Известие

Collapse
No announcement yet.

Газови уредби... размисли и страсти.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Първоначално публикувано от BoxerPower Покажи съобщение
    Колега вервай коментарите ти наистина започват да ме дразнят Ти сигорно си по-умен и от хората които са ми преподавали?! Вече чак започвам да гадая какво висше си завършил... ако изобщо си го почвал де. Така като гледам със сигурност не е висше по кърлинг, но определено не е и по ДВГ. В най-добрия случай си близо до АИУТ, а в по-лошия случай си в сферата на икономики, правене на банички и като цяло всичко онова което няма нищо общо с машини и най-вече двигатели. Пак казвам ако изобщо си стигнал до университета де
    А я ми кажи как се избира лагер? Айде едно по едно да почна да те питам и ти сам да си отговориш, защо скапването на един мотор не зависи от това дали е дизелов или бензинов или дали е бавно или бързооборотен.

    Пак ти предлагам да си говориме за кърлинг вместо за двигатели, защото ти ако си инженер, то аз съм добър играч по кърлинг Може да ми сметнеш износването на камъка за кърлинг, като го плъзгам по леда и дали има значение ако го плъзгам бързо или бавно.

    Да не говориме, че не всичко почва и свършва с двигателите с вътрешно горене. Те са просто една много малка част от механиката. Та ако си учил само за двигатели с вътрешно горене и тяхното устройство по- добре да спрем... За кърлинга ми беше мисълта...

    П.С. понеже зачекна темата с "вишото"- добре, че в университета не гледат правописа, че...
    Last edited by Mind_Control; d.m.y г., 22:43.
    Lexus IS200

    Comment


    • #92
      Първоначално публикувано от Доко Покажи съобщение
      Чета си аз тука, и гледам разни мнения, но това което ми прави впечатление е ,че тези които са против газта са младежи на по 20 години,...

      Първоначално публикувано от Fear Покажи съобщение
      Благодаря, че ме подмлади толкова, имаш няколко бири от мен!
      Ааа, и аз Благодаря! И от мен няколко бири! Колкото повече поевтинява газта и поскъпва бензина, толкова по-голям гъзар се чувствам

      Comment


      • #93
        Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
        Ааа, и аз Благодаря! И от мен няколко бири! Колкото повече поевтинява газта и поскъпва бензина, толкова по-голям гъзар се чувствам
        Ей много пийне ме чака Бе аз пестя с колата, че мотора ми харчи повече от десятка в града, май ши му хакам газово и на него.
        Last edited by Доко; d.m.y г., 23:08.

        Comment


        • #94
          Първоначално публикувано от Доко Покажи съобщение
          Ей много пийне ме чака Бе аз пестя с колата, че мотора ми харчи повече от десятка в града, май ши му хакам газово и на него.
          Върти-сучи пак до биричките го докарахте. Тоси е в реда на нещата де... при толкова дълбокомислена тема.

          П.П. А за мотора ако искаш се обади. Няма да е първия.
          0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
          Автогаз сервиз-
          http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

          Comment


          • #95
            Първоначално публикувано от robygas Покажи съобщение
            Върти-сучи пак до биричките го докарахте. Тоси е в реда на нещата де... при толкова дълбокомислена тема.

            П.П. А за мотора ако искаш се обади. Няма да е първия.
            Е на мотора няма шанс да му сложа, той е за адреналин и много си го обичкам, даже миналата година такъв тунинг му набих, че не е истина, а сега го чака аерография. Храня хейтърите на газ само. Интересното е,че като се вози жена ми на мотора, разхода пада почти наполовина
            Last edited by Доко; d.m.y г., 23:53.

            Comment


            • #96
              Първоначално публикувано от Доко Покажи съобщение
              Интересното е,че като се вози жена ми на мотора, разхода пада почти наполовина
              То това и за автомобилите е валидно, когато в него се качи живият ограничител на скорост и обороти - не знам фабричните как са, ама на живия алармата му е ужасяваща...
              Alfa Romeo 166 3.0 V6
              Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.

              Comment


              • #97
                Първоначално публикувано от Mind_Control Покажи съобщение
                А я ми кажи как се избира лагер? Айде едно по едно да почна да те питам и ти сам да си отговориш, защо скапването на един мотор не зависи от това дали е дизелов или бензинов или дали е бавно или бързооборотен.

                Пак ти предлагам да си говориме за кърлинг вместо за двигатели, защото ти ако си инженер, то аз съм добър играч по кърлинг Може да ми сметнеш износването на камъка за кърлинг, като го плъзгам по леда и дали има значение ако го плъзгам бързо или бавно.

                Да не говориме, че не всичко почва и свършва с двигателите с вътрешно горене. Те са просто една много малка част от механиката. Та ако си учил само за двигатели с вътрешно горене и тяхното устройство по- добре да спрем... За кърлинга ми беше мисълта...

                П.С. понеже зачекна темата с "вишото"- добре, че в университета не гледат правописа, че...

