия

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от Коки Покажи съобщение
    ...Отнемането на предимство не е ли опасно? А неправилното престрояване? Неправилното изпреварване? А спирането където им попадне?

    Всички тези нарушения се извършват непрекъснато от водачи, които иначе спазват ограничението на скоростта и въпреки постоянно това създават опасности!...
    Не помня някой да е казал, че като контролират скоростта, не трябва да контролират за останалите неща, но може и аз да съм го пропуснал. Така или иначе, специално за неправилното изпреварване, пробвай на първокласен път извън града да караш със 100 да видим кого ще изпревариш неправилно, като дори и някои от камионите ще са по-бързи от теб. Аз съм го пробвал много пъти и с тая скорост не ми се налага да изпреварвам почти никой, щото съм най-бавния там, с малки изключения. В края на краищата си мисля, че въпроса е принципен - който нарушава системно, нарушава всичко, щото не го кефят правилата. Който иска да внимава, ще внимава със всички правила. Ама няма и такова голямо значение да правим разрез на нарушителите. И без това дисциплината е плачевна, така че няма нужда от толкова задълбочен анализ, дали наруштелите на скоростта и минаващите на червено са различни или едни и същи

    Първоначално публикувано от ogi100 Покажи съобщение
    Аз пък не мога да разбера защо няколко човека тука не спирате да ги защитавате катаджиите?!...
    Е ти не си ли разбрал до сега защо го правим. Няколкото човека сме все едни и същи, щото сме подставени лица на КАТ. От полицията ни плащат по 3000 лв на месец, да киснем у форума и да пропагандираме в тяхна полза. Иначе за движението по пътищата ни е през оная работа Ама, като толкова ви пречи можем и да преустановим дейността си, за мен не е проблем
    Ако трябва да съм сериозен, мислех че форума е за да си казваме мнението, ама моето и да не го казвам, все ми е тая. Тя и без това цялата работа с тия дискусии от цикъла "трябва ли да има ЗДП изобщо или трябва да си къпем как ни дойде" отива на "кучетата си лаят, кервана си върви"
    Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
    Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

    Comment


    • #47
      Фераристе, в МНОГО държави по целия свят няма мантинели между дърветата и пътя, обаче само тук дърветата изкачат на пътя и най-безсрамно блъскат нищо не подозиращите коли
      Друг КРАЙНО любопитен факт е, че никой от вас/нас няма да си позволи да кара еди-как-си, защото еди-какво-си, понеже виждаш ли някой-си му бил виновен в т.нар. няла държава
      Ама защо ли...
      sigpic

      Comment


      • #48
        Първоначално публикувано от Kuku Покажи съобщение
        Фераристе, в МНОГО държави по целия свят няма мантинели между дърветата и пътя, обаче само тук дърветата изкачат на пътя и най-безсрамно блъскат нищо не подозиращите коли
        Друг КРАЙНО любопитен факт е, че никой от вас/нас няма да си позволи да кара еди-как-си, защото еди-какво-си, понеже виждаш ли някой-си му бил виновен в т.нар. няла държава
        Ама защо ли...
        Аз карам из Европа, гледам там как е.....говоря за дърветата......
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • #49
          Kuku, няма смисъл да влизаш в този спор. Ще трябва да отговаряш какво предпочиташ да имаш, когато излезеш от пътя (дърво или гола поляна), след това ще станеш "дървен философ", после пак екзистенциалния въпрос: дърво или гола поляна и.......така в един кръг.

          Иначе на някои хора (явно на повечето от форума) им пречат дърветата, другите по пътя, пътниците в колата, коланите, цвета на тапицерията, ограниченията, броя и широчината на лентите и.........абе всичко пречи........много пречи. Само корупцията си е супер, защото все пак ако някой полицай рече да си свърши работата си е добре да може да бутнеш 5-10 лева и пак да си караш така. Sm0k го каза най-добре - нещата отиват на към дискусия дали да има закон или всеки да си кара както си прецени, че е най-добре.

