Известие

Collapse
No announcement yet.

МакФерсонно или обикновенно окачване?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    .

    не се дразни джонка,тука е така.първо си сгрешил раздела,има раздел специално за тунинг проекти и там ще ти обърнат внимание правилните хора!
    с две думи:свестните повече четат и по-малко пишат!
    Last edited by arieca155; d.m.y г., 18:16. Основание: страх от божието наказание.

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Niki2105 Покажи съобщение
      Колега, да не се регистрирам и там...
      ВАЗ 21051 е с 1200 верижен двигател, освен ако някой не е сменял двигателя - ако не вярваш погледни ми подписа, продадох я с книжката описваща всички модификации на 2105
      Като ще правиш кола за уличен фън, първо се почва от окачване и спирачки... и не искам да чувам, че Лада не може да спира - не искаш да претрепеш някого или себе си нали?
      Колкото до двигателя, защо не си намериш 1500 или 1600 от 21053/2107 и не го направиш на 2 основен, за дрифт е повече от достатъчен, това дето си го описал може да те вкара в ядобер ненужен.
      Ако гониш повече, виж в Лада форума проектите на АлексМатрикс.
      Welcome to the real world

      Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

      Comment


      • #18
        Значи 1600 Ладовия за мен си е дръгел, ама тотален сравнение с тоя мотор! Ладовия не му стига въртиящия, става за правене има части, обаче тва мойто прасе си е около 250 коня (с ново по-голямо турбо е и с др. инжектори го взех). Иначе и той, не е чак толкова, колкото го изкарваш все пак, става за малки технични трасета.... на първа и втора и уличните лади буксуват и нищо не ги спира.

        Правия я за дрифт, а не да се правия на арабин по улиците! Темата не е за двигателя, а за тунинг на кормилната уредба.
        Поздрави!

        П.С За спирачки пък несъм питал/казал нищо, но благодаря все пак. Ще измислим някакви задължително съм си казал 4 бутални апарати...
        П.С2 21051- е 1300 и е с ремък, главите са далеч по-различни, буталата... модификация 2105 с двигател 1200 не съществува.
        Last edited by Niki2105; d.m.y г., 13:31.

        Comment


        • #19
          Няколко неща:
          Почни да пишеш на български като хората. Не е трудно.
          Каква е целта на темата ти, за да знам къде да я сложа. Определено не е за този раздел.
          Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
            По-скоро във варианта на корвет. Има некои разлики.
            Ти за кой корвет говориш? Щото примерно С5 няма нищо общо с Москвича отзад. Да не говорим, че е трасаксел.

            А иначи относно темата, мисля си, че за дрифтачка няма значение точно какъв тип е окачването, а е по важно да е широка стъпката, колата да е много твърда, да бъде с възможно най- директно управление (което автоматично означава да се изхвърли идиотската секторна кутия с безумните и щанги и да се замени с рейка) и не на последно място е много важно къде е центърът на тежестта на колата
            Last edited by Bobi_33; d.m.y г., 18:38.
            Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
              Ти за кой корвет говориш? Щото примерно С5 няма нищо общо с Москвича отзад. Да не говорим, че е трасаксел.
              Айде да ми посочиш къде аз съм говорил за москвич
              Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

              Comment


              • #22
                Ми тука бе Търтей:
                Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
                Изобщо за дрифт най-добе цял мост с ресори.
                Този тип окачване, който си описъл е точно Москвич. Ако съм се объркал кажи къде точно.
                Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                  Ми тука бе Търтей:


