Известие

Collapse
No announcement yet.

Акцизна кола

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    E*ах негова м*ма, Г.О ще стане 600лв, + каско маско+ тези всички такси и простотии ми на мен ще ми излезе по евтино да ходя да си регистрирам колата в Германия в шано зоната и номера ще ми започва с въпросното SHA.

    Comment


    • #32
      Г.О. все още няма да се повишава, поне не и в моята компания, но реално покритията за неимуществени щети при всички застрахователи са много ниски, а както знаете човешките живот и здраве нямат цена. Тъй като в страни като Франция и Белгия няма лимит на исковете по неимуществените щети, родните застрахователни компании вече са принудени да вдигат лимита на 1 000 000 за едно пострадало лице и на 5 000 000 за две и повече лица, както и на 1 000 000 за имуществени вреди от 01.01.2010. Това неизбежно ще доведе до увеличение на премията при тази застраховка но мисля, че е за доброто на всички, защото никой не е застрахован от възможността изведнъж да бъде съден за 7 цифрена сума от роднините на потърпевш при ПТП.
      Колкото за екотаксите на старите коли, това е начин да принудят собствениците да ги върнат за скрап и наистина само хората, които могат да си позволят автомобил да карат. Кой знае, по този начин може и временно да се разреши въпросът със задръстванията в София
      Giulietta 1,6 JTDm 2013
      156 SW 1,9 JTD 2003

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщение
        Колкото за екотаксите на старите коли, това е начин да принудят собствениците да ги върнат за скрап и наистина само хората, които могат да си позволят автомобил да карат. Кой знае, по този начин може и временно да се разреши въпросът със задръстванията в София
        Еко таксата не е само за софия + тва ако всеки можеше да си позволи нова кола мислиш ли че няма да кара такава. На много голям процент от хората колата е необходимост, докато други е за гъзарлък. Извинявай но да вземем пример един строител който кара въпросния опел кадет 1.6D '90 година. С него той си развозва инструментите с които изкарва пари за да прехранва 3те си деца , как този човек ще успее да отдели 1000лв да плати таксата да не говорим как ще отдели пари да си купи нова кола. Като се вземе предвид че в момента цените в строителството които получават строителните работници са на половината дори под половината на това което са получавали преди 2 години. Не си мислете че има хора които не искат да се возят в нови автомобили. А като правят тези такси такива защо не направят и опция, ако върне опела за скрап държавата да му изплаща 3000 Евро, така опазва природата, а цумата може да бъде първоначална вноска за чисто нов автомобил от нисък клас

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
          Абе те тука половината са тИрикати и данъци не плащат, ко знайш ти!
          и има защо
          в нашта община данъка на моя 2.0 ТС е точно 340 лв
          сега извинявай ама ела в Пазарджик и преброй точно 3-те улици на които няма дупки и ями и други подобни ...
          тая година им казах че за последен път им давам пари ...
          от догодина докато не освестят малко поне пътната мрежа в града нема да им дам една стотинка ...
          Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
          Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
          Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от BLUE1 Покажи съобщение
            Когато колата е от ЕС тя не минава през митница, но по какъвто и начин да влиза гранична полиция е вкарва в регистъра и от там митницата или икономическа полиция могат да те потърсят за акциза или за нещо друго.
            Досега никога не са ми записвали номерата на колите досуркани от Англия - на дунав мост само лична карта показвам и минавам като шеф диригент......
            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
              Досега никога не са ми записвали номерата на колите досуркани от Англия - на дунав мост само лична карта показвам и минавам като шеф диригент......
              ако е докарана на автовоз ще я запишати ако е акцизна няма мърдане

              далаверата да се докара акцизна кола на ход и да се пише с по малък мотор в кат.
              но пък цифрата е такава че не си заслужава и подобре да се чака 2010.
              Volvo S80 D5 awd 2010г.

