Бионик-а беше, за да покажа че отрязаната задница може би има по-голямо аеродинамично предимство пред DS-a, който даде за пример. Казвам може би, защото аз механика на флуиди не съм учил и мога да се изкажа само на база лаишки наблюдения и изводи.
За 156-цата нищо не съм твърдял понеже, тя има по-скоро плоска, отколкото отрязана задница. Отрязани са на GTV-то и 146-цата
За лайсните излизащи от стоповете съм склонен да се съглася, че имат някаква роля, стига да не ги сравняваш с аеродинамичните "ножове" на стреловидните крила, които имат за цел да не позволят на въздушния поток да се "плъзга" по крилото, вместо да го обтича.
Друго, което ми е направило впечатление е, че автомобили, които изглеждат много "аеродинамични" всъщност не са. И обратното.
За 156-цата нищо не съм твърдял понеже, тя има по-скоро плоска, отколкото отрязана задница. Отрязани са на GTV-то и 146-цата
За лайсните излизащи от стоповете съм склонен да се съглася, че имат някаква роля, стига да не ги сравняваш с аеродинамичните "ножове" на стреловидните крила, които имат за цел да не позволят на въздушния поток да се "плъзга" по крилото, вместо да го обтича.
Друго, което ми е направило впечатление е, че автомобили, които изглеждат много "аеродинамични" всъщност не са. И обратното.
Comment