Известие

Collapse
No announcement yet.

До модераторите

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • До модераторите

    Здравеите

    Както на всички ни е ясно, на 1.1.2007 сме в ЕС.От това проиЗлиzат доста нови ваzможности, едната от която е внос на нови коли от БГ кам Германия, така наречените тук ЕС автомобили, просто раЗликата в нето цената в двете страни е саобраЗена от автоконцерните с паЗара на дадената страна. Така, че имам интерес zа купуване на коли , преди всичко Панда и Пунто. Ако имате контакти с представителите на Фиат, ще се радвам да получа оферти За минимум 8коли/ тоест автовоЗ/,цена нето, баЗови, но с климатик и металик/син,сребарен,черен/, вратите нямат Значение.


  • #2
    @ALFA33S16V

    ...внимавай къде какво пишеш...този форум се чете от страшно много хора и ако имаш малко мозък ще си редактираш мнението.
    sigpic
    Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
    " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
    "Seat Leon TDI champion WTCC 2008"

    Comment


    • #3
      колега това което ти си мислиш да направиш е мислено и от други хора много преди теб

      само искам да ти кажа, че автомобилите които може да караш в България, изобщо не отговарят на техническите изисквания на автомобилите които можеш да импортираш в Германия.
      за това и разликата в цените им е такава,

      ще ти дам само един пример, в България можеш да импортираш чисто нов автомобил който, не е с набден с АБС и въздушна възглавница, докато в Германия(това е на база на автомобили които са вкарвани втора употреба от там), са снабдени задължително с АБС а след '99 година и с по 4 възглавници

      та моят съвет е първо да проучиш как седят точно нещата и то най-вече при теб, защото при нас все още си има корупция

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от голямата риба
        колега това което ти си мислиш да направиш е мислено и от други хора много преди теб

        само искам да ти кажа, че автомобилите които може да караш в България, изобщо не отговарят на техническите изисквания на автомобилите които можеш да импортираш в Германия.
        за това и разликата в цените им е такава,

        ще ти дам само един пример, в България можеш да импортираш чисто нов автомобил който, не е с набден с АБС и въздушна възглавница, докато в Германия(това е на база на автомобили които са вкарвани втора употреба от там), са снабдени задължително с АБС а след '99 година и с по 4 възглавници

        та моят съвет е първо да проучиш как седят точно нещата и то най-вече при теб, защото при нас все още си има корупция
        Да бе и сигурно тоя Китайския джип дето не издържа краш теста на АДАК е с 4 аърбега...както и всички коли които се продават с Германия

        Еньо не забравяй, че всяка западно европеиска кола внасяна в БГрия е минала хомоголация в ЕС...от къде и тече и Българската хомоголация...

        Проблеми може да има с коли от Турция,Азия и т.н. тоест произведени извън ЕС понеже една част от колите там не покриват Евро стандартите в момента действащи в ЕС...тоест ЕВРО4 за новите коли.
        sigpic
        Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
        " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
        "Seat Leon TDI champion WTCC 2008"

        Comment


        • #5
          Ами Вие от къде знаете кой е собственик(новия собственик) (може би имате инфо за прехвърляне на дяловете в офшорни зони) - всичко води до една офшорна фирма(червената) - тя е собственик на цялата холдингова структура - може да видите дяловете и управителите на холдинга :

          АВТО ЮНИОН ЕАД Булстат: 131361786
          ГЕОРГИ ДИМИТРОВ ЯНЕВ ЕГН: 68..........
          СОНЯ ГЕОРГИЕВА БОНОВА-ГАНЕВА ЕГН: 74.......
          ЮЛИЯ ХАРАЛАМПИЕВА КОСТОВА ЕГН: 76..........
          "АВТО ЮНИОН ХОЛДИНГ ЛИМИТИД" : , дял:100.00%

          МИЛАНО МОТОРС ЕООД Булстат: 131417822
          КАЛИНА ЛЮБОМИРОВА ХАЛАЧЕВА ЕГН: 80...........
          АВТО ЮНИОН ЕИК: 131361786, дял:100.00%

