Известие

Collapse
No announcement yet.

Засичане на разход

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Пич стига с тея разходи отново!
    Казахме ти 10 начина да си замериш разхода, стига вече с тия глупости. Ако се беше поинтерсовал от материи и полимери, щеше да знаеш, че поради тази причина пластмасовите туби са забранени, разширяват се, за разлика от металните. Почети за полимерите и ще стигнеш сам до въпроса, хората не са те излагали!!!
    Не разбрах какво ти е смешно, това че не си добре осведомен ли нещо...
    Last edited by rusiq86; d.m.y г., 22:54.
    sigpic
    Gulfstream G650 with Italian design...

    Comment


    • #47

      Comment


      • #48
        Първоначално публикувано от plamen petkov Покажи съобщение
        Да по принцип са калибровани но ми се случи и да налея 4,8 л 98 в 4 л туба и имам чуството че когато се пълни до капачката т,е, с много изключвания колонката допуска грешки
        Това е 20% "допустима" грешка и няма значение дали ще сипеш 10 или 100 л. ... разликата е константна.
        Затова ти предложих варианта с 10л. в тубата, ама ти много сериозно си приел упрека за колата
        Ако караш х 1 резервоар годишно ... защо ти е кола?
        Имаш 100 лв. данък + 150 лв. ГО + 50 лв. преглед + 120 лв. гориво ... ами то по-добре се движи с такси, ще ти излиза по-евтино.

        btw ... от къде започна и къде ще свърши тая тема ... като всяка една
        sigpic

        Comment


        • #49
          Е как къде ще свърши темата бе колега. Тая тема е като: как да си налея чаша вода без да разливам, чудя се и немога да се сетя!!
          sigpic
          Gulfstream G650 with Italian design...

          Comment


          • #50
            Голям проблем стана с пълния резервоар и 100-те лева. В края на краищата един път ги даваш и после доливаш, така след първото даване после пак плащаш по малко. И правим следното упражнение: на всеки 100-200 км доливаш догоре и си нулираш дневния километраж. При следващото доливане гледаш колко си налял и колко ти пише на километража, смяташ и пак нулираш. По тоя начин хем постоянно си следиш разхода, хем не ти струва по 120 лв. всеки път , хем поради честото провеждане на експеримента се елиминира възможността да попаднеш на неправилно отчитаща бензиноколонка. Щото ако пълниш всеки път до горе трябва да си ебати каръка все да нацелваш грешните колонки Туй е цялата работа И в общи лини, метода пълно-пълно може и да си има някои недостатъци, ама за кола без компютър който да ти показва разхода нищо по-добро не е измислено

            И за колегите, които се обидиха - нищо обидно не виждам във въпроса "що си купувате коли, като не можете да им напълните резервоара". Факт е, че разходите за гориво не са единственото, което харчите по тая кола (като вземем застраховки, данъци и консумативи и евентуално накое ремонтче), така че във въпроса има известен смисъл. Приказките за милионери и затваряне на пари в резервоара не са сериозни Аз тез пари дето ги затварям в моя резервоар, ако знаете после колко бързо ги отварям... Само да подам газ и Алфата е развързала затворената сума за нула време
            Last edited by Sm0k; d.m.y г., 02:56.
            Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
            Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

            Comment


            • #51
              Кво толкова мерите тва гориво, сипваш за колкото решиш като светне лапмата пак сипваш и тва е ... колкото толкова, а като започне да гори като зил като мойта в големите студуве търсиш причината... аз я намерих термостат...
              Попринцип също не карам с пълен резервоар освен ако не излизам на дълго
              Първо вижда ми се много наведнъж да ги там тези пари не че не ги давам на 2 седмици примерно но не наведнъж и второ, като имам много гориво не слизам от колата и горивото което харча за 2 седмици го харча за 1

              Comment


              • #52
                Само ще ви кажа, че за 500-600км, разликата м/у борд компютъра ми и колонката е 0,0-0,1л/100км така, че мога да смятам колонките, от които зареждам, за нормално работещи.
                Ясно е как се засича най-сигурно така, че за мен
                sigpic

                Comment

                Working...
                X