If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Volvo S60 2.5 D vs Алфа Ромео 166 2.4 JTD vs BMW 525/530 d
530 ще си купя след някоя година, когато това, дето е сега на конвейра, мога да си го купя без лизинг.
Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)
530 ще си купя след някоя година, когато това, дето е сега на конвейра, мога да си го купя без лизинг.
Кольо ориентиргай са към 5355550 ГТ
аз поне натам вървя - то е трилитров дизел ма леко заводски чипосано или беше май с пет турбини или шес или осемнайсе има ли значение
Баси и темата Аз си купих Волво дето мислех че няма да си купя а Гиги си купи БМВ отново
А какво стана с Е-класата (W211) Аз, ако ще сменям алфата, ще е с такава или друга типична лимузина, а не поредния безмислено голям картинг какъвто е е60
А какво стана с Е-класата (W211) Аз, ако ще сменям алфата, ще е с такава или друга типична лимузина, а не поредния безмислено голям картинг какъвто е е60
Продадох я за 1 ден Бая я потъркалях стига и толкова
А какво стана с Е-класата (W211) Аз, ако ще сменям алфата, ще е с такава или друга типична лимузина, а не поредния безмислено голям картинг какъвто е е60
Че какво им е безсмисленото на големите картинги? Ем се кара като картинг, ем е голямо.
Говоря принципно, не само за Е60.
---------- Post added at 19:55 ---------- Previous post was at 19:53 ----------
Баси и темата Аз си купих Волво дето мислех че няма да си купя а Гиги си купи БМВ отново
Гледах и S80, ама не е моята кола. Много се клати и е по-тромава с 2.4D. Аз все още харесвам коли за каране, а не за возене.
Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)
e61, те се махат тия клапи, егр, дпф, чип и 270++++ коня, да не кажа по-голяма цифра за коне, че ще ме налазат.
махат се - даже май и целия вал може да се разкара и остава само соленоида без да дава грешки към ECU-то аз утре ще му звънна да го питам и да се чуем с него че много точен е той а и работя с един негов френд от гимназията адски точно момче е
---------- Post added at 22:14 ---------- Previous post was at 22:11 ----------
e61, те се махат тия клапи, егр, дпф, чип и 270++++ коня, да не кажа по-голяма цифра за коне, че ще ме налазат.
ааа тоя мотор деяни яко на тунинг даже М5/6 дизел са със същия само че с по много турбини единственото тъпо при Беенве е скапаната купа със сладко от ягоди наречена хидротрансформатор в тва отношение АМГ имат доста по-добър вариант със стария сух съединител преди автоматика
Не знам как се клатят вашите коли, но миналата седмица оставих моята на момчетата за Годишния Технически Преглед, докато си свърша някоя и друга работа - когато я взимах, споменаха, че са изумени от състоянието на ходовата част и най-вече поведението на амортисьорите.
Comment