          БУЛВАРИЯ ХОЛДИНГ АД Булстат: 030115485
          ЮЛИЯ ХАРАЛАМПИЕВА КОСТОВА ЕИК: 76.........
          БОРИСЛАВ ХРИСТОВ ДИОНИСИЕВ ЕГН: 47.........
          ДИМИТЪР КОНСТАНТИНОВ СИМЕОНОВ ЕГН: 49..........
          КАЛИНА ЛЮБОМИРОВА ХАЛАЧЕВА ЕГН: 80............
          МИХАИЛ ЙОАНИС КУТЕЛИДАКИС ЛП: Т075.....
          СОНЯ ГЕОРГИЕВА БОНОВА-ГАНЕВА ЕГН: 74..........
          "АВТО ЮНИОН ХОЛДИНГ ЛИМИТИД" : , дял:61.329%
          АВТО ЮНИОН ЕИК: 131361786, дял:21.094%
          ООД "БУЛВАР ЕНТЕРПРАЙСИЗ" : , дял:17.577%

          СТАР МОТОРС ЕООД Булстат: 130571835
          МАРИО ИЛИЯНОВ СТАВРЕВ ЕГН: 76.........
          АВТО ЮНИОН ЕИК: 131361786, дял:100.00%

          МОТОБУЛ ЕООД Булстат: 121424680
          ПЕТЬО КРЪСТЕВ НАЛБАНТОВ ЕГН: 74..........
          АВТО ЮНИОН ЕИК: 131361786, дял:100.00%

          Справка свързани лица с: "АВТО ЮНИОН ЕАД Булстат: 131361786"
          2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
          CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

          Comment


          • #6
            Петко къде спиш та тая тема не е затрита

            Comment


            • #7
              МИЛАНО МОТОРС ЕООД Булстат: 131417822
              КАЛИНА ЛЮБОМИРОВА ХАЛАЧЕВА ЕГН: 80...........
              АВТО ЮНИОН ЕИК: 131361786, дял:100.00%

              Е, браво не сам и в санищата си предполагал, че е ваЗможно момиче на 26години да е собственик на автокаща

              Браво все пак

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от 156 m-jet
                МИЛАНО МОТОРС ЕООД Булстат: 131417822
                КАЛИНА ЛЮБОМИРОВА ХАЛАЧЕВА ЕГН: 80...........
                АВТО ЮНИОН ЕИК: 131361786, дял:100.00%

                Е, браво не сам и в санищата си предполагал, че е ваЗможно момиче на 26години да е собственик на автокаща

                Браво все пак
                това е управител по съдебно решение !
                а собствеността е 100% на АВТО ЮНИОН ЕИК: 131361786

                както е видно
                '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
                '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
                '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

                Comment


                • #9
                  Управител колега - срещу собствениците пише дял
                  Няма собственик физическо лице в структурата - казал съм кой е собственик- фирмата в червено е баш собственика на всичко изброено.
                  2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
                  CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

                  Comment


                  • #10
                    А , ясно

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от BatVas
                      ....фирмата в червено е баш собственика на всичко изброено....
                      Което не пречи да има и подставени лица, мъкар, че се съмнявам, но не е невъзможно
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        подставени лица няма как да няма
                        '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
                        '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
                        '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

                        Comment


                        • #13
                          Значи няма и нищо чудно :P
                          Само дето и аз си мисля, че този износ, дето го замисля колегата, няма да се получи...
                          Дано да греша
                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            Проблем при износа може да възникне от италианците. Ако в договора им с българските партньори пише, че тези автомобили са само за продажби на наша територия / и затова цената е преференциална /, това би причинило проблем. Дори и да се вкарат в Германия, има начини тамошните дилъри да научат и да стане проблем. Аз съм правил реекспорти за Франция напр, но винаги съм питал италианците дали мога да продам еди-къде си. Щото ако имат договор за екслузивитет с някоя фирма там и аз се набутам със същите стоки, тамошния дилър започва да реве веднага
                            Иначе в ЕС отдавна се дискутира какво ще стане с продажбите на автомобили при тези разлики в цените за отделните страни ...
                            147 1.6 TS

                            Comment


                            • #15
                              Да, така е както каЗваш, но сега
                              След влиЗането ни в ЕС, никакви договори не може да има и никои не може да реве, Защото аЗ много силно рева пред Европейския сад
                              Такав случай вече имаше с Ауди и Фолкс. и им траснаха глоба от 500.000.000 еуро, така че като ЕС гражданин мога да паzарувам кадето си искам и от които си искам и саответно да го продам на който намера За добре.
                              Затова например Мерцедес и БМВ имат единни нето цени в цяла Европа, но могат да си го поЗволат
                              Сещате се, че ако Фиат решат да си продават творенията в БГ на цената в Германия, спокойно могат да пускат кепенците

                              Comment

                              Working...
                              X