Известие

Collapse
No announcement yet.

Нека да сочим с пръст тези, които го заслужават - Зона Дом

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Нека да сочим с пръст тези, които го заслужават - Зона Дом

    Здравейте, мой колега изпадна в поредата комично-неприятна-трагична ситуация на родния ни бизнес. Прекалено недоволен от обслужването в споменатия магазин в Люлин за мебели той реши да пусне тема, която да описва най-добре преживяното от него, за да предпази други хора от изпадане в същата или подобна ситуация.
    Колкото повече разпространим това мнение, драги съфорумци, толкова повече ще се чуе вика на недоволството и толкова повече хора ще предпазим от посещение в този магазин, пък било то и с възпитателна цел - магазина да си понесе последствията и да започне да се променя към добро.

    http://zonazdrach.blog.bg/biznes/201...zi-blog.496415

  • #2
    Подкрепям да не им се дава хляб на такива. Тях не ги боли особено, ако загубят клиент, но сега хубавото е че чрез интернет може да се стигне до сериозен спад на оборота на такива недобронамерени фирми.
    Lexus IS200

    Comment


    • #3
      Много фирми мошеници се завъдиха напоследък и лошото ,е че клиентите в много малко от случаите успяват да си вземат парите обратно или да му се оправи или замени стоката.
      alfa romeo 155 1.8 twin spark

      Comment


      • #4
        В момент на криза всеки търси начин да вземе някакви пари...
        156 2.4JTD 136+ PS

        Comment


        • #5
          какво точно му се е случило... аз съм много доволен от тях до момента
          Огнян Стойнев - Сватбен фотограф

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от ogi100 Покажи съобщение
            какво точно му се е случило... аз съм много доволен от тях до момента

            http://zonazdrach.blog.bg/biznes/201...zi-blog.496415

            Продали са дефектна стока и после са се покрили като мишоци...

            Comment


            • #7
              И аз да се оплача . Преди 7 месеца от технополис си взех лаптоп . Преди 19 дни ми се сбъгяса харда и го занесох в reset computers,където мт е гаранцията. Вчера ми го върнаха с уверението,че харда е сменен,прибрах се и опитах да инстална уин,но уви,не можах да направя формат диска бил damaged. На всичкото отгоре,се оказа,че тия от ресет носят за ремонт техниката в сервиз в most computer. Тази сутрин го занесох направо в m6st computer много скандално настроен. Кажете ми как да процедирам от тук нататък?

              sigpic
              Alfa Romeo 159 EX

              Comment


              • #8
                НЕ СИ КУПУВАЙТЕ ОТ МАРКЕТИТЕ - особено компютри. През 3 фирми обикновено се минава за гаранционни повреди и естествено е че ще Ви мотаят.
                ALFA 156 1.9JTD '98
                ALFA 159 2,4JTDM Q4 2007

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Stefan Caromov Покажи съобщение
                  Тази сутрин го занесох направо в m6st computer много скандално настроен. Кажете ми как да процедирам от тук нататък?
                  Ми за другия компютър ще ми звъннеш и ще уредим хубава цена направо от Мост Те са най-големия вносител в Бг и гледат да не продават на дребно, а на търговски фирми, но сервиза е пак в Мост...

                  ---------- Post added at 17:37 ---------- Previous post was at 17:32 ----------

                  Първоначално публикувано от Mind_Control Покажи съобщение
                  Подкрепям да не им се дава хляб на такива. Тях не ги боли особено, ако загубят клиент, но сега хубавото е че чрез интернет може да се стигне до сериозен спад на оборота на такива недобронамерени фирми.
                  На тия верно им е зле обслужването. Аз също си купих диван оттам и му няма нищо, даже е мн качествен, пупу. Обаче трябваше да ходя 5 пъти на другия край на града, щото не издавали фактури, не можело да се плаща по банков път, не можело без аванс и т.н. Накрая ми дадоха 2 месеца срок на доставка, а ми звъннаха 1 месец по-рано, че ако не си го взема до 3 дни, ще плащам магазинаж. Аз им викам, добре ми ако съм в чужбина, или правя ремонт и нямам готовност да го взема, тогава кво. Хич не са гъвкави. Като пример за перфектно обслужване при рекламации мога да дам МБриколаж. Връщал съм какво ли не, дори да не е дефектно, просто не ме кефи, връщам го и ми връщат парите.
                  2014: Deutschland über alles

