If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Volvo S60 2.5 D vs Алфа Ромео 166 2.4 JTD vs BMW 525/530 d
Алфите са тъпи коли,немат скара и хладилник за бира!
Тия екстри се монтират допалнително....аз в спортвагона съм сложил и абсурбатор, да не ми се бърка миризмата от скарата с тази от аеробиона който виси на огледалото за обратно виждане...))
Ами Сорри за теб...защото сега караш алфа, която е 23-ти номер))
Да ама другата седмица ми идват свещите от Италия, 8 броя РекамбиСлед това и вкарвам 65 литра 100 октана супер плюс чист ирански И мисля да мина малко по напред в класацията
Да ама другата седмица ми идват свещите от Италия, 8 броя РекамбиСлед това и вкарвам 65 литра 100 октана супер плюс чист ирански И мисля да мина малко по напред в класацията
Дай газ.....алфата с това се отличава....тоез стрелка се като змия, а не върти задница като някоя квартална шантонерка...исках да кажа бмв.....
---------- Post added at 19:37 ---------- Previous post was at 19:26 ----------
---------- Post added at 13:37 ---------- Previous post was at 13:33 ----------
За мен Е46 и Е39 много повече си отговарят на емблемата, отколкото Е90 и Е60. Тия последните са тесни и с някакъв безумен дизайн - и отвътре, и отвън. А стандартно Е90 дава удоволствие от шофирането, подобно на Поло.
Ето един опит за статия по темата за Е90. Значи, с голям и неинформативен волан, седалки без никаква опора, дълги предавки, обаче много хубаво и много спортно. Звучи като - много готина мацка, само е малко мустаката, дебела и кривокрака, иначе си е цяла манекенка.
...Коле така и не разбра, че Алфата е за млади хора....а такива като мен, дет още я карата...искат да са вечно млади.....тоез тръпката си е тръпка.....и това най добре ми го дава Алфата....какво ми говориш тук за БМВ-та, Волво и тем подобни.....пич, объркал си рейса...или си остарял преждевремено))
Дай газ.....алфата с това се отличава....тоез стрелка се като змия, а не върти задница като някоя квартална шантонерка...исках да кажа бмв.....
---------- Post added at 19:37 ---------- Previous post was at 19:26 ----------
...Коле така и не разбра, че Алфата е за млади хора....а такива като мен, дет още я карата...искат да са вечно млади.....тоез тръпката си е тръпка.....и това най добре ми го дава Алфата....какво ми говориш тук за БМВ-та, Волво и тем подобни.....пич, объркал си рейса...или си остарял преждевремено))
Кольо е адвокат а при тез хора професията си е един вид диагноза така че ... Волво, Беенве, Мерцелес секви такиви и аз някога ще си зема Беенве но не мисля да е скоро и да Алфата е последната кола от Старата школа даваща тръпка, проблема като гледам какви са тенденциите в развитието на автомобилите май ще си купуваме все по-стари по-стари автомобили.
Дай газ.....алфата с това се отличава....тоез стрелка се като змия, а не върти задница като някоя квартална шантонерка...исках да кажа бмв.....
---------- Post added at 19:37 ---------- Previous post was at 19:26 ----------
...Коле така и не разбра, че Алфата е за млади хора....а такива като мен, дет още я карата...искат да са вечно млади.....тоез тръпката си е тръпка.....и това най добре ми го дава Алфата....какво ми говориш тук за БМВ-та, Волво и тем подобни.....пич, объркал си рейса...или си остарял преждевремено))
Покарай такова Волво - ама спортна версия, каквото е моето - по завои и го сравни със 156 и пак ще си говорим.
Ся, верно, че прилича на ЗиЛ, ама колата нали е за каране все пак, не за снимане.
---------- Post added at 19:48 ---------- Previous post was at 19:45 ----------
Кольо е адвокат а при тез хора професията си е един вид диагноза така че ... Волво, Беенве, Мерцелес секви такиви и аз някога ще си зема Беенве но не мисля да е скоро и да Алфата е последната кола от Старата школа даваща тръпка, проблема като гледам какви са тенденциите в развитието на автомобилите май ще си купуваме все по-стари по-стари автомобили.
Еми, батка, то след 166 и 159 ква тръпка къв кон на втория етаж. Като загина 166-цата кво да взема - 166 - най-новите са на 9 години, 159 добре, ама реално няма един свестен двигател - 1.9 ще ми омалее бързо, 2.4 - с неговия разход ще карам нещо 3 литрово. Така че това е положението Минке, след 166 жтд 10 клапана всичко друго е компромис.
Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)
Koolio,ако ще взимаш бима,гледай да е от старите пушки Е36 или Е46 без значение двигатела важното да е бензиняк.Дизеляците ще ти счупат джобовете от подръжка и не вървят.Мани ги тия 5-та серия,ако пък решиш 5-та серия,заложи пак на бензина.Това 530,лапа нафта колкото 525i бензин
П.С. Чувал съм че първите редови шестаци на Е36 блока бил чугунен.Ако му сипваш хубаво масло ще те надживее
Коле...аз по завойте карам още 155.....и знаеш ли, как ми треперят мартинките при пълна газ......това с волвото немога да го изпитам......виж сега...ти когато беше още в гимназията ми се отдаде възможност да подкарам единствената лимозина в България по онова време Волво 960 екзокотив.....но не бях впечатлен.....преди това разтривах едно 940 2,0 литра с турбина сделано в Белгия....и бях много по впечатлен от него, найстина бърз трактор и въртеше задница като бмв....вярно стари версии.....ама новото не е надскочило, кой знае с какво старото, както казва Боян....имам и впечатление от Бмв 745....от първите....от дару кар го изкарах, чисто ново...ама една зима кат бях командировка и беше заледено, бая трудно преодолях един полегнал плицай.....у Варна и един пич с вртбург доста ми се смя
Тия коли са друг клас....оти ги срваняваш с Алфа...
А и караш волво с предно предаване....кво волво е това....чисто рено....
---------- Post added at 20:09 ---------- Previous post was at 20:05 ----------
Кольо е адвокат а при тез хора професията си е един вид диагноза така че ... Волво, Беенве, Мерцелес секви такиви и аз някога ще си зема Беенве но не мисля да е скоро и да Алфата е последната кола от Старата школа даваща тръпка, проблема като гледам какви са тенденциите в развитието на автомобилите май ще си купуваме все по-стари по-стари автомобили.
Знам го Колето...още като беше в моя отбор с 155.....сега гледам е пораснал....няма лошо))
Коле...аз по завойте карам още 155.....и знаеш ли, как ми треперят мартинките при пълна газ......това с волвото немога да го изпитам......виж сега...ти когато беше още в гимназията ми се отдаде възможност да подкарам единствената лимозина в България по онова време Волво 960 екзокотив.....но не бях впечатлен.....преди това разтривах едно 940 2,0 литра с турбина сделано в Белгия....и бях много по впечатлен от него, найстина бърз трактор и въртеше задница като бмв....вярно стари версии.....ама новото не е надскочило, кой знае с какво старото, както казва Боян....имам и впечатление от Бмв 745....от първите....от дару кар го изкарах, чисто ново...ама една зима кат бях командировка и беше заледено, бая трудно преодолях един полегнал плицай.....у Варна и един пич с вртбург доста ми се смя
Тия коли са друг клас....оти ги срваняваш с Алфа...
А и караш волво с предно предаване....кво волво е това....чисто рено....
---------- Post added at 20:09 ---------- Previous post was at 20:05 ----------
Знам го Колето...още като беше в моя отбор с 155.....сега гледам е пораснал....няма лошо))
Да ти кажа, S60 има толкова общо с това, което си представяш под Волво, колкото новата Жулиета с Алфа. В този модел намираш точно това, което търсиш в Алфа, даже повече отколкото в 147 или 156 например.
Иначе знам, че си имал 155 когато съм бил даже в началното училище, 92-ра ще да съм бил в 3-ти клас. Тогава даваха Зов за завръщане по кината, сега го гледам по Нова.
Станах и аз спамер покрай вас.
---------- Post added at 20:55 ---------- Previous post was at 20:53 ----------
Koolio,ако ще взимаш бима,гледай да е от старите пушки Е36 или Е46 без значение двигатела важното да е бензиняк.Дизеляците ще ти счупат джобовете от подръжка и не вървят.Мани ги тия 5-та серия,ако пък решиш 5-та серия,заложи пак на бензина.Това 530,лапа нафта колкото 525i бензин
П.С. Чувал съм че първите редови шестаци на Е36 блока бил чугунен.Ако му сипваш хубаво масло ще те надживее
Бензинова кола за ежедневка ми е леко безумно като идея.
А Е36 няма как да си купя, при положение че от тия години има 155.
Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)
Да ти кажа, S60 има толкова общо с това, което си представяш под Волво, колкото новата Жулиета с Алфа. В този модел намираш точно това, което търсиш в Алфа, даже повече отколкото в 147 или 156 например.
Иначе знам, че си имал 155 когато съм бил даже в началното училище, 92-ра ще да съм бил в 3-ти клас. Тогава даваха Зов за завръщане по кината, сега го гледам по Нова.
Станах и аз спамер покрай вас.
---------- Post added at 20:55 ---------- Previous post was at 20:53 ----------
Бензинова кола за ежедневка ми е леко безумно като идея.
А Е36 няма как да си купя, при положение че от тия години има 155.
И още я имам бе Коле.....и да знаеш старата любов ръжда не хваща.....не случайно са го казали хората....сравненията са излишни.......и стига си се прехласвал по това рено, наречено волво...