          П.П. По темата - аз лично нямам радар детектор и не ми липсва. За превишена скорост до сега имам един акт (22км над позволената - на Враждебна карах зад друга кола и явно той е успял да намали, а аз не) и 3-4 фиша (всичките във Враца - един от тях на 20 метра от табелата за край на Враца с 4км над ограничението). Платил съм си всичко по законовия ред и не мисля, че е дори близо до сумата от 400 долара! Купуването на радар детектор си е един вид заявяване на намерение за неспазване на закона. Дали това е правилно, или не........?!
          Alfa Romeo 145, 1.6i boxer - продадена
          Alfa Romeo 164 Super, 2.0 TSPARK
          Lancia Kappa 2.4 5.20

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от SIS Покажи съобщение
            Kuku, няма смисъл да влизаш в този спор. Ще трябва да отговаряш какво предпочиташ да имаш, когато излезеш от пътя (дърво или гола поляна), след това ще станеш "дървен философ", после пак екзистенциалния въпрос: дърво или гола поляна и.......така в един кръг.

            Иначе на някои хора (явно на повечето от форума) им пречат дърветата, другите по пътя, пътниците в колата, коланите, цвета на тапицерията, ограниченията, броя и широчината на лентите и.........абе всичко пречи........много пречи. Само корупцията си е супер, защото все пак ако някой полицай рече да си свърши работата си е добре да може да бутнеш 5-10 лева и пак да си караш така. Sm0k го каза най-добре - нещата отиват на към дискусия дали да има закон или всеки да си кара както си прецени, че е най-добре.

            П.П. По темата - аз лично нямам радар детектор и не ми липсва. За превишена скорост до сега имам един акт (22км над позволената - на Враждебна карах зад друга кола и явно той е успял да намали, а аз не) и 3-4 фиша (всичките във Враца - един от тях на 20 метра от табелата за край на Враца с 4км над ограничението). Платил съм си всичко по законовия ред и не мисля, че е дори близо до сумата от 400 долара! Купуването на радар детектор си е един вид заявяване на намерение за неспазване на закона. Дали това е правилно, или не........?!
            Добре, не отговори на въпроса - защо в по-голямата част от европейските държави са разрешени?
            Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
            AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
            Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

            Comment


            • #51
              Е, то по тази логика - защо в Гърция директно конфискуват радар-детектор / анти-радар?
              Или пък затъмнените прозорци, защо са разрешени извън България, а тук спират колата от движение?
              sigpic

              Comment


              • #52
                Забранени са в Гърция и още една две държави. Аз питам за останалите. Отговора го знам де, ама искам да чуя от противниците на детекторите.
                Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                Comment


                • #53
                  А ти ще ми отговориш ли за стъклата?
                  sigpic

                  Comment


                  • #54
                    Първоначално публикувано от Kuku Покажи съобщение
                    А ти ще ми отговориш ли за стъклата?
                    Няма, щото не е тема на разговора сега.
                    Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                    AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                    Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                    Comment


                    • #55
                      Ами.......не знам - имат си причини - не са толкова масови (примерно), не са толкова важни, защото контрола по пътищата е по-голям и практически радар детектора не е особено ефективен (примерно). Сигурен съм, обаче, че определено причината не е като превантивна мярка, за да знаеш къде дебне полицая с радара и само там да си правиш труда да караш нормално (каквото мнение беше изказано)! А защо "в Гърция и още 1-2 страни" са забранени? Аз мисля, че знам отговора, но е интересно да чуем твоите съждения. Честно казано нямам твърдо изградено мнение "за" или "против" радар детекторите, но: нямам такъв, не ми липсва, не ми спестява пари, не планувам да си купувам и монтирам.
                      Alfa Romeo 145, 1.6i boxer - продадена
                      Alfa Romeo 164 Super, 2.0 TSPARK
                      Lancia Kappa 2.4 5.20

                      Comment


                      • #56
                        Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
                        Защото там целта на полицаите не е да те глоби или да вземе рушвет СЛЕД като си нарушил правилата, а да направи така, че да НЕ НАРУШАВАШ правилата. И то не където не създаваш опасност за инцидент, а там, където ако направиш нарушение, наистина създаваш опасност. Полицаят не стои на правата, където въпреки, че имаш ограничение 100 спокойно можеш да караш и със 140 без да застрашаваш някого, а ще застане на опасния завой или на кръстовището, където има основателно ограничение 70 например. Детекторът ще писне 2 км преди завоя, аз ще намаля и ще мина с безопасна скорост. Това е ситуацията в страните с нормално движение, където детекторите са разрешени.
                        Мисля, че това обосноваване не беше лошо .
                        Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                        AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                        Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                        Comment