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Bottata Покажи съобщение
                    НЕ СИ КУПУВАЙТЕ ОТ МАРКЕТИТЕ - особено компютри. През 3 фирми обикновено се минава за гаранционни повреди и естествено е че ще Ви мотаят.
                    Обикновено PC-та се купуват от специализираните фирми имащи собствена сервизна база, но напоследък и там започнаха да се скапват нещата - просто няма кадърни специалисти по понятни причини.
                    Last edited by old alfist; d.m.y г., 21:03.
                    Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                    Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                    Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Аз преди известно време купих шкаф за обувки от Зона за дома и като се прибрах в къщи да го сглабям хоп - изненада. Липсваха ми 8 винтчета някъде и един специфичен щифт за захващане на плоскостите. Още на следвашия ден отидох и съвсем нормално им обясних проблема. Вече не помня в каква поредност се развиха събитията, но първоначално искаха да им покажа какво точно ми липсва. Е да де ама като говоря с мацката дето е на етажа тя ме гледа като теле в железница и не разбира. Тя само продава. Търсихме сумати време разголбени мебели, за да покажа, тъй като този модел се беше изчерпал, а от другите от които можеше да се види са опаковани. По едно време тръгна да ми търси отвертка да разгобля една от мострите и да й покажа. Викам как ли пък не, после да ми триете сол на главата, че нещо съм го повредил. След това реши, че ще търси мостра от същия шкаф, за да ви взема от там. Е да ама както вече установихме тоя модел се е свършил. В крайна сметка въртя разни телефони на разни техници да дойдат и да установят и те, че тоя модел е изчерпан. После записа на едно хвърчащо листче какво ми трябва и каза, че ще ги препрати към отдел рекламации и те ще ми се обадят когато ги получат. Питам колко време горе долу отнема тази процедура и отговора беше "седмица". Криво ляво склонявам, че ще чакам седмица. Така или иначе няма какво да направя. Търсих въпросния щифт ама никъде няма същия. Аз имах някакви, но се оказаха като във всички магазини. Всичките бяха по-дебели. Дори на едно място ми казаха, че такъв ако не отида на стругар няма да намеря. Те се правят конкретно за модела и тези, които са универсални няма да станат.
                      След седмица никой не ми се обади. Изчаках още 1 ден и се обадих аз. Оказа се, че въобще не е предадено в отдел рекламации. И от тук нататък започна да тече нова 1 седмица след която звъня вече директно в отдел рекаламции. От магазина ми дадоха телефона им. Отговориха ми, че нямали още доставки от тези шкафове, съответно няма и отделни части за тях. Плюс това не било сигурно дали ще могат да ми осигурят защото те пристигали опаковани и каквото включва окомплектовката това е. Няма излишни. Поисках да се срещна с представител на отдел рекламации. Казаха ми да дойда на следващия ден и датърся г-жа ХХХ (не помня вече името). Отивам на следващия ден и търся г-жа ХХХ. Появява се тя и започва да ми обяснява същите неща. На мен вече доста ми се изчерпва търпението. Вече 2 седмици аз не мога да си сгобля шкафа и само го прескачам у нас. Отново същите успокоения, че ще поръчат със следващата доставка. Ама кога ще дойде тя един господ знае. Казах им "добре тогава извикайте някой техник да ми разголби някаква мебел и да ми даде тоя щифт. Винтчетата не ви ги ща. У нас си имам такива". "Ама господине как така ще разголбим някоя мебел да ви го дадем", "Ами много лесно", казвам аз, "Разглабяте го, взимам си каквото ми трябва, тъй като съм го платил, пък като ви дойде доставката на следващите шкафове ще си сголбите разголбената мебел". Тогава се обади на един от техниците. Дойде човека и ми каза "елате". Влезнахме някъде навътре по едни коридори, по едни стълбички и се озовахме в стаята, в която си оставят хората личните вещи когато са наработа. Там ми извади една бая голяма кутия, изсипа я на пода и ми каза "дайда видим сега какво търсиш". Показах му аз това което си носех за мостричка и започна да търси. След няма и 15 секунди вече ми беше дал 3-4 такива щифта и една шепа болтчета. Поне той беше свестен и аз съвсем съвестно му каза, "Абе само един шифт и 8 винтчета ми трябват. Пази ги другите да може да оправиш и друг проблем ако се появи, за да не се налага да ти трият нещо сол на главата", а той ми отговори "Абе взимай бре, виж тука колко имаме. Ако нещо има проблем пак идвай и ще намерим още. Все остават от тук, от там". В крайна сметак така ми се реши проблема. Имало и свестни хора ама въпрос на късмет е да попаднеш на тях.
                      The greatest of all scientific hobbies!

