Известие

Collapse
No announcement yet.

Лагер на съединителя - разяснение

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Лагер на съединителя - разяснение

    Здравейте колеги, имам малък проблем който смятам да си реша разбира се с вашата помощ. Ясно ми е как работи съединителя, знам и елементите му -феродов диск, притискателен диск и аксиален лагер. Проблемът ми е, че незнам каква е функцията на аксиалният лагер къде стои, каква роля играе, какви са последствията ако е развален, ако може и някаква схемичка да ми покажете ще съм ви много благодарен. обичам да се занимавам с коли и знам доста неща, но сега като се замисля това не го знам. това е проблем за мен. Моля обяснете ми, знам че всички тук разбирате доста и затова се объщам към вас разбира се
    In God we trust, all others pay cash.
    Alfa Romeo 145 1.3 Boxer - Ex-car
    Оpel Vectra C 2.2i '08 Elegance

  • #2
    http://www.youtube.com/watch?v=6BaECAbapRg - клип как работи съединителят. Аксиалният лагер е реално това с което натискаш въртящият се притискателен диск и затова е лагер - има две части - едната контактува с въртящия се притискателен диск - другата с лоста към скоростната кутия, през който ти натискаш притискателя!
    Last edited by Furious 155; d.m.y г., 00:38.


    Даването на газ, води до пристрастяване!
    Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
    Volvo V50 2.0D by RuBig

    Comment


    • #3
      Знам само как можеш да си сигорен че аксиалният лагер не сработва: когато натискаш съединителя за да превключиш, се чува едно буботене докато не пуснеш педала.
      sigpic
      Gulfstream G650 with Italian design...

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
        Знам само как можеш да си сигорен че аксиалният лагер не сработва: когато натискаш съединителя за да превключиш, се чува едно буботене докато не пуснеш педала.
        да сещам се. преди време на Фиат Браво на една моя приятелка се чуваше точно това. Благодаря ти.

        ---------- Post added at 09:52 ---------- Previous post was at 09:47 ----------

        Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
        http://www.youtube.com/watch?v=6BaECAbapRg - клип как работи съединителят. Аксиалният лагер е реално това с което натискаш въртящият се притискателен диск и затова е лагер - има две части - едната контактува с въртящия се притискателен диск - другата с лоста към скоростната кутия, през който ти натискаш притискателя!
        Колега гледах го това клипче, ама пак не схванах кое точно е лагера. Да видим дали правилно съм се ориентирал. Значи, там където лостовият механизъм натиска притискателният диск- там по средата на вала ли е аксиалният лагер? това което на клипчето на анимацията се движи по хоризонталната ос надясно при натискане и наляво при пускане
        In God we trust, all others pay cash.
        Alfa Romeo 145 1.3 Boxer - Ex-car
        Оpel Vectra C 2.2i '08 Elegance

        Comment


        • #5
          Виж на клипчето на 0:26 как ги е наложил. Представи си че през дупката в средата минава една ос. Ето точно по тази ос се движи лагера и натиска палците на притискателния диск. Натиска се пада по края на палците, който е до оста. На 0:39 вече се вижда в сголбено състояние. Лагера е на лилавата ос която стърчи. Не знам дали ме разбра особено, но ето още малко обяснения:

          http://images.google.bg/imgres?imgur...%3Dbg%26sa%3DG

          http://upload.wikimedia.org/wikipedi..._explosion.jpg
          The greatest of all scientific hobbies!

          Comment


          • #6
            РАЗБРАХ!! изгледах всичкият материал, осмислих го и най-накрая схванах!
            Много ви благодаря момчета!
            In God we trust, all others pay cash.
            Alfa Romeo 145 1.3 Boxer - Ex-car
            Оpel Vectra C 2.2i '08 Elegance

            Comment

            Working...
            X