Пичове,за първи път карам алфа,и бях много предубеден за марката.Мислех че е тотатен дръгел,който няма какво да ти преложи.След като минах първите 500 километра,разбрах че не е баш така.След следващите 500,почна да ме кефи.Чуствам се уникално комфортно на седалките,огледах я доста добре.Видях че жабара,доста добри материяли е вкарал в интериора на 156.Искал е хората които ще я карат да тънат в лукс и комфорт и всичко да им е подрака.В същото време е запазил доста силно и спортния дух на колата.Много смел дизаин на интериора и екстериора за края на 90-те.Волана е мега прецизен,малко да го мръднеш и колата реагирва.Поне на мойта лака за 300 000км не е мръднал.Скоростите са много прецизни.Лошото е само че от към подръжка и разход на бензин ти чупи джобовете.Което е основен фактор при избор на автомобил.Дизела 1.9 115 коня,е икономичен,незнам само как са с подръжката и надежноста като цяло.
Пичове,за първи път карам алфа,и бях много предубеден за марката.Мислех че е тотатен дръгел,който няма какво да ти преложи.След като минах първите 500 километра,разбрах че не е баш така.След следващите 500,почна да ме кефи.Чуствам се уникално комфортно на седалките,огледах я доста добре.Видях че жабара,доста добри материяли е вкарал в интериора на 156.Искал е хората които ще я карат да тънат в лукс и комфорт и всичко да им е подрака.В същото време е запазил доста силно и спортния дух на колата.Много смел дизаин на интериора и екстериора за края на 90-те.Волана е мега прецизен,малко да го мръднеш и колата реагирва.Поне на мойта лака за 300 000км не е мръднал.Скоростите са много прецизни.Лошото е само че от към подръжка и разход на бензин ти чупи джобовете.Което е основен фактор при избор на автомобил.Дизела 1.9 115 коня,е икономичен,незнам само как са с подръжката и надежноста като цяло.
Я......ти да видиш ....в тъмното също се вижда, ама го разбра по късно........и кое ти бърка у джоба като разход повече....бавареца или алфата повече
Аз съм на принципа....на кой кво му се нрави,това кара...и всее пак опира до финасови възможности....кви са тия дръгели и тем подобни.....кон се язди не по прилика, а кой какъвто има...и що за глупости са сравненията....за мен са проява на комплекси....малка пишка,голяма кола и т.н....образно казано))
Наздраве на всички.....не е нужно да изтрещяваме за неква ламарина...просто техника....
Я......ти да видиш ....в тъмното също се вижда, ама го разбра по късно........и кое ти бърка у джоба като разход повече....бавареца или алфата повече
Аз съм на принципа....на кой кво му се нрави,това кара...и всее пак опира до финасови възможности....кви са тия дръгели и тем подобни.....кон се язди не по прилика, а кой какъвто има...и що за глупости са сравненията....за мен са проява на комплекси....малка пишка,голяма кола и т.н....образно казано))
Наздраве на всички.....не е нужно да изтрещяваме за неква ламарина...просто техника....
Зависи от бимата.Ако искаш кола без подръжка вземи си бензинов компакт Е36,без значение двигатела.Трябва да ти кажа,че за хечбек кола е доста обширна вътре.Няма грам подръжка.Има си необходимите неща за комфорт,климатик,удобни педали,удобен волан,широки седалки.Лесен е за праене.Със 100км/ч 316i compact с 1.6 мотора ми е горял 6-ца.Иначе парка отдавна не съм го засичал на бензин.Иначе колегите със 156 ТС говорят за разходи между 8 и 10 на 100 извънградско със скорост от 140км/ч.Ако живеех в Техеран където 100 октана чист е 0,10 евроцента литъра,кво ме бърка
Зависи от бимата.Ако искаш кола без подръжка вземи си бензинов компакт Е36,без значение двигатела.Трябва да ти кажа,че за хечбек кола е доста обширна вътре.Няма грам подръжка.Има си необходимите неща за комфорт,климатик,удобни педали,удобен волан,широки седалки.Лесен е за праене.Със 100км/ч 316i compact с 1.6 мотора ми е горял 6-ца.Иначе парка отдавна не съм го засичал на бензин.Иначе колегите със 156 ТС говорят за разходи между 8 и 10 на 100 извънградско със скорост от 140км/ч.Ако живеех в Техеран където 100 октана чист е 0,10 евроцента литъра,кво ме бърка
Мани го това недорузомение на бмв.....от 92 година карам 155.....за тия години до сега,като изключим консумативите съм сменил няколко пъти окачването....и то отпред....отзад съм сменял само амортесъори ...лагери на главини веднъж....гарнитура на главата и два кумитатора....и миналата година бензинова помпа....е добре ли е за..23 години ......а при 156 за пет години от как я карам.....само едни маншони на каретата.....ама не ми се струва толкова надеждна като баба й....
Comment