Известие

Collapse
No announcement yet.

Какво правят мобилните оператори ?!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Какво правят мобилните оператори ?!

    Такам.След като прочетох в форума, че някой колега го бяха излъгали да подпише неизгоден договор за него днес и аз имах малко преживяване с хората от един представителен магазин.Договора ми изтича някъде януари.Преди седмица ми се обади някъв пич да ми каже, че трябва да отида да преподпиша договора си.Тоест той ми беше звънял, аз не бях чул, обадих се обратно и той ми вдигна, говори ми като че сме първи приятели и в крайна сметка стана ясно, че в момента е обедна почивка и ще ми се обади по-късно да ми каже условия и т.н.Е стигна да ми се обади преди малко.Та обажда се миличкия и супер любезно и правдоподобно ми обяснява как съм преразпределен в някъв офис в центъра и там и само там мога да преподпиша договора си сега и то със някакъв си коледен пакет.Викам му и аз от там много любезно, че трябва да пътувам до там.Не може ли до нас в магазина.Ми не може, защото съм бил разпределен при него (сега съжалявам, че не си записах разговора на телефона).Вика ми , че трябва днес до 8 да дойда с титуляра на картата да преподпишем.Викам му да ми запази един от тия коледни пакети (щото били на свършване вика той).Звънкам после на 123........ооопппсссс..........и викам "бе колежке мога ли да преподпиша в най-близкия до нас ваш магазин" и тя вика "йес ъфкорст" , викам има ли някаква разлика , като някакви промоционални пакетчета в зависимост от това къде подписвам и тя ми вика "нема чадо" и аз от там и викам "ми тогава за какво някъв ваш колега ми звъни и с твърдение, че само и единствено при него до края на деня мога да преподпиша и да получа некъф коледен пакет".......та поговорихме си сравнително учтиво и стана ясно, че можело дори по телефона на преподпиша.................помолих я за съвет и след като усукваше известно време се изпусна да се обърна към управителя на конкретния магазин и т.н....нещо , което ми е пределно ясно.Та те така.Я верно сам си от село ма не ме правете на луд селянин бе........деееааа.Общо взето , според мен, всеки има пуснати отгоре някакви изисквания за подписани договори и после на тяхна база съответния магазин получава бонус , който се разпределя между служителите.Честно казано не ми е чааакк толкова голям проблем да попътувам до там, ама да имам свободно време, да ми кажеш човешки, че искаш да фанеш бонусчето и за това да дойда при тебе, ама с тия к*рвенски истории.....ше ме извиняваш.Та ше видим к'во ще го правя тоя образ.Общо взето - внимавайте за интересите си !
    Last edited by sen7; d.m.y г., 11:43.
    мене ме нема, в целата схема........

  • #2
    Колега, ще ти отговоря само с една фраза (май я имаше в аватара на Морфиус): Welcome to the real world!
    166 2.0 TS - back in the game - 10x 2 164td!!
    x145 1.6 boxer

    Comment


    • #3
      така става като им пускат някви тъпи таргети.голяма борба за клиенти настана м/у трите операторакато гледам и как франчайзерите скачат от една фирма в другагредата е голяма
      Volvo S80 D5 awd 2010г.

      Comment


      • #4
        Прав си колега, имат нещо като "месечна норма" (не знам точно как се казва), и на база на това се формират заплатите им, естествено колкото повече продадени карти, нови договори и т.н. после бонусите са по-големи.Имам познати в такива магазини, ... та тия дори си изкупиха непродадените карти, понеже не можаха да ги продадат, пък искаха да хванат бонусите, явно си е заслужавало.
        Общо взето никой не си прави труда да ти се обажда, щото видиш ли ще хванещ златната оферта , всичко е интереси.
        Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
        Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
        Горе главата, нищо че е празна...

        Comment


        • #5
          чудя се дали има смисъл да говоря с управителя ? Иначе магазина е на германос на Мария луиза и Козлодуй (човека се постара да го запомня , защото до него има друг представителен на Глобул, ако не ме лъже паметта).
          мене ме нема, в целата схема........

          Comment


          • #6
            Той и управителя е в кюпа Аз не виждам смисъл ... освен да се разговаря с хора над управителя .
            145 1.6 ТС '97 ех.
            145 1.9 JTD '00
            307 CC 2.0 '04

            Comment


            • #7
              Недей ходи да се разправяш....Най-много да наградят служителя, че е бил настоятелен да отидеш при него...Всичко е за бонуси, това трябва да е ясно. И аз съм служител на телекомуникационен опрератор и знам как е. Дори има вътрешно фирмена борба. Има значение къде ще преподпишеш в кой магазин. Продавачите дори сме заплашвани с уволнение, ако не направим така и така....Аз дори се оказах ужилен скоро от Германос от такъв промит мозък.....Чакам още развитие по случая. За някой магазини, особено дилърите на операторите, важи максимата - Карта на всяка цена....!
              Alfa Romeo 146 1.6 TS '00 Черната Сянка
              Fiat Brava 1.6 16V ELX '97

              Fiat Brava 1.4 12V SX '98 - ex

              Comment


              • #8
                Ми и аз да си кажа казваницата-пишете и вдигайта врява до всяка инстанция, вкл и в ЕС
                Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
                Нагоре по стълбата, която води надолу
                sigpic

                Comment


                • #9
                  аз доколкото знам някакъв % от месечните такси отиват за магазина, където е подписан договора съответно за бонуси. така че, има защо да се трепят момчетата...
                  fulvia s2 coupe, delta HFturbo, T25 d4d
                  ex - 145 jr, Y 1.2, r 620 sdi, dedra 1.8, 126 p

                  Comment


                  • #10
                    В Германос кракът ми няма да стъпи, тия там са извратени на тема дай да ти продадем още една карта, особенно ме дразни един длъгнест чешит в Плевен в мола. Загубили са ме като клиент точно от тия техни напъни, пък и не само мене. Дано всичките им клетки да се съборят .

                    Сърцата са по-капризни от умовете.

                    Comment


                    • #11
                      Аз си подписах нов договор към Глобул в близкия до нас техен фирмен магазин като условията са ми доста добри, като техен лоялен клиент.Естествено имаше пак лека агитация за разни работи.Тъпото е че при мен тия работи няма как да минат.Тоест малко или много знам какво да питам и мога да гледам и зад думите им, но ето.При подписване бях с баща ми, защото се води на негово име картата.Той заедно с мен седеше и слушаше и пича тръгна да купува техен лаптоп с нет само за 68.90лв на месец към сметката.Естествено управителката, която ни обслужваше, пропусна да спомене, че се плаща и за трафик над еди си колко и е човек като баща ми си изгаряше, защото му казаха месечна такса за интернет 20 лева, което е по-малко от сегашната, която плаща, но за неограничен на домашния комп.Него от Мтел така нещо го прецакаха със сегашния му договор и месечната му такса и той само ме обвинява, че аз съм бил виновен.Там не знам чия е била вината, защото и той може да не си е избрал правилния план.
                      А и да знаете само как се пазят един друг, не е истина.Все едно не са хора на първо място.Айде мене трудно ще ме метнат ама е хора като баща ми - какво правим с тях ?! Защото те едва ли сами ще могат да се предпазят от такива "добри оферти".
                      Last edited by sen7; d.m.y г., 19:37.
                      мене ме нема, в целата схема........

                      Comment

                      Working...
                      X