              Comment


              • #37
                Мисля че да се прехвърли двигател без номер, в коша на регната вече такава е същата работа - аз така процедирах - да 2.5 няма номер, бухнах го на регната двойка, на него има номер който махнах, и същия двигател сложих в друга рама, на друга кола която регнаха без да пишат номер на талона......слънчак съм отсякъде......
                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                Comment


                • #38
                  Като гледам и тук имаме празни кратуни /меко казано/, които разъсждават като товаришЧ Сталин-има кола има проблем...Заради подобни чукундури, които са се видили с няколко лева повече в джоба от Геле сме винаги на опашката в ЕС.
                  А "простите" управници в Европа, като Франция, Италия, Германия позволяват на населението си да мърда с всякави коли и стари даже, дори мамка им, със стари нумбери.
                  В заключение, за да избегнем задръстванията, разходите за магистрали, да намалим корупцията в КАТ и т.н, както и факта, че бая кретени освен че се убиват сами, убиват и други хора, често пъти и невинни,предлагам:
                  Да се спре всякакъв внос.
                  Изключения се допускат само за москвичи и лади самари, може също така ЗАЗ ки.
                  Задължително е чакането по 15 години-за ладите, 10 за москвичите, а за зазките -5 г.
                  Да се присъединим към Северна Корея или поне да им приложим челния опит, понеже там коли въобще нямат (освен Ким Чен ИР ).
                  Кола да си купува само този, който има доказан доход за над 250 000 лв, освен ако дядо му не е бил активен борец или опълченец от Шипка.Изключения се допуската и за олимпийски шампиони, както и народни артисти.
                  Така освен проблема с центъра на София, ще решим и глобално проблемите с лошите пътища.
                  Останалите да се придвижват с рикши и велосипеди.
                  Да възродим също така говедовъдството, да конфискуваме наново земите и частната собственост, както и да въведем жителството, агейн.Това косвено ще ангажира населените да се занимава с глупости, а студенти и ученици ще обират каквото не е открадното или пропаднало от реколтите.
                  Други хубави мерки от този род, които съм пропуснал също да се приложат немедлено, като се пускат своевременни декрети от временно правителство, създадено специално за целта.
                  Декретите трябва да се разлепят и по ъглите на къщята, отделно глъшатаи с тъпани, на висок глас до четат и разясняват пустите му декретите по пладне и привечер.Последните може да се набират от съкратените катаджии....
                  Настоящето предлагам да изпратим на някое видно юпи, защото те винаги откликват на кретенски идеи.
                  Last edited by fred; d.m.y г., 18:59.
                  Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
                  Нагоре по стълбата, която води надолу
                  sigpic

                  Comment


                  • #39
                    fred кефиш. Аз даже предлагам да почерпим от албанския опит преди 1990 - Там беше забранено на частни лица да притежават автомобили - имаше малко държавни. Както казваш тотално решаваме проблемите с трафика и паркирането , както и с екологията , войната по пътищата и т.н.т

                    Иначе за данъка към общината - знаят ли че в Англия ако асфалта е повреден с дълбочина над 4 см общината(принципала) ти поема ремонта. Когато тука стане така ми се обадете да си платя всичко със задна дата и лихвите.
                    2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
                    CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

                    Comment


                    • #40
                      Благодаря, но сме малко на този акъл в България и затова сме на това дередже
                      Last edited by fred; d.m.y г., 16:08.
                      Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
                      Нагоре по стълбата, която води надолу
                      sigpic

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от BatVas Покажи съобщение
                        Иначе за данъка към общината - знаят ли че в Англия ако асфалта е повреден с дълбочина над 4 см общината(принципала) ти поема ремонта. Когато тука стане така ми се обадете да си платя всичко със задна дата и лихвите.
                        Ако само в СФ е така, Фандъкова е фалирала за няма и седмица......
                        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                          Ако само в СФ е така, Фандъкова е фалирала за няма и седмица......
                          Да ама не.И то не само в София, това е положението Общо взето в нито една нормална държава няма да съществува държавно устройство, бездействащи органи и общество, каквото има у нас.
                          Last edited by fred; d.m.y г., 19:00.
                          Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
                          Нагоре по стълбата, която води надолу
                          sigpic

                          Comment


                          • #43
                            Еми ние сме фце. Седим блеем и не мислим. Квото ни бутнат, тва ядем. Как да са опраим?
                            Оно не стаа со бърканье в нос и дращенье по форуми. Както е казал другарят Живков - "Дела, дела и пак дела"

                            Демек - оно коет си трее, си сака - а на нас ни трее Каражата.
                            Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                            Comment


                            • #44
                              Мдда, а като се появи, може и да умре сам в Балкана е в крайна сметка ще се оправим, Караджата е един, а мунчовците са много /този от "Под игото"е изключение/ но все трябва да извървим дългия път...
                              Last edited by fred; d.m.y г., 14:06.
                              Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
                              Нагоре по стълбата, която води надолу
                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X