                        • #57
                          Не се хващай за конкретиката на темата - принципа с тъмните стъкла е същия!
                          И още едно отклонение ще направя - в кои/колко страни си виждал полицейски патрул просто да стои някъде?
                          sigpic

                          Comment


                          • #58
                            Да, всъщност тази шега наистина не е лоша! Но в никакъв случай, не може да смяташ, че причината да са разрешени е да си предупреден и да засечеш полицая по-рано, за да намалиш и да минеш безопасно (особено имайки предвид, че на такива места винаги има знаци, които са задължителни). И в другите страни полицаите те засичат също на прави участъци, където няма опасност да минеш и с много по-висока скорост от разрешената. Примерно, в Белгия редовно те "стрелят" отзад на ринговете им - не те спират, просто след това получаваш поздравителна картичка, с която те подканват да направиш дарение. Та......очаквам някакво по-сериозно мнение по въпроса. Иначе, за да не изпадаш в конфузни ситуации, може да погледнеш тук: http://en.wikipedia.org/wiki/Radar_detector#Legality .

                            Оказва се, че в страни като Австралия, Германия, Франция, Швейцария, Ирландия, Белгия и други също са забранени. И.........сериозно преосмисли обосновката си!
                            Alfa Romeo 145, 1.6i boxer - продадена
                            Alfa Romeo 164 Super, 2.0 TSPARK
                            Lancia Kappa 2.4 5.20

                            Comment


                            • #59
                              Първоначално публикувано от Kuku Покажи съобщение
                              Не се хващай за конкретиката на темата - принципа с тъмните стъкла е същия!
                              И още едно отклонение ще направя - в кои/колко страни си виждал полицейски патрул просто да стои някъде?
                              Аз в две - тук и в Сърбия Мислех да не се намесвам и в това, ама Кики ме подсети с тоя въпрос, а пък и не-лошото обосноваване има малък пропуск. Във въпросните държави с нормално движение по-гоямата част от контрола на скоростта се прави с постояннно монтирани на пътя камери и има огромни табели, които те предупреждават за тях. С други думи и с радар-детектора и без него, знаеш че скоростта ти се следи Според мен истината е, че и да ги разрешат и да га забранят няма голяма разлика при техния начин на контрол
                              В Англия примерно е много модерен Average Speed Check-а. Незнам какво ще ти помогне тоя радар-детектор там, като радар няма в цялата работа - просто те снимат два пъти и смятат с каква скорост си карал за да стигнеш за това време от първата до втората снимка. Така, че не ги бърка и да ти разрешат да го имаш в колата си, въпреки че в link-а, който Sis даде пише, че може да го имаш, но технически е забранено да го ползваш
                              Last edited by Sm0k; d.m.y г., 14:09.
                              Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
                              Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

                              Comment


                              • #60
                                Първоначално публикувано от SIS Покажи съобщение
                                Да, всъщност тази шега наистина не е лоша! Но в никакъв случай, не може да смяташ, че причината да са разрешени е да си предупреден и да засечеш полицая по-рано, за да намалиш и да минеш безопасно (особено имайки предвид, че на такива места винаги има знаци, които са задължителни). И в другите страни полицаите те засичат също на прави участъци, където няма опасност да минеш и с много по-висока скорост от разрешената. Примерно, в Белгия редовно те "стрелят" отзад на ринговете им - не те спират, просто след това получаваш поздравителна картичка, с която те подканват да направиш дарение. Та......очаквам някакво по-сериозно мнение по въпроса. Иначе, за да не изпадаш в конфузни ситуации, може да погледнеш тук: http://en.wikipedia.org/wiki/Radar_detector#Legality .

                                Оказва се, че в страни като Австралия, Германия, Франция, Швейцария, Ирландия, Белгия и други също са забранени. И.........сериозно преосмисли обосновката си!
                                Щом за теб превантивната функция е шега, повече няма какво да си говорим.
                                Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                                AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                                Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                                Comment

                                Working...
                                X