Известие

Collapse
No announcement yet.

Внос на автомобили втора ръка - размисли и страсти

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
    Благодаря за изчерпателният отговор. Ще се въздържа да си купувам друга кола за сега, а ти ако искаш да помогнеш на други колеги, можеш да пуснеш обява в "Платени ...". Там сигурно има търсене на нововнос...

    Успех
    Колега нещо не го разбрах това за обява в "платени".Или аз нещо не съм разбрал от твоя пост или ти си останал с грешно впечатление,че се занимавам с внос на автомобили.Помоща ми се изразява в това да ги насоча от къде да пазаруват за да няма после 100 теми(вече не съм фен на алфа ромео).

    П.С Това е моето лично мнение с което не ангажирам абсолютно никого.Аз за себе си съм си направил изводите и съм преценил,че "евтиното винаги излиза скъпо" за това съм склонен да дам повече пари за да нямам после излишни главоболия.
    http://vbox7.com/play:613ca9d6

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от ludkanar Покажи съобщение
      Добре де,моята е от Италия и кво....както си я карам така и потдържам,напъвай я твоята да видим до 2 месеца колко работи ще и смениш ама не да я караш като баба я си я карай както си трябва.Гаранция ти давам че на 4-5месеца ще я ремонтираш.
      Той е още пресен Алфист, изчакай го малко да видиш каква песен ще запее. Малко да му размине еуфорията и ще разбере че просто се е поухлузил с цената и нищо повече. А и майстора дето му я прави като я види отдолу ще си взима отпуска.
      Fiat Punto 1.4GT 1996
      Hyundai Tucson 2.0 2007
      Renault Clio 1.5 2019

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Memento Покажи съобщение
        Цялата работа е,че хората купуват измъчени коли 3-та ръка от б-я или 2-ра ръка от италия,а най често от горубляне и от дупница.За това излиза лошо име на марката.
        Ето я и рецептата за успешна покупка.Отваряте autoscouth.ch избирате си кола.Намирате фирма,която внася коли от швейцария и си поръчвате.Давате малко повече пари и забравяте за случая.Абсолютно всички коли в швейцария са задължени всяка година да минават през технотестове(свирепи) и щът не щът трябва да си правят количките.Мойта си я взех от там...дадох повече пари,но сега вече около 10 000 км я карам само в лютеницата и нема грешка.Направо ви се чудя на всички с тия ремонти.Да плюя в пазвата да не ми се случват и на мене .
        здравей колега, чест и почитания за идеята и съвета който даваш, но ако позволиш скам да те поправя, че този сайт който си дал не е точния, просто защото си написал и едно "h" а точния адрес за Швейцария е
        www.autoscout24.ch
        успех на всеки и късмет

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
          Той е още пресен Алфист, изчакай го малко да видиш каква песен ще запее. Малко да му размине еуфорията и ще разбере че просто се е поухлузил с цената и нищо повече. А и майстора дето му я прави като я види отдолу ще си взима отпуска.
          аз от както се помня съм си Алфист пея същата песен като колегата.Най-вече защото съм на мнение,че и колите ни носят няк'ва душици и като я изнасилваме нон стоп-рано или късно и тя ще ни го на**ка също така,ако вие изпитвате удоволствие от шофирането на Алфа само,когато я карате в лютеницата...това си е вашата кола де и ще си я карате както искате но на мен лично понякога ми е достатъчно да знам,че на количката и е добре и не се тормози
          Alfa Romeo 146TD '97 156 2.4 20v
          sigpic

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Memento Покажи съобщение
            Май не си много запознат ми се струва.За полиращи пасти не си ли чувал?
            Тъй като държиш да ти отговарям на въпросите искам ти да ми отговориш на няколко.Да предположим,че искам да купя твоята кола,а не такава от швейцария.Кажи ми какво правим с:фалшивите части с които си наблъскал колата,какво правим с изтормозения ти мотор от смяната на 3 собственика и зареждане на (бензин разреден с вода 2-3 години от когато го имаш).Мога да задам още няколко въпроса,ако имаш желание да ми отговориш.

            ШВЕЙЦАРИЯ е държавата от която човек може да си закупи качествен потдържан автомобил.Това,че 99% от смешните фирмички в Б-я не ги устройва цената на автомобилите и се чудят какви глупости да бълват за ЛУГАТА,защото това си го чул 100% от някой вносител мен няма да ме спре да си купя и следващата кола от там и да си щракам с пръсти докато 80% от форума реват колко преебана им била колата и как алфа ромео не струвала.Ест,че няма да струва като купувате коли от б-я 4-та употреба,минали през козметичния салон на горубляне.
            Колега, уважавам мнението ти, но позволи да не съм съгласен. Вече повече от 15 години си купувам все италианки и до момента съм изял дървото, единствено когато послушах един фен като теб дето раздува, че швейцарките са перфектни. Купих си едно Ti, преди две години дето дадох 2000лв само да го подкарам. За справка-Румбата от клубния сервиз... По-счупена кола от тая не съм си купувал никога. За окачването на въпросната кола искам да ти кажа - нямаше един здрав детайл, изводите за мен си остават... Не искам да твърдя, че всички варели дето се внасят в БГ от Швейцария са такива, просто споделям мнение на фона на твърденията ти. Със същия успех бих могъл да кажа, че всички автомобили от Италия са супер, защото предимно такива си избирам....

