Известие

Collapse
No announcement yet.

Странен зов за помощ :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Странен зов за помощ :)

    Здравейте колеги Накратко...Преместих се да живея на ново място и то се отоплява на климатици...Обаче имам проблем с климатика...много е добър духа много добре, но примерно на 15мин спира(при спирането намаля силата на духане и почва да "вее студено"), после тръгва след 20мин работи още 15мин и тотално спира, докато не го изкл. и вкл. отново...

    Климатика е някакъв старичък Sharp Window...Главно си мисля, че проблема е в някакви настройки за пускане и спиране.... И тук са ядовете...всичко е написано на Японски, а аз от 22г. не съм го говорил и съм го забравил ....

    Та на мен собственика ми обясни главните функции как да пусна топло да духа, настройка на перките и т.н.. обаче не мога да се справя с това спиране и тръгване и не искане да работи... Не ми се иска толкова скоро да ангажирам хазяина, защото е доста зает човек и не искам да досаждам докато не пробвам всичко... Впрочем пробвах всички бутони и функци, спирах от контакта, от дист., натисках горе копчетата на самия климатик-- ефект 0....Писах и на 5-6 сайта на Шарп и никакъв отговор...Рових рових из и-нет и нищо нито за модела, нито за дист...Намерих само още японски дистанционни..

    Моля ако някой има подобен климатик с английско дистанцинно нека уддари едно рамо...или някаква книжка или някакви познания...
    Това което пише разбираемо на дистанционното
    тоест модел: CRMC-A300JBEO

    Климатика е Sharp Windom, нещо като модел е : AY- D225A ...всичко останало е на фунгшенски
    Ето снимките
    Attached Files
    Last edited by VFTI; d.m.y г., 17:34.
    Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
    exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
    ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
    ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
    by RUBIG service

  • #2
    Това е нормално за инверторните климатици, но при доста по ниски температури- примерно минус 5 градуса. Прави се с цел да не се обледенява външния топлообменник. Най грубо казано- топли те климатика, по някое време почава да се образува лед по външното тяло и то обръща цикъла и почва да топли външния топлообменник и да охлажда вътрешния- все едно лятото си го пуснал да те студи. Но тънкия момент е, че в момента, в който почне да си се размразява, би трябвало да спре перката на вътрешното тяло, за да не ти става студено на дупето. Може ако е много стар модел да са пропуснали конструкторите да сложат тая функция.
    Lexus IS200

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от Mind_Control Покажи съобщение
      Това е нормално за инверторните климатици, но при доста по ниски температури- примерно минус 5 градуса. Прави се с цел да не се обледенява външния топлообменник. Най грубо казано- топли те климатика, по някое време почава да се образува лед по външното тяло и то обръща цикъла и почва да топли външния топлообменник и да охлажда вътрешния- все едно лятото си го пуснал да те студи. Но тънкия момент е, че в момента, в който почне да си се размразява, би трябвало да спре перката на вътрешното тяло, за да не ти става студено на дупето. Може ако е много стар модел да са пропуснали конструкторите да сложат тая функция.
      Едва ли е инверторен климатикът, а дори и да беше, точно за НЕинверторните е типично подобно поведение. Инверторите обледеняват много по-рядко външното тяло от конвенционалните.
      Не си съвсем прав и за лекото подухване от вътрешното тяло, докато размразява. Подухват си, но съвсем леко.
      Аз бих посъветвал колегата да погледне външното тяло (ако е възможно) дали има сериозно обледеняване по него, когато спре да духа съвсем. Мисля, си, че му е издъхнал фреонът и просто сработва защитата на компресора. Не знам какви са температурите там, но нещо не звучи да е много читав тоя климатик. Друг трик, който може да се пробва, е да се измери температурата на въздуха, излизащ от вътрешното тяло.
      _______
      146 JTD - ex
      Renault Megane II 1.5 dci - ex

      Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

      Comment


      • #4
        Обади ми се,може да мина да го погледна

        П.П
        trustworthy е много прав
        Last edited by V_A_N_K_A_T_A; d.m.y г., 21:19.
        Mercedes ML 63 AMG 07'
        159 TI 2.4JTDm SW 09'
        156 2.0 20V Turbo
        VW Phaeton 3.0 TDI 09'
        sigpic

        Comment


        • #5
          Ами то тия дни е топло...навън си е 12-15градуса... Никъде лед не се вижда В другата стая има пак някакъв такъв с джапанско дистанционно и като се надуе на макс просто не се диша от жега... Иначе при мен светят цели 3 лампички...червена,жълта и оранжева от време на време?!? Прекалено много лампи май май... Иначе май като си работи духа добре..