                      Comment


                      • #12
                        изводът е: мениджмънтът е шит, обучението на персонала - никакво и ако си голям късметлия, може и да получиш това, за което си си платил

                        предлагам ви, да си букмаркнете този линк и всеки път когато търговецът се опита да минава по лесния начин, да действате по образеца
                        Как да направите рекламация

                        не им се оставяйте, всички разчитат, че: не ви се занимава, не ви се разправя, ще мине време, ще изтече гаранцията, ще ви мотаят, защото е по-евтино, ще си купите друго, защото бързате и прочие
                        Ако парите ти стигат, значи нямаш въображение.
                        AR 156, 1.6 TSpark 2000г на метан - R.I.P.

                        Comment


                        • #13
                          Точно това е разковничето.

                          Само един кратък пример.
                          Преди 3 седмици си вземам нова бутилка с битова газ от ОМВ.

                          Бутилките имат пластмасово фолио което седи на вентил, т.е не се вижда самият вентил.
                          Връщам се в къщи, слагам я и на другия ден жената вика смърди на газ да се нетрае, даже спряла газта- нещо което обикновено не правим.

                          Махам аз големият редуциращ клапан и гледам че вентила на бутилката има следа от удар и иглата не затваря плътно. Пробвах да я раздвижа току виж затворила - не става.

                          Бутилката в колата и обратно на бензиностанцията.
                          Карам на отворени прозорци защото смърди ужасяващо.

                          Стигам до касата, обяснявам с 2 думи проблема и касиерката веднага извика управителката.

                          А на нея първите и думи бяха, ама то ние само ги продаваме а бутилките и самото зареждане и доставка е отговорност на Топливо. Така че идете при тях.

                          А аз един такъв небрежно небръснат цяла седмица с вид на урунгел и казвам най- любезно , да разбирам ви и няма проблеми , но аз съм чел по една случайност Закона за защита на потребителите.
                          И знам че в закона е казано че търговеца продал стоката е отговорен за нея и мен доставчиците на въпросната стока меко казано не ме интересуват.

                          Моментално последва отговор "Разбира се господина ще ви сменим бутилката веднага" И ми поиска касова бележка, която по една пълна случайност си пазех защото когато взех бутилката си купих и годишна винетка от същата бензиностанция. Чист късмет.

                          Та взе ми тя оригинала на касовата бележка, направи ми копие като сложи печати на обекта от 2-те страни смени ми бутилката и по живо по здраво.

                          Хора знайте си правата и си ги отстоявайте.

                          Адаш - тази сага с лаптопа - в такава ситуация се оставя в магазина от където си го купил и не ти пука за нищо.
                          Продавачите са инструктирани да не приемат стока за рекламация, шефовете им знаят закона, но не им се занимава с рекламации а са длъжни.
                          И за това пробват номера ако мине - мине.
                          Та ако ти се прави на интересен продавач, веднага искаш среща с управителя и ако той и прави оглушки -искаш книгата за оплаквания и после жалба в КЗП.
                          Много бързо омекват съм чувал
                          Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                          ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

                          Comment

                          Working...
                          X