                Колега виждам, че явно си от тежката категория и дърленето с теб може да е повече от забавно понеже и аз като теб не се давам лесно на сульо и пульо Тая тема обаче ми докара доста негативи и най-вече отрицателен рейтинг за това лично аз смятам да я приключа... не за друго ами наистина скоро рейтинг точките ми ше трябва и минус да им сложат отпред Пък и ся съм на друга доста по-интересна вълна

                Айде вече мир по земята

                П.П. Ти хубаво ме питаш как се избира лагер, ама поне да беше задал малко по-конкретен въпрос. Просто цяла лекция може да се изпише по въпроса с избор на лагери ако няма конкретно поставени въпроси във връзка средата в която ще бъдат експлоатирани
                BMW E39 528i

                Comment


                • #98
                  Първоначално публикувано от Fear Покажи съобщение
                  То това и за автомобилите е валидно, когато в него се качи живият ограничител на скорост и обороти - не знам фабричните как са, ама на живия алармата му е ужасяваща...
                  А бе скоростния лимитер (алармата, ограничителя...) накратко жената като е в колата не е толкова страшно, но ако навия масура на моторетката просто си остава на светофара, а все пак искам да си я ползвам от време на време.

                  Comment


                  • #99
                    Първоначално публикувано от Fear Покажи съобщение
                    То това и за автомобилите е валидно, когато в него се качи живият ограничител на скорост и обороти - не знам фабричните как са, ама на живия алармата му е ужасяваща...
                    Първоначално публикувано от Доко Покажи съобщение
                    Интересното е,че като се вози жена ми на мотора, разхода пада почти наполовина
                    Тук нещо не е наред.Как става този номер?
                    При мен се наблюдава точно обратната ситуация, като кара мъжа и разхода пада на половина, а като се кача аз и пак скача понякога двойно
                    И много често се случва да му се оплаквам, че разхода много е скочил(по едно време беше даже над 20 на 100) и при "проверка" от негова страна се оказва винаги, че разхода си е нормален.

                    Аlfa e passione - 155 2.0 SUPER 143bhp '94 / ex 33 1.3 iEL 90bhp '93 & 1.5 iE 105bhp '91
                    Втора национална среща на 155

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от milenamr Покажи съобщение
                      Тук нещо не е наред.Как става този номер?
                      При мен се наблюдава точно обратната ситуация, като кара мъжа и разхода пада на половина, а като се кача аз и пак скача понякога двойно
                      И много често се случва да му се оплаквам, че разхода много е скочил(по едно време беше даже над 20 на 100) и при "проверка" от негова страна се оказва винаги, че разхода си е нормален.
                      Предполагам, че трудно се регулира педала на газта с токчета
                      sigpic
                      Alfa Romeo 156 2.0 TS - the current one
                      Alfa Romeo 145 1.6 boxer - the second one
                      Alfa Romeo 33 1.7 boxer - the first one

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от JAMAL Покажи съобщение
                        Предполагам, че трудно се регулира педала на газта с токчета
                        ОФФ:
                        И заради това е по-лесно да бъде натиснат до долу
                        Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
                        exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
                        ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
                        ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
                        by RUBIG service

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от milenamr Покажи съобщение
                          :
                          Хехее, вероятно имаш някой по-агресивен ученик който ти нарушава душевния мир . При мен разхода рязко се покачва като си пусна метал, даже почвам да ругая по-бакшишите яко
                          Last edited by Доко; d.m.y г., 11:01.

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от BoxerPower Покажи съобщение
                            Колега виждам, че явно си от тежката категория и дърленето с теб може да е повече от забавно понеже и аз като теб не се давам лесно на сульо и пульо Тая тема обаче ми докара доста негативи и най-вече отрицателен рейтинг за това лично аз смятам да я приключа... не за друго ами наистина скоро рейтинг точките ми ше трябва и минус да им сложат отпред Пък и ся съм на друга доста по-интересна вълна

                            Айде вече мир по земята

                            П.П. Ти хубаво ме питаш как се избира лагер, ама поне да беше задал малко по-конкретен въпрос. Просто цяла лекция може да се изпише по въпроса с избор на лагери ако няма конкретно поставени въпроси във връзка средата в която ще бъдат експлоатирани
                            А именно идеята ми беше, че и дизеловия и бензиновия двигател са проектирани да изминат определени километри без основни ремонти- обикновенно 200 000 (на повечето коли сервизните им книжки са до 200 000 км), така че няма значение бавно или бързооборотни са. Но ти това така или иначе би трябвало да го знаеш.

                            А това за точките- щом не ги осребряват в края на годината не виждам проблема
                            Lexus IS200

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от Mind_Control Покажи съобщение
                              А именно идеята ми беше, че и дизеловия и бензиновия двигател са проектирани да изминат определени километри без основни ремонти- обикновенно 200 000 (на повечето коли сервизните им книжки са до 200 000 км), така че няма значение бавно или бързооборотни са.
                              Значи, след 30000км. ще правя основен ремонт, това ли искаш да ми кажеш, а?
                              Alfa Romeo 166 3.0 V6
                              Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от Fear Покажи съобщение
                                Значи, след 30000км. ще правя основен ремонт, това ли искаш да ми кажеш, а?

                                Не разбира се
                                Lexus IS200

                                Comment

                                Working...
                                X