          Утре отивам на студен. празник и в сряда четв. се надявам Ванката да има време да дойде да му хвърли едно око, че го дават да застудява

          П.П Собственика каза, че климатиците са инверторни...Каза, че правят "страшна жега и много малко ток плащал" Дали е така ще видим....
          Last edited by VFTI; d.m.y г., 21:47.
          Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
          exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
          ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
          ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
          by RUBIG service

          Comment


          • #6
            Венци , свържи се с Теди /Buxalkata/ той се занимаваше с климатици и може да помогне.
            ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша


            Renault Megane II Grand Tour-2004г

            Comment


            • #7
              Климатика е някакъв купуван 2-ра употреба като го гледам,внасян от някъде.Нищо чудно и да няма достатъчно фреон.Това "веене" на студен въздух е така наречения дефрост и ако той се случва често,е възможно да не е достатъчен фреона.Възможно е също да има някакъв проблем с някой от датчиците...
              Mercedes ML 63 AMG 07'
              159 TI 2.4JTDm SW 09'
              156 2.0 20V Turbo
              VW Phaeton 3.0 TDI 09'
              sigpic

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от V_A_N_K_A_T_A Покажи съобщение
                Климатика е някакъв купуван 2-ра употреба като го гледам,внасян от някъде.Нищо чудно и да няма достатъчно фреон.Това "веене" на студен въздух е така наречения дефрост и ако той се случва често,е възможно да не е достатъчен фреона.Възможно е също да има някакъв проблем с някой от датчиците...
                Климатиците са купувани нови ама явно преди доста време... иначе сега като го сравних моя духа хладен въздух сравнено с този в другата стая
                Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
                exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
                ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
                ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
                by RUBIG service

                Comment


                • #9
                  На едно климатиче в нас, когато започне тов да се появява светва една червена лапма, и треа да чистя филтъра!
                  sigpic
                  Gulfstream G650 with Italian design...

                  Comment


                  • #10
                    Първо си провери филтрите да не са запекли и ако са чисти викай некои да ти го допълни с фреон и си готов, ШУБЕ такова.
                    Fiat Punto 1.4GT 1996
                    Hyundai Tucson 2.0 2007
                    Renault Clio 1.5 2019

                    Comment


                    • #11
                      Климатика е японски и работи с траф на 100 волта, модела е от преди 15 години което не го прави лош. Постави го на 22-23 градуса а не на 32 защото така компресора бачка на макс и по-бързо обледенява външното тяло, постави скоростта на турбината на автоматично за да не ти вее когато е в дефрост, тогава сподели как работи и дали поддържа температурата в стаята, машината е 3.2 киловата на отопление оптимално и ако е в стая без изолация или е над 14-15 квадрата ще се зори много и често ще включва дефроста. Превод на дистанционното имам, но ще ти го дам по-късно. Най-добре за помощ се обърни в следният форум http://forum.setcom.bg/index.php/topic,23916.1840.html има доста колеги които ще ти помогнат на място ако машината има проблем.
                      SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

                      Comment


                      • #12
                        Na tela nqma kirilizator...sory Filtrite sym gi po4istil, staqta e malka, i na 23 gradusa pak ne iska...vsi4ki nastrojki prnbvah.. V 4etvartak kato se varna sam se razbral s VAnKATA da udari edno ramo... SLed tova ste go mislq) BLAGODARQ VI
                        Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
                        exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
                        ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
                        ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
                        by RUBIG service

                        Comment


                        • #13
                          според мен външния датчик за температура е сдал багажа и се лъже от нещо ( вентилатора) при продължителна работа и обръща цикъла за размаразяване .
                          Вариант 2 при намаляването на оборотите инвертора на вентилатора се е скапал и не намалява вентилатора продължава да духа със същата скорост и съсдава илюзията за студ . Сега е хубаво да се провери налягането ако след намаляването на оборотите компресора не осигурява необходимото налягане на кондензация и духа клинч
                          Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD CF3 115CV {06.01г.} Progression / Limited edition (I) My love
                          sigpic

                          Comment


                          • #14

                            Ей това ти е дистанционното , но климатика има проблем и няма да минеш без намесата на техник.
                            SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

                            Comment


                            • #15
                              Еййййййййййй суперрррр...Ей за това обичам този форум...Винаги всичко може да се намери Огромно благодаря ...Сега остава само да се погледне дали му трябва фреон или нещо друго, че да заработи правилно

                              Иначе съм получил отговор и от Австралийски сайт...A също и от европейски на Шарп, който се е свързал с някой от България, който ми е пратил това

                              Re: request from Bulgaria Uvajaemi g-n Tsochev,

                              Veroiatno pri zakupuvane na ureda ste bil uvedomen ot prodavacha che tozi model ne otgovaria na iziskvaniata za bezopasnost I CE normite nalojini ot evropeiskia saiuz.
                              Model AY-D225A e predviden za Japonskia Pazar I ne e predvidena instrukcia za exploatacia na bylgarski ili angliyski ezik.

                              Kam momenta e izprateno zapitvane do fabrikata v Japonia za instrukcia.
                              Molia izpratete snimki na etiketite na vatreshnoto I vanshnoto tialo.


                              Sincerely,
                              Emil Georgiev
                              Acton Electronics


                              82,Vitosha blv | Sofia, Bulgaria
                              P.: + 359 2 851 08 95
                              F.: + 359 2 851 08 96


                              www.acton.bg
                              Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
                              exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
                              ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
                              ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
                              by RUBIG service

                              Comment

                              Working...
                              X