                  Този тип окачване, който си описъл е точно Москвич. Ако съм се объркал кажи къде точно.
                  Нисан Патрол, Корвет С1, няколко модела на Бугати, Фиат и прочее.
                  Ма ти ако си го виждам само на москвич си кажи
                  Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
                    Нисан Патрол, Корвет С1, няколко модела на Бугати, Фиат и прочее.
                    Ма ти ако си го виждам само на москвич си кажи
                    Чакай сега, забравих че споря с въздесъщия, всезнаещ Търтей. Нисан Патрол няма нищо общо с дрифтачка. Коя година сме сега? Останалите коли, които си посочил от коя година са? Имаш ли идея как се прави дрифтачка, или гледаш просто да се заядеш? Ако преливаш толкова от акъл, дай го на човека, който е пуснал темата, не на мен.
                    Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                    Comment


                    • #25
                      Ей мааму и прасе.
                      Тая тема ни е за този раздел, ни за този форум, щото алфи дето стават за дрифт от кога не се произвеждат?
                      Ма дай да покажем, че много сме в час.
                      Гледам пропуснал си хумора
                      Пий едно и дай по-спокойно
                      Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
                        Ей мааму и прасе.
                        Тая тема ни е за този раздел, ни за този форум, щото алфи дето стават за дрифт от кога не се произвеждат?
                        Ма дай да покажем, че много сме в час.
                        Гледам пропуснал си хумора
                        Пий едно и дай по-спокойно
                        Пак не си ме разбрал. Тя темата съм съгласен, че не е за тук, но аз не мога да я преместя. Пак ти казвам, ако искаш да му помогнеш на човека, можеш да я преместиш в правилния раздел. А наче за пийването точно тръгвам
                        Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                        Comment


                        • #27
                          Тая тема за мен си е чист фън. Алфа и дрифт е малко като слон и балет

                          Наздраве
                          Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от Niki2105 Покажи съобщение
                            Значи 1600 Ладовия за мен си е дръгел, ама тотален сравнение с тоя мотор! Ладовия не му стига въртиящия, става за правене има части, обаче тва мойто прасе си е около 250 коня (с ново по-голямо турбо е и с др. инжектори го взех). Иначе и той, не е чак толкова, колкото го изкарваш все пак, става за малки технични трасета.... на първа и втора и уличните лади буксуват и нищо не ги спира.

                            Правия я за дрифт, а не да се правия на арабин по улиците! Темата не е за двигателя, а за тунинг на кормилната уредба.
                            Поздрави!

                            П.С За спирачки пък несъм питал/казал нищо, но благодаря все пак. Ще измислим някакви задължително съм си казал 4 бутални апарати...
                            П.С2 21051- е 1300 и е с ремък, главите са далеч по-различни, буталата... модификация 2105 с двигател 1200 не съществува.
                            Колега... проучи поне пък тогава пиши:

                            VAZ 2105
                            2105
                            In production: 1979-2004
                            Engine: 1.3 L
                            Type: sedan
                            Export name: Lada Nova
                            Acceleration 0-100 km/h: 18 seconds
                            Top speed: 145
                            Power (kw): 51

                            Modifications:
                            21051 1.2L, known as Lada Junior or Lada 1200L
                            21053 1.5L, known as Lada Nova or Lada Laika, produced 1979-2004
                            21054 1.6L police version; additional fuel tank and battery
                            21056 1.3L
                            21057 1.5L
                            21058 1.2L
                            21059 Police version
                            ---------------------------
                            2105 VFTS 1.9L - Rally car with 180 hp (134 kW) engine (240 hp turbocharged), production started in 1982
                            Welcome to the real world

                            Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

                            Comment


                            • #29
                              Колега. Несмей да се сдърпваш с мен за Лади. Пии кафето и си гледай форума, аз тея двигатели вече 2 години ги ремонтирам,а ти четеш по талоните!

                              Аз много правилно съм си задал въпроса в първия ми пост, сам прецени, къде да я преместиш. Става въпрос за тунинг ...

                              Comment


                              • #30
                                Споко, колега. Просто поредният специалист по всичко
                                Last edited by Pepo; d.m.y г., 23:01.
                                156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
                                Bosch Motronic M2.10.4 MPFi

                                Comment

                                Working...
                                X