Известие

Collapse
No announcement yet.

Само моя ксенон ли гори ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Само моя ксенон ли гори ?

    Колеги , сега карах и гледам едната крушка узряла ( станала червена ) . Сменявах я преди 2 месеца . Писна ми вече , проблема само при мен ли е ? Сменям постоянно крушки , та дори и един баласт . За година и 3-4 месеца съм сменил 5- 6 крушки вече . Премигват докато зареждат в началото , а по някой път и след това . Наясно съм , че с китайски ксенон за 100 лв. няма да изкарам цял живот , но все пак ...
    Вие имате ли подобни проблеми ?
    Last edited by tokata_pz_flex; d.m.y г., 01:33.
    145 1.6 ТС '97 ех.
    145 1.9 JTD '00
    307 CC 2.0 '04

  • #2
    При мен започна да мига едната крушка при палене и след около десетина секунди гаснеше и то само 2 месеца след поставянето на ксенона. Смених баласта и се оправи. Но имах друг проблем, който така и не си го обясних -при включването на фаровете много рядко палеха и двете крушки. Светваше само едната, при това която и да е от двете. Един или два пъти ON-OFF с врътката на светлините и светваше и другата. Като ми писна, смених за проба единия баласт с един от фаровете за мъгла (този комплект го имам вече 2 години) и проблемът изчезна. Забелязва се, че фарът с баласта на 2 години пали много по-бързо и рязко отколкото другия, но като позагреят няма разлика. Не че има връзка с твоя проблем, ама реших да споделя. Много са различни и крушките и баластите. Пробвай с друг модел/марка (пак китайски де), щото са много различни. Можеш да замериш и какво напрежение ти идва на фаровете , да не би да идва нещо много ниско на този, който гори често. Попадал съм на различни баласти, на които на етикета има различни граници на входящото напрежение -напр. 8V-16V, 9V-24, 8V-18V и подобни щуротии. Може и да са смукани от пръстите тези характеристики, но може и да има разлика. Трябва да се пробва. Лошото е, че е на принципа проба-грешка, ама за друго не се сещам.

    Comment


    • #3
      абе всички ксенони са еднакви,не е проблема в марката. по принцип има едно условие когато се ползват ксеноните. когато колата се пали - задължително с изгасени фарове. чак като тръгне двигателя , се включват фаровете. просто като се върти на стартер напрежението пада до 9 волта и после скача рязко до 14, това е як шок за баласта. също е хубаво да си премериш напрежението на работещ двигател да не би да презарежда.
      точка

      Comment


      • #4
        Тока, не си оцелил марка ,аз на Фиата карах 1 година + с китайски комплект ксенон, Музиката постоянно на макс та тормозеше цялата ел. инсталация вече след 80% си личеше че ксенона премигва от музиката, но никога не е правил магарий да гори крушки, да горят баласти или да премигва от нищо.
        Last edited by zdravio; d.m.y г., 10:16.
        145 QV ex.
        146 Boxer TOTAL ex.
        147 T.S. Sele top

        Lancia Dedra 2000 16

        Comment


        • #5
          Аз винаги паля на изгасен ксенон . Както и музиката пускам на запалена кола , за да не тормозя усилвателя от стартовия ток
          Може би аз съм карък
          145 1.6 ТС '97 ех.
          145 1.9 JTD '00
          307 CC 2.0 '04

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
            абе всички ксенони са еднакви,не е проблема в марката...
            Е те тука казвам едно дрън-дрън и продължавам нататък, без да искам да обиждам когото и да било! Може да са китайски, може да са боклуци, но не са еднакви! Не казвам, че това, което пише на етикетите на баластите е вярно и отразява точно характеристиките им, но не мога да приема, че за няколко години (за които настъпи китайската инвазия при ксеноните) във всички китайски гаражи (цехове) за ксенони е произвеждан един единствен продукт без никакво развитие (към по-добро или по-лошо)! Все има някакви разлики в компонентите, на различни места са спестили от различен консуматив, използвали са различни марки компоненти и пр. Че са един дол дренки -да, но не са еднакви! Затова има такива, които са по-подходящи и такива, които горят и не стават за даден сличай. А и при очевидна разлика между работата на 2 баласта, касаеща момента на запалване и времето на загряване на крушката, няма как да кажа че са еднакви. Затова препоръчах на tokata_pz_flex да пробва с друг модел.

            Comment


            • #7
              Най вероятно ще си купя още един модел ксенон , а тоя ще го сваля на халогените или на дългите
              145 1.6 ТС '97 ех.
              145 1.9 JTD '00
              307 CC 2.0 '04

              Comment


              • #8
                Ето с този въпросен комплект карах и още 2ма приятели, вече ще станат 2 години септември никой не се е опакал, ето как свети и на колата.
                Attached Files
                145 QV ex.
                146 Boxer TOTAL ex.
                147 T.S. Sele top

                Lancia Dedra 2000 16

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от tokata_pz_flex Покажи съобщение
                  За година и 3-4 месеца съм сменил 5- 6 крушки вече . Премигват докато зареждат в началото , а по някой път и след това.
                  Аналогичен случай, докато с поредната крушка не си взех направо и нови баласти (даже фьешън - тънки) и забравих за проблемите.
                  Още пазя старите баласти, единият от които не създаваше проблеми, и бих ти го подарил. Лошото е, че го заточих на вилата и не знам кога ще ходя до там да го взема.

                  Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 16v Elegante+Sport MY.08
                  Alfa Romeo 155 1.8TS Sport MY.95

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от bass Покажи съобщение
                    Аналогичен случай, докато с поредната крушка не си взех направо и нови баласти (даже фьешън - тънки) и забравих за проблемите.
                    Още пазя старите баласти, единият от които не създаваше проблеми, и бих ти го подарил. Лошото е, че го заточих на вилата и не знам кога ще ходя до там да го взема.
                    Сигурно и аз така ще направя ... мерси иначе
                    145 1.6 ТС '97 ех.
                    145 1.9 JTD '00
                    307 CC 2.0 '04

                    Comment


                    • #11
                      75twinspark

                      Почти две години си карам ксенона ,и не съм пипал нищо.
                      75 TwinSpark -син- ex,75ts зелен
                      75 ТУИНСКРАП-сив,+75 2.5 V6 черен
                      75 2.5 V6 Milano Argento-червен,75 2.5v6 сив.164 3.0 12v
                      75 ТУИНСКРАП-червен, + 75TwinSpark-бял,164 3.0 24v

                      Comment

                      Working...
                      X