            П.С. Плюй в пазвата, че ми се струва тепърва ще се париш от БГ пазара.., което разбира се не ти пожелавам
            "Аз не съм гинеколог по принцип, но мога да погледна"

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от vinilov Покажи съобщение
              В Германия, Швейцария и Англия до колкото знам колите минават сериозен технически преглед и ако нещо не е наред си длъжен да го оправиш, пък и немците и швейцарците са по-съвестни собственици, за англичаните не знам.
              Но си е факт, че в Германия и Швейцария има сериозни зими и за това се налага да се хвърля повечко сол и разни др. препарати и това наистина не е много добре за самата кола.
              Та всичко е въпрос на компромис!!!
              Дали по-скъпа кола от Германия и Швейцария, с по-добра подръжка и малко повече ръжда или склонност да ръждясва, или Някоя италянка карана от мърляв италянец сменял маслото 5 пъти за 10 години, която излиза от 1000 до няколко хиляди лв. по-ефтина, но пък с по-неръждясало купе.
              Моята е от Италия, налял съм и 2000 лв. за ремонт и още не мога да я оправя, а съм я карал 5-6 хил. километра.
              156-ца с инфаркт - Club Alfa Romeo Bulgaria
              Но най-важното е братя трябва да имате късмет предният собственик да е бил грижовен, не зависимо от къде ви е колата.
              За Англия потвърждавам че прегледа е мнооого сериозен,когато карах моята направо ми се приплака когато видях какво правят с нея(особенно когато я качиха на един странен стенд и започнаха да я клатят във всички посоки нагоре-надолу и наляво-дясно едновременно).Но има севизи където собственици са украинци или поляци в които за 100£! си решаваш проблемите,но от услугите им се ползват предимно чужденци,за сравнение редовният преглед е 42£.Тук моргите са пълни с лъскави коли(даже с ключовете оставени на контакта)поради простата причина че понякога е по на сметка да си купиш нова кола отколкото да си платиш ремонта за да минеш преглед.Невероятно но факт!
              Alfa Romeo 156 2.4 JTD 2003 г 150+sigpic

              Comment


              • #22
                Цяло лято работих в автокъща в Бургас,продавахме главно коли внесени от Швейцария и Германия,твърдя,че са същите дараци като италиянските и.Който не се грижи за колата си няма да се грижи и в Италия,и в Швейцария.Не ми се разказва направо какви коли са слизали от автовозите.
                Alfa 145 1.4 ts

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от hysterics Покажи съобщение
                  Колега, аз нещо се бях ориентирал към 156, но ти направо ме отказваш. Всеки ден пътувам в София по минимум 20 км от вкъщи до работа с колата - в момента VW Jetta 1.6 TД 87' - антика е знам, но си пердаша през семинарията по паветата и ми пука. В сервиз за 25000 км за окачване не съм влизал. 20 до 30 минути ми е пътя от семинарията до Надежда в пиковите часове, като минавам къде що може по някакви по-вътрешни улички, къде с павета, къде надупчени като швейцарско сирене и не мога да си представя като си взема нова (втора ръка) кола да се нареждам на всеки сфетофар като последния балък... то ще ми мине живота...
                  Е, преди тия 25000 километра в БГ е минала още стотина хиляди в чужбина, така че е нормално да даде фира, но пък като си го оправиш (с оригинални и не евтинджийски части) нямаш грижи за едно 80 000 км. напред. Джетата може и да е по-евтина за поддръжка, но от ръждата и ежегодната екотакса от 2010 година няма как да избягаш, и щеш не щеш, ще скочиш на нещо по-ново
                  Giulietta 1,6 JTDm 2013
                  156 SW 1,9 JTD 2003

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщение
                    Е, преди тия 25000 километра в БГ е минала още стотина хиляди в чужбина, така че е нормално да даде фира, но пък като си го оправиш (с оригинални и не евтинджийски части) нямаш грижи за едно 80 000 км. напред. Джетата може и да е по-евтина за поддръжка, но от ръждата и ежегодната екотакса от 2010 година няма как да избягаш, и щеш не щеш, ще скочиш на нещо по-ново
                    по този повод за екотаксата, колега, ако знаеш каква ще е от 2010 г екотаксата, че и аз имам още 2 стари колички освен алфетата

                    Comment


                    • #25
                      Състоянието на колата зависи единствено от собственика й, и какво говедо е бил. Ако е някой разсипник, каквото и да кара ще хвърли пешкира.
                      sigpic
                      Gulfstream G650 with Italian design...

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от raffaello Покажи съобщение
                        по този повод за екотаксата, колега, ако знаеш каква ще е от 2010 г екотаксата, че и аз имам още 2 стари колички освен алфетата
                        Не знам точно, защото още не е обявена официално, но ще се гледат отработените газове и на кой Евро (1,2,3,4,5) стандарт отговарят. В твоят случай се говори за нещо от рода на по 300-400 лева на година . За по-стари от рода на 88-93 година може да стигне и хилядарка (например за Опел Кадет или Голф 2 - дизел)... Но това са все още само неофициални слухове, никъде нищо не се казва, явно ще изчакат до последно преди да размахат брадвата
                        Giulietta 1,6 JTDm 2013
                        156 SW 1,9 JTD 2003

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
                          Memento, 1000-та причини съм ги чувал. Отговори ми какво правим с 1001-вата: Лугата в Швейцария.

                          Благодаря
                          Като стана въпрос за лугата, вчера един от моите автомобили се прибира от Германия и аз гледам нещо странно му лъщят джантите. Все едно че излизат от магазина. До преди седмица бяха черно пропити с пепел от накладките, която не искаше да се смъкне с разни препаратчета по автомивките. Тва химията голяма работа.
                          AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
                          Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
                          sigpic

                          Comment

                          Working...
                          X